3 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί να επενδύσετε σε περιεχόμενο βίντεο στο LinkedIn;

Εάν δεν έχετε ξεκινήσει ακόμα να χρησιμοποιείτε βίντεο στο LinkedIn, τώρα μπορεί να είναι η κατάλληλη στιγμή. Η τηλεθέαση βίντεο στην πλατφόρμα αυξήθηκε κατά 36% σε ετήσια βάση πέρυσι. Επιπλέον, οι αναρτήσεις βίντεο δημιουργούν 1.4 φορές υψηλότερη αφοσίωση σε σύγκριση με άλλες μορφές. Αδράξτε αυτήν την ευκαιρία και χρησιμοποιήστε νέες πληροφορίες απευθείας από το LinkedIn.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Γιατί να επενδύσετε σε περιεχόμενο βίντεο στο LinkedIn;
Πηγή: Depositphotos

Το LinkedIn δοκιμάζει μια νέα κάθετη μορφή βίντεο στην κύρια ροή του, η οποία εμφανίζει βίντεο σε μια καθηλωτική ροή και ενθαρρύνει τη συνήθη προβολή. Παρόλο που δεν είναι δυνατή η απευθείας δημοσίευση σε αυτήν τη ροή, ενδέχεται να εμφανίζονται εκεί ποιοτικά και σχετικά βίντεο.

Μια άλλη πρόσφατη προσθήκη είναι οι τάσεις βίντεο, οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να ανταποκρίνονται με τα δικά τους βίντεο σε τρέχοντα θέματα στον κλάδο τους.

Γιατί το βίντεο LinkedIn είναι τόσο αποτελεσματικό;

  • Υψηλότερη αφοσίωση: Οι αναρτήσεις βίντεο στο LinkedIn επιτυγχάνουν έως και 5 φορές περισσότερες αλληλεπιδράσεις από τις αναρτήσεις κειμένου.
  • Δυνατότητα κοινής χρήσης: Οι χρήστες είναι 20 φορές πιο πιθανό να μοιράζονται περιεχόμενο βίντεο LinkedIn, γεγονός που αυξάνει την οργανική προσέγγιση.
  • Εμπιστεύομαι: Το 62% των αγοραστών B2B εμπιστεύονται το περιεχόμενο βίντεο στο LinkedIn, επηρεάζοντας τη λήψη αποφάσεων.

Τα βίντεο στο LinkedIn λειτουργούν, αλλά μόνο όταν τα προσαρμόζετε σε αυτό που προτιμούν τόσο η πλατφόρμα όσο και το κοινό. Πρώτα απ ‘όλα, εστιάστε σε μικρότερες μορφές – τα βίντεο κάτω των 15 δευτερολέπτων έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσουν και να διατηρήσουν την προσοχή του κοινού, οδηγώντας τελικά σε υψηλότερη αφοσίωση. Το LinkedIn υποστηρίζει επίσης την εργασία με τρέχοντα θέματα μέσω τάσεων βίντεο, όπου μπορείτε εύκολα να απαντήσετε σε κοινωνικές ή βιομηχανικές συζητήσεις και να παρέχετε τη δική σας εξειδικευμένη προοπτική.

Μην ξεχνάτε ούτε τις τεχνικές πτυχές. Ακολουθώντας τις προτεινόμενες προδιαγραφές, όπως η ανάλυση, η αναλογία διαστάσεων και η διάρκεια του βίντεο, μεγιστοποιείται η ορατότητα και διασφαλίζεται η ομαλή προβολή σε όλες τις συσκευές. Και ίσως το πιο σημαντικό – να είστε αυθεντικοί. Δείξτε ποιος βρίσκεται πίσω από την επωνυμία σας, ρίξτε μια ματιά στα παρασκήνια, μιλήστε φυσικά και προσωπικά. Αυτός ο τύπος περιεχομένου δημιουργεί εμπιστοσύνη και διατηρεί μακροχρόνιες σχέσεις με το κοινό σας.

Τεχνικές προδιαγραφές για το βίντεο LinkedIn

  • Διάρκεια βίντεο: 3 δευτερόλεπτα έως 10 λεπτά
  • Μέγεθος αρχείου: 75 KB έως 5 GB
  • Ανάλυση: 256×144 έως 4096×2304
  • Λόγος διαστάσεων: 1:2,4 έως 2,4:1
  • Ρυθμός καρέ: 10–60 fps
  • Ρυθμός μετάδοσης: 192 Kbps έως 30 Mbps

Το LinkedIn έχει επίσης δημοσιεύσει συστάσεις για “ασφαλείς ζώνες” για να διασφαλίσει ότι σημαντικά μέρη των βίντεο δεν επισκιάζονται από τη διεπαφή χρήστη (π.χ. κουμπιά).

video linkedin

Source: LinkedIn

Το LinkedIn ξεκίνησε επίσης έναν νέο ιστότοπο με συμβουλές δημοσίευσης και κυκλοφόρησε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των προδιαγραφών βίντεο.

Ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε τη δύναμη του βίντεο στο LinkedIn. Παρουσιάστε προϊόντα, μοιραστείτε εξειδικευμένο περιεχόμενο ή δημιουργήστε την επωνυμία σας. Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι τα βίντεο σέβονται τόσο τις τεχνικές παραμέτρους όσο και τις προτιμήσεις των χρηστών στην πλατφόρμα.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+