3 λεπτά για ανάγνωση

Εστίαση στη βαθμολογία ευκαιριών: Η τεχνητή νοημοσύνη θα σας πει τι να βελτιώσετε στις διαφημίσεις σας

Η Meta επεκτείνει τον Δείκτη ευκαιριών, μια μέτρηση που αποκαλύπτει άμεσα στη Διαχείριση διαφημίσεων πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις εκστρατείες σας και να μειώσετε το κόστος. Αυτή η νέα μέτρηση που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη προσεγγίζει περισσότερους διαφημιζόμενους μετά τις δοκιμές. Παρέχει μια σαφή βαθμολογία καμπάνιας και συγκεκριμένες προτάσεις βελτίωσης.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Εστίαση στη βαθμολογία ευκαιριών: Η τεχνητή νοημοσύνη θα σας πει τι να βελτιώσετε στις διαφημίσεις σας
Πηγή: Depositphotos

Τι είναι ο Δείκτης Ευκαιριών;

Ο Δείκτης ευκαιριών είναι μια αξιολόγηση από το 0 έως το 100 που δείχνει πόσο καλά έχει ρυθμιστεί η καμπάνια σας σύμφωνα με τις προτάσεις του Meta. Είναι ένα γρήγορο διαγνωστικό στοιχείο που αποκαλύπτει αν η καμπάνια σας έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να επιτυγχάνει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Η βαθμολογία είναι δυναμική και εξαρτάται από το πόσες από τις προτάσεις της Meta δέχεστε. Αυτά συνήθως περιλαμβάνουν τομείς όπως:

  • Μορφοποίηση και περιεχόμενο διαφημίσεων
  • Ελλιπείς πληροφορίες
  • Συμμόρφωση με τους κανόνες διαφήμισης
  • Χρήση αυτοματοποιημένων εργαλείων εντός του Advantage+

Η Meta δηλώνει ότι οι διαφημιζόμενοι που εφάρμοσαν αυτές τις συστάσεις είδαν μέση μείωση του κόστους ανά αποτέλεσμα κατά 5%.

Γιατί αυτό είναι σημαντικό για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου;

Ο Δείκτης ευκαιρίας παρέχει άμεσα σχόλια σχετικά με τις ανεπάρκειες εγκατάστασης, ώστε να μπορείτε να εντοπίζετε και να εξαλείφετε γρήγορα προβλήματα, όπως στοιχεία που λείπουν ή αναποτελεσματικές μορφές διαφήμισης. Προσφέρει επίσης μια συγκεκριμένη λίστα προτάσεων ταξινομημένων με βάση τον αναμενόμενο αντίκτυπο στην απόδοση, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι αξίζει να αντιμετωπίσετε πρώτα. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η ενσωμάτωσή του με τα εργαλεία Advantage+, γεγονός που απλοποιεί σημαντικά τη δοκιμή διαφορετικών αυτοματοποιημένων προσεγγίσεων.

Για e-shops που διαχειρίζονται εκτεταμένους διαφημιστικούς λογαριασμούς ή καμπάνιες τακτικής κλίμακας, το Opportunity Score μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο οδηγό βελτιστοποίησης. Μπορεί επίσης να το εκτιμήσετε όταν ξεκινάτε ένα νέο προϊόν, προετοιμάζετε μια εποχιακή καμπάνια ή εισέρχεστε σε μια νέα αγορά. Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι λεπτομέρειες έχουν σημασία και ακόμη και μικρές βελτιώσεις στην καμπάνια σας μπορούν να κάνουν αισθητή διαφορά στην απόδοση της επένδυσης.

Η βαθμολογία ευκαιρίας δεν είναι πανάκεια

Αν και η Meta παρουσιάζει το Opportunity Score ως χρήσιμο εργαλείο, αυτές εξακολουθούν να είναι συστάσεις που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη. Ενδέχεται να μην ευθυγραμμίζονται όλες οι προτάσεις με την επωνυμία, τη στρατηγική ή το κοινό-στόχο σας.

Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να εξετάσουν ποιες προσαρμογές έχουν νόημα στο συγκεκριμένο πλαίσιό τους.

  • Αναζητήστε νέες ειδοποιήσεις στη Διαχείριση διαφημίσεων – αν πληροίτε τις προϋποθέσεις, θα δείτε μια ειδοποίηση.
  • Ελέγξτε συγκεκριμένες προτάσεις και δοκιμάστε τις, ειδικά όταν η καμπάνια σας έχει χαμηλή απόδοση.
  • Μετρήστε τον αντίκτυπο στο CPA ή την απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS ) μετά την εφαρμογή αλλαγών για να μάθετε τι λειτουργεί.

Το Opportunity Score της Meta μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο βοηθό για τους marketers που προσανατολίζονται στην απόδοση – ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου ακόμη και μικρές βελτιστοποιήσεις έχουν συχνά μετρήσιμο αντίκτυπο στα αποτελέσματα.

Η δυνατότητα δεν είναι ακόμη διαθέσιμη παγκοσμίως. Η Meta το κυκλοφορεί σταδιακά και προς το παρόν μόνο επιλεγμένοι διαφημιστικοί λογαριασμοί μπορούν να το δουν. Ο Δείκτης ευκαιριών εμφανίζεται απευθείας στη Διαχείριση διαφημίσεων ως βαθμολογία από το 0 έως το 100, αντικατοπτρίζοντας πόσες από τις προτάσεις του Meta έχετε ενσωματώσει στην εκστρατεία σας. Αυτές οι συστάσεις βασίζονται σε βέλτιστες πρακτικές και αναλύσεις τεχνητής νοημοσύνης σε ολόκληρη την πλατφόρμα. Η Meta δεν έχει ακόμη υποδείξει πότε η μέτρηση θα είναι διαθέσιμη σε όλους, επομένως αξίζει να ελέγχετε τακτικά τη Διαχείριση διαφημίσεων, όπου μπορεί να εμφανίζεται ως νέα ειδοποίηση.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+