4 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί μόνο το 26% αξιολογεί τις ψηφιακές εμπειρίες ως εξαιρετικές και πώς να βελτιωθεί

Μόνο το 26% των πελατών αξιολογούν τις ψηφιακές εμπειρίες ως εξαιρετικές. Τι μπορεί να γίνει; Πέρυσι σημειώθηκε αύξηση των ειδήσεων σχετικά με τα ενοποιημένα δεδομένα και τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, και τα δύο έχουν τη δυνατότητα να μεταμορφώσουν την εμπειρία των πελατών. Γιατί συχνά αποτυγχάνει η εξατομίκευση; Και τι ξεχωρίζει τους ηγέτες της αγοράς από άλλες εταιρείες; Η έκθεση Adobe Digital Trends 2024 επικεντρώθηκε σε αυτά τα ερωτήματα. Ανακαλύψτε πώς να ξεπεράσετε τις δύσκολες προσδοκίες των πελατών και να προσαρμοστείτε στον ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο μέσω εξατομίκευσης, ενοποιημένων δεδομένων και παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Γιατί μόνο το 26% αξιολογεί τις ψηφιακές εμπειρίες ως εξαιρετικές και πώς να βελτιωθεί
Πηγή: DALL·E

Η αναπόφευκτη ανάγκη για εξατομίκευση

Η εξατομίκευση παραμένει η πρώτη προτεραιότητα των εμπορικών σημάτων, αλλά η εφαρμογή της συχνά υστερεί. Μόνο το 26% των ερωτηθέντων καταναλωτών αξιολόγησαν τις ψηφιακές τους αλληλεπιδράσεις ως «εξαιρετικές», αποκαλύπτοντας ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των πελατών και της απόδοσης της μάρκας. Ενώ οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους για καλύτερες εμπειρίες, απαιτούν διαφάνεια και υπεύθυνο χειρισμό δεδομένων.

«Οι οργανισμοί απαιτούν περισσότερα δεδομένα, αλλά οι καταναλωτές είναι επιφυλακτικοί, εν μέρει λόγω της περιορισμένης εξατομίκευσης που έλαβαν μετά την κοινή χρήση των δεδομένων τους στο παρελθόν, μαζί με γενικές ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής», αναφέρει η έκθεση.

Το μάθημα; Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να συνδέσουν όλα τα κανάλια και τις αλληλεπιδράσεις σε ένα συνεκτικό, εξατομικευμένο ταξίδι πελατών που λειτουργεί απρόσκοπτα σε όλες τις πλατφόρμες.

Η ενοποιημένη υποδομή δεδομένων είναι το κλειδί για την επιτυχία

Τα κατακερματισμένα συστήματα δεδομένων εμποδίζουν την ανάπτυξη της εταιρείας. Οι οργανισμοί που υπερέχουν στην ενοποίηση δεδομένων επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα μέσω της ικανότητάς τους να παρέχουν αποτελεσματικά προσαρμοσμένες εμπειρίες. Σύμφωνα με την έκθεση, οι ηγέτες της αγοράς χρησιμοποιούν προηγμένες πλατφόρμες δεδομένων πελατών (CDP) που συλλέγουν, ενώνουν και ενεργοποιούν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών.

Επενδύστε σε συστήματα δεδομένων που ενώνουν όλες τις πληροφορίες των πελατών σε ένα μέρος. Αυτό θα σας δώσει πιο ακριβείς πληροφορίες, καλύτερη εξατομίκευση και ετοιμότητα για χρήση AI.

Αγκαλιάστε τα εργαλεία AI

Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη έχει επιφέρει θεμελιώδεις αλλαγές, ωστόσο οι περισσότερες εταιρείες βρίσκονται ακόμη στα αρχικά στάδια υιοθέτησης. Ο σημαντικότερος αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης είναι ορατός στη δημιουργία περιεχομένου και τη βελτιστοποίηση της ροής εργασίας.

Οι πρώτοι υιοθετητές της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης είναι έξι φορές πιο πιθανό να επιτύχουν εξαιρετικές ψηφιακές εμπειρίες από ό, τι οι μεταγενέστεροι υιοθετητές. Ωστόσο, το πλήρες δυναμικό της τεχνολογίας εξαρτάται από σαφώς καθορισμένους στόχους, ισχυρά συστήματα δεδομένων και διεπιστημονική συνεργασία.

digital experiences

Source: Adobe

Ευκαιρίες για ηλεκτρονικό εμπόριο:

  • Αυτοματοποίηση δημιουργίας περιεχομένου για καμπάνιες μάρκετινγκ
  • Εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο
  • Εξορθολογισμός ροών εργασιών για μείωση του κόστους και αύξηση της αποδοτικότητας

Οικοδόμηση εμπιστοσύνης πελατών

Η εμπιστοσύνη των πελατών είναι ζωτικής σημασίας, ειδικά όταν χρησιμοποιείτε AI. Η έκθεση δείχνει ότι ενώ οι καταναλωτές είναι δεκτικοί σε εμπειρίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, εξακολουθούν να έχουν ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων. Η διαφανής επικοινωνία σχετικά με τη χρήση δεδομένων και τα ισχυρά μέτρα προστασίας της ιδιωτικής ζωής είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης.

Δώστε προτεραιότητα στη διακυβέρνηση δεδομένων και στην ηθική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για να κερδίσετε και να διατηρήσετε την αφοσίωση των πελατών.

Discover how to enhance digital experiences for your customers! Learn about the importance of personalization, unified data, and generative AI

Source: Adobe

Ατενίζοντας το μέλλον

Ένα πράγμα είναι βέβαιο: το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιμετωπίζει θεμελιώδεις αλλαγές. Η βελτίωση της εξατομίκευσης, η επένδυση στην ενοποίηση δεδομένων και η αξιοποίηση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης θα επιτρέψουν στις εταιρείες όχι μόνο να ανταποκριθούν αλλά και να υπερβούν τις προσδοκίες των πελατών. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για δράση.

Μεθοδολογία έκθεσης: Η έκθεση Adobe Digital Trends 2024 βασίζεται σε έρευνα 8.600 ανώτερων στελεχών και 6.800 καταναλωτών που διεξήχθη τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2024. Επικεντρώθηκε στις απόψεις των ηγετών από διάφορους κλάδους και περιοχές σχετικά με τις ψηφιακές τάσεις, καθώς και στις προσδοκίες των καταναλωτών από τις διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις εμπορικών σημάτων. Τα δεδομένα αναλύθηκαν για να συγκριθούν οι επιτυχημένοι οργανισμοί με εκείνους που υστερούν και να εντοπιστούν βασικοί παράγοντες επιτυχίας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+