3 λεπτά για ανάγνωση

Βασική ενημέρωση της Google τον Ιούνιο του 2025: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοχοι ιστότοπων

Ξυπνάτε, ελέγχετε την κατάταξη αναζήτησης και ξαφνικά βρίσκεστε στη σελίδα 3 αντί για τη σελίδα 1. Πριν πανικοβληθείτε και αρχίσετε να αλλάζετε τα πάντα στον ιστότοπό σας, πρέπει να κατανοήσετε τις βασικές ενημερώσεις της Google - και γιατί δεν είναι απαραίτητα κακά νέα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Βασική ενημέρωση της Google τον Ιούνιο του 2025: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοχοι ιστότοπων
Πηγή: Depositphotos: Photo by AndrewLozovyi (edited in Canva pro)

Η Google αναπτύσσει σημαντικές αλλαγές αλγορίθμων αρκετές φορές κάθε χρόνο. Αυτές δεν είναι μικρές τροποποιήσεις – είναι σαρωτικές αλλαγές που μπορούν να ταρακουνήσουν τα αποτελέσματα αναζήτησης σε ολόκληρο τον ιστό. Το θέμα είναι ότι ο ιστότοπός σας δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα λάθος για να δει την κατάταξή του να αλλάζει.

Σκεφτείτε το έτσι

Η Google εξηγεί τις βασικές ενημερώσεις χρησιμοποιώντας μια αναλογία εστιατορίου που έχει πραγματικά νόημα. Ας υποθέσουμε ότι γράψατε τα 20 αγαπημένα σας εστιατόρια το 2019. Γρήγορα προς τα εμπρός στο σήμερα – μερικά εκπληκτικά νέα μέρη έχουν ανοίξει, άλλα έχουν βελτιωθεί δραματικά και οι προτιμήσεις σας έχουν εξελιχθεί. Όταν ενημερώνετε αυτήν τη λίστα, τα εστιατόρια που πέφτουν κάτω δεν είναι ξαφνικά τρομερά. Υπάρχουν απλώς καλύτερες επιλογές τώρα.

Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τις βασικές ενημερώσεις.

Τι πρέπει πραγματικά να κάνετε

Οι περισσότεροι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου δεν θα παρατηρήσουν καν ότι συνέβη μια βασική ενημέρωση. Αλλά αν η επισκεψιμότητά σας χτυπήθηκε ακριβώς όταν η Google ανακοίνωσε ένα, εδώ είναι το σχέδιο παιχνιδιού σας.

Πρώτα, πάρτε το σωστό χρονοδιάγραμμα . Μην βιαστείτε αμέσως στη λειτουργία ανάλυσης. Περιμένετε μια ολόκληρη εβδομάδα μετά την ολοκλήρωση της κυκλοφορίας της ενημέρωσης. Στη συνέχεια, συγκρίνετε την τρέχουσα απόδοσή σας με την εβδομάδα πριν από την έναρξη της ενημέρωσης. Αυτό σας δίνει μια πιο καθαρή εικόνα του τι πραγματικά άλλαξε.

Στη συνέχεια, υπολογίστε πόσο κακό είναι. Έπεσε από τη θέση 2 στην 4; Αυτό είναι ενοχλητικό αλλά όχι καταστροφικό. Η Google συνιστά στην πραγματικότητα να αφήνετε μόνο περιεχόμενο με καλή απόδοση σε αυτές τις περιπτώσεις. Αλλά αν πέσατε από τη θέση 4 στην 29; Τότε είναι που πρέπει να σκάψετε βαθύτερα.

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε διαφορετικούς τύπους αναζήτησης ξεχωριστά. Ίσως οι κατατάξεις ιστού σας να μειωθούν, αλλά οι εικόνες σας κάνουν καλά ή το αντίστροφο.

Αντιμετώπιση σημαντικών μειώσεων κατάταξης

Εδώ είναι που γίνεται πραγματικό. Εάν βλέπετε συνεχείς, σημαντικές πτώσεις στον ιστότοπό σας, πρέπει να αξιολογήσετε ειλικρινά εάν το περιεχόμενό σας βοηθά πραγματικά τους ανθρώπους. Και εννοώ πραγματικά να τους βοηθήσουμε, όχι μόνο να τσεκάρουμε κουτιά SEO.

Κοιτάξτε τις σελίδες που χτυπήθηκαν περισσότερο. Υπάρχουν άλλοι ιστότοποι εκεί έξω που κάνουν καλύτερη δουλειά απαντώντας στις ίδιες ερωτήσεις που έχουν οι πελάτες σας; Μερικές φορές η αλήθεια πονάει, αλλά είναι καλύτερο από το να μένεις στην άρνηση.

Αποκτήστε και κάποια εξωτερική προοπτική . Ζητήστε από τα άτομα που δεν συνδέονται με την επιχείρησή σας να αξιολογήσουν το περιεχόμενό σας με ειλικρίνεια. Τα φρέσκα μάτια συχνά εντοπίζουν ζητήματα στα οποία έχετε τυφλωθεί.

Το παιχνίδι αποκατάστασης

Εδώ είναι τι δεν λειτουργεί: ο πανικός αλλάζει. Αφαίρεση στοιχείων σελίδας επειδή κάποιος στο Twitter είπε ότι είναι κακό για SEO, ξαναγράφοντας εντελώς περιεχόμενο εν μία νυκτί ή διαγράφοντας το ήμισυ του ιστότοπού σας. Αυτές οι «γρήγορες λύσεις» συνήθως κάνουν τα πράγματα χειρότερα.

Τι λειτουργεί: ουσιαστικές βελτιώσεις που έχουν νόημα για τους πραγματικούς πελάτες σας. Ίσως οι περιγραφές των προϊόντων σας είναι πολύ τεχνικές ή οι σελίδες κατηγοριών σας προκαλούν σύγχυση στην πλοήγηση. Επικεντρωθείτε στις αλλαγές που μπορείτε να διατηρήσετε μακροπρόθεσμα.

Εξετάστε το ενδεχόμενο διαγραφής περιεχομένου μόνο εάν είναι πραγματικά άχρηστο και δεν μπορεί να αποθηκευτεί. Εάν σκέφτεστε να χτυπήσετε ολόκληρα τμήματα του ιστότοπού σας, αυτό είναι πιθανώς ένα σημάδι ότι δημιουργήθηκαν για μηχανές αναζήτησης αντί για ανθρώπους ούτως ή άλλως.

Το παιχνίδι της αναμονής

Η ανάκαμψη δεν είναι άμεση. Ορισμένες βελτιώσεις ενδέχεται να εμφανίσουν αποτελέσματα σε ημέρες, αλλά τα συστήματα της Google συχνά χρειάζονται μήνες για να αναγνωρίσουν πλήρως ότι ο ιστότοπός σας έχει βελτιωθεί πραγματικά. Εάν δεν αλλάξει τίποτα μετά από αρκετούς μήνες, ίσως περιμένετε μέχρι την επόμενη βασική ενημέρωση για να δείτε κίνηση.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Η Google γνωρίζει την εταιρεία σας καλύτερα από εσάς – να γιατί αυτό έχει σημασία
7 λεπτά για ανάγνωση

Η Google γνωρίζει την εταιρεία σας καλύτερα από εσάς – να γιατί αυτό έχει σημασία

Φανταστείτε την Google να γνωρίζει την εταιρεία σας καλύτερα από τους δικούς σας υπαλλήλους. Γνωρίζει ποιος το ίδρυσε, πού εδρεύει, τι πουλάει και πώς συνδέεται με άλλες μάρκες. Αυτό δεν είναι επιστημονική φαντασία – είναι η πραγματικότητα των οντοτήτων της επωνυμίας. Και αν η εταιρεία σας δεν είναι ακόμη μέρος αυτού του συστήματος, χάνετε το […]

Florin Girtan Florin Girtan
Digital Marketing Strategist, Upswing
Η μεγαλύτερη εκδήλωση SEO του Μπράιτον επιστρέφει: Ο Mike King θα αποκαλύψει το “The AI Search Playbook”
3 λεπτά για ανάγνωση

Η μεγαλύτερη εκδήλωση SEO του Μπράιτον επιστρέφει: Ο Mike King θα αποκαλύψει το “The AI Search Playbook”

Το κορυφαίο συνέδριο μάρκετινγκ αναζήτησης στον κόσμο επιστρέφει με μια κεντρική ομιλία εστιασμένη στην τεχνητή νοημοσύνη και δωρεάν πρόσβαση στο MeasureFest. Οι αναγνώστες του Ecommerce Bridge έχουν έκπτωση 15%.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το SERP Conf Vienna εγκαινιάζει την πρωτοβουλία “Bring a Friend” – Αγοράστε ένα εισιτήριο, πάρτε ένα δωρεάν
4 λεπτά για ανάγνωση

Το SERP Conf Vienna εγκαινιάζει την πρωτοβουλία “Bring a Friend” – Αγοράστε ένα εισιτήριο, πάρτε ένα δωρεάν

Το κορυφαίο συνέδριο SEO της Βιέννης ανοίγει τις πόρτες για όσους αλλάζουν καριέρα και αναζητούν εργασία με μια άνευ προηγουμένου προσφορά. Από ΣΗΜΕΡΑ, κάθε αγορά εισιτηρίου περιλαμβάνει ένα ΔΩΡΕΑΝ PASS για κάποιον που βρίσκεται σε μετάβαση καριέρας.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU