4 λεπτά για ανάγνωση

Έως και το 75% των Εσθονών χρηστών Apple Pay εγκατέλειψαν τις τραπεζικές μεταφορές

Οι Εσθονοί διαδικτυακοί αγοραστές εγκαταλείπουν τις τραπεζικές μεταφορές για το Apple Pay με ρυθμό που κανείς δεν είχε προβλέψει. Σύμφωνα με στοιχεία της Εσθονικής Ένωσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τα δύο τρίτα έως τα τρία τέταρτα των νέων χρηστών Apple Pay πλήρωναν προηγουμένως μέσω τραπεζικού εμβάσματος – μια αλλαγή που ανατρέπει δεκαετίες συνηθειών πληρωμής στη Βαλτική.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Έως και το 75% των Εσθονών χρηστών Apple Pay εγκατέλειψαν τις τραπεζικές μεταφορές
Πηγή: ChatGPT

Η Παλιά Τάξη Καταρρέει

Για χρόνια, η εικόνα των πληρωμών της Εσθονίας ήταν σταθερή. Οι τραπεζικές μεταφορές διαχειρίστηκαν το 85-95% όλων των ηλεκτρονικών αγορών, ενώ οι πληρωμές με κάρτα ήταν στο μέτριο 5-10%. Αυτό το μοτίβο ήταν μοναδικό στη Βαλτική και τη Φινλανδία, όπου οι τραπεζικές μεταφορές κυριαρχούσαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Αυτό άλλαξε όταν τα καταστήματα άρχισαν να προσθέτουν το Apple Pay και το Google Pay. Ο αντίκτυπος ήταν άμεσος και μετρήσιμος.

Αριθμοί που έχουν σημασία

Όταν ένα εσθονικό ηλεκτρονικό κατάστημα προσθέτει το Apple Pay και το Google Pay μαζί με τις τυπικές πληρωμές με κάρτα, ο όγκος συναλλαγών με κάρτα διπλασιάζεται μέσα σε μήνες. Σήμερα, οι πληρωμές με κάρτα – συμπεριλαμβανομένων των πορτοφολιών για κινητά – αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% των διαδικτυακών συναλλαγών. Σε ορισμένες κατηγορίες, το μερίδιο είναι υψηλότερο.

Το Apple Pay έχει ξεπεράσει τις παραδοσιακές πληρωμές με κάρτα σε αριθμό συναλλαγών και είναι περίπου 10 φορές μεγαλύτερο από το Google Pay στην Εσθονία.

Η μέση αξία συναλλαγής με κάρτα έχει μειωθεί επειδή οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Apple Pay και το Google Pay για καθημερινές, μικρότερες αγορές όπου η ταχύτητα έχει μεγαλύτερη σημασία.

Γιατί αλλάζουν οι Εσθονοί

Ο λόγος είναι πρακτικός. Τα κινητά πορτοφόλια αφαιρούν την τριβή. Δεν υπάρχουν στοιχεία κάρτας για εισαγωγή, η πληρωμή επιβεβαιώνεται με ένα πάτημα ή Face ID. Σε κινητές συσκευές, όπου οι μεγάλες φόρμες ολοκλήρωσης αγοράς προκαλούν τις περισσότερες εγκαταλείψεις καλαθιού, το Apple Pay και το Google Pay αντιμετωπίζουν το πρόβλημα.

Οι έμποροι που έχουν εφαρμόσει αυτές τις επιλογές βλέπουν σαφή οφέλη. Η αύξηση των πληρωμών με κάρτα δεν είναι μόνο η αλλαγή προτιμήσεων των πελατών – τα συνολικά ποσοστά μετατροπών αυξάνονται. Ομαλότερη ολοκλήρωση αγοράς σημαίνει λιγότερα εγκαταλελειμμένα καρότσια και περισσότερες ολοκληρωμένες συναλλαγές.

Η αντιστάθμιση κόστους

Αυτή η αλλαγή έχει ένα τίμημα. Οι πληρωμές με κάρτα κοστίζουν περισσότερο από τα τραπεζικά εμβάσματα. Καθώς αυξάνεται ο όγκος των καρτών, αυξάνονται και τα τέλη διεκπεραίωσης πληρωμών. Οι έμποροι πρέπει να το συνυπολογίσουν στον προγραμματισμό τους.

Αλλά η βελτίωση της μετατροπής συχνά αντισταθμίζει τις υψηλότερες χρεώσεις. Τα καταστήματα αναφέρουν ότι η εμπειρία χρήστη που κερδίζει από το Apple Pay δικαιολογεί το πρόσθετο κόστος.

Τι ακολουθεί

Η Maksekeskus, ένας σημαντικός πάροχος υπηρεσιών πληρωμών της Εσθονίας, θα προσθέσει σύντομα υποστήριξη για το Click to Pay – ένα νέο πρότυπο από δίκτυα καρτών (Visa, Mastercard) που λειτουργεί όπως το Apple Pay αλλά χωρίς να χρειάζεται iPhone. Οι πελάτες χρησιμοποιούν αποθηκευμένες κάρτες με ένα κλικ, χωρίς χειροκίνητη εισαγωγή αριθμών καρτών ή κωδικών ασφαλείας.

Τα πρώτα μηνύματα από άλλες σκανδιναβικές αγορές υποδηλώνουν ότι το Click to Pay θα επιταχύνει περαιτέρω την υιοθέτηση καρτών.

Η πρόβλεψη

Με βάση τις τρέχουσες τάσεις, η Εσθονική Ένωση Ηλεκτρονικού Εμπορίου αναμένει ότι οι πληρωμές με κάρτα θα φτάσουν περίπου το 25% των συναλλαγών του μέσου ηλεκτρονικού καταστήματος μέχρι το τέλος του έτους. Ορισμένες κατηγορίες θα ανέβουν ψηλότερα.

Σε συνδυασμό με το Apple Pay, το Google Pay και το εισερχόμενο Click to Pay, τα δεδομένα δείχνουν ένα μέλλον όπου οι κάρτες θα γίνουν η κύρια μέθοδος πληρωμής για καθημερινές ηλεκτρονικές αγορές στην Εσθονία.

Τι πρέπει να κάνουν οι έμποροι

Οι πληρωμές με κάρτα δεν είναι πλέον προαιρετικές. Η προσθήκη Apple Pay και Google Pay σημαίνει ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών και μελλοντική ολοκλήρωση αγοράς. Τα καταστήματα που δεν έχουν κάνει ακόμα την αλλαγή θα πρέπει να κινηθούν γρήγορα – οι ανταγωνιστές το έχουν ήδη κάνει και τα δεδομένα μετατροπών αποδεικνύουν ότι λειτουργεί.

Το ευρύτερο μάθημα για το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο: οι συνήθειες πληρωμής που φαίνονταν σταθερές μπορούν να αλλάξουν γρήγορα όταν φτάσουν καλύτερες επιλογές. Η κυριαρχία της Εσθονίας στις τραπεζικές μεταφορές φαινόταν ακλόνητη μέχρι να εμφανιστούν τα κινητά πορτοφόλια. Τώρα το ερώτημα δεν είναι αν θα προσθέσετε αυτούς τους τρόπους πληρωμής, αλλά πόσο γρήγορα μπορείτε να τους αποκτήσετε ζωντανά.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU