
Η αναπόφευκτη ανάγκη για εξατομίκευση
Η εξατομίκευση παραμένει η πρώτη προτεραιότητα των εμπορικών σημάτων, αλλά η εφαρμογή της συχνά υστερεί. Μόνο το 26% των ερωτηθέντων καταναλωτών αξιολόγησαν τις ψηφιακές τους αλληλεπιδράσεις ως «εξαιρετικές», αποκαλύπτοντας ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των πελατών και της απόδοσης της μάρκας. Ενώ οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους για καλύτερες εμπειρίες, απαιτούν διαφάνεια και υπεύθυνο χειρισμό δεδομένων.
«Οι οργανισμοί απαιτούν περισσότερα δεδομένα, αλλά οι καταναλωτές είναι επιφυλακτικοί, εν μέρει λόγω της περιορισμένης εξατομίκευσης που έλαβαν μετά την κοινή χρήση των δεδομένων τους στο παρελθόν, μαζί με γενικές ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής», αναφέρει η έκθεση.
Το μάθημα; Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να συνδέσουν όλα τα κανάλια και τις αλληλεπιδράσεις σε ένα συνεκτικό, εξατομικευμένο ταξίδι πελατών που λειτουργεί απρόσκοπτα σε όλες τις πλατφόρμες.
Η ενοποιημένη υποδομή δεδομένων είναι το κλειδί για την επιτυχία
Τα κατακερματισμένα συστήματα δεδομένων εμποδίζουν την ανάπτυξη της εταιρείας. Οι οργανισμοί που υπερέχουν στην ενοποίηση δεδομένων επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα μέσω της ικανότητάς τους να παρέχουν αποτελεσματικά προσαρμοσμένες εμπειρίες. Σύμφωνα με την έκθεση, οι ηγέτες της αγοράς χρησιμοποιούν προηγμένες πλατφόρμες δεδομένων πελατών (CDP) που συλλέγουν, ενώνουν και ενεργοποιούν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών.
Επενδύστε σε συστήματα δεδομένων που ενώνουν όλες τις πληροφορίες των πελατών σε ένα μέρος. Αυτό θα σας δώσει πιο ακριβείς πληροφορίες, καλύτερη εξατομίκευση και ετοιμότητα για χρήση AI.
Αγκαλιάστε τα εργαλεία AI
Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη έχει επιφέρει θεμελιώδεις αλλαγές, ωστόσο οι περισσότερες εταιρείες βρίσκονται ακόμη στα αρχικά στάδια υιοθέτησης. Ο σημαντικότερος αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης είναι ορατός στη δημιουργία περιεχομένου και τη βελτιστοποίηση της ροής εργασίας.
Οι πρώτοι υιοθετητές της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης είναι έξι φορές πιο πιθανό να επιτύχουν εξαιρετικές ψηφιακές εμπειρίες από ό, τι οι μεταγενέστεροι υιοθετητές. Ωστόσο, το πλήρες δυναμικό της τεχνολογίας εξαρτάται από σαφώς καθορισμένους στόχους, ισχυρά συστήματα δεδομένων και διεπιστημονική συνεργασία.

Source: Adobe
Ευκαιρίες για ηλεκτρονικό εμπόριο:
- Αυτοματοποίηση δημιουργίας περιεχομένου για καμπάνιες μάρκετινγκ
- Εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο
- Εξορθολογισμός ροών εργασιών για μείωση του κόστους και αύξηση της αποδοτικότητας
Οικοδόμηση εμπιστοσύνης πελατών
Η εμπιστοσύνη των πελατών είναι ζωτικής σημασίας, ειδικά όταν χρησιμοποιείτε AI. Η έκθεση δείχνει ότι ενώ οι καταναλωτές είναι δεκτικοί σε εμπειρίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, εξακολουθούν να έχουν ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων. Η διαφανής επικοινωνία σχετικά με τη χρήση δεδομένων και τα ισχυρά μέτρα προστασίας της ιδιωτικής ζωής είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης.
Δώστε προτεραιότητα στη διακυβέρνηση δεδομένων και στην ηθική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για να κερδίσετε και να διατηρήσετε την αφοσίωση των πελατών.

Source: Adobe
Ατενίζοντας το μέλλον
Ένα πράγμα είναι βέβαιο: το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιμετωπίζει θεμελιώδεις αλλαγές. Η βελτίωση της εξατομίκευσης, η επένδυση στην ενοποίηση δεδομένων και η αξιοποίηση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης θα επιτρέψουν στις εταιρείες όχι μόνο να ανταποκριθούν αλλά και να υπερβούν τις προσδοκίες των πελατών. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για δράση.
Μεθοδολογία έκθεσης: Η έκθεση Adobe Digital Trends 2024 βασίζεται σε έρευνα 8.600 ανώτερων στελεχών και 6.800 καταναλωτών που διεξήχθη τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2024. Επικεντρώθηκε στις απόψεις των ηγετών από διάφορους κλάδους και περιοχές σχετικά με τις ψηφιακές τάσεις, καθώς και στις προσδοκίες των καταναλωτών από τις διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις εμπορικών σημάτων. Τα δεδομένα αναλύθηκαν για να συγκριθούν οι επιτυχημένοι οργανισμοί με εκείνους που υστερούν και να εντοπιστούν βασικοί παράγοντες επιτυχίας.