2 λεπτά για ανάγνωση

Ενημερώσεις YouTube Shorts Σύστημα μέτρησης προβολών για δημιουργούς περιεχομένου

Το YouTube αποκάλυψε μια μεγάλη αλλαγή στον τρόπο καταμέτρησης των προβολών στην πλατφόρμα βίντεο σύντομης μορφής, YouTube Shorts, η οποία είναι μια μεγάλη ενημέρωση για τους δημιουργούς περιεχομένου. Το Tech Crunch αναφέρει ότι ο στόχος της ενημέρωσης YouTube Shorts είναι να δώσει στους παραγωγούς περιεχομένου πιο ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την απόδοση και την εμβέλεια της δουλειάς τους.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ενημερώσεις YouTube Shorts Σύστημα μέτρησης προβολών για δημιουργούς περιεχομένου
Πηγή: Depositphotos

YouTube Shorts Update: Η αλλαγή τίθεται σύντομα σε ισχύ

Το YouTube θα αρχίσει να μετρά προβολές κάθε φορά που μια σύντομη ταινία αρχίζει να παίζει ή επαναλαμβάνεται στις 31 Μαρτίου, αντί να απαιτεί από τους χρήστες να παρακολουθούν για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εγγραφή μιας προβολής. Στο μέλλον, οι δημιουργοί πιθανότατα θα βλέπουν περισσότερες προβολές ως αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής.

Η τροποποίηση έγινε ως απάντηση στα σχόλια των δημιουργών που ήθελαν να δουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πόσο συχνά βλέπει το κοινό τις ταινίες μικρού μήκους τους.

Με τη βοήθεια αυτής της ενημερωμένης μέτρησης, οι παραγωγοί περιεχομένου θα είναι σε θέση να δείξουν στους υποψήφιους συνεργάτες επωνυμίας πόσο ευρέως τους προσεγγίζουν και να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τη στρατηγική περιεχομένου τους.

Το YouTube έχει διατηρήσει αυτές τις πληροφορίες στην ενότητα “προβολές αφοσίωσης” στη Σύνθετη λειτουργία του YouTube Analytics για χρήστες που εξακολουθούν να θέλουν να παρακολουθούν την προηγούμενη μέτρηση.

Για να διασφαλιστεί ότι η αλλαγή δεν θα επηρεάσει τις ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων, τα κέρδη των δημιουργών και η καταλληλότητα για το Πρόγραμμα συνεργατών YouTube θα εξακολουθήσουν να βασίζονται σε αυτήν την αρχική μέτρηση.

Το TikTok και το Instagram Reels, τα οποία παρακολουθούν ήδη προβολές με βάση τις εκκινήσεις και τις επαναλήψεις βίντεο, είναι πλέον σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία του YouTube Shorts χάρη σε αυτήν την ενημέρωση. Κατά τη διαχείριση περιεχομένου σε διάφορα κανάλια κοινωνικών μέσων, οι δημιουργοί θα μπορούν να συγκρίνουν τις μετρήσεις απόδοσης πιο εύκολα χάρη στην τυποποίηση της πλατφόρμας.

Αυτή η τροποποίηση παρέχει μια πιο εμπεριστατωμένη κατανόηση της προσέγγισης περιεχομένου για εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιούν μάρκετινγκ βίντεο σύντομης μορφής, γεγονός που θα μπορούσε να ενισχύσει τη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης για καμπάνιες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+