3 λεπτά για ανάγνωση

Δημιουργία ισχυρών εμπορικών σημάτων μέσω ουσιαστικής διαφοροποίησης

Η οικοδόμηση ισχυρών εμπορικών σημάτων απαιτεί δύο βασικά στοιχεία - σημασία και διακριτικότητα - αποκαλύπτει μια τεράστια μελέτη της Kantar που αναλύει 20.000 μάρκες σε 540 κατηγορίες και 54 αγορές σε μια δεκαετία. Η έρευνα προσδιορίζει τη διαφοροποίηση της μάρκας ως τον κύριο μοχλό ανάπτυξης, ιδιαίτερα όταν έχει απήχηση σε μια ευρεία βάση κοινού.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Δημιουργία ισχυρών εμπορικών σημάτων μέσω ουσιαστικής διαφοροποίησης
Πηγή: Depositphotos

Βασικοί επιταχυντές ανάπτυξης

Η έρευνα περιγράφει τρεις θεμελιώδεις τομείς που οδηγούν στην επιτυχία της μάρκας:

Μεγιστοποιήστε την προσέγγιση χρηστών και τη συνάφεια των καταναλωτών

Οι επωνυμίες πρέπει να επικεντρωθούν στο να πείσουν το ευρύτερο δυνατό κοινό για τη συνάφειά τους. Η προδιάθεση των καταναλωτών αναπτύσσεται μέσω δύο κύριων καναλιών:

  • Άμεσες εμπειρίες επωνυμίας
  • Δραστηριότητες μάρκετινγκ και διαφήμισης

Η επιτυχημένη επικοινωνία της μάρκας επιδεικνύει έξι βασικά χαρακτηριστικά:

  1. Δημιουργική εκτέλεση
  2. Συναισθηματική δέσμευση
  3. Μακροπρόθεσμη δέσμευση
  4. Συνέπεια μεταξύ καναλιών
  5. Σαφής ανταγωνιστική διαφοροποίηση
  6. Μέγιστη απήχηση κοινού

Η έρευνα αμφισβητεί τις παραδοσιακές έννοιες της αφοσίωσης στο εμπορικό σήμα, υποδηλώνοντας ότι δεν υπάρχει με συμβατικούς όρους. Αντ ‘αυτού, η οικοδόμηση ισχυρής προδιάθεσης αυξάνει την πιθανότητα επαναλαμβανόμενης αγοράς και μειώνει την ευαισθησία στις τιμές.

kantar study_building strong brands

Source: Kantar

Ενίσχυση της παρουσίας στην αγορά

Η επιτυχία σε αυτόν τον τομέα βασίζεται στα παραδοσιακά στοιχεία μείγματος μάρκετινγκ:

  • Ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων
  • Στρατηγική διανομή
  • Συναρπαστική συσκευασία
  • Ανταγωνιστικές τιμές
  • Στρατηγική προώθησης

Η έρευνα δείχνει ότι οι μάρκες με υψηλή διαθεσιμότητα προσελκύουν επτά φορές περισσότερους πελάτες από εκείνες με περιορισμένη παρουσία. Οι μεγάλες μάρκες διατηρούν συνήθως ευρύ φάσμα προϊόντων ειδικά για να προσελκύσουν νέες κατηγορίες πελατών.

Ανάπτυξη ορίων κατηγορίας

Ο τρίτος μοχλός ανάπτυξης περιλαμβάνει την επέκταση της κατηγορίας και τη δημιουργία χώρου στην αγορά. Ισχυρές μάρκες ενεργά:

  • Επαναπροσδιορίστε τις κατηγορίες τους
  • Αναζήτηση νέων πελατειακών ομάδων
  • Προωθήστε την καινοτομία
  • Επέκταση διανομής
  • Βελτιώστε την επικοινωνία με τους καταναλωτές

Οι μάρκες που επιδιώκουν νέες ευκαιρίες στην αγορά παρουσιάζουν διπλάσιες δυνατότητες ανάπτυξης. Αυτή η στρατηγική αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας για μάρκες που έχουν μεγιστοποιήσει την ανάπτυξη εντός της υπάρχουσας πελατειακής βάσης και κατηγορίας τους. Αντιστρόφως, τα μικρότερα εμπορικά σήματα θα πρέπει να επικεντρωθούν στην απόκτηση πελατών από μεγαλύτερους ανταγωνιστές.

When big brands grow_Kantar study

Source: Kantar

Επικύρωση βιομηχανίας

Αυτά τα ευρήματα από την Kantar επικυρώνουν αυτό που έχει δείξει η έρευνα μάρκετινγκ την τελευταία δεκαετία. Ένα επιτυχημένο και ισχυρό εμπορικό σήμα επικοινωνεί με συνέπεια μακροπρόθεσμα, διατηρεί σαφή διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές, προσεγγίζει το ευρύτερο δυνατό κοινό σε όλες τις κατηγορίες και εξασφαλίζει υψηλή φυσική διαθεσιμότητα.

Αυτή η επικύρωση ενισχύει τη γνώση του κλάδου και βοηθά στην αύξηση της τεχνογνωσίας μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των εμπόρων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+