2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
Πηγή: Depositphotos

Σημαντικές αλλαγές που περιγράφονται

Η αλλαγή σημαίνει ότι “η βαθμολογία σας θα συγκριθεί με άλλους πωλητές στην κατηγορία καταχώρισης προϊόντων σας, αντί για ολόκληρη την αγορά, για να σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια πιο ακριβή εικόνα και χρήσιμες συμβουλές σχετικά με την επιχείρησή σας”.

Τα βήματα που εμπλέκονται στη διαδικασία εφαρμογής είναι τα εξής:

  • Κάθε μέτρηση Δείκτη απόδοσης καταστήματος (SPS) συγκρίνεται πλέον με κριτήρια αξιολόγησης που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων σας
  • Η κατηγορία προϊόντων με τις περισσότερες παραγγελίες κατά τις προηγούμενες ενενήντα ημέρες χρησιμεύει ως σημείο αναφοράς
  • Ορισμένοι πωλητές ενδέχεται να παρατηρήσουν αλλαγές στο συνολικό SPS τους ως αποτέλεσμα αυτής της προσαρμογής

Συνέπειες για τους πωλητές

Οι πωλητές δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα. Η μετάβαση γίνεται από μόνη της. Αυτά τα νέα κριτήρια αξιολόγησης για συγκεκριμένες κατηγορίες χρησιμοποιούνται ήδη στους υπολογισμούς του Δείκτη απόδοσης καταστήματος από χθες, 13 Μαρτίου 2025.

Απλώς μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου απόδοσης καταστήματος στο TikTok Seller Center για να δείτε τις πιο πρόσφατες λεπτομέρειες υπολογισμού.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

Σχετικά με τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος

Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την ιδέα, το Shop Performance Score είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να αξιολογήσουν και να βελτιώσουν την ικανότητά τους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και να τους διατηρούν ως πιστούς πελάτες.

Το σήμα Star Shop, η πρόσβαση στο μάρκετινγκ συνεργατών, οι καμπάνιες, η συγχρηματοδοτούμενη δωρεάν αποστολή, τα ζωντανά δώρα και η βελτιωμένη προβολή σε πιθανούς πελάτες είναι μόνο μερικά οφέλη που συνοδεύουν την απόκτηση «Καλής» ή υψηλότερης βαθμολογίας.

Τα καταστήματα που έχουν ολοκληρώσει τουλάχιστον 30 παραγγελίες τις τελευταίες 90 ημέρες και δεν έχουν παραγγελίες που έχουν επισημανθεί ως δόλιες είναι τα μόνα που πληρούν τις προϋποθέσεις για τη βαθμολογία.

Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την τεκμηρίωση για το TikTok Shop Seller Center, το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις αλλαγές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+