3 λεπτά για ανάγνωση

Έως και το 91% των πελατών αρνούνται να ψωνίσουν με ενοχλητικές μάρκες

Οι διαφημίσεις που διακόπτουν την περιήγηση ή το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή μειώνουν την αφοσίωση. Ως αποτέλεσμα, έχει αποδειχθεί ότι οι επιχειρήσεις χάνουν ευκαιρίες μετατροπής και πωλήσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Έως και το 91% των πελατών αρνούνται να ψωνίσουν με ενοχλητικές μάρκες
Πηγή: Depositphotos

Η έρευνα WunderKIND Ads διεξήχθη σε δείγμα 1.000 ψηφιακά ενεργών πελατών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, έως και το 70% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι διαφημιζόμενοι δεν σέβονται την ψηφιακή τους εμπειρία και ένα άλλο 95% δήλωσε ότι η αντίληψή τους για το περιεχόμενο διακόπτεται από διαφημίσεις. Εννέα στους δέκα (92%) αγοραστές αισθάνονται ότι οι διαφημίσεις γίνονται όλο και πιο παρεμβατικές και έως και το 91% των αγοραστών δεν αγοράζουν καν από ένα εμπορικό σήμα του οποίου τις διαφημίσεις βρίσκουν να αποσπούν την προσοχή.

Περισσότερα από τα δύο τρίτα (68%) των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα της Wunderkind θα ήταν πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με μια διαφήμιση εάν είχαν αποδεσμευτεί εντελώς από το περιεχόμενο. Το 60%, ωστόσο, θα προτιμούσε να βλέπει διαφημίσεις μόνο αφού ολοκληρώσει την αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο στον ιστότοπο.

Ο αποκλεισμός διαφημίσεων είναι το νέο πρότυπο;

Η επόμενη μελέτη της Bulbshare επικεντρώθηκε στη γενιά Z. Αναφέρει ότι η παρεμβατική διαφήμιση αναγκάζει το 99% των καταναλωτών σε αυτό το δημογραφικό να παραλείπουν συχνά διαφημίσεις, ενώ σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) των αγοραστών στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων για να αποφύγουν εντελώς τις διαδικτυακές διαφημίσεις.

Δεν πρόκειται μόνο για μια φτωχότερη εμπειρία πελάτη. Οι καταναλωτές είναι τόσο ενοχλημένοι που διακόπτουν την αναζήτηση και την αγορά τους. Προκαλούν επίσης χαμηλότερα ποσοστά αφοσίωσης και μετατροπών, περιορίζοντας την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων και μειώνοντας σημαντικά την απόδοση επένδυσης μάρκετινγκ και την απόδοση διαφημιστικής δαπάνης.

Η έρευνα ρίχνει επίσης φως στους εμπόρους

Ο Wunderkind εξέτασε επίσης στελέχη μάρκετινγκ. Διεξήγαγαν την έρευνα με δείγμα εκατό ΚΟΑ το 2023. Σύμφωνα με την έκθεση, το 50% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η ψηφιακή διαφήμιση δεν αυξάνει την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα και το 44% δήλωσε ότι η διαδικτυακή τους διαφήμιση δεν οδηγεί σε αρκετές πωλήσεις. Η Amy Pearce, επικεφαλής διαφήμισης της Wunderkind International, συνόψισε:

«Η διαφήμιση συχνά γίνεται αντιληπτή με αρνητικό τρόπο. Αλλά η αλήθεια είναι ότι όταν οι διαφημίσεις εμφανίζονται την κατάλληλη στιγμή, στον σωστό χρήστη, με τον σωστό – και συχνά πιο οργανικό – τρόπο, οι καταναλωτές είναι ευχαριστημένοι και πρόθυμοι να συμμετάσχουν με ουσιαστικό τρόπο. Ακριβώς όπως οι λιανοπωλητές και τα εμπορικά σήματα επικεντρώνονται στην εξατομίκευση της εμπειρίας αγορών, τα εμπορικά σήματα πρέπει να εξετάσουν πώς και πότε η διαφήμιση εξυπηρετείται καλύτερα στους καταναλωτές, προκειμένου να δημιουργήσουν διαφημιστικές εμπειρίες με επίκεντρο τον χρήστη που οδηγούν σε αφοσίωση και μετατροπές που δημιουργούν απόδοση επένδυσης (ROI)».

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+