
Επισκόπηση πελάτη
Ο πελάτης μας είναι μια ανώνυμη μάρκα μόδας μεσαίας αγοράς απευθείας προς καταναλωτή (DTC) που πωλεί γυναικεία ενδύματα και αξεσουάρ υψηλής ποιότητας. Δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα χρησιμοποιώντας προϊόντα ηθικής προέλευσης και πράσινες πρακτικές στην παραγωγή. Η μάρκα πωλεί σε καταναλωτές με οικολογική συνείδηση σε αγγλόφωνα έθνη (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, Αυστραλία) με ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων που κυμαίνεται από casualwear έως περιστασιακά ρούχα.
Ενώ απολάμβαναν ισχυρή οργανική ανάπτυξη, δυσκολεύονταν να κλιμακώσουν τις πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Χρειάζονταν μια στρατηγική PPC βασισμένη σε δεδομένα που θα εξισορροπούσε τη βραχυπρόθεσμη κερδοφορία με πιο μακροπρόθεσμη οικοδόμηση επωνυμίας.
Σκοποί &; Στόχοι
Πρωταρχικοί Επιχειρηματικοί Στόχοι
- Προωθήστε κλιμακούμενη αύξηση εσόδων στις βασικές αγορές.
- Επιτύχετε ένα βιώσιμο κόστος απόκτησης πελατών (CAC) κάτω των 30 $ εντός έξι μηνών.
- Διατηρήστε απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) 400%.
- Ενισχύστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και αναπτύξτε τα δεδομένα πρώτου μέρους (συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είδη κοινού επαναληπτικού μάρκετινγκ).
- Προωθήστε τη μακροπρόθεσμη διατήρηση πελατών και την αύξηση της αξίας διάρκειας ζωής (LTV).
Προκλήσεις
- Υψηλός ανταγωνισμός τόσο από ανταγωνιστές γρήγορης μόδας όσο και από πολυτελείς.
- Αδυναμία αποτελεσματικής επικοινωνίας της πρότασης αξίας βιωσιμότητας.
- Χαμηλότερα ποσοστά μετατροπών για κινητά.
- Εποχιακή μεταβλητότητα ζήτησης και περιορισμοί αποθεμάτων.
- Αυξανόμενο κόστος πολυμέσων επί πληρωμή λόγω κορεσμού πλατφόρμας και ενημερώσεων απορρήτου (iOS 14.5).
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Στρατηγικής ΔΕΗ
Η ολοκληρωμένη προσέγγιση PPC διοχέτευσης περιλάμβανε καμπάνιες πολλαπλών πλατφορμών, προηγμένη στόχευση και μοντελοποίηση απόδοσης για τη διασφάλιση μετρήσιμης επιτυχίας.
Στρατηγική εκστρατείας & φάσεις εκτέλεσης
1️. Έλεγχος και ανακάλυψη
- Διενήργησε ενδελεχή έλεγχο PPC σε υπάρχουσες καμπάνιες Google Ads, Meta Ads και Pinterest.
- Εντοπίστηκαν κενά στην τμηματοποίηση κοινού, την παρακολούθηση μετατροπών και τις δοκιμές δημιουργικού.
- Διορθώθηκε η παρακολούθηση μετατροπών του Google Analytics 4 (GA4) και ρυθμίστηκε το Meta Conversion API (CAPI) για την ανάκτηση απώλειας δεδομένων μετά το iOS 14.5.
- Ενσωματωμένοι πίνακες εργαλείων απόδοσης στο Looker Studio για την παρακολούθηση της απόδοσης πολλών σημείων επαφής.
2. Ανάπτυξη προσωπικού πελατών
Με βάση την ανάλυση δεδομένων, δημιουργήσαμε τρεις βασικές προσωπικότητες πελατών:
- Millennials με οικολογική συνείδηση (καταναλωτές με γνώμονα τις αξίες)
- Εύποροι αστικοί επαγγελματίες (καταναλωτές με γνώμονα το στυλ)
- Κυνηγοί ευκαιριών (ευαίσθητοι στις τιμές)
Κάθε άτομο ενημέρωνε τα δημιουργικά μηνύματα, τη γκάμα προϊόντων και τη στόχευση κοινού.
3️. Δομή καμπάνιας PPC πλήρους διοχέτευσης
Αντιστοιχίσαμε τις καμπάνιες μας στη διαδρομή πελάτη:
- TOF: Αναγνωρισιμότητα επωνυμίας
- MOF: Εξέταση & Δέσμευση
- BOF: Μετατροπή & επαναστόχευση
- Μετά την αγορά: Διατήρηση και πώληση
Μελέτη περίπτωσης στρατηγικής ΔΕΗ: Παράδειγμα δομής της ΔΕΗ
Ακολουθεί μια απλοποιημένη ματιά σε ολόκληρη τη δομή καμπάνιας στο Google Ads, το Meta Ads, το Pinterest και την επαναστόχευση CRM/email.

Source: Depositphotos
✅ Καμπάνιες Google Ads
Καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης
Όνομα καμπάνιας | Κοινό-στόχος | Τύποι αγώνων | Στρατηγική υποβολής προσφορών |
Επώνυμη αναζήτηση – Ακριβής | Αναζητητές επωνυμίας | Ακριβής | Μερίδιο εμφάνισης στόχου |
Αναζήτηση χωρίς επωνυμία – Κατηγορία | “Βιώσιμα γυναικεία φορέματα” | Φράση + Ακριβής | Στόχος απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) |
Κατάκτηση ανταγωνιστών | Όροι επωνυμίας ανταγωνιστή | Ακριβής | Μέγιστο CPC |
Εποχιακές προσφορές | Αγοραστές βάσει συμβάντων | Φράση + Ευρεία | Μέγιστες μετατροπές |
Καμπάνιες Αγορών
Όνομα καμπάνιας | Εστίαση προϊόντος | Στρατηγική υποβολής προσφορών |
Smart Shopping – Βασικά Προϊόντα | Best-sellers, υψηλά περιθώρια κέρδους | Στόχος απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) |
Standard Αγορές – Κατηγορίες | Φορέματα, Μπλούζες, Αξεσουάρ | Ενισχυμένο CPC |
Είδη εκκαθάρισης | Μειωμένο απόθεμα | Μέγιστες μετατροπές |
Καμπάνιες δικτύου προβολής
Όνομα καμπάνιας | Στόχευση | Δημιουργικός |
Εμφάνιση αναζήτησης – TOF | Προσαρμοσμένα είδη κοινού πρόθεσης | Lifestyle Banners |
Επαναληπτικό μάρκετινγκ – Προϊόντα που έχετε δει | Επισκέπτες ιστότοπου 14 ημερών | Δυναμικές διαφημίσεις προϊόντων |
Εγκαταλελειμμένοι καλαθιού – BOF | 7ήμεροι εγκαταλελειμμένοι καλαθιού | Πανό σπανιότητας/επείγουσας ανάγκης |
Καμπάνιες YouTube
Όνομα καμπάνιας | Στόχευση | Μορφή διαφήμισης |
Ιστορία μάρκας – TOF | Προσαρμοσμένη συνάφεια | TrueView σε ροή |
Επιδείξεις προϊόντων – MOF | Επισκέπτες ιστότοπου | Διαφημίσεις βίντεο bumper |
Κριτικές πελατών – BOF | Εγκαταλελειμμένοι καλαθιού | Διαφημίσεις Discovery |

Source: Depositphotos
✅ Meta Ads (Facebook &; Instagram)
Top-of-Funnel (Ευαισθητοποίηση)
Όνομα καμπάνιας | Ακροατήριο | Αντικειμενικός |
Παρόμοια 1% υψηλή LTV | LTV Παρόμοια | Απήχηση/Αναγνωρισιμότητα |
Στόχευση οικολογικού ενδιαφέροντος | Ανεμιστήρες βιωσιμότητας | Προβολές βίντεο |
Μεσαία διοχέτευση (Εξέταση)
Όνομα καμπάνιας | Ακροατήριο | Αντικειμενικός |
Επαναστόχευση – Αφοσιωμένοι επισκέπτες | Συμμετέχοντες 30 ημερών | Μετατροπές |
Κατηγορία Προϊόντων Συλλογές | Προϊόντα που είδατε | Πωλήσεις καταλόγου |
Κάτω μέρος της διοχέτευσης (Μετατροπές/Διατήρηση)
Όνομα καμπάνιας | Ακροατήριο | Αντικειμενικός |
Εγκαταλελειμμένοι καλαθιού | Τελευταίες 7 ημέρες | Μετατροπές |
Προηγούμενοι αγοραστές – Upsell | Αγοραστές 30-90 ημέρες πριν | Μετατροπές |
VIP Παρόμοια 1% | Υψηλοί πελάτες AOV | Μετατροπές |

Source: Depositphotos
✅ Διαφημίσεις Pinterest
Καμπάνιες TOF
Όνομα καμπάνιας | Ακροατήριο | Αντικειμενικός |
Εποχιακά Lookbooks | Αναζητητές βάσει συμβάντων | Κυκλοφορία |
Βιώσιμα pin στυλ | Φιλικά προς το περιβάλλον συμφέροντα | Γνώση |
Καμπάνιες BOF
Όνομα καμπάνιας | Ακροατήριο | Αντικειμενικός |
Επαναστόχευση προϊόντων | Επισκέπτες ιστότοπου 30 ημερών | Μετατροπές |
Νέες Αφίξεις για Συνδρομητές | Συγχρονισμένη λίστα CRM | Πωλήσεις καταλόγου |
✅ CRM / Email / SMS Retargeting
Τύπος καμπάνιας | Κοινό-στόχος | Κανάλι | Εστίαση περιεχομένου |
Σειρά καλωσορίσματος | Νέοι συνδρομητές | Ιστορία επωνυμίας + προσφορά | |
Εγκαταλελειμμένο καλάθι | Εγκαταλελειμμένοι καλαθιού 24 ώρες-48 ώρες | Email/SMS | Επείγον + κίνητρο |
VIP Πρώιμη Πρόσβαση | Άτομα με τις μεγαλύτερες δαπάνες | Νέες σταγόνες / προνόμια αφοσίωσης | |
Καμπάνια Win-back | Ανενεργοί πελάτες | Email/SMS | Αποκλειστικές προσφορές |
📈 Μελέτη περίπτωσης στρατηγικής ΔΕΗ: Αποτελέσματα μετά από 6 μήνες

Source: Depositphotos
ΒΔΕ | Μήνας 1 | Μήνας 6 |
ROAS (συνολικά) | 180 % | 412 % |
Μηνιαία Έσοδα ΔΕΗ | $25,000 | 175,000 δολάρια |
Κόστος απόκτησης πελατών (CAC) | $54 | $27 |
Ποσοστό μετατροπής (σε ολόκληρο τον ιστότοπο) | 1.6% | 3.4% |
CTR (Μετα-διαφημίσεις) | 2.1% | 5.8% |
Αύξηση συνδρομητών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου | 2,500 | 28,000 |
Ποσοστό επιστροφής πελάτη | 18 % | 34 % |
Μέση αξία παραγγελίας (AOV) | 68 δολάρια | $82 |
Προηγμένες βελτιστοποιήσεις & τακτικές
- Δημιουργικές δοκιμές A / B
- Δοκιμασμένο με αντιγραφή που επισημαίνει τις δωρεάν επιστροφές έναντι της ηθικής προμήθειας.
- Δυναμικές διαφημίσεις για Meta Ads, βελτιστοποίηση επικεφαλίδας και εικόνας για τμήματα κοινού.
- Στρατηγικές υποβολής προσφορών
- Στοχεύστε την απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) σε διαφημίσεις Meta και Google, χωρίζοντας την ημέρα για βράδια/σαββατοκύριακα.
- Υποβολή προσφορών για γεωγραφικές τοποθεσίες υψηλής μετατροπής.
- Μοντελοποίηση απόδοσης
- Υλοποιήθηκε η απόδοση βάσει δεδομένων στο Google.
- Δημιουργήσατε πίνακες εργαλείων αναφορών πολλαπλής αφής στο Looker Studio για τον εντοπισμό κορυφαίων καναλιών βοήθειας.
- Βελτιστοποίηση σελίδας προορισμού
- Προστέθηκαν προσφορές εξόδου-πρόθεσης για μείωση εγκατάλειψης καλαθιού.
- Απλοποιημένη ολοκλήρωση αγοράς μέσω κινητού, μειώνοντας το χρόνο φόρτωσης σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα.
Στρατηγικές ιδέες και διδάγματα
- Πανκαναλική στοίχιση
Η ομαλή ενσωμάτωση των καναλιών Google, Meta, Pinterest και CRM δημιούργησε μια πλατφόρμα όπου όλα τα σημεία επαφής οδήγησαν σε μετρήσιμη επιρροή ROAS και LTV. - Δημιουργικό καθοδηγούμενο από Persona
Τα τμηματοποιημένα δημιουργικά για τμήματα κοινού βελτίωσαν το CTR και το CVR. Τα μηνύματα με τον σωστό συνδυασμό στυλ, ποιότητας και βιωσιμότητας είχαν την καλύτερη απόδοση. - Η απόδοση οδηγεί σε εξυπνότερες επενδύσεις
Η μετατόπιση της απόδοσης με το τελευταίο κλικ αποκάλυψε καμπάνιες ανώτερης διοχέτευσης με ανεπαρκείς επενδύσεις (YouTube και Pinterest), επιτρέποντας καλύτερη κατανομή προϋπολογισμού.

Source: Depositphotos
Μελλοντική στρατηγική και σχέδια κλιμάκωσης
- Κλιμακώστε τις καμπάνιες PPC στις ευρωπαϊκές αγορές (Γερμανία, Σκανδιναβία) με διαφημίσεις για συγκεκριμένες περιοχές.
- Διαθέστε διαφημίσεις TikTok σε κοινό Gen Z με UGC και κορυφαίους ιούς.
- Αναπτύξτε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης και ένα κουτί συνδρομής για επαναλαμβανόμενους πελάτες.
- Δοκιμάστε ενσωματώσεις εκτός σύνδεσης σε διαδίκτυο με αναδυόμενα συμβάντα λιανικής που συνδέονται με ψηφιακές προσφορές.
✅ Συμπέρασμα
Αυτή η μελέτη περίπτωσης καταδεικνύει την επιτυχή ανάπτυξη μιας πρωτοποριακής στρατηγικής PPC βάσει δεδομένων για μια βιώσιμη μάρκα μόδας. Με εξελιγμένη τμηματοποίηση, σχεδιασμό καμπάνιας μεταξύ καναλιών και συνεχή βελτιστοποίηση, διευκολύναμε την εκρηκτική κλιμάκωση της επωνυμίας χωρίς συμβιβασμούς στην κερδοφορία ή την ακεραιότητα της επωνυμίας.
Το αποτέλεσμα ήταν 400%+ απόδοση διαφημιστικής δαπάνης, σημαντική αύξηση στην απόκτηση πελατών και ηγετική θέση με την πάροδο του χρόνου με βιώσιμο τρόπο.