2 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί η ενημέρωση παλιού περιεχομένου είναι το μυστικό όπλο SEO σας

Ας μιλήσουμε για μια στρατηγική SEO που αλλάζει το παιχνίδι και πετάει κάτω από το ραντάρ: ιστορική βελτιστοποίηση. Όχι, δεν πρόκειται για σκάψιμο αρχαίων αντικειμένων - πρόκειται για να δώσετε στο παλιό σας περιεχόμενο ένα νέο παλτό ψηφιακής βαφής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Γιατί η ενημέρωση παλιού περιεχομένου είναι το μυστικό όπλο SEO σας
Πηγή: Depositphotos

Όλοι βιαζόμαστε να δημιουργήσουμε νέο περιεχόμενο, σωστά; Τι θα γινόταν όμως αν σας λέγαμε ότι το χρυσωρυχείο που ψάχνετε βρίσκεται ήδη στον ιστότοπό σας, περιμένοντας να γυαλιστεί;

Οι μηχανές Seearch είναι σαν αυτόν τον επιλεκτικό φίλο που θέλει πάντα τα τελευταία κουτσομπολιά. Λαχταρούν φρέσκο, σχετικό περιεχόμενο. Εδώ είναι η ανατροπή, όμως: – δεν χρειάζεται πάντα να ξεκινάτε από το μηδέν. Εισαγάγετε βελτιστοποίηση ιστορικού.

Λοιπόν, ποια είναι η μεγάλη ιδέα;

Είναι απλό. Πάρτε τις παλιές αναρτήσεις ιστολογίου σας, τις περιγραφές προϊόντων ή τους οδηγούς που είχαν καλή απόδοση και δώστε τους μια ανανέωση το 2024. Ενημερώστε αυτά τα στατιστικά, ρίξτε μερικές μοντέρνες λέξεις-κλειδιά, ίσως προσθέσετε ένα κομψό infographic ή δύο. Βόιλα! Έχετε “νέο” περιεχόμενο που οι μηχανές αναζήτησης θα φάνε.

Γιατί να ασχοληθείτε;

1. Είναι εξοικονόμηση χρόνου. Ενημέρωση παλιών πραγμάτων; Πολύ πιο γρήγορα.
2. Ενίσχυση SEO. Φρέσκο περιεχόμενο = χαρούμενες μηχανές αναζήτησης = καλύτερες βαθμολογίες. Είναι σαν την ψηφιακή αλχημεία.
3. Οι πελάτες σας θα σας ευχαριστήσουν. Κανείς δεν θέλει να διαβάσει ξεπερασμένες πληροφορίες.

Source: Depositphotos

Πώς να το καρφώσετε:

1. Ψάξτε τα αναλυτικά στοιχεία σας. Βρείτε αυτές τις παλιές αναρτήσεις που ήταν σούπερ σταρ. Είναι οι κύριοι υποψήφιοί σας.
2. Έλεγχος και ενημέρωση γεγονότων. 2020 κάλεσε, θέλει τα δεδομένα του πίσω. Βεβαιωθείτε ότι όλα είναι ενημερωμένα.
3. Χρόνος έρευνας λέξεων-κλειδιών. Τι είναι καυτό στον κλάδο σας αυτή τη στιγμή; Υφαίνετε αυτούς τους όρους φυσικά.
4. Τα οπτικά έχουν σημασία. Ρίξτε μερικές νέες εικόνες, ίσως ένα βίντεο. Οι άνθρωποι αγαπούν αυτά τα πράγματα.
5. Σκεφτείτε πολλαπλές πλατφόρμες. Μπορεί αυτή η ενημερωμένη ανάρτηση ιστολογίου να γίνει ένα δολοφονικό καρουζέλ Instagram; Πάμε για αυτό!

Αυτά τα πράγματα λειτουργούν. Απλώς ρωτήστε τους ανθρώπους στο HubSpot. Έχουν δει σημαντικές αυξήσεις στην επισκεψιμότητα και τις μετατροπές.

Στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, το να παραμένεις μπροστά σημαίνει να εργάζεσαι πιο έξυπνα, όχι μόνο πιο σκληρά. Η βελτιστοποίηση ιστορικού είναι το μυστικό σας όπλο για το 2024. Είναι όλα σχετικά με την αξιοποίηση στο έπακρο αυτού που έχετε, διατηρώντας το περιεχόμενό σας φρέσκο και δίνοντας σε αυτές τις μηχανές αναζήτησης (και στους πελάτες σας) ακριβώς αυτό που ψάχνουν.

Λοιπόν, τι περιμένετε; Ώρα να βουτήξετε σε αυτό το αρχείο περιεχομένου και να αρχίσετε να γυαλίζετε αυτά τα ψηφιακά διαμάντια. Το SEO σας θα σας ευχαριστήσει, όπως και η κατώτατη γραμμή σας. Ας κάνουμε αυτές τις παλιές σελίδες να λάμψουν ξανά!

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Στρατηγικές τοπικής προσαρμογής περιεχομένου για το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο
28 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικές τοπικής προσαρμογής περιεχομένου για το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η τοπική προσαρμογή περιεχομένου καθιστά τις εταιρείες 3 φορές πιο πιθανό να αυξήσουν τις παγκόσμιες πωλήσεις, με βάση μια μελέτη του 2024 από την Common Sense Advisory. Θα σας δείξουμε πέντε πρακτικές μεθόδους τοπικής προσαρμογής που λειτουργούν στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο αυτήν τη στιγμή. Αυτές οι μέθοδοι επικεντρώνονται στην ποιότητα της μετάφρασης, την πολιτιστική προσαρμογή […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Ανάγνωση άρθρου
Copywriting έναντι συγγραφής περιεχομένου
4 λεπτά για ανάγνωση

Copywriting έναντι συγγραφής περιεχομένου

Κάθε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να κατανοήσει τις διαφορές μεταξύ copywriting και συγγραφής περιεχομένου. Αν και έχουν διαφορετικές χρήσεις και εφαρμόζουν διαφορετικές στρατηγικές, και οι δύο είναι απαραίτητες για την προσέλκυση και τη συμμετοχή πελατών. Αυτό το άρθρο εξηγεί τις διαφορές μεταξύ αυτών των στυλ γραφής για να σας βοηθήσει να λάβετε καλύτερες αποφάσεις μάρκετινγκ.

Ανάγνωση άρθρου
Η δύναμη της διόρθωσης στη δημιουργία ποιοτικών κειμένων
3 λεπτά για ανάγνωση

Η δύναμη της διόρθωσης στη δημιουργία ποιοτικών κειμένων

Η διόρθωση είναι ένα από τα πιο σημαντικά στάδια στη δημιουργία ποιοτικών κειμένων για διάφορες μορφές επικοινωνίας. Δεν πρόκειται μόνο για την αφαίρεση γραμματικών και ορθογραφικών λαθών από ιστότοπους και ιστολόγια, αλλά ισχύει και για έντυπο διαφημιστικό υλικό, ακόμη και βιβλία. Η διόρθωση καθιστά το κείμενό σας ακριβές, σαφές και αξιόπιστο.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+