3 λεπτά για ανάγνωση

Έως και το 91% των πελατών αρνούνται να ψωνίσουν με ενοχλητικές μάρκες

Οι διαφημίσεις που διακόπτουν την περιήγηση ή το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή μειώνουν την αφοσίωση. Ως αποτέλεσμα, έχει αποδειχθεί ότι οι επιχειρήσεις χάνουν ευκαιρίες μετατροπής και πωλήσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Έως και το 91% των πελατών αρνούνται να ψωνίσουν με ενοχλητικές μάρκες
Πηγή: Depositphotos

Η έρευνα WunderKIND Ads διεξήχθη σε δείγμα 1.000 ψηφιακά ενεργών πελατών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, έως και το 70% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι διαφημιζόμενοι δεν σέβονται την ψηφιακή τους εμπειρία και ένα άλλο 95% δήλωσε ότι η αντίληψή τους για το περιεχόμενο διακόπτεται από διαφημίσεις. Εννέα στους δέκα (92%) αγοραστές αισθάνονται ότι οι διαφημίσεις γίνονται όλο και πιο παρεμβατικές και έως και το 91% των αγοραστών δεν αγοράζουν καν από ένα εμπορικό σήμα του οποίου τις διαφημίσεις βρίσκουν να αποσπούν την προσοχή.

Περισσότερα από τα δύο τρίτα (68%) των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα της Wunderkind θα ήταν πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με μια διαφήμιση εάν είχαν αποδεσμευτεί εντελώς από το περιεχόμενο. Το 60%, ωστόσο, θα προτιμούσε να βλέπει διαφημίσεις μόνο αφού ολοκληρώσει την αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο στον ιστότοπο.

Ο αποκλεισμός διαφημίσεων είναι το νέο πρότυπο;

Η επόμενη μελέτη της Bulbshare επικεντρώθηκε στη γενιά Z. Αναφέρει ότι η παρεμβατική διαφήμιση αναγκάζει το 99% των καταναλωτών σε αυτό το δημογραφικό να παραλείπουν συχνά διαφημίσεις, ενώ σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) των αγοραστών στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων για να αποφύγουν εντελώς τις διαδικτυακές διαφημίσεις.

Δεν πρόκειται μόνο για μια φτωχότερη εμπειρία πελάτη. Οι καταναλωτές είναι τόσο ενοχλημένοι που διακόπτουν την αναζήτηση και την αγορά τους. Προκαλούν επίσης χαμηλότερα ποσοστά αφοσίωσης και μετατροπών, περιορίζοντας την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων και μειώνοντας σημαντικά την απόδοση επένδυσης μάρκετινγκ και την απόδοση διαφημιστικής δαπάνης.

Η έρευνα ρίχνει επίσης φως στους εμπόρους

Ο Wunderkind εξέτασε επίσης στελέχη μάρκετινγκ. Διεξήγαγαν την έρευνα με δείγμα εκατό ΚΟΑ το 2023. Σύμφωνα με την έκθεση, το 50% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η ψηφιακή διαφήμιση δεν αυξάνει την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα και το 44% δήλωσε ότι η διαδικτυακή τους διαφήμιση δεν οδηγεί σε αρκετές πωλήσεις. Η Amy Pearce, επικεφαλής διαφήμισης της Wunderkind International, συνόψισε:

«Η διαφήμιση συχνά γίνεται αντιληπτή με αρνητικό τρόπο. Αλλά η αλήθεια είναι ότι όταν οι διαφημίσεις εμφανίζονται την κατάλληλη στιγμή, στον σωστό χρήστη, με τον σωστό – και συχνά πιο οργανικό – τρόπο, οι καταναλωτές είναι ευχαριστημένοι και πρόθυμοι να συμμετάσχουν με ουσιαστικό τρόπο. Ακριβώς όπως οι λιανοπωλητές και τα εμπορικά σήματα επικεντρώνονται στην εξατομίκευση της εμπειρίας αγορών, τα εμπορικά σήματα πρέπει να εξετάσουν πώς και πότε η διαφήμιση εξυπηρετείται καλύτερα στους καταναλωτές, προκειμένου να δημιουργήσουν διαφημιστικές εμπειρίες με επίκεντρο τον χρήστη που οδηγούν σε αφοσίωση και μετατροπές που δημιουργούν απόδοση επένδυσης (ROI)».

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+