3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικές εορταστικές αγορές 2024: Το 50% σχεδιάζει να διατηρήσει ή να αυξήσει τις δαπάνες

Καθώς πλησιάζει η εορταστική περίοδος, μια νέα έκθεση αποκαλύπτει ελπιδοφόρες τάσεις για τις γερμανικές αγορές διακοπών. Με σχεδόν τους μισούς Γερμανούς καταναλωτές να σχεδιάζουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς τους για χριστουγεννιάτικα δώρα, οι λιανοπωλητές είναι έτοιμοι για μια ισχυρή σεζόν. Αυτή η ολοκληρωμένη μελέτη για τις γερμανικές εορταστικές αγορές, βασισμένη σε μια έρευνα 10.000 καταναλωτών και εκτενή δεδομένα πωλήσεων, προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και αναδεικνύει ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες πωλήσεων των διακοπών τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Γερμανικές εορταστικές αγορές 2024: Το 50% σχεδιάζει να διατηρήσει ή να αυξήσει τις δαπάνες
Πηγή: Depositphotos

Οι Γερμανοί καταναλωτές δείχνουν ισχυρή δέσμευση για τις δαπάνες των διακοπών

Η έκθεση “Weihnachtsshopping Report 2024” του eBay αποκαλύπτει θετικές προοπτικές για τη γερμανική αγορά λιανικής πώλησης διακοπών. Σχεδόν οι μισοί Γερμανοί καταναλωτές σχεδιάζουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς τους για χριστουγεννιάτικα δώρα σε σύγκριση με πέρυσι, με μόνο το ένα πέμπτο να σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες. Η έκθεση υπογραμμίζει ότι η περίοδος αγορών των Χριστουγέννων ξεκίνησε στα τέλη Αυγούστου, με το ενδιαφέρον των καταναλωτών να κορυφώνεται τις τρεις εβδομάδες πριν από την Cyber Week τον Νοέμβριο. Αυτή η εκτεταμένη περίοδος αγορών προσφέρει στους λιανοπωλητές μια σημαντική ευκαιρία να προσελκύσουν τις πωλήσεις των διακοπών, χρονομετρώντας στρατηγικά τις προσφορές τους και τη διαχείριση αποθεμάτων.

Οι τάσεις αγορών των διακοπών δείχνουν πρώιμη αφοσίωση των καταναλωτών

Η έκθεση, η οποία βασίστηκε σε έρευνα 10.000 Γερμανών καταναλωτών από την Civey, εξέτασε επίσης δεδομένα πωλήσεων από eBay.de. Αυτά τα δεδομένα έδειξαν ότι υπήρξαν πρώιμες αυξήσεις στη ζήτηση για διάφορες κατηγορίες προϊόντων, όπως ηλεκτρονικά είδη, μόδα, προϊόντα ομορφιάς, αθλητικός εξοπλισμός, έπιπλα και παιχνίδια.

Ο Arnaud Valion Gueutal, Διευθυντής Διαφήμισης Κεντρικής Ευρώπης στο eBay, σχολίασε τα αποτελέσματα:

«Η ζήτηση για χριστουγεννιάτικα δώρα παραμένει ισχυρή, παρέχοντας μια σημαντική ευκαιρία για τους Γερμανούς λιανοπωλητές κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου του 2024».

Το eBay έχει εφαρμόσει βελτιωμένα διαφημιστικά εργαλεία και λύσεις για πωλητές, όπως ένα νέο Advertising Cockpit, προκειμένου να επωφεληθεί από αυτήν την τάση. Ο στόχος αυτών των βελτιώσεων είναι να βοηθήσουν τους εμπόρους να ενισχύσουν την προβολή των προϊόντων τους και να ενισχύσουν τις χριστουγεννιάτικες πωλήσεις τους στην πλατφόρμα.

Η έκθεση τονίζει τη σημασία της έγκαιρης προετοιμασίας και της στοχευμένης διαφήμισης για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της παρατεταμένης εορταστικής περιόδου αγορών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+