2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
Πηγή: Depositphotos

Σημαντικές αλλαγές που περιγράφονται

Η αλλαγή σημαίνει ότι “η βαθμολογία σας θα συγκριθεί με άλλους πωλητές στην κατηγορία καταχώρισης προϊόντων σας, αντί για ολόκληρη την αγορά, για να σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια πιο ακριβή εικόνα και χρήσιμες συμβουλές σχετικά με την επιχείρησή σας”.

Τα βήματα που εμπλέκονται στη διαδικασία εφαρμογής είναι τα εξής:

  • Κάθε μέτρηση Δείκτη απόδοσης καταστήματος (SPS) συγκρίνεται πλέον με κριτήρια αξιολόγησης που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων σας
  • Η κατηγορία προϊόντων με τις περισσότερες παραγγελίες κατά τις προηγούμενες ενενήντα ημέρες χρησιμεύει ως σημείο αναφοράς
  • Ορισμένοι πωλητές ενδέχεται να παρατηρήσουν αλλαγές στο συνολικό SPS τους ως αποτέλεσμα αυτής της προσαρμογής

Συνέπειες για τους πωλητές

Οι πωλητές δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα. Η μετάβαση γίνεται από μόνη της. Αυτά τα νέα κριτήρια αξιολόγησης για συγκεκριμένες κατηγορίες χρησιμοποιούνται ήδη στους υπολογισμούς του Δείκτη απόδοσης καταστήματος από χθες, 13 Μαρτίου 2025.

Απλώς μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου απόδοσης καταστήματος στο TikTok Seller Center για να δείτε τις πιο πρόσφατες λεπτομέρειες υπολογισμού.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

Σχετικά με τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος

Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την ιδέα, το Shop Performance Score είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να αξιολογήσουν και να βελτιώσουν την ικανότητά τους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και να τους διατηρούν ως πιστούς πελάτες.

Το σήμα Star Shop, η πρόσβαση στο μάρκετινγκ συνεργατών, οι καμπάνιες, η συγχρηματοδοτούμενη δωρεάν αποστολή, τα ζωντανά δώρα και η βελτιωμένη προβολή σε πιθανούς πελάτες είναι μόνο μερικά οφέλη που συνοδεύουν την απόκτηση «Καλής» ή υψηλότερης βαθμολογίας.

Τα καταστήματα που έχουν ολοκληρώσει τουλάχιστον 30 παραγγελίες τις τελευταίες 90 ημέρες και δεν έχουν παραγγελίες που έχουν επισημανθεί ως δόλιες είναι τα μόνα που πληρούν τις προϋποθέσεις για τη βαθμολογία.

Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την τεκμηρίωση για το TikTok Shop Seller Center, το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις αλλαγές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU