Ανάκαμψη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο: Η ανάπτυξη 3,2% σηματοδοτεί το τέλος της πτώσης 3 ετών
Υπήρξαν σημάδια ανάκαμψης στο ηλεκτρονικό εμπόριο του Ηνωμένου Βασιλείου μετά από μια μακρά περίοδο πτώσης. Τον Σεπτέμβριο του 2024, οι μεγάλοι διαδικτυακοί λιανοπωλητές είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 3,2% σε ετήσια βάση, σημειώνοντας την πρώτη θετική αύξηση από τον Απρίλιο του 2021. Αυτή η ανάκαμψη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο υποδηλώνει ένα πιθανό σημείο καμπής για τη βιομηχανία.
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
/
Ανάκαμψη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο: Η ανάπτυξη 3,2% σηματοδοτεί το τέλος της πτώσης 3 ετών
Πηγή: Depositphotos (edited in Canva Pro)
Ανάκαμψη ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο: Η μόδα οδηγεί το δρόμο με ανάπτυξη 4.2%
Οι πωλήσεις είχαν μειωθεί για σχεδόν τρεισήμισι χρόνια, μια τάση που παρατηρήθηκε και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Τις δύο πρώτες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου σημειώθηκε σημαντική αύξηση στον δείκτη IMRG Online Retail Index, ο οποίος παρακολουθεί 220 σημαντικούς παίκτες στην αγορά. Αυτό τερμάτισε ένα σερί 41 μηνών αρνητικών επιδόσεων.
Η άνοδος στον διαδικτυακό χώρο της μόδας μπορεί να είναι το πιο θετικό σημάδι. Μετά από πτώση για ακριβώς δύο χρόνια, οι διαδικτυακές αγορές μόδας αυξήθηκαν κατά 4,2% σε ετήσια βάση τον Σεπτέμβριο. Αυτά είναι ιδιαίτερα καλά νέα για μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας της μόδας όπως οι Asos και Boohoo, οι οποίοι πέρασαν δύσκολα από τότε που ξεκίνησε η ύφεση μετά τον COVID την άνοιξη του 2021.
Source: Imrg.org
Η αύξηση της κυκλοφορίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο σηματοδοτεί πιθανή ανάκαμψη σε ευρωπαϊκό επίπεδο
Παρόλο που το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου δεν ανταποκρίθηκε αρκετά στο πρώτο εξάμηνο, ο Andy Mulcahy, Διευθυντής Στρατηγικής και Διορατικότητας στο IMRG, εξακολουθεί να είναι συγκρατημένα αισιόδοξος.
“Έχουμε δει μια σταθερή ανάκαμψη στην αύξηση της κυκλοφορίας τους τελευταίους δύο μήνες, μαζί με οριακά καλύτερα ποσοστά μετατροπής”, λέει.
Φαίνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται πιο σταθερό, κάτι που είναι ένα καλό σημάδι καθώς πλησιάζουμε στην πολυάσχολη περίοδο.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό δεν είναι μόνο μια τάση του Ηνωμένου Βασιλείου. Η Γερμανία αναμένει μικρή αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου φέτος, αφού είδε τις πωλήσεις να μειώνονται στα χίλια κορυφαία ηλεκτρονικά καταστήματά της για δύο χρόνια. Το Thuiswinkel Markt Monitor αναφέρει επίσης ότι οι άνθρωποι στην Ολλανδία ξόδεψαν 1% περισσότερα για αγαθά στο διαδίκτυο το πρώτο εξάμηνο του 2024 από ό, τι την ίδια χρονική περίοδο το 2023.
Καθώς μπαίνουμε στο 4ο τρίμηνο, αυτοί οι πρώιμοι δείκτες υποδηλώνουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να σταθεροποιείται. Αν και είναι πρόωρο να δηλώσουμε πλήρη οικονομική ανάκαμψη, αυτές οι τάσεις προσφέρουν ελπίδα στους διαδικτυακούς λιανοπωλητές καθώς προετοιμάζονται για την πολυάσχολη περίοδο αγορών των διακοπών.
