2 λεπτά για ανάγνωση

Έρευνα λιανικού εμπορίου στις ΗΠΑ δείχνει έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου εν μέσω μέτριας συνολικής ανάπτυξης

Πρόσφατα στοιχεία από το Retail Monitor της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικού Εμπορίου και το CNBC παρουσιάζουν μια σύνθετη εικόνα των επιδόσεων του λιανικού τομέα τον Ιούνιο. Αν και η γενική ανάπτυξη παρέμεινε αργή, το ηλεκτρονικό εμπόριο συνέχισε να ξεπερνά σημαντικά το συμβατικό λιανικό εμπόριο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα λιανικού εμπορίου στις ΗΠΑ δείχνει έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου εν μέσω μέτριας συνολικής ανάπτυξης
Πηγή: Depositphotos

Οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν μια επιφυλακτική πελατειακή βάση που εξακολουθεί να διαπραγματεύεται την οικονομική αβεβαιότητα. Ο Matthew Shay, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NRF, επεσήμανε ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να έχουν επιλογές σχετικά με τις δαπάνες τους και προτιμούν τις βασικές ανάγκες πάνω από τις πολυτέλειες. Αν και ο πληθωρισμός που σχετίζεται με τις υπηρεσίες εξακολουθεί να προκαλεί ανησυχία, η τάση αυτή ισχύει ακόμη και με σχεδόν μηδενικό ποσοστό πληθωρισμού για τα αγαθά.

Εξετάζοντας τα στοιχεία, οι συνολικές λιανικές πωλήσεις – εξαιρουμένων των αυτοκινήτων και της βενζίνης – σημείωσαν μέτρια αύξηση 0,47% σε μηνιαία βάση και πιο σημαντική αύξηση 3,42% σε ετήσια βάση. Από τις επιδόσεις του Μαΐου, αυτοί οι αριθμοί δείχνουν μια πενιχρή βελτίωση.

Με τις πωλήσεις εντός και εκτός καταστημάτων να αυξάνονται κατά 23,08% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου βγήκε ξεκάθαρος νικητής. Αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης ξεπέρασε αυτόν του φυσικού λιανικού εμπορίου, υπογραμμίζοντας τη συνεχή αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών προς τα διαδικτυακά περιβάλλοντα αγορών.

Η ανάλυση ανά κατηγορία παρήγαγε ανάμεικτα ευρήματα. Ενώ ορισμένες βιομηχανίες, όπως τα καταστήματα βασικών αγαθών και τροφίμων, παρουσίασαν επέκταση, άλλες, συμπεριλαμβανομένων των λιανοπωλητών ηλεκτρονικών ειδών και επίπλων, αντιμετώπισαν μειώσεις. Τα καταστήματα ρούχων και αξεσουάρ παρουσίασαν ιδιαίτερα μέτρια πτώση από μήνα σε μήνα, αλλά σημείωσαν καλή αύξηση από έτος σε έτος.

Αυτά τα ποικίλα αποτελέσματα σε διάφορους τομείς λιανικού εμπορίου υπογραμμίζουν τις περίπλοκες διαδικασίες που εφαρμόζονται στο παρόν οικονομικό περιβάλλον. Τα πρότυπα δαπανών των καταναλωτών αλλάζουν καθώς διαπραγματεύονται τα υψηλά επιτόκια δανείων και τον συνεχιζόμενο πληθωρισμό σε ορισμένους κλάδους, μετατρέποντας έτσι τη σκηνή λιανικής σε απρόβλεπτες κατευθύνσεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU