2 λεπτά για ανάγνωση

Αντίκτυπος βιωσιμότητας λιανικής: Η Gen Z οδηγεί την αλλαγή FMCG

Η βιωσιμότητα του λιανικού εμπορίου έχει γίνει μια κρίσιμη ανησυχία για τον τομέα FMCG , καθώς η Gen Z αναδεικνύεται ως βασική ομάδα καταναλωτών. Η είσοδος της Gen Z στο εργατικό δυναμικό, με τις ισχυρές περιβαλλοντικές πεποιθήσεις της, ασκεί πίεση στους λιανοπωλητές και τις εταιρείες FMCG να κατανοήσουν καλύτερα τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στους καταναλωτές, τους αγοραστές και τις κατηγορίες προϊόντων. Αυτή η στροφή προς τη βιωσιμότητα του λιανικού εμπορίου αναγκάζει τις επιχειρήσεις να επανεκτιμήσουν τις πρακτικές και τις στρατηγικές τους για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες αυτής της γενιάς με περιβαλλοντική συνείδηση.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Αντίκτυπος βιωσιμότητας λιανικής: Η Gen Z οδηγεί την αλλαγή FMCG
Πηγή: Depositphotos

Ο διευθύνων σύμβουλος της The Category Management Company, Patrick Finlay, επισημαίνει δύο μελέτες που υπογραμμίζουν την εστίαση της Gen Z στη βιωσιμότητα. Μια μελέτη της Barclaycard δείχνει ότι το 82% της γενιάς Z ανησυχεί για τη βιωσιμότητα, ενώ η First Insight διαπίστωσε ότι το 75% δίνει προτεραιότητα στη βιωσιμότητα έναντι των εμπορικών σημάτων (49%) κατά τη λήψη αποφάσεων αγοράς.

Πρόσφατα παραδείγματα πράσινων πρωτοβουλιών περιλαμβάνουν την καινοτομία των χάρτινων μπουκαλιών της Frugalpac, την επιλογή κρασιών της Aldi και το τζιν της Greenall”, σημείωσε ο Finlay. “Ακόμη και η διακοπή της δοκιμής επαναπλήρωσης και επαναχρησιμοποίησης της Asda δείχνει προθυμία για πειραματισμό και μάθηση”.

Ο Finlay υποστηρίζει ότι η εφαρμογή ουσιαστικών στρατηγικών βιωσιμότητας θα πάρει χρόνο, με τους μεγάλους λιανοπωλητές να στοχεύουν σε καθαρές μηδενικές εσωτερικές λειτουργίες έως το 2035. Το ερώτημα είναι εάν οι παραδοσιακές επεκτάσεις της γκάμας προϊόντων θα αρκούν, δεδομένων των περιβαλλοντικών προσδοκιών της Gen Z. Πιστεύει ότι η δημιουργία διαρκούς αξίας απαιτεί τολμηρές, μακροπρόθεσμες επενδύσεις, ειδικά σε αβέβαιους καιρούς. Προειδοποιεί ότι οι νεότερες γενιές με οικολογική συνείδηση θα λάβουν αποφάσεις αγοράς με βάση τις αξίες τους χωρίς να περιμένουν να πληρώσουν ασφάλιστρο.

“Η βιομηχανία μας χρειάζεται λιανοπωλητές και προμηθευτές για να ηγηθούν και να καινοτομήσουν”, δηλώνει ο Finlay. “Εξακολουθούμε να πειραματιζόμαστε, όπως η δοκιμή αναπλήρωσης της Asda – σχεδιασμός, εκτέλεση, μάθηση και βελτίωση. Το να παραμένεις σχετικός σημαίνει να προσαρμόζεσαι στις τάσεις και να ενεργείς βάσει αυτών, μαθαίνοντας τόσο από τις επιτυχίες όσο και από τις αποτυχίες».

Αυτός ο μετασχηματισμός απαιτεί πειθαρχία στην ανάπτυξη μακροπρόθεσμων στρατηγικών και οραμάτων κατηγοριών. Κατά συνέπεια, οι προμηθευτές και οι λιανοπωλητές πρέπει να αυξήσουν την κατεύθυνση και την αξία της κατηγορίας, δίνοντας στους καταναλωτές περισσότερους λόγους να ψωνίζουν, συμπεριλαμβανομένων ισχυρών περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+