3 λεπτά για ανάγνωση

Δημιουργία ισχυρών εμπορικών σημάτων μέσω ουσιαστικής διαφοροποίησης

Η οικοδόμηση ισχυρών εμπορικών σημάτων απαιτεί δύο βασικά στοιχεία - σημασία και διακριτικότητα - αποκαλύπτει μια τεράστια μελέτη της Kantar που αναλύει 20.000 μάρκες σε 540 κατηγορίες και 54 αγορές σε μια δεκαετία. Η έρευνα προσδιορίζει τη διαφοροποίηση της μάρκας ως τον κύριο μοχλό ανάπτυξης, ιδιαίτερα όταν έχει απήχηση σε μια ευρεία βάση κοινού.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Δημιουργία ισχυρών εμπορικών σημάτων μέσω ουσιαστικής διαφοροποίησης
Πηγή: Depositphotos

Βασικοί επιταχυντές ανάπτυξης

Η έρευνα περιγράφει τρεις θεμελιώδεις τομείς που οδηγούν στην επιτυχία της μάρκας:

Μεγιστοποιήστε την προσέγγιση χρηστών και τη συνάφεια των καταναλωτών

Οι επωνυμίες πρέπει να επικεντρωθούν στο να πείσουν το ευρύτερο δυνατό κοινό για τη συνάφειά τους. Η προδιάθεση των καταναλωτών αναπτύσσεται μέσω δύο κύριων καναλιών:

  • Άμεσες εμπειρίες επωνυμίας
  • Δραστηριότητες μάρκετινγκ και διαφήμισης

Η επιτυχημένη επικοινωνία της μάρκας επιδεικνύει έξι βασικά χαρακτηριστικά:

  1. Δημιουργική εκτέλεση
  2. Συναισθηματική δέσμευση
  3. Μακροπρόθεσμη δέσμευση
  4. Συνέπεια μεταξύ καναλιών
  5. Σαφής ανταγωνιστική διαφοροποίηση
  6. Μέγιστη απήχηση κοινού

Η έρευνα αμφισβητεί τις παραδοσιακές έννοιες της αφοσίωσης στο εμπορικό σήμα, υποδηλώνοντας ότι δεν υπάρχει με συμβατικούς όρους. Αντ ‘αυτού, η οικοδόμηση ισχυρής προδιάθεσης αυξάνει την πιθανότητα επαναλαμβανόμενης αγοράς και μειώνει την ευαισθησία στις τιμές.

kantar study_building strong brands

Source: Kantar

Ενίσχυση της παρουσίας στην αγορά

Η επιτυχία σε αυτόν τον τομέα βασίζεται στα παραδοσιακά στοιχεία μείγματος μάρκετινγκ:

  • Ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων
  • Στρατηγική διανομή
  • Συναρπαστική συσκευασία
  • Ανταγωνιστικές τιμές
  • Στρατηγική προώθησης

Η έρευνα δείχνει ότι οι μάρκες με υψηλή διαθεσιμότητα προσελκύουν επτά φορές περισσότερους πελάτες από εκείνες με περιορισμένη παρουσία. Οι μεγάλες μάρκες διατηρούν συνήθως ευρύ φάσμα προϊόντων ειδικά για να προσελκύσουν νέες κατηγορίες πελατών.

Ανάπτυξη ορίων κατηγορίας

Ο τρίτος μοχλός ανάπτυξης περιλαμβάνει την επέκταση της κατηγορίας και τη δημιουργία χώρου στην αγορά. Ισχυρές μάρκες ενεργά:

  • Επαναπροσδιορίστε τις κατηγορίες τους
  • Αναζήτηση νέων πελατειακών ομάδων
  • Προωθήστε την καινοτομία
  • Επέκταση διανομής
  • Βελτιώστε την επικοινωνία με τους καταναλωτές

Οι μάρκες που επιδιώκουν νέες ευκαιρίες στην αγορά παρουσιάζουν διπλάσιες δυνατότητες ανάπτυξης. Αυτή η στρατηγική αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας για μάρκες που έχουν μεγιστοποιήσει την ανάπτυξη εντός της υπάρχουσας πελατειακής βάσης και κατηγορίας τους. Αντιστρόφως, τα μικρότερα εμπορικά σήματα θα πρέπει να επικεντρωθούν στην απόκτηση πελατών από μεγαλύτερους ανταγωνιστές.

When big brands grow_Kantar study

Source: Kantar

Επικύρωση βιομηχανίας

Αυτά τα ευρήματα από την Kantar επικυρώνουν αυτό που έχει δείξει η έρευνα μάρκετινγκ την τελευταία δεκαετία. Ένα επιτυχημένο και ισχυρό εμπορικό σήμα επικοινωνεί με συνέπεια μακροπρόθεσμα, διατηρεί σαφή διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές, προσεγγίζει το ευρύτερο δυνατό κοινό σε όλες τις κατηγορίες και εξασφαλίζει υψηλή φυσική διαθεσιμότητα.

Αυτή η επικύρωση ενισχύει τη γνώση του κλάδου και βοηθά στην αύξηση της τεχνογνωσίας μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των εμπόρων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU