
Alibaba ελέγχει τέσσερις από τις δέκα μεγαλύτερες διασυνοριακές αγορές, σύμφωνα με στοιχεία της ECDB. Οι αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας οδηγούν σε σημαντικά διασυνοριακά έσοδα στο Taobao και το Tmall, τα οποία ανέρχονται σε 19,9 δισεκατομμύρια δολάρια και 13,4 δισεκατομμύρια δολάρια αντίστοιχα το 2023.
Η Lazada ηγείται της αγοράς στην Ινδονησία, αλλά η AliExpress λειτουργεί παγκοσμίως. Οι αναφορές της πλατφόρμας ECDB δείχνουν ότι υπάρχουν διασυνοριακές δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου πέρα από αυτούς τους τιτάνες.
Η Shopee ηγείται τόσο της Νοτιοανατολικής Ασίας όσο και της Λατινικής Αμερικής, ενώ το eBay μαζί με το Zalando επικεντρώνεται στις πωλήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς.

Source: ECDB
Η MercadoLibre ελέγχει την αγορά της Λατινικής Αμερικής, ενώ η Walmart κατέχει σημαντική ισχύ τόσο στον Καναδά όσο και στο Μεξικό.
Αυτή η ανάλυση τάσεων της αγοράς καταδεικνύει ότι η επιτυχία του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την επιλεκτική περιφερειακή εστίαση και όχι από την παγκόσμια κάλυψη.
Καθώς οι αναδυόμενες αγορές επεκτείνονται μέσω βελτιωμένων logistics, η στρατηγική εστίασης συνεχίζει να προσφέρει αποτελεσματικότητα.
Η ανάλυση καταδεικνύει ότι η επιλεκτική επιλογή αγοράς συχνά υπερβαίνει τη γενική γεωγραφική εμβέλεια ως βασικός παράγοντας επιτυχίας σε όλους τους διασυνοριακούς τομείς ηλεκτρονικού εμπορίου.