3 λεπτά για ανάγνωση

Βασικά πορίσματα της μελέτης για την ευρωπαϊκή αγορά

Η ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ένας δυναμικός και ταχέως εξελισσόμενος χώρος. Για να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό, οι επιχειρήσεις πρέπει να κατανοήσουν τις βασικές τάσεις, ιδέες και ευκαιρίες που διαμορφώνουν αυτό το τοπίο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Βασικά πορίσματα της μελέτης για την ευρωπαϊκή αγορά
Πηγή: Depositphotos

Ξεκλειδώστε τη δύναμη των αγορών

Οι αγορές έχουν καταστεί καθοριστικό χαρακτηριστικό του σύγχρονου ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη. Με το 62% των 100 μεγαλύτερων διαδικτυακών λιανοπωλητών να λειτουργούν αγορές, αυτές οι πλατφόρμες προσελκύουν το 85% της διαδικτυακής κίνησης στην Ανατολική Ευρώπη.

Source: Ecommercegermany.com

Περιφερειακές διαφορές

Η Δυτική Ευρώπη είναι μια ώριμη αγορά με υψηλή επικράτηση αγορών, ενώ η Νότια και Κεντρική Ευρώπη έχουν βραδύτερα ποσοστά υιοθέτησης λόγω των πολιτιστικών προτιμήσεων για φυσικό λιανικό εμπόριο και αγορές με εμπορικό σήμα.

Η άνοδος των καθαρών αγορών

Η AliExpress ξεχωρίζει με σημαντικό κύκλο εργασιών 119.4 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2022, ενώ η Allegro είναι μια δύναμη στην Πολωνία και την Ανατολική Ευρώπη με 135,000 εμπόρους και 22 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις.

Μικτές & λιανοπωλητικές αγορές

Οι μικτές αγορές και οι αγορές λιανικής προσφέρουν ένα μοναδικό μείγμα παραδοσιακής δυναμικής λιανικής και αγοράς. Η Amazon είναι πολύ ισχυρή σε αυτήν την κατηγορία, με την τεράστια γκάμα προϊόντων και την ενσωμάτωσή της με πάνω από 10 εκατομμύρια πωλητές. Τι γίνεται όμως με άλλες μικτές και λιανοπωλητικές αγορές όπως οι Boots, B&Q, Carrefour και Zalando; Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στην έκθεση από το ChannelX.

Source: Ecommercegermany.com

Τεχνολογία &; Στρατηγικές Συνεργασίες

Για να επιτύχουν σε αυτόν τον ανταγωνιστικό χώρο, οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν τεχνολογίες αιχμής και να διαμορφώσουν στρατηγικές συνεργασίες. Οι προηγμένες πλατφόρμες ανάλυσης μπορούν να βοηθήσουν στην αποκρυπτογράφηση των δεδομένων των καταναλωτών, στην προσαρμογή εμπειριών, στην πρόβλεψη τάσεων και στην ομαλή πραγματοποίηση συναλλαγών.

Μελλοντικές τάσεις και προκλήσεις

Σύμφωνα με την έκθεση, οι ευρωπαϊκές αγορές μπορούν να κινηθούν προς εξειδικευμένες και κάθετες αγορές, προσελκύοντας εξειδικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Οι συστάσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες. Για τους ευρωπαίους λιανοπωλητές που ανταγωνίζονται μη ευρωπαϊκούς γίγαντες όπως η Amazon και το eBay, αυτό σημαίνει προσαρμογή σε νέες τεχνολογίες και επιχειρηματικά μοντέλα για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Ωστόσο, υπάρχουν ευκαιρίες για τους ευρωπαίους λιανοπωλητές να διαφοροποιηθούν αξιοποιώντας τις μοναδικές πολιτιστικές προοπτικές τους, την τοπική γνώση και την ισχυρή αναγνώριση της επωνυμίας τους για να δημιουργήσουν ξεχωριστές προσφορές που απευθύνονται στους τοπικούς καταναλωτές. Εστιάζοντας σε αυτά τα δυνατά σημεία και δημιουργώντας στρατηγικές εταιρικές σχέσεις με συμπληρωματικές επιχειρήσεις, οι ευρωπαίοι λιανοπωλητές μπορούν να ευδοκιμήσουν απέναντι στον ανταγωνισμό.

Πιο πρόσφατα από την κατηγορία Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+