3 λεπτά για ανάγνωση

Διορατικότητα στην αγοραστική συμπεριφορά της Gen Z

Η πρόσφατη έρευνα της SheerID επικεντρώθηκε στις αγοραστικές προτιμήσεις και το οικονομικό συναίσθημα των καταναλωτών Gen Z στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο. Εδώ είναι τα βασικά σημεία:

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Διορατικότητα στην αγοραστική συμπεριφορά της Gen Z

Οι οικονομικές ανησυχίες κυριαρχούν στις δαπάνες

Το 2023, η οικονομία των ΗΠΑ αναπτύχθηκε κατά 2,5% και ο πληθωρισμός μειώθηκε στο 3,4%. Παρά τις αναφορές για βελτίωση της οικονομίας, μόνο το 30% των καταναλωτών Gen Z είναι αισιόδοξοι σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η επιφυλακτικότητα είναι ακόμη πιο έντονη στην Ευρώπη, όπου η οικονομία βιώνει σχεδόν μηδενική ανάπτυξη. Η Gen Z του Ηνωμένου Βασιλείου είναι 25% πιο απαισιόδοξη από εκείνη στην Αμερική.

«Αυτό εξηγεί γιατί το TikTok είναι γεμάτο βίντεο σχετικά με τον “δυνατό προϋπολογισμό”, όπου οι άνθρωποι μιλούν ανοιχτά για τα οικονομικά τους σχέδια και τις προσπάθειές τους να ξοδέψουν λιγότερα. Αυτή η τάση οδηγεί σχεδόν το ένα τρίτο της γενιάς Ζ να προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα, αγοράζοντας φθηνότερα πράγματα και λιγότερο περιττά πράγματα.

Το 36% των ερωτηθέντων της γενιάς Z λένε ότι ξοδεύουν λιγότερα. Επηρεάζονται ιδιαίτερα από κατηγορίες όπως το φαγητό σε πακέτο, τα τυχερά παιχνίδια, τα ηλεκτρονικά είδη και οι διαδικτυακές ειδήσεις. Μεταξύ των φοιτητών της γενιάς Z, το κλίμα είναι ακόμη χειρότερο, με το 45% να είναι απαισιόδοξο για το μέλλον της οικονομίας και το 77% να αγωνίζεται να προσαρμόσει τους προϋπολογισμούς του για να ικανοποιήσει αυτές τις ανησυχίες.

Πώς να εμπλακείτε στο Gen Z;

Το Instagram, το TikTok και το Snapchat διαδραματίζουν βασικό ρόλο στην εισαγωγή νέων εμπορικών σημάτων. Το 68% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η κύρια πηγή ανακάλυψης της επωνυμίας τους. Οι συστάσεις από φίλους και συγγενείς έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο.

Οι αποκλειστικές προσφορές έχουν αποδειχθεί σημαντικός παράγοντας για να τραβήξουν την προσοχή της Gen Z. Έως και το 91% των φοιτητών ερευνούν εκπτώσεις πριν αγοράσουν. Επιπλέον, οι αποκλειστικές προσφορές έχουν αποδειχθεί πιο αποτελεσματικές από άλλες τακτικές. Αυτές περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, το Buy Now Pay Later (BNPL) ή εκτεταμένες περιόδους επιστροφής.

Οι αποκλειστικές εκπτώσεις όχι μόνο οδηγούν στην αγοραστική συμπεριφορά, αλλά και στην αφοσίωση στο εμπορικό σήμα. Ένα σημαντικό ποσοστό των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα άλλαζε μάρκα για μια αποκλειστική προσφορά ή θα εγγραφόταν σε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης με αντάλλαγμα έκπτωση.

Τα δωρεάν δώρα και η δωρεάν αποστολή αναγνωρίστηκαν ως οι πιο ελκυστικές αποκλειστικές προσφορές, ακολουθούμενες από εκπτώσεις στις αγορές. Παραδόξως, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αναδείχθηκε ως το προτιμώμενο κανάλι επικοινωνίας για την αποστολή προσφορών, ακολουθούμενο στενά από μηνύματα κειμένου.

Οι παραγγελίες παράδοσης σε πακέτο κατέλαβαν την πρώτη θέση μεταξύ των κατηγοριών προϊόντων που θα αγόραζε η Gen Z με έκπτωση. Ακολούθησαν ρούχα, καλλυντικά/προσωπική φροντίδα, παιχνίδια και ηλεκτρονικά είδη. Η λιγότερο δημοφιλής επιλογή ήταν οι διαδικτυακές ειδήσεις, υποδεικνύοντας την προτίμηση της Gen Z για δωρεάν πηγές πληροφοριών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ
3 λεπτά για ανάγνωση

Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ

Το Instagram κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να προσθέτουν μουσική στα προφίλ τους, ανοίγοντας νέους δρόμους για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την αφοσίωση της επωνυμίας. Αυτά τα μουσικά προφίλ Instagram έχουν ρυθμιστεί για να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με το κοινό τους στην πλατφόρμα.

Ανάγνωση άρθρου
Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο
4 λεπτά για ανάγνωση

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο

Τον Σεπτέμβριο του 2024, θα εισαγάγει σημαντικές ενημερώσεις στις πολιτικές της για τη διαφήμιση και το περιεχόμενο βίντεο. Η αλλαγή θα επηρεάσει τόσο τους διαφημιζόμενους όσο και τους εκδότες στο YouTube. Ρίξτε μια ματιά σε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των νέων χαρακτηριστικών και των επιπτώσεών τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+