3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί συμβαίνει και τι πρέπει να κάνετε; Ας ρίξουμε μια ματιά.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Μέχρι τώρα, τα συμβάντα στον Διαχειριστή ετικετών Google αποστέλλονταν στις υπηρεσίες Google Ads και Floodlight, ακόμη και χωρίς ρητή φόρτωση της ετικέτας Google εκ των προτέρων. Αυτό λειτούργησε, αλλά δεν ήταν ιδανικό—ορισμένες ρυθμίσεις ετικετών δεν ήταν ενεργοποιημένες ή μπορεί να προκύψει απώλεια δεδομένων.

Από τις 10 Απριλίου 2025, το GTM θα αλλάξει, έτσι ώστε αν η ετικέτα Google δεν υπάρχει ήδη στη σελίδα, το σύστημα θα τη φορτώσει αυτόματα πριν από την αποστολή συμβάντων. Ο νέος αυτός μηχανισμός αποσκοπεί στη διασφάλιση πιο αξιόπιστων μετρήσεων και καλύτερης συνέπειας στην επεξεργασία δεδομένων.

Τι αντίκτυπο θα έχει αυτή η ενημέρωση GTM;

  • Πιο αξιόπιστη παρακολούθηση μετατροπών: Οι μετατροπές του Google Ads θα είναι πιο ακριβείς, επειδή οι ετικέτες θα φορτώνονται σωστά πριν από την αποστολή δεδομένων.
  • Αυτόματη ενεργοποίηση προηγμένων λειτουργιών—Αν έχετε ενεργοποιήσει τις Βελτιωμένες μετατροπές ή τα Δεδομένα που παρέχονται από τον χρήστη (UPD) στις ρυθμίσεις του Google Ads/Floodlight, ο νέος μηχανισμός θα τις ενεργοποιήσει αυτόματα.
  • Λιγότερα “σιωπηλά” σφάλματα—Το GTM διόρθωσε προηγουμένως ετικέτες Google που έλειπαν χωρίς πλήρη διαμόρφωση, γεγονός που θα μπορούσε να προκαλέσει ασυνεπή αποτελέσματα.
  • Πιθανές καθυστερήσεις στην αποστολή συμβάντων—Δεδομένου ότι η Ετικέτα Google θα πρέπει τώρα να φορτωθεί πριν από την αποστολή συμβάντων, αυτό μπορεί να προκαλέσει μικρές καθυστερήσεις σε ορισμένες περιπτώσεις (γνωστές ως συνθήκες αγώνα).

Τι πρέπει να γίνει;

1. Ελέγξτε εάν η ετικέτα Google έχει ρυθμιστεί σωστά στο GTM

Παρόλο που το GTM θα φορτώνει πλέον αυτόματα την ετικέτα Google, συνιστάται να την προσθέσετε χειροκίνητα για να έχετε τον πλήρη έλεγχο της διαμόρφωσής της και να αποτρέψετε την αυτόματη “διόρθωση” των ετικετών.

2. Επαληθεύστε τις ρυθμίσεις δεδομένων που παρέχονται από το χρήστη (UPD)

Αν χρησιμοποιείτε τις Βελτιωμένες μετατροπές στο Google Ads ή στο Floodlight, το GTM ενδέχεται να ξεκινήσει αυτόματα τη συλλογή δεδομένων χρήστη (π.χ. κατακερματισμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Εάν δεν το θέλετε, ελέγξτε τις ρυθμίσεις σας και απενεργοποιήστε το UPD.

3. Δοκιμάστε την αλλαγή εκ των προτέρων

Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις είναι να δημιουργήσετε ένα δοκιμαστικό κοντέινερ GTM με μια ετικέτα Google και να επαληθεύσετε πώς συμπεριφέρεται κατά την αποστολή συμβάντων.

Τι δεν θα αλλάξει;

Αυτή η ενημέρωση δεν θα επηρεάσει το GA4, μόνο το Google Ads και το Floodlight. Δεν θα προστεθούν νέες ετικέτες στο κοντέινερ GTM—το GTM απλώς θα φορτώσει αυτόματα την ετικέτα Google ως αίτημα δικτύου. Η ενημέρωση δεν παρεμβαίνει στη συγκατάθεση cookie. Εάν έχετε ρυθμίσει τη διαχείριση συναίνεσης στο GTM, η αυτόματη φόρτωση της Ετικέτας Google θα σέβεται αυτές τις ρυθμίσεις.

Αυτή η αλλαγή είναι στην πραγματικότητα μια αυτόματη επιδιόρθωση για ένα προηγούμενο ζήτημα όπου τα συμβάντα μπορούσαν να σταλούν χωρίς πρώτα να φορτωθεί η ετικέτα Google. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και οι εταιρείες μάρκετινγκ δεν πρέπει απλώς να περιμένουν παθητικά—η μη αυτόματη προσθήκη της ετικέτας Google στο κοντέινερ GTM και ο έλεγχος των ρυθμίσεων UPD είναι συνιστώμενα βήματα.

Εάν διαχειρίζεστε GTM για έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου ή εργάζεστε σε μια εταιρεία μάρκετινγκ, ήρθε η ώρα να επαληθεύσετε τις ρυθμίσεις σας. Αυτά τα βήματα θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε την αντιμετώπιση απροσδόκητων επιπλοκών στην παρακολούθηση μετατροπών μετά τις 10 Απριλίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU