2 λεπτά για ανάγνωση

Ακόμη και οι μικρές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ αγκαλιάζουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου

Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα εκτοξευθεί σε σημασία για τις μικρές επιχειρήσεις το 2024, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Alibaba.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ακόμη και οι μικρές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ αγκαλιάζουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

AlibabaΗ έρευνα σε δείγμα εμπόρων λιανικής πώλησης των ΗΠΑ παρουσιάζει μια αισιόδοξη εικόνα του περιβάλλοντος ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των μικρών επιχειρήσεων. Το 84% των ερωτηθέντων είναι συγκρατημένα αισιόδοξο για τις προοπτικές του τρέχοντος έτους, ενώ το 44% είναι πολύ αισιόδοξο. Αντίθετα, μόνο το 6% των ερωτηθέντων είναι απαισιόδοξοι για την ανάπτυξη της διαδικτυακής τους επιχείρησης.

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων θέλουν να συνδεθούν στο διαδίκτυο

Η έρευνα αποκάλυψε ότι μόνο το 53% των ερωτηθέντων ασχολούνται επί του παρόντος με διαδικτυακές πωλήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, το 44% δεν έχει χρησιμοποιήσει ακόμη αυτό το κανάλι και μόνο το 3% εξακολουθεί να διστάζει να εξετάσει τις διαδικτυακές πωλήσεις.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η έρευνα δείχνει μια σημαντική μετατόπιση της στρατηγικής εστίασης των μικρών επιχειρήσεων προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην πραγματικότητα, το 75% των ερωτηθέντων αναμένει ότι οι διαδικτυακές επιχειρήσεις θα διαδραματίσουν σημαντικά μεγαλύτερο ρόλο στη συνολική στρατηγική τους έως το 2024. Αυτή η τάση υπογραμμίζει το εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο και τις αναξιοποίητες δυνατότητες για ευρύτερη προσέγγιση κοινού και επιχειρηματική ανάπτυξη που επιτρέπουν οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Source: Alibaba.com

Επιπλέον, η ενσωμάτωση της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης αναδεικνύεται σε βασικό παράγοντα. Περίπου τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων στην έρευνα αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν κάποια μορφή μηχανικής μάθησης, ενώ άλλοι εκφράζουν την πρόθεση να ξεκινήσουν αλλαγές στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης. Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά τα σαφή οφέλη, τα ποσοστά υιοθέτησης μεταξύ των εταιρειών υψηλού εισοδήματος παραμένουν αργά.

Source: Alibaba.com

«Η υιοθέτηση ήταν εξαιρετικά αργή στις εταιρείες με υψηλά κέρδη, με το 83% των ερωτηθέντων από εταιρείες να κερδίζουν περισσότερα από 5 εκατομμύρια δολάρια χωρίς τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης», σύμφωνα με την έκθεση.

Το ήμισυ του έτους έχει σχεδόν τελειώσει και οι επιχειρηματίες των ΗΠΑ βλέπουν το επόμενο βήμα ως ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας της επιχείρησής τους πέρα από τα σύνορα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+