2 λεπτά για ανάγνωση

Επιστροφές μετρητών εκπληκτικά στην ψηφιακή εποχή του Ηνωμένου Βασιλείου

Απροσδόκητα, η πορεία του Ηνωμένου Βασιλείου προς έναν κόσμο χωρίς μετρητά αντιμετώπισε ένα μικρό αλλά αξιοσημείωτο speedblock. Αν και οι ανέπαφες πληρωμές και οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου διατήρησαν την αυξητική τους τάση πέρυσι, ένας εκπληκτικός αριθμός Βρετανών ανακαλύπτει ξανά την απτική ελκυστικότητα των χαρτονομισμάτων και των κερμάτων για τις καθημερινές αγορές τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Επιστροφές μετρητών εκπληκτικά στην ψηφιακή εποχή του Ηνωμένου Βασιλείου
Πηγή: Depositphotos

Η ετήσια έκθεση σχετικά με τα πρότυπα πληρωμών που δημοσιεύεται από το UK Finance αποκαλύπτει μια ενδιαφέρουσα αντίφαση για τη χώρα. Από τη μία πλευρά, μετά από μια φευγαλέα επιστροφή το 2022, οι πληρωμές σε μετρητά ξεκίνησαν και πάλι την πτωτική τους πορεία. Αντίθετα, το ποσοστό των ανθρώπων που θα προτιμούσαν να αισθάνονται πραγματικά χρήματα στις τσέπες τους έχει αυξηθεί εκπληκτικά κατά 66%.

Από 900.000 το 2022 σε ένα εκπληκτικό 1,5 εκατομμύριο το 2023 – ο μεγαλύτερος αριθμός από την εποχή πριν από την πανδημία – οι τάξεις αυτών των «ενθουσιωδών μετρητών» επεκτάθηκαν. Οι οικονομικοί αναλυτές έχουν σημειώσει αυτό το άλμα και υποθέτουν ότι οι άνθρωποι που επιστρέφουν στην πραγματική ασφάλεια των μετρητών για καλύτερο έλεγχο του προϋπολογισμού μπορεί να υποκινούνται από την κρίση του κόστους ζωής.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν επίσης ρόλο. Η συνήθεια “γέμιση μετρητών” συγκεντρώνει δημοτικότητα. Μετονομασμένη για την εποχή του Instagram, αυτή η παραδοσιακή προσέγγιση προϋπολογισμού χωρίζει τα κεφάλαια σε φακέλους με ετικέτες για διάφορα έξοδα. Τα σπίτια που στερούνται ρευστότητας και προσπαθούν να ελέγξουν τις δαπάνες τους θα βρουν απήχηση σε αυτή την πρακτική μέθοδο.

Source: UK Finance

Παρακολουθώντας αυτή την επιστροφή μετρητών, το UK Finance αναρωτιέται αν είναι η αρχή μιας νέας τάσης ή ίσως ένα «στατιστικό blip» στα δεδομένα. Είναι συναρπαστικό ότι, αν και τα άτομα με χαμηλότερα εισοδήματα είναι πιο πιθανό να προτιμούν μετρητά, η ομάδα περιλαμβάνει άτομα από διάφορα οικονομικά υπόβαθρα και ηλικιακές ομάδες. Αυτή η γεύση φαίνεται να επηρεάζεται περισσότερο από την προσωπικότητα παρά από την κατάσταση.

Ωστόσο, αυτοί οι οπαδοί μετρητών δεν είναι ακριβώς ζηλωτές κατά της τράπεζας ή της ιδιωτικής ζωής. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν ψηφιακά μέσα τακτικής πληρωμής λογαριασμών και διαθέτουν χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες. Για καθημερινή χρήση, θέλουν απλώς τον απτικό χαρακτήρα του νομίσματος.

Στο άλλο άκρο της κλίμακας, ο αριθμός των ανθρώπων που ζουν «σε μεγάλο βαθμό χωρίς μετρητά» – χρησιμοποιώντας μετρητάσπάνια ή σχεδόν καθόλου – έχει επίσης αυξηθεί, φτάνοντας τα 22,1 εκατομμύρια το 2023.

Αυτή η επιστροφή της χρήσης μετρητών δίνει στο μεταβαλλόμενο σκηνικό της προσωπικής χρηματοδότησης μια ενδιαφέρουσα πτυχή, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει την πορεία του στις ψηφιακές πληρωμές. Φαίνεται ότι υπάρχει χώρος για τα ταπεινά τραπεζογραμμάτια και κέρματα στο συνεχώς μηχανογραφημένο περιβάλλον μας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά
4 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά

Από τις βασικές κάρτες επιβίβασης έως τα αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ, οι κάρτες ψηφιακού πορτοφολιού έχουν υποστεί σημαντική ανάπτυξη. Σε εφαρμογές πορτοφολιού για κινητά όπως το Apple Wallet, το Google Pay και το Samsung Pay, αυτές οι ψηφιακές αναπαραστάσεις μπορούν να χωρέσουν οτιδήποτε, από κάρτες επιβίβασης και εισιτήρια έως κάρτες μέλους, κάρτες επιβράβευσης και κουπόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Το 88% των αγοραστών θέλουν Omnichannel: 5 βασικές στρατηγικές για τη σύγχρονη επιτυχία του λιανικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Το 88% των αγοραστών θέλουν Omnichannel: 5 βασικές στρατηγικές για τη σύγχρονη επιτυχία του λιανικού εμπορίου

Η τελευταία ετήσια έκθεση Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) φέρνει νέες πληροφορίες σχετικά με το πού κατευθύνονται οι τρέχουσες προσδοκίες των αγοραστών. Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα περισσότερων από 8.000 πελατών από χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Μεγάλη Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Ινδία. Γιατί το omnichannel είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+