2 λεπτά για ανάγνωση

Επιστροφές μετρητών εκπληκτικά στην ψηφιακή εποχή του Ηνωμένου Βασιλείου

Απροσδόκητα, η πορεία του Ηνωμένου Βασιλείου προς έναν κόσμο χωρίς μετρητά αντιμετώπισε ένα μικρό αλλά αξιοσημείωτο speedblock. Αν και οι ανέπαφες πληρωμές και οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου διατήρησαν την αυξητική τους τάση πέρυσι, ένας εκπληκτικός αριθμός Βρετανών ανακαλύπτει ξανά την απτική ελκυστικότητα των χαρτονομισμάτων και των κερμάτων για τις καθημερινές αγορές τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Επιστροφές μετρητών εκπληκτικά στην ψηφιακή εποχή του Ηνωμένου Βασιλείου
Πηγή: Depositphotos

Η ετήσια έκθεση σχετικά με τα πρότυπα πληρωμών που δημοσιεύεται από το UK Finance αποκαλύπτει μια ενδιαφέρουσα αντίφαση για τη χώρα. Από τη μία πλευρά, μετά από μια φευγαλέα επιστροφή το 2022, οι πληρωμές σε μετρητά ξεκίνησαν και πάλι την πτωτική τους πορεία. Αντίθετα, το ποσοστό των ανθρώπων που θα προτιμούσαν να αισθάνονται πραγματικά χρήματα στις τσέπες τους έχει αυξηθεί εκπληκτικά κατά 66%.

Από 900.000 το 2022 σε ένα εκπληκτικό 1,5 εκατομμύριο το 2023 – ο μεγαλύτερος αριθμός από την εποχή πριν από την πανδημία – οι τάξεις αυτών των «ενθουσιωδών μετρητών» επεκτάθηκαν. Οι οικονομικοί αναλυτές έχουν σημειώσει αυτό το άλμα και υποθέτουν ότι οι άνθρωποι που επιστρέφουν στην πραγματική ασφάλεια των μετρητών για καλύτερο έλεγχο του προϋπολογισμού μπορεί να υποκινούνται από την κρίση του κόστους ζωής.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν επίσης ρόλο. Η συνήθεια “γέμιση μετρητών” συγκεντρώνει δημοτικότητα. Μετονομασμένη για την εποχή του Instagram, αυτή η παραδοσιακή προσέγγιση προϋπολογισμού χωρίζει τα κεφάλαια σε φακέλους με ετικέτες για διάφορα έξοδα. Τα σπίτια που στερούνται ρευστότητας και προσπαθούν να ελέγξουν τις δαπάνες τους θα βρουν απήχηση σε αυτή την πρακτική μέθοδο.

Source: UK Finance

Παρακολουθώντας αυτή την επιστροφή μετρητών, το UK Finance αναρωτιέται αν είναι η αρχή μιας νέας τάσης ή ίσως ένα «στατιστικό blip» στα δεδομένα. Είναι συναρπαστικό ότι, αν και τα άτομα με χαμηλότερα εισοδήματα είναι πιο πιθανό να προτιμούν μετρητά, η ομάδα περιλαμβάνει άτομα από διάφορα οικονομικά υπόβαθρα και ηλικιακές ομάδες. Αυτή η γεύση φαίνεται να επηρεάζεται περισσότερο από την προσωπικότητα παρά από την κατάσταση.

Ωστόσο, αυτοί οι οπαδοί μετρητών δεν είναι ακριβώς ζηλωτές κατά της τράπεζας ή της ιδιωτικής ζωής. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν ψηφιακά μέσα τακτικής πληρωμής λογαριασμών και διαθέτουν χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες. Για καθημερινή χρήση, θέλουν απλώς τον απτικό χαρακτήρα του νομίσματος.

Στο άλλο άκρο της κλίμακας, ο αριθμός των ανθρώπων που ζουν «σε μεγάλο βαθμό χωρίς μετρητά» – χρησιμοποιώντας μετρητάσπάνια ή σχεδόν καθόλου – έχει επίσης αυξηθεί, φτάνοντας τα 22,1 εκατομμύρια το 2023.

Αυτή η επιστροφή της χρήσης μετρητών δίνει στο μεταβαλλόμενο σκηνικό της προσωπικής χρηματοδότησης μια ενδιαφέρουσα πτυχή, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει την πορεία του στις ψηφιακές πληρωμές. Φαίνεται ότι υπάρχει χώρος για τα ταπεινά τραπεζογραμμάτια και κέρματα στο συνεχώς μηχανογραφημένο περιβάλλον μας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]

Ανάγνωση άρθρου
Google Demand Gen Targeting: Νέες επιλογές ηλικίας και φύλου
2 λεπτά για ανάγνωση

Google Demand Gen Targeting: Νέες επιλογές ηλικίας και φύλου

Η Google βελτίωσε τις δυνατότητες στόχευσης Demand Gen με μια σημαντική ενημέρωση. Οι νέες λειτουργίες στόχευσης Google Demand Gen περιλαμβάνουν πλέον βελτιστοποιημένες επιλογές για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και φύλα. Αυτή η πρόοδος στη στόχευση Google Demand Gen παρέχει στους διαφημιζόμενους πιο ακριβή έλεγχο του κοινού τους, επιτρέποντας πιο αποτελεσματική στόχευση συγκεκριμένων δημογραφικών τμημάτων. Αυτές οι […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+