
Η αντίθεση μεταξύ όγκου και απόδοσης
Η βιομηχανία της μόδας έχει αναδειχθεί ως το κορυφαίο τμήμα της λιανικής αγοράς, με ετήσια κέρδη 1,2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023. Οι ισχυρές αγορές αποτελούνται από την Κίνα, τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες, με έσοδα 214,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, αντιπροσωπεύουν τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μόδας μετά την Κίνα (639,5 δισεκατομμύρια δολάρια). Η αμερικανική αγορά διαθέτει τιμές άνω του μέσου όρου σε ολόκληρη τη διοχέτευση μετατροπών. Το ποσοστό προσθήκης στο καλάθι φτάνει το 13.6% και το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού 10.6%, υπερβαίνοντας σημαντικά τους παγκόσμιους μέσους όρους 12.3% και 9.8%.
Γερμανία και Βρετανία
Αντίθετα, η γερμανική αγορά, η οποία δημιούργησε έσοδα 27,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, παρουσιάζει χαμηλότερα ποσοστά προσθήκης στο καλάθι (10,9%) και ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού (7,9%) σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο. Παρόμοια τάση παρατηρείται στο Ηνωμένο Βασίλειο με ποσοστό προσθήκης στο καλάθι 11.5% και ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού 8.3%.
Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά αυτές τις διαφορές στη συμπεριφορά των πελατών, και οι τρεις αγορές επιτυγχάνουν παρόμοια ποσοστά μετατροπής που κυμαίνονται από 3,0% έως 3,2%, υπερβαίνοντας τον παγκόσμιο μέσο όρο του 2,5%.

Source: ECDB
Ποιος είναι ο λόγος πίσω από αυτές τις παραλλαγές;
Οι Γερμανοί και οι Βρετανοί καταναλωτές φαίνεται να συμμετέχουν στις αγορές με αποφασιστικότητα και εστίαση , καθώς τείνουν να προσθέτουν αντικείμενα στο καλάθι τους με σαφή πρόθεση να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Από την άλλη, οι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες ενδέχεται να τοποθετούν προϊόντα στα ηλεκτρονικά καλάθια αγορών τους ανέμελα. Για παράδειγμα, για να “σώσετε” μια συγκεκριμένη στολή ή να ελέγξετε τις τιμές έναντι εκείνων που προσφέρονται από διαφορετικά καταστήματα.
Ζητήματα όπως οι ανησυχίες σχετικά με την πληρωμή, οι απρόβλεπτες χρεώσεις ή οι περιορισμένοι τρόποι πληρωμής θα μπορούσαν επίσης να διαδραματίσουν ρόλο στο να αφήνουν οι άνθρωποι τα καλάθια τους χωρίς να κάνουν αγορά.
Οι διακυμάνσεις που παρατηρούνται στις αγοραστικές συνήθειες υπογραμμίζουν τη σημασία της προσαρμογής των προσεγγίσεων ώστε να ταιριάζουν στις αγορές. Τα αμερικανικά ηλεκτρονικά καταστήματα μπορεί να θεωρήσουν επωφελή τον εξορθολογισμό της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς, ενώ τα γερμανικά και βρετανικά ηλεκτρονικά καταστήματα θα μπορούσαν να επικεντρωθούν στην αύξηση των ποσοστών προσθήκης προϊόντων στο καλάθι.
Οι διαφορές στις στρατηγικές μετατροπής στις αγορές προέρχονται από κοινωνικές και οικονομικές επιρροές , καθώς και από πολιτιστικά στοιχεία που επηρεάζουν σημαντικά τις ενέργειες των καταναλωτών. Η γνώση των παραδόσεων και των αγοραστικών συνηθειών παίζει ρόλο στην αποτελεσματική επέκταση παγκοσμίως.
Συμπέρασμα
Ενώ τα ταξίδια των πελατών μπορεί να διαφέρουν μεταξύ των αγορών όσον αφορά τη διαδικασία διοχέτευσης μετατροπών , το τελικό αποτέλεσμα – το ποσοστό μετατροπών – φαίνεται συνεπές σε όλα, υποδεικνύοντας ότι η επίτευξη επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να προσεγγιστεί μέσω διαφορετικών στρατηγικών και μεθόδων.