
Οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν μια επιφυλακτική πελατειακή βάση που εξακολουθεί να διαπραγματεύεται την οικονομική αβεβαιότητα. Ο Matthew Shay, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NRF, επεσήμανε ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να έχουν επιλογές σχετικά με τις δαπάνες τους και προτιμούν τις βασικές ανάγκες πάνω από τις πολυτέλειες. Αν και ο πληθωρισμός που σχετίζεται με τις υπηρεσίες εξακολουθεί να προκαλεί ανησυχία, η τάση αυτή ισχύει ακόμη και με σχεδόν μηδενικό ποσοστό πληθωρισμού για τα αγαθά.
Εξετάζοντας τα στοιχεία, οι συνολικές λιανικές πωλήσεις – εξαιρουμένων των αυτοκινήτων και της βενζίνης – σημείωσαν μέτρια αύξηση 0,47% σε μηνιαία βάση και πιο σημαντική αύξηση 3,42% σε ετήσια βάση. Από τις επιδόσεις του Μαΐου, αυτοί οι αριθμοί δείχνουν μια πενιχρή βελτίωση.
Με τις πωλήσεις εντός και εκτός καταστημάτων να αυξάνονται κατά 23,08% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου βγήκε ξεκάθαρος νικητής. Αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης ξεπέρασε αυτόν του φυσικού λιανικού εμπορίου, υπογραμμίζοντας τη συνεχή αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών προς τα διαδικτυακά περιβάλλοντα αγορών.
Αυτά τα ποικίλα αποτελέσματα σε διάφορους τομείς λιανικού εμπορίου υπογραμμίζουν τις περίπλοκες διαδικασίες που εφαρμόζονται στο παρόν οικονομικό περιβάλλον. Τα πρότυπα δαπανών των καταναλωτών αλλάζουν καθώς διαπραγματεύονται τα υψηλά επιτόκια δανείων και τον συνεχιζόμενο πληθωρισμό σε ορισμένους κλάδους, μετατρέποντας έτσι τη σκηνή λιανικής σε απρόβλεπτες κατευθύνσεις.