3 λεπτά για ανάγνωση

Επιτυχία ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας: Ανάλυση ποσοστού μετατροπής ΗΠΑ, Γερμανίας & Ηνωμένου Βασιλείου

Η μεταβαλλόμενη σφαίρα των αγορών ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον παζλ κατά την εξέταση δεδομένων από την πλατφόρμα ECDB - παρά την προθυμία των Αμερικανών καταναλωτών να προσθέσουν αντικείμενα στα ψηφιακά τους καλάθια, σε αντίθεση με την πιο συντηρητική προσέγγιση των Γερμανών και Βρετανών αγοραστών, όλες οι περιοχές εξακολουθούν να καταφέρνουν να επιτύχουν συγκρίσιμα ποσοστά μετατροπής, φωτίζοντας μοναδικές αποχρώσεις στις παγκόσμιες αγοραστικές συνήθειες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Επιτυχία ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας: Ανάλυση ποσοστού μετατροπής ΗΠΑ, Γερμανίας & Ηνωμένου Βασιλείου
Πηγή: Depositphotos

Η αντίθεση μεταξύ όγκου και απόδοσης

Η βιομηχανία της μόδας έχει αναδειχθεί ως το κορυφαίο τμήμα της λιανικής αγοράς, με ετήσια κέρδη 1,2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023. Οι ισχυρές αγορές αποτελούνται από την Κίνα, τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες, με έσοδα 214,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, αντιπροσωπεύουν τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μόδας μετά την Κίνα (639,5 δισεκατομμύρια δολάρια). Η αμερικανική αγορά διαθέτει τιμές άνω του μέσου όρου σε ολόκληρη τη διοχέτευση μετατροπών. Το ποσοστό προσθήκης στο καλάθι φτάνει το 13.6% και το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού 10.6%, υπερβαίνοντας σημαντικά τους παγκόσμιους μέσους όρους 12.3% και 9.8%.

Γερμανία και Βρετανία

Αντίθετα, η γερμανική αγορά, η οποία δημιούργησε έσοδα 27,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, παρουσιάζει χαμηλότερα ποσοστά προσθήκης στο καλάθι (10,9%) και ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού (7,9%) σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο. Παρόμοια τάση παρατηρείται στο Ηνωμένο Βασίλειο με ποσοστό προσθήκης στο καλάθι 11.5% και ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού 8.3%.

Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά αυτές τις διαφορές στη συμπεριφορά των πελατών, και οι τρεις αγορές επιτυγχάνουν παρόμοια ποσοστά μετατροπής που κυμαίνονται από 3,0% έως 3,2%, υπερβαίνοντας τον παγκόσμιο μέσο όρο του 2,5%.

Fashion E-commerce Success: US, Germany & UK Conversion Rate Analysis

Source: ECDB

Ποιος είναι ο λόγος πίσω από αυτές τις παραλλαγές;

Οι Γερμανοί και οι Βρετανοί καταναλωτές φαίνεται να συμμετέχουν στις αγορές με αποφασιστικότητα και εστίαση , καθώς τείνουν να προσθέτουν αντικείμενα στο καλάθι τους με σαφή πρόθεση να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Από την άλλη, οι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες ενδέχεται να τοποθετούν προϊόντα στα ηλεκτρονικά καλάθια αγορών τους ανέμελα. Για παράδειγμα, για να “σώσετε” μια συγκεκριμένη στολή ή να ελέγξετε τις τιμές έναντι εκείνων που προσφέρονται από διαφορετικά καταστήματα.

Ζητήματα όπως οι ανησυχίες σχετικά με την πληρωμή, οι απρόβλεπτες χρεώσεις ή οι περιορισμένοι τρόποι πληρωμής θα μπορούσαν επίσης να διαδραματίσουν ρόλο στο να αφήνουν οι άνθρωποι τα καλάθια τους χωρίς να κάνουν αγορά.

Οι διακυμάνσεις που παρατηρούνται στις αγοραστικές συνήθειες υπογραμμίζουν τη σημασία της προσαρμογής των προσεγγίσεων ώστε να ταιριάζουν στις αγορές. Τα αμερικανικά ηλεκτρονικά καταστήματα μπορεί να θεωρήσουν επωφελή τον εξορθολογισμό της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς, ενώ τα γερμανικά και βρετανικά ηλεκτρονικά καταστήματα θα μπορούσαν να επικεντρωθούν στην αύξηση των ποσοστών προσθήκης προϊόντων στο καλάθι.

Οι διαφορές στις στρατηγικές μετατροπής στις αγορές προέρχονται από κοινωνικές και οικονομικές επιρροές , καθώς και από πολιτιστικά στοιχεία που επηρεάζουν σημαντικά τις ενέργειες των καταναλωτών. Η γνώση των παραδόσεων και των αγοραστικών συνηθειών παίζει ρόλο στην αποτελεσματική επέκταση παγκοσμίως.

Συμπέρασμα

Ενώ τα ταξίδια των πελατών μπορεί να διαφέρουν μεταξύ των αγορών όσον αφορά τη διαδικασία διοχέτευσης μετατροπών , το τελικό αποτέλεσμα – το ποσοστό μετατροπών – φαίνεται συνεπές σε όλα, υποδεικνύοντας ότι η επίτευξη επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να προσεγγιστεί μέσω διαφορετικών στρατηγικών και μεθόδων.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+