3 λεπτά για ανάγνωση

Δημιουργία ισχυρών εμπορικών σημάτων μέσω ουσιαστικής διαφοροποίησης

Η οικοδόμηση ισχυρών εμπορικών σημάτων απαιτεί δύο βασικά στοιχεία - σημασία και διακριτικότητα - αποκαλύπτει μια τεράστια μελέτη της Kantar που αναλύει 20.000 μάρκες σε 540 κατηγορίες και 54 αγορές σε μια δεκαετία. Η έρευνα προσδιορίζει τη διαφοροποίηση της μάρκας ως τον κύριο μοχλό ανάπτυξης, ιδιαίτερα όταν έχει απήχηση σε μια ευρεία βάση κοινού.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Δημιουργία ισχυρών εμπορικών σημάτων μέσω ουσιαστικής διαφοροποίησης
Πηγή: Depositphotos

Βασικοί επιταχυντές ανάπτυξης

Η έρευνα περιγράφει τρεις θεμελιώδεις τομείς που οδηγούν στην επιτυχία της μάρκας:

Μεγιστοποιήστε την προσέγγιση χρηστών και τη συνάφεια των καταναλωτών

Οι επωνυμίες πρέπει να επικεντρωθούν στο να πείσουν το ευρύτερο δυνατό κοινό για τη συνάφειά τους. Η προδιάθεση των καταναλωτών αναπτύσσεται μέσω δύο κύριων καναλιών:

  • Άμεσες εμπειρίες επωνυμίας
  • Δραστηριότητες μάρκετινγκ και διαφήμισης

Η επιτυχημένη επικοινωνία της μάρκας επιδεικνύει έξι βασικά χαρακτηριστικά:

  1. Δημιουργική εκτέλεση
  2. Συναισθηματική δέσμευση
  3. Μακροπρόθεσμη δέσμευση
  4. Συνέπεια μεταξύ καναλιών
  5. Σαφής ανταγωνιστική διαφοροποίηση
  6. Μέγιστη απήχηση κοινού

Η έρευνα αμφισβητεί τις παραδοσιακές έννοιες της αφοσίωσης στο εμπορικό σήμα, υποδηλώνοντας ότι δεν υπάρχει με συμβατικούς όρους. Αντ ‘αυτού, η οικοδόμηση ισχυρής προδιάθεσης αυξάνει την πιθανότητα επαναλαμβανόμενης αγοράς και μειώνει την ευαισθησία στις τιμές.

kantar study_building strong brands

Source: Kantar

Ενίσχυση της παρουσίας στην αγορά

Η επιτυχία σε αυτόν τον τομέα βασίζεται στα παραδοσιακά στοιχεία μείγματος μάρκετινγκ:

  • Ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων
  • Στρατηγική διανομή
  • Συναρπαστική συσκευασία
  • Ανταγωνιστικές τιμές
  • Στρατηγική προώθησης

Η έρευνα δείχνει ότι οι μάρκες με υψηλή διαθεσιμότητα προσελκύουν επτά φορές περισσότερους πελάτες από εκείνες με περιορισμένη παρουσία. Οι μεγάλες μάρκες διατηρούν συνήθως ευρύ φάσμα προϊόντων ειδικά για να προσελκύσουν νέες κατηγορίες πελατών.

Ανάπτυξη ορίων κατηγορίας

Ο τρίτος μοχλός ανάπτυξης περιλαμβάνει την επέκταση της κατηγορίας και τη δημιουργία χώρου στην αγορά. Ισχυρές μάρκες ενεργά:

  • Επαναπροσδιορίστε τις κατηγορίες τους
  • Αναζήτηση νέων πελατειακών ομάδων
  • Προωθήστε την καινοτομία
  • Επέκταση διανομής
  • Βελτιώστε την επικοινωνία με τους καταναλωτές

Οι μάρκες που επιδιώκουν νέες ευκαιρίες στην αγορά παρουσιάζουν διπλάσιες δυνατότητες ανάπτυξης. Αυτή η στρατηγική αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας για μάρκες που έχουν μεγιστοποιήσει την ανάπτυξη εντός της υπάρχουσας πελατειακής βάσης και κατηγορίας τους. Αντιστρόφως, τα μικρότερα εμπορικά σήματα θα πρέπει να επικεντρωθούν στην απόκτηση πελατών από μεγαλύτερους ανταγωνιστές.

When big brands grow_Kantar study

Source: Kantar

Επικύρωση βιομηχανίας

Αυτά τα ευρήματα από την Kantar επικυρώνουν αυτό που έχει δείξει η έρευνα μάρκετινγκ την τελευταία δεκαετία. Ένα επιτυχημένο και ισχυρό εμπορικό σήμα επικοινωνεί με συνέπεια μακροπρόθεσμα, διατηρεί σαφή διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές, προσεγγίζει το ευρύτερο δυνατό κοινό σε όλες τις κατηγορίες και εξασφαλίζει υψηλή φυσική διαθεσιμότητα.

Αυτή η επικύρωση ενισχύει τη γνώση του κλάδου και βοηθά στην αύξηση της τεχνογνωσίας μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των εμπόρων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU