3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικές εορταστικές αγορές 2024: Το 50% σχεδιάζει να διατηρήσει ή να αυξήσει τις δαπάνες

Καθώς πλησιάζει η εορταστική περίοδος, μια νέα έκθεση αποκαλύπτει ελπιδοφόρες τάσεις για τις γερμανικές αγορές διακοπών. Με σχεδόν τους μισούς Γερμανούς καταναλωτές να σχεδιάζουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς τους για χριστουγεννιάτικα δώρα, οι λιανοπωλητές είναι έτοιμοι για μια ισχυρή σεζόν. Αυτή η ολοκληρωμένη μελέτη για τις γερμανικές εορταστικές αγορές, βασισμένη σε μια έρευνα 10.000 καταναλωτών και εκτενή δεδομένα πωλήσεων, προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και αναδεικνύει ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες πωλήσεων των διακοπών τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Γερμανικές εορταστικές αγορές 2024: Το 50% σχεδιάζει να διατηρήσει ή να αυξήσει τις δαπάνες
Πηγή: Depositphotos

Οι Γερμανοί καταναλωτές δείχνουν ισχυρή δέσμευση για τις δαπάνες των διακοπών

Η έκθεση “Weihnachtsshopping Report 2024” του eBay αποκαλύπτει θετικές προοπτικές για τη γερμανική αγορά λιανικής πώλησης διακοπών. Σχεδόν οι μισοί Γερμανοί καταναλωτές σχεδιάζουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς τους για χριστουγεννιάτικα δώρα σε σύγκριση με πέρυσι, με μόνο το ένα πέμπτο να σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες. Η έκθεση υπογραμμίζει ότι η περίοδος αγορών των Χριστουγέννων ξεκίνησε στα τέλη Αυγούστου, με το ενδιαφέρον των καταναλωτών να κορυφώνεται τις τρεις εβδομάδες πριν από την Cyber Week τον Νοέμβριο. Αυτή η εκτεταμένη περίοδος αγορών προσφέρει στους λιανοπωλητές μια σημαντική ευκαιρία να προσελκύσουν τις πωλήσεις των διακοπών, χρονομετρώντας στρατηγικά τις προσφορές τους και τη διαχείριση αποθεμάτων.

Οι τάσεις αγορών των διακοπών δείχνουν πρώιμη αφοσίωση των καταναλωτών

Η έκθεση, η οποία βασίστηκε σε έρευνα 10.000 Γερμανών καταναλωτών από την Civey, εξέτασε επίσης δεδομένα πωλήσεων από eBay.de. Αυτά τα δεδομένα έδειξαν ότι υπήρξαν πρώιμες αυξήσεις στη ζήτηση για διάφορες κατηγορίες προϊόντων, όπως ηλεκτρονικά είδη, μόδα, προϊόντα ομορφιάς, αθλητικός εξοπλισμός, έπιπλα και παιχνίδια.

Ο Arnaud Valion Gueutal, Διευθυντής Διαφήμισης Κεντρικής Ευρώπης στο eBay, σχολίασε τα αποτελέσματα:

«Η ζήτηση για χριστουγεννιάτικα δώρα παραμένει ισχυρή, παρέχοντας μια σημαντική ευκαιρία για τους Γερμανούς λιανοπωλητές κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου του 2024».

Το eBay έχει εφαρμόσει βελτιωμένα διαφημιστικά εργαλεία και λύσεις για πωλητές, όπως ένα νέο Advertising Cockpit, προκειμένου να επωφεληθεί από αυτήν την τάση. Ο στόχος αυτών των βελτιώσεων είναι να βοηθήσουν τους εμπόρους να ενισχύσουν την προβολή των προϊόντων τους και να ενισχύσουν τις χριστουγεννιάτικες πωλήσεις τους στην πλατφόρμα.

Η έκθεση τονίζει τη σημασία της έγκαιρης προετοιμασίας και της στοχευμένης διαφήμισης για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της παρατεταμένης εορταστικής περιόδου αγορών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της ECDB, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ελβετίας είναι η 28η μεγαλύτερη στον κόσμο, με προβλεπόμενα έσοδα 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2024. Η αγορά σημείωσε πτώση 3% στα έσοδα το 2022 ως αποτέλεσμα της ισχυρής επέκτασης λόγω COVID τα προηγούμενα χρόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος
3 λεπτά για ανάγνωση

Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος

Σύμφωνα με την ECDB (E-commerce Data Base), το ευρωπαϊκό τοπίο ηλεκτρονικού εμπορίου αλλάζει δραματικά, καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς. Καθώς η ανάπτυξη του εγχώριου ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα επιβραδύνεται σε μόλις 3,5% το 2023 – λιγότερο από την ανάπτυξη των περισσότερων από τις 10 κορυφαίες παγκόσμιες αγορές – οι κινεζικοί γίγαντες […]

Ανάγνωση άρθρου
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+