
Η πιο σημαντική αλλαγή είναι ο τρόπος με τον οποίο η Google προσεγγίζει την κατηγοριοποίηση των παιχνιδιών τζόγου. Οι νέοι κανόνες παρέχουν λεπτομερέστερους και σαφέστερους ορισμούς των επιμέρους κατηγοριών, γεγονός που αναμένεται να απλουστεύσει τη διαδικασία έγκρισης διαφημίσεων και να μειώσει τις ασάφειες στην ταξινόμησή τους. Έτσι, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν καλύτερη ιδέα για το πώς να ρυθμίσουν τις καμπάνιες τους, ώστε να πληρούν τα πρότυπα της Google.
” δεύτερη σημαντική πτυχή είναι η θέσπιση ειδικών ανά χώρα απαιτήσεων. Η Google ανταποκρίνεται σε διαφορετικά ρυθμιστικά περιβάλλοντα παγκοσμίως και προσαρμόζει τους κανόνες της στις τοπικές συνθήκες.
Για εταιρείες ή εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που δραστηριοποιούνται σε πολλές αγορές, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δίνεται μεγαλύτερη προσοχή κατά τη δημιουργία καμπανιών σύμφωνα με τη γεωγραφική στόχευση.
Η Google επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να μελετήσουν τώρα μια προκαταρκτική έκδοση των ενημερωμένων κανόνων. Αυτή είναι μια ευκαιρία για έγκαιρη προετοιμασία και προσαρμογή των διαφημιστικών στρατηγικών. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η τελική έκδοση των κανόνων ενδέχεται να διαφέρει από την προκαταρκτική – η Google αναφέρει ότι τυχόν πρόσθετες αλλαγές θα ανακοινωθούν μέσω των τυπικών καναλιών επικοινωνίας της.
Επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Οι διαχειριστές ηλεκτρονικών καταστημάτων που συνεργάζονται με συνεργάτες από τον τομέα των τυχερών παιχνιδιών ή προσφέρουν σχετικά προϊόντα θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στον τρόπο με τον οποίο οι διαφημίσεις τους εντάσσονται στις νέες κατηγορίες. Ενώ οι σαφέστερα καθορισμένοι κανόνες μπορεί αρχικά να συνεπάγονται μεγαλύτερο διοικητικό φόρτο, μακροπρόθεσμα αναμένεται να δημιουργήσουν ένα πιο σταθερό και προβλέψιμο περιβάλλον για τη διαφημιστική επικοινωνία.
Οι εταιρείες μάρκετινγκ και οι εσωτερικές ομάδες μάρκετινγκ θα πρέπει να κατανοήσουν τους νέους κανόνες και να τους εφαρμόσουν στις στρατηγικές τους. Ιδιαίτερα καίριας σημασίας θα είναι η κατάλληλη ρύθμιση της γεωγραφικής στόχευσης σε σχέση με τις ειδικές απαιτήσεις των επιμέρους χωρών.
Πώς να προετοιμαστείτε για τις αλλαγές
Με την ημερομηνία έναρξης ισχύος να πλησιάζει τον Απρίλιο του 2025, είναι σημαντικό να ξεκινήσετε τις προετοιμασίες το συντομότερο δυνατό. Συνιστούμε να ξεκινήσετε με μια διεξοδική ανάλυση των τρεχουσών διαφημιστικών καμπανιών και να τις συγκρίνετε με τις νέες απαιτήσεις.
Μια προορατική προσέγγιση της προκαταρκτικής έκδοσης των κανόνων μπορεί να προσφέρει σημαντικό πλεονέκτημα. Θα σας επιτρέψει να εντοπίσετε πιθανές προβληματικές περιοχές στις καμπάνιες σας και να προετοιμάσετε τις απαραίτητες προσαρμογές πολύ νωρίτερα. Θα έχετε επίσης χρόνο να δοκιμάσετε νέες προσεγγίσεις και να βελτιστοποιήσετε τις διαφημιστικές στρατηγικές σας.
Αν και οι αλλαγές στους κανόνες μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνονται ως ένας ακόμη κανονιστικός περιορισμός, προσφέρουν επίσης πιθανές ευκαιρίες. Οι σαφέστερα καθορισμένες κατηγορίες και κανόνες μπορούν να οδηγήσουν σε αποτελεσματικότερη στόχευση διαφημίσεων και καλύτερη απόδοση καμπάνιας. Οι εταιρείες που μπορούν να προσαρμοστούν γρήγορα στις νέες συνθήκες μπορούν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η Google εξηγεί το ζήτημα του τζόγου ως ένα από τα “απαγορευμένα” τμήματα σε ένα παλαιότερο βίντεο: