3 λεπτά για ανάγνωση

Αλγόριθμος Instagram 2025: Βασικοί παράγοντες κατάταξης από τον Mosseri

Για τους διαχειριστές κοινωνικών μέσων, είναι ζωτικής σημασίας να κατανοήσουν και να προσαρμοστούν στις αλλαγές στους αλγόριθμους κοινωνικών μέσων για τη βελτίωση της προσέγγισης χρηστών. Ο Adam Mosseri, επικεφαλής του Instagram, άρχισε να κυκλοφορεί μια σειρά βίντεο που εξηγούν πώς λειτουργεί η πλατφόρμα. Ας εξετάσουμε τι είναι σημαντικό να ενσωματωθεί στη στρατηγική Instagram το 2025.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Αλγόριθμος Instagram 2025: Βασικοί παράγοντες κατάταξης από τον Mosseri
Πηγή: DALL·E

Το Instagram ενημερώνει συνεχώς τους αλγορίθμους του ώστε να αντικατοπτρίζουν τη συμπεριφορά των χρηστών, να ανταποκρίνονται στις τάσεις της αγοράς και να ανταποκρίνονται στους επιχειρηματικούς στόχους. Στη νέα του σειρά βίντεο, ο Adam Mosseri εξηγεί τους βασικούς αλγοριθμικούς παράγοντες που μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την απήχησή σας. Έχουμε συνοψίσει πληροφορίες από το πρώτο βίντεο στο άρθρο μας “Το Instagram αποκαλύπτει στρατηγικές προτεραιότητες για το 2025“.

1. Χρόνος παρακολούθησης: Πρωταρχικός παράγοντας

Ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες παρακολουθώντας το περιεχόμενο του βίντεό σας είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την προσέγγιση χρηστών. Το Instagram ευνοεί το περιεχόμενο που διατηρεί την προσοχή των χρηστών, σηματοδοτώντας στον αλγόριθμο ότι αξίζει μεγαλύτερη προώθηση.

Πώς να το αξιοποιήσετε αυτό στο ηλεκτρονικό εμπόριο:

  • Επενδύστε σε ποιοτικά βίντεο που προσελκύουν και διατηρούν την προσοχή των θεατών μέχρι το τέλος
  • Επικεντρωθείτε στην αφήγηση ιστοριών ή στην παροχή πολύτιμων πληροφοριών σε σύντομες μορφές
  • Παρακολουθήστε τον μέσο χρόνο παρακολούθησης στο Instagram analytics και προσαρμόστε ανάλογα τη στρατηγική σας

2. Μου αρέσει: Αφοσίωση κοινότητας

Η αντίδραση Like είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας, ιδιαίτερα για περιεχόμενο που εμφανίζεται στους τρέχοντες οπαδούς σας. Το Instagram βλέπει τα likes ως ισχυρό δείκτη ικανοποίησης των χρηστών, αυξάνοντας την πιθανότητα το περιεχόμενό σας να προσεγγίσει περισσότερα άτομα στο δίκτυό σας.

Πώς να το αξιοποιήσετε αυτό στο ηλεκτρονικό εμπόριο:

  • Δώστε προτεραιότητα στο περιεχόμενο που έχει απήχηση στους υπάρχοντες ακόλουθους, όπως στιγμιότυπα από τα παρασκήνια, στιγμιότυπα προϊόντων ή σχετικές δημοσιεύσεις
  • Παρακολουθήστε την αναλογία επισημάνσεων “μου αρέσει” προς την προσέγγιση χρηστών για να μετρήσετε πόσο καλά το περιεχόμενό σας έχει απήχηση στο κοινό σας
  • Χρησιμοποιήστε παροτρύνσεις για δράση σε υπότιτλους για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να δηλώσουν ότι τους αρέσουν οι αναρτήσεις σας

3. Κοινοποιήσεις: Προσέγγιση νέων χρηστών

Ο τρίτος βασικός παράγοντας είναι πόσο συχνά οι χρήστες μοιράζονται το περιεχόμενό σας με άλλους, είτε μέσω άμεσων μηνυμάτων είτε μέσω ιστοριών. Αυτή η μέτρηση είναι ζωτικής σημασίας για την επέκταση της προσέγγισης χρηστών πέρα από την τρέχουσα βάση ακολούθων σας.

Πώς να το αξιοποιήσετε αυτό στο ηλεκτρονικό εμπόριο:

  • Δημιουργήστε περιεχόμενο με δυνατότητα εύκολης κοινής χρήσης, όπως προωθήσεις, χρήσιμες συμβουλές ή οπτικά ελκυστικές αναρτήσεις που ενθαρρύνουν την κοινή χρήση
  • Παρακολουθήστε την αναλογία κοινοποιήσεων προς προσέγγιση χρηστών για να κατανοήσετε ποιο περιεχόμενο απευθύνεται σε μη ακόλουθους
  • Συμπεριλάβετε διαγωνισμούς ή προγράμματα παραπομπής για να ενισχύσετε την κοινοποίηση

Στρατηγικές περιεχομένου για ανάπτυξη Instagram

Ο Mosseri τονίζει ότι η σημασία αυτών των παραγόντων ποικίλλει ανάλογα με το πλαίσιο:

  • Οι επισημάνσεις “μου αρέσει” έχουν μεγαλύτερη σημασία όταν προσεγγίζετε τους ακόλουθούς σας
  • Οι κοινοποιήσεις είναι πιο σημαντικές για την προσέγγιση νέων ειδών κοινού και την επέκταση της προσέγγισης χρηστών μέσω των λειτουργιών Εξερεύνησης ή Προτάσεων

Το Instagram ευνοεί όλο και περισσότερο τη συμπεριφορά των χρηστών που συνδέεται με τον χρόνο που αφιερώνεται στο περιεχόμενο, όπως ο χρόνος παρακολούθησης βίντεο ή η αφοσίωση με εναλλασσόμενες εικόνες.

Δημιουργήστε αναρτήσεις που διατηρούν την προσοχή. Ακόμη και οι στατικές εικόνες μπορούν να επωφεληθούν από εναλλασσόμενες εικόνες που παρατείνουν φυσικά τον χρόνο αφοσίωσης.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU