
Τι είναι η στρατηγική της ΔΕΗ;
Ένα trategy PPC είναι ένα σχέδιο για τη δημιουργία και τη διαχείριση διαφημιστικών καμπανιών επί πληρωμή σε πολλές πλατφόρμες όπως το Google Ads, το Bing Ads και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μια καλά καθορισμένη στρατηγική βοηθά την επιχείρηση να αυξήσει την προβολή, την επισκεψιμότητα και τα έσοδα. Με την ακόλουθη βελτιστοποίηση, είναι σε θέση να μεγιστοποιήσουν την απόδοση επένδυσής τους στοχεύοντας στο σωστό κοινό με το σωστό μήνυμα.
Πώς να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική PPC σε 7 βήματα
✔️Καθορίστε τους στόχους της ΔΕΗ σας
Είναι ζωτικής σημασίας να καθοριστούν σαφείς στόχοι κατά την έναρξη μιας εκστρατείας PPC. Οι πιο συνηθισμένοι στόχοι της PPC περιλαμβάνουν την επισκεψιμότητα ιστού, τη δημιουργία δυνητικών πελατών, την ενίσχυση των πωλήσεων και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.
✔️Αναλύστε τον ανταγωνισμό σας
Εκτελέστε μια ανταγωνιστική ανάλυση για να κατανοήσετε τους αντιπάλους σας στον κλάδο.
- Για ποιες λέξεις-κλειδιά στόχευσης υποβάλλουν προσφορές;
- Τι επικοινωνούν;
- Ποιες είναι οι μοναδικές προτάσεις πώλησής τους;
Πολλοί από τους ανταγωνιστές θα διατυπώσετε την αναζήτηση και θα προσπαθήσετε να στοχεύσετε βασικά κάθε λέξη-κλειδί στον τομέα, οπότε στην αρχή, προσπαθήστε να εστιάσετε στις πιο αποδοτικές πτυχές σας.
💡Χρησιμοποιήστε τις καλύτερες και πιο μοναδικές προτάσεις πώλησης που έχετε, μην επικοινωνείτε αόριστα οφέλη της επιχείρησής σας.

Source: Depositphotos
✔️Εκτέλεση έρευνας λέξεων-κλειδιών
Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι απαραίτητη κατά τη δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής PPC. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν εργαλεία όπως το Google Keyword Planner ή πληρωμένα όπως το SEMrush ή το Ahrefs. Η κύρια διαφορά είναι η προσέγγιση και ο όγκος των δεδομένων που θα σας παρασχεθούν.
Στην αρχή, το Google Keyword Planner θα σας δώσει μια καλή εικόνα για το τι πρόκειται να διαφημίσετε.
Εστιάστε σε λέξεις-κλειδιά υψηλής πρόθεσης και προσθέστε μερικές λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς για πιο εξειδικευμένη στόχευση. Αυτό θα σας δώσει έναν καλό συνδυασμό απόδοσης στην αρχή.
Από την άλλη, οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά θα σας βοηθήσουν να εξαιρέσετε τη μη σχετική επισκεψιμότητα.
✔️Δημιουργήστε τις διαφημίσεις σας
Το κείμενο της διαφήμισής σας πρέπει να είναι απλό, συναρπαστικό και όσο πιο σχετικό γίνεται.
Ακολουθήστε βέλτιστες πρακτικές όπως:
- Ισχυρή παρότρυνση για δράση
- επισημάνετε τις μοναδικές προτάσεις πώλησής σας (δωρεάν αποστολή, διαθέσιμο απόθεμα, …)
- Ευθυγράμμιση διαφημιστικού μηνύματος με τη σελίδα προορισμού
Είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνείτε το ίδιο πράγμα στη σελίδα προορισμού όπως και στη διαφήμιση, ώστε ένα άτομο να μην συγχέεται από την αρχή. Προσθέστε όλες τις πιθανές επεκτάσεις, εάν μπορείτε να εμφανίσετε τις τιμές, τις ώρες λειτουργίας, το διαθέσιμο απόθεμα κ.λπ.
Ρύθμιση στόχευσης κοινού
Από την πολύ βασική καμπάνια αναζήτησης έως τη μέγιστη απόδοση για προχωρημένους, είναι πολύ σημαντικό να ορίσετε το κοινό σας.
Μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα βασικό τμήμα χρησιμοποιώντας:
- Δημογραφικά στοιχεία (ηλικία/φύλο/εισόδημα νοικοκυριού)
- Γεωγραφικά (τοπικά, εθνικά, παγκόσμια)
- Διαδικτυακή συμπεριφορά (αλληλεπιδράσεις, ενδιαφέροντα)
Αυτό θα σας δώσει μια καλή αρχή για να εργαστείτε με τα δικά σας δεδομένα, όπως επαναστόχευση, προσθήκη στο καλάθι, αγορές και επανενεργοποίηση.
✔️Επιλέξτε τη στρατηγική υποβολής προσφορών
Η στρατηγική υποβολής προσφορών PPC επηρεάζει την απόδοση των διαφημίσεών σας, την τοποθέτηση διαφημίσεων και το κόστος διαφήμισης.
Από την αρχή , ξεκινήστε με το μη αυτόματο CPC, όπου έχετε τον πλήρη έλεγχο των προσφορών. Αυτό θα σας δώσει μια άμεση ανατροφοδότηση σχετικά με το κόστος της αγοράς όπου δραστηριοποιείστε. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις προσφορές, για να μετακινήσετε τη διαφήμισή σας υψηλότερα , ώστε να είναι πιο ορατή ή χαμηλότερα, για να μειώσετε το κόστος.
Αφού λάβετε πίσω ορισμένα δεδομένα και ενδεχομένως μετατροπές, πληροίτε τις προϋποθέσεις για να αλλάξετε το μη αυτόματο CPC στο βελτιωμένο CPC ή στο CPA-στόχο ή στον στόχο απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS), όπου η Google θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τις τιμές σας με βάση τις μετατροπές.
Αυτό φαίνεται σαν ένα lifehack, αλλά να είστε πολύ προσεκτικοί, καθώς η Google θα είναι πιο πιθανό να ξοδέψει ολόκληρο τον προϋπολογισμό σας, εάν το σύστημα στερείται δεδομένων και μετατροπών. Αυτή η στρατηγική χρησιμοποιείται περισσότερο πάνω από έναν ορισμένο αριθμό μετατροπών.

Source: Depositphotos
✔️Παρακολουθήστε, προσαρμόστε και τροποποιήστε την καμπάνια PPC
Με μια καλή στρατηγική PPC πρέπει επίσης να παρακολουθείτε πολύ βασικά δεδομένα όπως:
- Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων
- Βελτιωμένες μετατροπές
- Κόστος ανά κλικ
- Δυνητική απόδοση διαφημιστικής δαπάνης
Αυτές είναι οι πολύ βασικές μετρήσεις για να ξεκινήσετε στον κόσμο της PPC και να βελτιστοποιήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας γενικά. Αν η στρατηγική σας σάς προσφέρει έναν καλό αριθμό μετατροπών με λογικό κόστος, μπορείτε να αυξήσετε τον προϋπολογισμό σας για να δείτε αν θα λάβετε σημαντικά περισσότερες μετατροπές ή θα αυξηθεί μόνο η διαφημιστική δαπάνη.
❗Λάβετε υπόψη ότι η Google θα προσπαθήσει να προσφέρει τις περισσότερες δυνατές εμφανίσεις και κλικ, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα λάβετε περισσότερες μετατροπές ή ακόμα πιο ακριβές μετατροπές.
Βέλτιστες πρακτικές για διαφημίσεις PPC υψηλής απόδοσης
Ένας αξιόπιστος λιανοπωλητής μόδας ξεκίνησε με τις διαφημίσεις αναζήτησης και κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια στις αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Μετά από ορισμένο χρονικό διάστημα ανακαλύφθηκε, ότι η επισκεψιμότητα και οι μετατροπές δημιουργούνται από μόλις 2 κύριες λέξεις-κλειδιά, τις οποίες πρέπει να βρίσκεται στην πρώτη 1 θέση τις περισσότερες φορές.
Αυτό με έναν συνδυασμό διαφημίσεων αγορών και διαφημίσεων προβολής για επαναστόχευση, φέρνει μια σταθερή απόδοση στις 4 χώρες και η συμπεριφορά των πελατών σε κάθε χώρα είναι πολύ παρόμοια. Αυτό τους επιτρέπει να επεκτείνουν την επιχείρησή τους σε άλλη χώρα χρησιμοποιώντας την ίδια στρατηγική.
Συμπέρασμα
Μια αποτελεσματική στρατηγική PPC απαιτεί σαφείς στόχους, λεπτομερή έρευνα λέξεων-κλειδιών, αξιοπρεπές ποσό προϋπολογισμού, τμηματοποίηση κοινού και στρατηγική υποβολή προσφορών.Η συνεχής βελτιστοποίηση είναι το κλειδί για την επιτυχία, υπάρχουν μόνο λίγα από αυτά που λειτουργούν πάνω από τις προσδοκίες από την αρχή.

Source: Depositphotos
Συχνές ερωτήσεις
Τι είναι η διαφήμιση της ΔΕΗ;
Η διαφήμιση PPC είναι ένα μοντέλο ψηφιακού μάρκετινγκ όπου οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν ένα τέλος κάθε φορά που κάνουν κλικ στη διαφήμισή τους.
Ποιοι είναι οι τύποι διαφήμισης PPC;
Οι πιο συνηθισμένοι τύποι διαφήμισης PPC είναι οι διαφημίσεις αναζήτησης, οι διαφημίσεις προβολής, οι διαφημίσεις αγορών, οι διαφημίσεις βίντεο.
Τι θα σας κόστιζε να πάτε για τη διαχείριση της Amazon PPC;
Το κόστος ποικίλλει ανάλογα με τον ανταγωνισμό, την κατηγορία και τη στρατηγική προσφοράς.
Τι είναι η διαχείριση της ΔΕΗ;
Η διαχείριση PPC περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών για την αύξηση των αποτελεσμάτων ή τη μείωση του κόστους.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω την καλύτερη δυνατή διαφήμιση για το προϊόν μου και πώς να το προωθήσω;
Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας και σχετικό αντίγραφο. Στοχεύστε λέξεις-κλειδιά υψηλής απόδοσης, βελτιστοποιήστε προσφορές και βελτιστοποιήστε προϋπολογισμούς.
[ενημερωτικό δελτίο