3 λεπτά για ανάγνωση

Διορατικότητα στην αγοραστική συμπεριφορά της Gen Z

Η πρόσφατη έρευνα της SheerID επικεντρώθηκε στις αγοραστικές προτιμήσεις και το οικονομικό συναίσθημα των καταναλωτών Gen Z στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο. Εδώ είναι τα βασικά σημεία:

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Διορατικότητα στην αγοραστική συμπεριφορά της Gen Z

Οι οικονομικές ανησυχίες κυριαρχούν στις δαπάνες

Το 2023, η οικονομία των ΗΠΑ αναπτύχθηκε κατά 2,5% και ο πληθωρισμός μειώθηκε στο 3,4%. Παρά τις αναφορές για βελτίωση της οικονομίας, μόνο το 30% των καταναλωτών Gen Z είναι αισιόδοξοι σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η επιφυλακτικότητα είναι ακόμη πιο έντονη στην Ευρώπη, όπου η οικονομία βιώνει σχεδόν μηδενική ανάπτυξη. Η Gen Z του Ηνωμένου Βασιλείου είναι 25% πιο απαισιόδοξη από εκείνη στην Αμερική.

«Αυτό εξηγεί γιατί το TikTok είναι γεμάτο βίντεο σχετικά με τον “δυνατό προϋπολογισμό”, όπου οι άνθρωποι μιλούν ανοιχτά για τα οικονομικά τους σχέδια και τις προσπάθειές τους να ξοδέψουν λιγότερα. Αυτή η τάση οδηγεί σχεδόν το ένα τρίτο της γενιάς Ζ να προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα, αγοράζοντας φθηνότερα πράγματα και λιγότερο περιττά πράγματα.

Το 36% των ερωτηθέντων της γενιάς Z λένε ότι ξοδεύουν λιγότερα. Επηρεάζονται ιδιαίτερα από κατηγορίες όπως το φαγητό σε πακέτο, τα τυχερά παιχνίδια, τα ηλεκτρονικά είδη και οι διαδικτυακές ειδήσεις. Μεταξύ των φοιτητών της γενιάς Z, το κλίμα είναι ακόμη χειρότερο, με το 45% να είναι απαισιόδοξο για το μέλλον της οικονομίας και το 77% να αγωνίζεται να προσαρμόσει τους προϋπολογισμούς του για να ικανοποιήσει αυτές τις ανησυχίες.

Πώς να εμπλακείτε στο Gen Z;

Το Instagram, το TikTok και το Snapchat διαδραματίζουν βασικό ρόλο στην εισαγωγή νέων εμπορικών σημάτων. Το 68% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η κύρια πηγή ανακάλυψης της επωνυμίας τους. Οι συστάσεις από φίλους και συγγενείς έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο.

Οι αποκλειστικές προσφορές έχουν αποδειχθεί σημαντικός παράγοντας για να τραβήξουν την προσοχή της Gen Z. Έως και το 91% των φοιτητών ερευνούν εκπτώσεις πριν αγοράσουν. Επιπλέον, οι αποκλειστικές προσφορές έχουν αποδειχθεί πιο αποτελεσματικές από άλλες τακτικές. Αυτές περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, το Buy Now Pay Later (BNPL) ή εκτεταμένες περιόδους επιστροφής.

Οι αποκλειστικές εκπτώσεις όχι μόνο οδηγούν στην αγοραστική συμπεριφορά, αλλά και στην αφοσίωση στο εμπορικό σήμα. Ένα σημαντικό ποσοστό των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα άλλαζε μάρκα για μια αποκλειστική προσφορά ή θα εγγραφόταν σε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης με αντάλλαγμα έκπτωση.

Τα δωρεάν δώρα και η δωρεάν αποστολή αναγνωρίστηκαν ως οι πιο ελκυστικές αποκλειστικές προσφορές, ακολουθούμενες από εκπτώσεις στις αγορές. Παραδόξως, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αναδείχθηκε ως το προτιμώμενο κανάλι επικοινωνίας για την αποστολή προσφορών, ακολουθούμενο στενά από μηνύματα κειμένου.

Οι παραγγελίες παράδοσης σε πακέτο κατέλαβαν την πρώτη θέση μεταξύ των κατηγοριών προϊόντων που θα αγόραζε η Gen Z με έκπτωση. Ακολούθησαν ρούχα, καλλυντικά/προσωπική φροντίδα, παιχνίδια και ηλεκτρονικά είδη. Η λιγότερο δημοφιλής επιλογή ήταν οι διαδικτυακές ειδήσεις, υποδεικνύοντας την προτίμηση της Gen Z για δωρεάν πηγές πληροφοριών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+