4 λεπτά για ανάγνωση

Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;

Υπήρξε μια μεγάλη αλλαγή στη σκηνή μάρκετινγκ επιρροής τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εικονικοί επηρεαστές AI ανεβαίνουν στο προσκήνιο. Οι μάρκες γίνονται μάρτυρες αυτής της ταχείας ανόδου και αναρωτιούνται αν πρέπει να συνεργαστούν με αυτές τις ψηφιακές οντότητες ή να παραμείνουν με πιο συμβατικούς ανθρώπινους επηρεαστές. Καθώς η δημοτικότητα των εικονικών επιρροών AI συνεχίζει να αυξάνεται, οι έμποροι αντιμετωπίζουν νέες ευκαιρίες και προκλήσεις στις στρατηγικές επιρροής τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;
Πηγή: Emplifi.io

Ορισμός AI Virtual Influencers

Οι εικονικοί επηρεαστές τεχνητής νοημοσύνης (AI) είναι ψηφιακοί χαρακτήρες που παράγονται με εικόνες που δημιουργούνται από υπολογιστή (CGI), τεχνολογία deepfake και τρισδιάστατη μοντελοποίηση. Μπορούν να ενημερώσουν τους οπαδούς τους και να αλληλεπιδράσουν μαζί τους στα κοινωνικά μέσα. Ένας από τους πιο δημοφιλείς εικονικούς flunecer AI είναι ο Lil Miquela (@lilmiquela). ή το πρώτο supermodel AI Shudu (@shudu.gram). Η Lil Miquela δημιουργήθηκε από μια νεοσύστατη εταιρεία που ειδικεύεται στη ρομποτική, την τεχνητή νοημοσύνη και την εφαρμογή τους σε εταιρείες μέσων ενημέρωσης.

Source: Outsideinsight.com

Η άνοδος των εικονικών επιρροών AI

Το Influencer Marketing Factory εκτιμά ότι το 58% των Αμερικανών πελατών ηλικίας 18 ετών και άνω ακολουθούν τουλάχιστον έναν εικονικό επηρεαστή AI στα κοινωνικά μέσα. Αυτοί οι εικονικοί επηρεαστές ακολουθούνται στο Facebook, το Instagram, το TikTok και το YouTube και μεταξύ άλλων ιστότοπων.  Η δημιουργία νέων AI Influencers έχει γίνει ευκολότερη χάρη στη νέα τεχνολογία AI. Τώρα μπορούν να δημιουργηθούν με μερικά απλά βήματα.

Ακολουθεί μια λίστα με μερικούς από τους AI Influencers στο Instagram

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης εικονικών επιρροών:

Πλεονεκτήματα:

  • Οι εικονικοί επηρεαστές AI προσφέρουν μια συνεπή εκπροσώπηση επωνυμίας, εξαλείφοντας τις ανησυχίες για προηγούμενες αντιπαραθέσεις ή αρνητικές ειδήσεις
  • Οι επωνυμίες μπορούν να διαπραγματευτούν συνεργασίες χωρίς να ανησυχούν για αντικρουόμενα χρονοδιαγράμματα, καθώς οι εικονικοί επηρεαστές δεν έχουν φυσικούς περιορισμούς
  • Οι εικονικοί επηρεαστές AI είναι δημοφιλείς στη γενιά Z και τους Millennials. Αυτό τα καθιστά μια ελκυστική επιλογή για επωνυμίες που θέλουν να προσεγγίσουν αυτά τα δημογραφικά στοιχεία
  • Οι καμπάνιες μπορεί να είναι πιο μοναδικές και αξέχαστες
  • Οι εικονικοί επηρεαστές AI ενδέχεται να παράγουν πιο αποτελεσματικές καμπάνιες

Μειονεκτήματα:

  • Έλλειψη αυθεντικότητας που μπορεί να μειώσει την εμπιστοσύνη των πελατών
  • Μπορεί να απεικονίζουν μη ρεαλιστικά πρότυπα τρόπου ζωής
  • Οι επιρροές AI δεν μπορούν να αλληλεπιδράσουν φυσικά με το προϊόν
  • Οι επωνυμίες ενδέχεται να διακινδυνεύσουν πιθανή διαμάχη
  • Το υλικό και το λογισμικό είναι πολύ ακριβά κατά τη δημιουργία ενός εικονικού επηρεαστή AI
  • Η οικοδόμηση ενός εικονικού επηρεαστή AI χρειάζεται ένα μακρύ προπαρασκευαστικό στάδιο



Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα πλεονεκτήματα των πραγματικών ανθρώπων ως επιρροών

  • Ενισχύστε την αλληλεπίδραση: Οι ανθρώπινοι επηρεαστές που εντοπίζουν θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό τους μπορούν να οδηγήσουν σε αλληλεπίδραση
  • Αξιοποιήστε μοναδικές εμπειρίες: Οι ανθρώπινοι επηρεαστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δικές τους εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων των πραγματικών δοκιμών προϊόντων
  • Πηγαίνετε στις ζωντανές εκδηλώσεις: Για να ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους, οι ανθρώπινοι επηρεαστές πρέπει να συμμετέχουν σε ζωντανές εκδηλώσεις

Οι προοπτικές της τεχνητής νοημοσύνης

Η ψυχαγωγία, ο τραπεζικός τομέας και η υγειονομική περίθαλψη είναι μόνο μερικοί από τους τομείς που προβλέπεται να μετασχηματιστούν πλήρως από την ενσωμάτωση της τεχνολογίας AI. Από τη φιλοξενία ζωντανών ροών έως την προσφορά επιχειρήσεων, οι εικονικοί επηρεαστές με τεχνητή νοημοσύνη έχουν ποικίλες χρήσεις.

Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στη συνεργασία με εικονικούς επηρεαστές AI που πρέπει να λάβουν υπόψη οι επωνυμίες καθώς εξελίσσεται η σκηνή μάρκετινγκ επιρροής. Χρησιμοποιώντας τις δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες επιρροής και αξιολόγησης έργων που διατίθενται σε ορισμένες πλατφόρμες, οι επωνυμίες μπορούν να επιλέξουν να συνεργαστούν με τις έμπειρες ψηφιακές εταιρείες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο

Η άνοδος του περιεχομένου που παράγεται από την τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει την ψηφιακή αυθεντικότητα, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο να διακρίνουμε τη διαφορά μεταξύ πραγματικών και ψεύτικων μέσων. Περιπτώσεις όπως ο «Balenciaga Pope» και οι ψεύτικες εκρήξεις του Πενταγώνου έφεραν αυτή την τάση στο φως και έδειξαν πόσο άσχημα μπορούν να γίνουν τα πράγματα […]

Ανάγνωση άρθρου
Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο

Το κοινωνικό δίκτυο X (πρώην Twitter) εισήγαγε ένα νέο χαρακτηριστικό στον βοηθό AI Grok – μια γεννήτρια εικόνων που ονομάζεται Aurora. Για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό αντιπροσωπεύει μια άλλη ευκαιρία να αυτοματοποιήσουν και να εξορθολογίσουν τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου.

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI

Οι πρόσφατες εξελίξεις στα γλωσσικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT, το Bard και το Claude έχουν καταστήσει εξαιρετικά δύσκολη τη διάκριση του περιεχομένου που γράφεται από μηχανές από την ανθρώπινη εργασία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η τεχνητή νοημοσύνη παράγει πλέον τακτικά τα πάντα, από περιγραφές προϊόντων έως απαντήσεις εξυπηρέτησης πελατών. […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+