2 λεπτά για ανάγνωση

Ακόμη και οι μικρές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ αγκαλιάζουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου

Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα εκτοξευθεί σε σημασία για τις μικρές επιχειρήσεις το 2024, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Alibaba.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ακόμη και οι μικρές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ αγκαλιάζουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

AlibabaΗ έρευνα σε δείγμα εμπόρων λιανικής πώλησης των ΗΠΑ παρουσιάζει μια αισιόδοξη εικόνα του περιβάλλοντος ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των μικρών επιχειρήσεων. Το 84% των ερωτηθέντων είναι συγκρατημένα αισιόδοξο για τις προοπτικές του τρέχοντος έτους, ενώ το 44% είναι πολύ αισιόδοξο. Αντίθετα, μόνο το 6% των ερωτηθέντων είναι απαισιόδοξοι για την ανάπτυξη της διαδικτυακής τους επιχείρησης.

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων θέλουν να συνδεθούν στο διαδίκτυο

Η έρευνα αποκάλυψε ότι μόνο το 53% των ερωτηθέντων ασχολούνται επί του παρόντος με διαδικτυακές πωλήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, το 44% δεν έχει χρησιμοποιήσει ακόμη αυτό το κανάλι και μόνο το 3% εξακολουθεί να διστάζει να εξετάσει τις διαδικτυακές πωλήσεις.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η έρευνα δείχνει μια σημαντική μετατόπιση της στρατηγικής εστίασης των μικρών επιχειρήσεων προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην πραγματικότητα, το 75% των ερωτηθέντων αναμένει ότι οι διαδικτυακές επιχειρήσεις θα διαδραματίσουν σημαντικά μεγαλύτερο ρόλο στη συνολική στρατηγική τους έως το 2024. Αυτή η τάση υπογραμμίζει το εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο και τις αναξιοποίητες δυνατότητες για ευρύτερη προσέγγιση κοινού και επιχειρηματική ανάπτυξη που επιτρέπουν οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Source: Alibaba.com

Επιπλέον, η ενσωμάτωση της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης αναδεικνύεται σε βασικό παράγοντα. Περίπου τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων στην έρευνα αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν κάποια μορφή μηχανικής μάθησης, ενώ άλλοι εκφράζουν την πρόθεση να ξεκινήσουν αλλαγές στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης. Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά τα σαφή οφέλη, τα ποσοστά υιοθέτησης μεταξύ των εταιρειών υψηλού εισοδήματος παραμένουν αργά.

Source: Alibaba.com

«Η υιοθέτηση ήταν εξαιρετικά αργή στις εταιρείες με υψηλά κέρδη, με το 83% των ερωτηθέντων από εταιρείες να κερδίζουν περισσότερα από 5 εκατομμύρια δολάρια χωρίς τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης», σύμφωνα με την έκθεση.

Το ήμισυ του έτους έχει σχεδόν τελειώσει και οι επιχειρηματίες των ΗΠΑ βλέπουν το επόμενο βήμα ως ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας της επιχείρησής τους πέρα από τα σύνορα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU