2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Πηγή: Depositphotos

Alibaba ελέγχει τέσσερις από τις δέκα μεγαλύτερες διασυνοριακές αγορές, σύμφωνα με στοιχεία της ECDB. Οι αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας οδηγούν σε σημαντικά διασυνοριακά έσοδα στο Taobao και το Tmall, τα οποία ανέρχονται σε 19,9 δισεκατομμύρια δολάρια και 13,4 δισεκατομμύρια δολάρια αντίστοιχα το 2023.

Η Lazada ηγείται της αγοράς στην Ινδονησία, αλλά η AliExpress λειτουργεί παγκοσμίως. Οι αναφορές της πλατφόρμας ECDB δείχνουν ότι υπάρχουν διασυνοριακές δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου πέρα από αυτούς τους τιτάνες.

Η Shopee ηγείται τόσο της Νοτιοανατολικής Ασίας όσο και της Λατινικής Αμερικής, ενώ το eBay μαζί με το Zalando επικεντρώνεται στις πωλήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς.

cross-border e-commerce

Source: ECDB

Η MercadoLibre ελέγχει την αγορά της Λατινικής Αμερικής, ενώ η Walmart κατέχει σημαντική ισχύ τόσο στον Καναδά όσο και στο Μεξικό.

Αυτή η ανάλυση τάσεων της αγοράς καταδεικνύει ότι η επιτυχία του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την επιλεκτική περιφερειακή εστίαση και όχι από την παγκόσμια κάλυψη.

Καθώς οι αναδυόμενες αγορές επεκτείνονται μέσω βελτιωμένων logistics, η στρατηγική εστίασης συνεχίζει να προσφέρει αποτελεσματικότητα.

Η ανάλυση καταδεικνύει ότι η επιλεκτική επιλογή αγοράς συχνά υπερβαίνει τη γενική γεωγραφική εμβέλεια ως βασικός παράγοντας επιτυχίας σε όλους τους διασυνοριακούς τομείς ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU