3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημερώσεις Google Κανόνες διαφήμισης τζόγου

Η Google ανακοίνωσε νέους κανόνες για τις διαφημίσεις που σχετίζονται με τον τζόγο. Από τις 14 Απριλίου 2025, ο τρόπος προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που συνδέονται με τον τζόγο θα αλλάξει. Για τι πρέπει να προετοιμαστείτε;

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ενημερώσεις Google Κανόνες διαφήμισης τζόγου
Πηγή: Depositphotos

Η πιο σημαντική αλλαγή είναι ο τρόπος με τον οποίο η Google προσεγγίζει την κατηγοριοποίηση των παιχνιδιών τζόγου. Οι νέοι κανόνες παρέχουν λεπτομερέστερους και σαφέστερους ορισμούς των επιμέρους κατηγοριών, γεγονός που αναμένεται να απλουστεύσει τη διαδικασία έγκρισης διαφημίσεων και να μειώσει τις ασάφειες στην ταξινόμησή τους. Έτσι, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν καλύτερη ιδέα για το πώς να ρυθμίσουν τις καμπάνιες τους, ώστε να πληρούν τα πρότυπα της Google.

” δεύτερη σημαντική πτυχή είναι η θέσπιση ειδικών ανά χώρα απαιτήσεων. Η Google ανταποκρίνεται σε διαφορετικά ρυθμιστικά περιβάλλοντα παγκοσμίως και προσαρμόζει τους κανόνες της στις τοπικές συνθήκες.

Για εταιρείες ή εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που δραστηριοποιούνται σε πολλές αγορές, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δίνεται μεγαλύτερη προσοχή κατά τη δημιουργία καμπανιών σύμφωνα με τη γεωγραφική στόχευση.

Η Google επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να μελετήσουν τώρα μια προκαταρκτική έκδοση των ενημερωμένων κανόνων. Αυτή είναι μια ευκαιρία για έγκαιρη προετοιμασία και προσαρμογή των διαφημιστικών στρατηγικών. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η τελική έκδοση των κανόνων ενδέχεται να διαφέρει από την προκαταρκτική – η Google αναφέρει ότι τυχόν πρόσθετες αλλαγές θα ανακοινωθούν μέσω των τυπικών καναλιών επικοινωνίας της.

Επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι διαχειριστές ηλεκτρονικών καταστημάτων που συνεργάζονται με συνεργάτες από τον τομέα των τυχερών παιχνιδιών ή προσφέρουν σχετικά προϊόντα θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στον τρόπο με τον οποίο οι διαφημίσεις τους εντάσσονται στις νέες κατηγορίες. Ενώ οι σαφέστερα καθορισμένοι κανόνες μπορεί αρχικά να συνεπάγονται μεγαλύτερο διοικητικό φόρτο, μακροπρόθεσμα αναμένεται να δημιουργήσουν ένα πιο σταθερό και προβλέψιμο περιβάλλον για τη διαφημιστική επικοινωνία.

Οι εταιρείες μάρκετινγκ και οι εσωτερικές ομάδες μάρκετινγκ θα πρέπει να κατανοήσουν τους νέους κανόνες και να τους εφαρμόσουν στις στρατηγικές τους. Ιδιαίτερα καίριας σημασίας θα είναι η κατάλληλη ρύθμιση της γεωγραφικής στόχευσης σε σχέση με τις ειδικές απαιτήσεις των επιμέρους χωρών.

Πώς να προετοιμαστείτε για τις αλλαγές

Με την ημερομηνία έναρξης ισχύος να πλησιάζει τον Απρίλιο του 2025, είναι σημαντικό να ξεκινήσετε τις προετοιμασίες το συντομότερο δυνατό. Συνιστούμε να ξεκινήσετε με μια διεξοδική ανάλυση των τρεχουσών διαφημιστικών καμπανιών και να τις συγκρίνετε με τις νέες απαιτήσεις.

Μια προορατική προσέγγιση της προκαταρκτικής έκδοσης των κανόνων μπορεί να προσφέρει σημαντικό πλεονέκτημα. Θα σας επιτρέψει να εντοπίσετε πιθανές προβληματικές περιοχές στις καμπάνιες σας και να προετοιμάσετε τις απαραίτητες προσαρμογές πολύ νωρίτερα. Θα έχετε επίσης χρόνο να δοκιμάσετε νέες προσεγγίσεις και να βελτιστοποιήσετε τις διαφημιστικές στρατηγικές σας.

Αν και οι αλλαγές στους κανόνες μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνονται ως ένας ακόμη κανονιστικός περιορισμός, προσφέρουν επίσης πιθανές ευκαιρίες. Οι σαφέστερα καθορισμένες κατηγορίες και κανόνες μπορούν να οδηγήσουν σε αποτελεσματικότερη στόχευση διαφημίσεων και καλύτερη απόδοση καμπάνιας. Οι εταιρείες που μπορούν να προσαρμοστούν γρήγορα στις νέες συνθήκες μπορούν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η Google εξηγεί το ζήτημα του τζόγου ως ένα από τα “απαγορευμένα” τμήματα σε ένα παλαιότερο βίντεο:



Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+