3 λεπτά για ανάγνωση

Βασικά πορίσματα της μελέτης για την ευρωπαϊκή αγορά

Η ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ένας δυναμικός και ταχέως εξελισσόμενος χώρος. Για να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό, οι επιχειρήσεις πρέπει να κατανοήσουν τις βασικές τάσεις, ιδέες και ευκαιρίες που διαμορφώνουν αυτό το τοπίο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Βασικά πορίσματα της μελέτης για την ευρωπαϊκή αγορά
Πηγή: Depositphotos

Ξεκλειδώστε τη δύναμη των αγορών

Οι αγορές έχουν καταστεί καθοριστικό χαρακτηριστικό του σύγχρονου ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη. Με το 62% των 100 μεγαλύτερων διαδικτυακών λιανοπωλητών να λειτουργούν αγορές, αυτές οι πλατφόρμες προσελκύουν το 85% της διαδικτυακής κίνησης στην Ανατολική Ευρώπη.

Source: Ecommercegermany.com

Περιφερειακές διαφορές

Η Δυτική Ευρώπη είναι μια ώριμη αγορά με υψηλή επικράτηση αγορών, ενώ η Νότια και Κεντρική Ευρώπη έχουν βραδύτερα ποσοστά υιοθέτησης λόγω των πολιτιστικών προτιμήσεων για φυσικό λιανικό εμπόριο και αγορές με εμπορικό σήμα.

Η άνοδος των καθαρών αγορών

Η AliExpress ξεχωρίζει με σημαντικό κύκλο εργασιών 119.4 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2022, ενώ η Allegro είναι μια δύναμη στην Πολωνία και την Ανατολική Ευρώπη με 135,000 εμπόρους και 22 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις.

Μικτές & λιανοπωλητικές αγορές

Οι μικτές αγορές και οι αγορές λιανικής προσφέρουν ένα μοναδικό μείγμα παραδοσιακής δυναμικής λιανικής και αγοράς. Η Amazon είναι πολύ ισχυρή σε αυτήν την κατηγορία, με την τεράστια γκάμα προϊόντων και την ενσωμάτωσή της με πάνω από 10 εκατομμύρια πωλητές. Τι γίνεται όμως με άλλες μικτές και λιανοπωλητικές αγορές όπως οι Boots, B&Q, Carrefour και Zalando; Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στην έκθεση από το ChannelX.

Source: Ecommercegermany.com

Τεχνολογία &; Στρατηγικές Συνεργασίες

Για να επιτύχουν σε αυτόν τον ανταγωνιστικό χώρο, οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν τεχνολογίες αιχμής και να διαμορφώσουν στρατηγικές συνεργασίες. Οι προηγμένες πλατφόρμες ανάλυσης μπορούν να βοηθήσουν στην αποκρυπτογράφηση των δεδομένων των καταναλωτών, στην προσαρμογή εμπειριών, στην πρόβλεψη τάσεων και στην ομαλή πραγματοποίηση συναλλαγών.

Μελλοντικές τάσεις και προκλήσεις

Σύμφωνα με την έκθεση, οι ευρωπαϊκές αγορές μπορούν να κινηθούν προς εξειδικευμένες και κάθετες αγορές, προσελκύοντας εξειδικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Οι συστάσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες. Για τους ευρωπαίους λιανοπωλητές που ανταγωνίζονται μη ευρωπαϊκούς γίγαντες όπως η Amazon και το eBay, αυτό σημαίνει προσαρμογή σε νέες τεχνολογίες και επιχειρηματικά μοντέλα για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Ωστόσο, υπάρχουν ευκαιρίες για τους ευρωπαίους λιανοπωλητές να διαφοροποιηθούν αξιοποιώντας τις μοναδικές πολιτιστικές προοπτικές τους, την τοπική γνώση και την ισχυρή αναγνώριση της επωνυμίας τους για να δημιουργήσουν ξεχωριστές προσφορές που απευθύνονται στους τοπικούς καταναλωτές. Εστιάζοντας σε αυτά τα δυνατά σημεία και δημιουργώντας στρατηγικές εταιρικές σχέσεις με συμπληρωματικές επιχειρήσεις, οι ευρωπαίοι λιανοπωλητές μπορούν να ευδοκιμήσουν απέναντι στον ανταγωνισμό.

Πιο πρόσφατα από την κατηγορία Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+