4 λεπτά για ανάγνωση

Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;

Υπήρξε μια μεγάλη αλλαγή στη σκηνή μάρκετινγκ επιρροής τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εικονικοί επηρεαστές AI ανεβαίνουν στο προσκήνιο. Οι μάρκες γίνονται μάρτυρες αυτής της ταχείας ανόδου και αναρωτιούνται αν πρέπει να συνεργαστούν με αυτές τις ψηφιακές οντότητες ή να παραμείνουν με πιο συμβατικούς ανθρώπινους επηρεαστές. Καθώς η δημοτικότητα των εικονικών επιρροών AI συνεχίζει να αυξάνεται, οι έμποροι αντιμετωπίζουν νέες ευκαιρίες και προκλήσεις στις στρατηγικές επιρροής τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;
Πηγή: Emplifi.io

Ορισμός AI Virtual Influencers

Οι εικονικοί επηρεαστές τεχνητής νοημοσύνης (AI) είναι ψηφιακοί χαρακτήρες που παράγονται με εικόνες που δημιουργούνται από υπολογιστή (CGI), τεχνολογία deepfake και τρισδιάστατη μοντελοποίηση. Μπορούν να ενημερώσουν τους οπαδούς τους και να αλληλεπιδράσουν μαζί τους στα κοινωνικά μέσα. Ένας από τους πιο δημοφιλείς εικονικούς flunecer AI είναι ο Lil Miquela (@lilmiquela). ή το πρώτο supermodel AI Shudu (@shudu.gram). Η Lil Miquela δημιουργήθηκε από μια νεοσύστατη εταιρεία που ειδικεύεται στη ρομποτική, την τεχνητή νοημοσύνη και την εφαρμογή τους σε εταιρείες μέσων ενημέρωσης.

Source: Outsideinsight.com

Η άνοδος των εικονικών επιρροών AI

Το Influencer Marketing Factory εκτιμά ότι το 58% των Αμερικανών πελατών ηλικίας 18 ετών και άνω ακολουθούν τουλάχιστον έναν εικονικό επηρεαστή AI στα κοινωνικά μέσα. Αυτοί οι εικονικοί επηρεαστές ακολουθούνται στο Facebook, το Instagram, το TikTok και το YouTube και μεταξύ άλλων ιστότοπων.  Η δημιουργία νέων AI Influencers έχει γίνει ευκολότερη χάρη στη νέα τεχνολογία AI. Τώρα μπορούν να δημιουργηθούν με μερικά απλά βήματα.

Ακολουθεί μια λίστα με μερικούς από τους AI Influencers στο Instagram

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης εικονικών επιρροών:

Πλεονεκτήματα:

  • Οι εικονικοί επηρεαστές AI προσφέρουν μια συνεπή εκπροσώπηση επωνυμίας, εξαλείφοντας τις ανησυχίες για προηγούμενες αντιπαραθέσεις ή αρνητικές ειδήσεις
  • Οι επωνυμίες μπορούν να διαπραγματευτούν συνεργασίες χωρίς να ανησυχούν για αντικρουόμενα χρονοδιαγράμματα, καθώς οι εικονικοί επηρεαστές δεν έχουν φυσικούς περιορισμούς
  • Οι εικονικοί επηρεαστές AI είναι δημοφιλείς στη γενιά Z και τους Millennials. Αυτό τα καθιστά μια ελκυστική επιλογή για επωνυμίες που θέλουν να προσεγγίσουν αυτά τα δημογραφικά στοιχεία
  • Οι καμπάνιες μπορεί να είναι πιο μοναδικές και αξέχαστες
  • Οι εικονικοί επηρεαστές AI ενδέχεται να παράγουν πιο αποτελεσματικές καμπάνιες

Μειονεκτήματα:

  • Έλλειψη αυθεντικότητας που μπορεί να μειώσει την εμπιστοσύνη των πελατών
  • Μπορεί να απεικονίζουν μη ρεαλιστικά πρότυπα τρόπου ζωής
  • Οι επιρροές AI δεν μπορούν να αλληλεπιδράσουν φυσικά με το προϊόν
  • Οι επωνυμίες ενδέχεται να διακινδυνεύσουν πιθανή διαμάχη
  • Το υλικό και το λογισμικό είναι πολύ ακριβά κατά τη δημιουργία ενός εικονικού επηρεαστή AI
  • Η οικοδόμηση ενός εικονικού επηρεαστή AI χρειάζεται ένα μακρύ προπαρασκευαστικό στάδιο



Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα πλεονεκτήματα των πραγματικών ανθρώπων ως επιρροών

  • Ενισχύστε την αλληλεπίδραση: Οι ανθρώπινοι επηρεαστές που εντοπίζουν θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό τους μπορούν να οδηγήσουν σε αλληλεπίδραση
  • Αξιοποιήστε μοναδικές εμπειρίες: Οι ανθρώπινοι επηρεαστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δικές τους εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων των πραγματικών δοκιμών προϊόντων
  • Πηγαίνετε στις ζωντανές εκδηλώσεις: Για να ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους, οι ανθρώπινοι επηρεαστές πρέπει να συμμετέχουν σε ζωντανές εκδηλώσεις

Οι προοπτικές της τεχνητής νοημοσύνης

Η ψυχαγωγία, ο τραπεζικός τομέας και η υγειονομική περίθαλψη είναι μόνο μερικοί από τους τομείς που προβλέπεται να μετασχηματιστούν πλήρως από την ενσωμάτωση της τεχνολογίας AI. Από τη φιλοξενία ζωντανών ροών έως την προσφορά επιχειρήσεων, οι εικονικοί επηρεαστές με τεχνητή νοημοσύνη έχουν ποικίλες χρήσεις.

Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στη συνεργασία με εικονικούς επηρεαστές AI που πρέπει να λάβουν υπόψη οι επωνυμίες καθώς εξελίσσεται η σκηνή μάρκετινγκ επιρροής. Χρησιμοποιώντας τις δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες επιρροής και αξιολόγησης έργων που διατίθενται σε ορισμένες πλατφόρμες, οι επωνυμίες μπορούν να επιλέξουν να συνεργαστούν με τις έμπειρες ψηφιακές εταιρείες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες σε καμπάνιες επιρροής: Γιατί αλλάζει το παιχνίδι για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες σε καμπάνιες επιρροής: Γιατί αλλάζει το παιχνίδι για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) και το μάρκετινγκ επιρροής είναι δύο από τα πιο ισχυρά εργαλεία στο ψηφιακό μάρκετινγκ σήμερα – αλλά είναι το ίδιο πράγμα; Όχι ακριβώς. Ως ιδρυτής μιας εταιρείας που συνεργάζεται με περισσότερους από 1600 δημιουργούς περιεχομένου και έχει πραγματοποιήσει καμπάνιες για μάρκες όπως η Oriflame, η EasyFishOil, η Ozone.bg, […]

Radostina Hristova  Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg
Γιατί είναι σημαντικό το Influencer Marketing;
4 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί είναι σημαντικό το Influencer Marketing;

Προκειμένου να συνδεθούν με το κοινό-στόχο και να ξεχωρίσουν από το πλήθος, οι μάρκες αναζητούν συνεχώς νέα κόλπα. Το μάρκετινγκ επιρροής είναι μια δυναμική στρατηγική που μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες επικοινωνούν με τους πελάτες τους.

Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+