
YouTube Shorts Update: Η αλλαγή τίθεται σύντομα σε ισχύ
Το YouTube θα αρχίσει να μετρά προβολές κάθε φορά που μια σύντομη ταινία αρχίζει να παίζει ή επαναλαμβάνεται στις 31 Μαρτίου, αντί να απαιτεί από τους χρήστες να παρακολουθούν για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εγγραφή μιας προβολής. Στο μέλλον, οι δημιουργοί πιθανότατα θα βλέπουν περισσότερες προβολές ως αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής.
Η τροποποίηση έγινε ως απάντηση στα σχόλια των δημιουργών που ήθελαν να δουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πόσο συχνά βλέπει το κοινό τις ταινίες μικρού μήκους τους.
Με τη βοήθεια αυτής της ενημερωμένης μέτρησης, οι παραγωγοί περιεχομένου θα είναι σε θέση να δείξουν στους υποψήφιους συνεργάτες επωνυμίας πόσο ευρέως τους προσεγγίζουν και να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τη στρατηγική περιεχομένου τους.
Το YouTube έχει διατηρήσει αυτές τις πληροφορίες στην ενότητα “προβολές αφοσίωσης” στη Σύνθετη λειτουργία του YouTube Analytics για χρήστες που εξακολουθούν να θέλουν να παρακολουθούν την προηγούμενη μέτρηση.
Για να διασφαλιστεί ότι η αλλαγή δεν θα επηρεάσει τις ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων, τα κέρδη των δημιουργών και η καταλληλότητα για το Πρόγραμμα συνεργατών YouTube θα εξακολουθήσουν να βασίζονται σε αυτήν την αρχική μέτρηση.
Το TikTok και το Instagram Reels, τα οποία παρακολουθούν ήδη προβολές με βάση τις εκκινήσεις και τις επαναλήψεις βίντεο, είναι πλέον σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία του YouTube Shorts χάρη σε αυτήν την ενημέρωση. Κατά τη διαχείριση περιεχομένου σε διάφορα κανάλια κοινωνικών μέσων, οι δημιουργοί θα μπορούν να συγκρίνουν τις μετρήσεις απόδοσης πιο εύκολα χάρη στην τυποποίηση της πλατφόρμας.
Αυτή η τροποποίηση παρέχει μια πιο εμπεριστατωμένη κατανόηση της προσέγγισης περιεχομένου για εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιούν μάρκετινγκ βίντεο σύντομης μορφής, γεγονός που θα μπορούσε να ενισχύσει τη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης για καμπάνιες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.