2 λεπτά για ανάγνωση

Ακόμη και οι μικρές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ αγκαλιάζουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου

Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα εκτοξευθεί σε σημασία για τις μικρές επιχειρήσεις το 2024, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Alibaba.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ακόμη και οι μικρές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ αγκαλιάζουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

AlibabaΗ έρευνα σε δείγμα εμπόρων λιανικής πώλησης των ΗΠΑ παρουσιάζει μια αισιόδοξη εικόνα του περιβάλλοντος ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των μικρών επιχειρήσεων. Το 84% των ερωτηθέντων είναι συγκρατημένα αισιόδοξο για τις προοπτικές του τρέχοντος έτους, ενώ το 44% είναι πολύ αισιόδοξο. Αντίθετα, μόνο το 6% των ερωτηθέντων είναι απαισιόδοξοι για την ανάπτυξη της διαδικτυακής τους επιχείρησης.

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων θέλουν να συνδεθούν στο διαδίκτυο

Η έρευνα αποκάλυψε ότι μόνο το 53% των ερωτηθέντων ασχολούνται επί του παρόντος με διαδικτυακές πωλήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, το 44% δεν έχει χρησιμοποιήσει ακόμη αυτό το κανάλι και μόνο το 3% εξακολουθεί να διστάζει να εξετάσει τις διαδικτυακές πωλήσεις.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η έρευνα δείχνει μια σημαντική μετατόπιση της στρατηγικής εστίασης των μικρών επιχειρήσεων προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην πραγματικότητα, το 75% των ερωτηθέντων αναμένει ότι οι διαδικτυακές επιχειρήσεις θα διαδραματίσουν σημαντικά μεγαλύτερο ρόλο στη συνολική στρατηγική τους έως το 2024. Αυτή η τάση υπογραμμίζει το εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο και τις αναξιοποίητες δυνατότητες για ευρύτερη προσέγγιση κοινού και επιχειρηματική ανάπτυξη που επιτρέπουν οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Source: Alibaba.com

Επιπλέον, η ενσωμάτωση της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης αναδεικνύεται σε βασικό παράγοντα. Περίπου τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων στην έρευνα αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν κάποια μορφή μηχανικής μάθησης, ενώ άλλοι εκφράζουν την πρόθεση να ξεκινήσουν αλλαγές στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης. Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά τα σαφή οφέλη, τα ποσοστά υιοθέτησης μεταξύ των εταιρειών υψηλού εισοδήματος παραμένουν αργά.

Source: Alibaba.com

«Η υιοθέτηση ήταν εξαιρετικά αργή στις εταιρείες με υψηλά κέρδη, με το 83% των ερωτηθέντων από εταιρείες να κερδίζουν περισσότερα από 5 εκατομμύρια δολάρια χωρίς τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης», σύμφωνα με την έκθεση.

Το ήμισυ του έτους έχει σχεδόν τελειώσει και οι επιχειρηματίες των ΗΠΑ βλέπουν το επόμενο βήμα ως ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας της επιχείρησής τους πέρα από τα σύνορα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+