Συχνές ερωτήσεις
Ποιες είναι οι προβλέψεις για τα έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου τα επόμενα πέντε χρόνια;
Οι προβλέψεις για τα έσοδα ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου τα επόμενα πέντε χρόνια έχουν ως εξής:
2024: Τα συνολικά έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να φτάσουν τα 129,71 δισεκατομμύρια δολάρια.
2025: Τα έσοδα προβλέπεται να αυξηθούν στα 152 δισεκατομμύρια δολάρια.
2026: Η αγορά αναμένεται να συνεχίσει να επεκτείνεται, με εκτιμήσεις περίπου 167 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
2027: Τα έσοδα προβλέπεται να αυξηθούν περαιτέρω, φθάνοντας περίπου τα 175 δισεκατομμύρια δολάρια.
2028: Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθεί σε περίπου 182 δισεκατομμύρια δολάρια.
Μέχρι το 2029, τα συνολικά έσοδα αναμένεται να φτάσουν τα 188,84 δισεκατομμύρια δολάρια, υποδεικνύοντας μια σταθερή ανοδική τάση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου καθ ‘όλη τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου;
Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου αντιμετωπίζει αρκετές βασικές προκλήσεις:
Έντονος ανταγωνισμός: Ο υψηλός κορεσμός καθιστά δύσκολη τη διαφοροποίηση.
Εφοδιαστική: Η αποτελεσματική εκπλήρωση και παράδοση είναι ζωτικής σημασίας αλλά περίπλοκη.
Τεχνολογία: Τα ξεπερασμένα συστήματα εμποδίζουν την επεκτασιμότητα και την προσαρμοστικότητα.
Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο: Οι αυξημένες απειλές απαιτούν ισχυρά μέτρα προστασίας.
Κανονιστική συμμόρφωση: Η πλοήγηση σε πολύπλοκους νόμους μπορεί να απαιτεί πολλούς πόρους.
Διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας: Τα παγκόσμια ζητήματα επηρεάζουν τα αποθέματα και την παραγωγή.
Εμπειρία πελάτη: Η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών σε όλα τα κανάλια είναι απαραίτητη.
Επεξεργασία πληρωμών: Η διαχείριση της πολυπλοκότητας των συναλλαγών και των τελών θέτει συνεχείς προκλήσεις.
Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που αναδύονται στο Ηνωμένο Βασίλειο;
Τεχνητή νοημοσύνη (AI): Ενίσχυση της εξατομίκευσης και της εξυπηρέτησης πελατών μέσω προτάσεων βάσει δεδομένων και chatbots που υποστηρίζονται από AI.
Επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και εικονική πραγματικότητα (VR): Παροχή καθηλωτικών εμπειριών αγορών, επιτρέποντας στους πελάτες να οπτικοποιούν προϊόντα στο περιβάλλον τους.
Κοινωνικό εμπόριο: Πώληση απευθείας μέσω πλατφορμών κοινωνικών μέσων όπως το Instagram και το TikTok, αξιοποιώντας το μάρκετινγκ επιρροής για να προσελκύσει νεότερους καταναλωτές.
Βιωσιμότητα: Αυξανόμενη ζήτηση για φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές, με τους καταναλωτές να προτιμούν μάρκες που υιοθετούν βιώσιμες επιλογές συσκευασίας και παράδοσης.
Mobile Commerce (m-commerce): Μια σημαντική στροφή προς τις αγορές μέσω κινητού, με τα smartphones να αντιπροσωπεύουν μεγάλο ποσοστό των online αγορών.
Εγγραφείτε στο newsletter για το ηλεκτρονικό εμπόριο και μη χάνετε τίποτα Αρχίστε να λαμβάνετε καθημερινά ή εβδομαδιαία νέα, άρθρα και πολλά άλλα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο 🚀
Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]
Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.
Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]
Εγγραφείτε στο newsletter για το ηλεκτρονικό εμπόριο και μη χάνετε τίποτα Αρχίστε να λαμβάνετε καθημερινά ή εβδομαδιαία νέα, άρθρα και πολλά άλλα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο 🚀