2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
Πηγή: Depositphotos

Σημαντικές αλλαγές που περιγράφονται

Η αλλαγή σημαίνει ότι “η βαθμολογία σας θα συγκριθεί με άλλους πωλητές στην κατηγορία καταχώρισης προϊόντων σας, αντί για ολόκληρη την αγορά, για να σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια πιο ακριβή εικόνα και χρήσιμες συμβουλές σχετικά με την επιχείρησή σας”.

Τα βήματα που εμπλέκονται στη διαδικασία εφαρμογής είναι τα εξής:

  • Κάθε μέτρηση Δείκτη απόδοσης καταστήματος (SPS) συγκρίνεται πλέον με κριτήρια αξιολόγησης που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων σας
  • Η κατηγορία προϊόντων με τις περισσότερες παραγγελίες κατά τις προηγούμενες ενενήντα ημέρες χρησιμεύει ως σημείο αναφοράς
  • Ορισμένοι πωλητές ενδέχεται να παρατηρήσουν αλλαγές στο συνολικό SPS τους ως αποτέλεσμα αυτής της προσαρμογής

Συνέπειες για τους πωλητές

Οι πωλητές δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα. Η μετάβαση γίνεται από μόνη της. Αυτά τα νέα κριτήρια αξιολόγησης για συγκεκριμένες κατηγορίες χρησιμοποιούνται ήδη στους υπολογισμούς του Δείκτη απόδοσης καταστήματος από χθες, 13 Μαρτίου 2025.

Απλώς μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου απόδοσης καταστήματος στο TikTok Seller Center για να δείτε τις πιο πρόσφατες λεπτομέρειες υπολογισμού.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

Σχετικά με τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος

Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την ιδέα, το Shop Performance Score είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να αξιολογήσουν και να βελτιώσουν την ικανότητά τους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και να τους διατηρούν ως πιστούς πελάτες.

Το σήμα Star Shop, η πρόσβαση στο μάρκετινγκ συνεργατών, οι καμπάνιες, η συγχρηματοδοτούμενη δωρεάν αποστολή, τα ζωντανά δώρα και η βελτιωμένη προβολή σε πιθανούς πελάτες είναι μόνο μερικά οφέλη που συνοδεύουν την απόκτηση «Καλής» ή υψηλότερης βαθμολογίας.

Τα καταστήματα που έχουν ολοκληρώσει τουλάχιστον 30 παραγγελίες τις τελευταίες 90 ημέρες και δεν έχουν παραγγελίες που έχουν επισημανθεί ως δόλιες είναι τα μόνα που πληρούν τις προϋποθέσεις για τη βαθμολογία.

Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την τεκμηρίωση για το TikTok Shop Seller Center, το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις αλλαγές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+