Βασικοί επιταχυντές ανάπτυξης
Η έρευνα περιγράφει τρεις θεμελιώδεις τομείς που οδηγούν στην επιτυχία της μάρκας:
Μεγιστοποιήστε την προσέγγιση χρηστών και τη συνάφεια των καταναλωτών
Οι επωνυμίες πρέπει να επικεντρωθούν στο να πείσουν το ευρύτερο δυνατό κοινό για τη συνάφειά τους. Η προδιάθεση των καταναλωτών αναπτύσσεται μέσω δύο κύριων καναλιών:
- Άμεσες εμπειρίες επωνυμίας
- Δραστηριότητες μάρκετινγκ και διαφήμισης
Η επιτυχημένη επικοινωνία της μάρκας επιδεικνύει έξι βασικά χαρακτηριστικά:
- Δημιουργική εκτέλεση
- Συναισθηματική δέσμευση
- Μακροπρόθεσμη δέσμευση
- Συνέπεια μεταξύ καναλιών
- Σαφής ανταγωνιστική διαφοροποίηση
- Μέγιστη απήχηση κοινού
Η έρευνα αμφισβητεί τις παραδοσιακές έννοιες της αφοσίωσης στο εμπορικό σήμα, υποδηλώνοντας ότι δεν υπάρχει με συμβατικούς όρους. Αντ ‘αυτού, η οικοδόμηση ισχυρής προδιάθεσης αυξάνει την πιθανότητα επαναλαμβανόμενης αγοράς και μειώνει την ευαισθησία στις τιμές.
Ενίσχυση της παρουσίας στην αγορά
Η επιτυχία σε αυτόν τον τομέα βασίζεται στα παραδοσιακά στοιχεία μείγματος μάρκετινγκ:
- Ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων
- Στρατηγική διανομή
- Συναρπαστική συσκευασία
- Ανταγωνιστικές τιμές
- Στρατηγική προώθησης
Η έρευνα δείχνει ότι οι μάρκες με υψηλή διαθεσιμότητα προσελκύουν επτά φορές περισσότερους πελάτες από εκείνες με περιορισμένη παρουσία. Οι μεγάλες μάρκες διατηρούν συνήθως ευρύ φάσμα προϊόντων ειδικά για να προσελκύσουν νέες κατηγορίες πελατών.
Ανάπτυξη ορίων κατηγορίας
Ο τρίτος μοχλός ανάπτυξης περιλαμβάνει την επέκταση της κατηγορίας και τη δημιουργία χώρου στην αγορά. Ισχυρές μάρκες ενεργά:
- Επαναπροσδιορίστε τις κατηγορίες τους
- Αναζήτηση νέων πελατειακών ομάδων
- Προωθήστε την καινοτομία
- Επέκταση διανομής
- Βελτιώστε την επικοινωνία με τους καταναλωτές
Οι μάρκες που επιδιώκουν νέες ευκαιρίες στην αγορά παρουσιάζουν διπλάσιες δυνατότητες ανάπτυξης. Αυτή η στρατηγική αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας για μάρκες που έχουν μεγιστοποιήσει την ανάπτυξη εντός της υπάρχουσας πελατειακής βάσης και κατηγορίας τους. Αντιστρόφως, τα μικρότερα εμπορικά σήματα θα πρέπει να επικεντρωθούν στην απόκτηση πελατών από μεγαλύτερους ανταγωνιστές.
Επικύρωση βιομηχανίας
Αυτά τα ευρήματα από την Kantar επικυρώνουν αυτό που έχει δείξει η έρευνα μάρκετινγκ την τελευταία δεκαετία. Ένα επιτυχημένο και ισχυρό εμπορικό σήμα επικοινωνεί με συνέπεια μακροπρόθεσμα, διατηρεί σαφή διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές, προσεγγίζει το ευρύτερο δυνατό κοινό σε όλες τις κατηγορίες και εξασφαλίζει υψηλή φυσική διαθεσιμότητα.
Αυτή η επικύρωση ενισχύει τη γνώση του κλάδου και βοηθά στην αύξηση της τεχνογνωσίας μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των εμπόρων.