3 λεπτά για ανάγνωση

Ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου: Κορυφαίες πλατφόρμες το 2024

Οι ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου μεταμορφώνουν το λιανικό εμπόριο, σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας διαχείρισης κριτικών Gominga. Πάνω από 2.700 προϊόντα πωλούνται κάθε λεπτό μόνο στο Amazon, ενώ το 80% της τεράστιας επισκεψιμότητας του Zalando προέρχεται από κινητές συσκευές, δείχνοντας πώς εξελίσσονται γρήγορα οι συνήθειες αγορών στο διαδίκτυο. Οι κορυφαίες αγορές της περιοχής αναδιαμορφώνουν το εμπόριο, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε ψηφιακές πλατφόρμες που προσφέρουν εκτεταμένες σειρές προϊόντων, ανταγωνιστικές τιμές και επιλογές παράδοσης την επόμενη μέρα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου: Κορυφαίες πλατφόρμες το 2024
Πηγή: Depositphotos

Ηγέτες της αγοράς

Αμαζόνα

Η Amazon κυριαρχεί στο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης, προσελκύοντας 1,2 δισεκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες μόνο από τις πέντε κορυφαίες χώρες. Με περισσότερους από 86,000 ενεργούς τρίτους πωλητές σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές και εντυπωσιακά 2,700 προϊόντα που πωλούνται κάθε λεπτό, η Amazon ηγείται με επιλογές γρήγορης παράδοσης και ανταγωνιστικές τιμές.

Εμπέι

Ακολουθώντας στενά, το eBay διεκδικεί τη δεύτερη θέση με 463 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες, ιδιαίτερα ισχυρό στο Ηνωμένο Βασίλειο, ακολουθούμενο από 147,8 εκατομμύρια από τη Γερμανία, 46,9 εκατομμύρια από την Ιταλία, 24,2 εκατομμύρια από τη Γαλλία και 11,7 εκατομμύρια από την Ισπανία.

Αλέγκρο

Η Allegro εξασφαλίζει την τρίτη θέση, προσφέροντας υπηρεσίες B2B και C2B σε διάφορες κατηγορίες. Με 290 εκατομμύρια διαθέσιμα αντικείμενα, το Allegro προσελκύει 209 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες και διατηρεί ποσοστό μετατροπής 10%.

Ζάλαντο

Το Zalando κυριαρχεί στον τομέα της μόδας ως η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, προσελκύοντας 121 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες. Λειτουργεί στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης, διαθέτει 600,000+ αντικείμενα από περισσότερες από 2,500 μάρκες και δημιουργεί 430 εκατομμύρια μηνιαίες προβολές. Συγκεκριμένα, το 80% της κυκλοφορίας προέρχεται από κινητές συσκευές.

Κάουφλαντ

Kaufland.de αναδεικνύεται ως η κορυφαία αγορά τροφίμων και ποτών της Γερμανίας, λειτουργώντας 1.000+ καταστήματα σε οκτώ χώρες. Έχουν επεκταθεί με επιτυχία πέρα από τα παντοπωλεία για να αμφισβητήσουν καθιερωμένους παίκτες όπως η Amazon.

Top 10 E-commerce Online Marketplaces in Europe 2024

Source: Gominga.com

Βασικά στατιστικά στοιχεία αγοράς ανά χώρα

Ηνωμένο Βασίλειο: Οδηγεί στις διαδικτυακές αγορές, με το Amazon και το eBay να ελέγχουν περίπου το 90% των διαδικτυακών πωλήσεων

Γερμανία: Δεύτερη μεγαλύτερη αγορά, με πρόβλεψη 109 δισ. ευρώ το 2023

  • 67.9 εκατομμύρια αγοραστές στο διαδίκτυο
  • Βασικοί παίκτες: AliExpress, Cdiscount, eBay, Fnac / Darty, La Redoute, Veepee

Ισπανία: 33,82 εκατομμύρια χρήστες

Ηγέτες της αγοράς: Amazon, El Corte Inglés, AliExpress, Temu

Ιταλία: Ισχυρή παρουσία στην αγορά όπου κυριαρχούν η Amazon και η Temu

Τάσεις της βιομηχανίας

  • Η Ευρώπη κατατάσσεται ως ο τρίτος μεγαλύτερος τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο
  • Αυξανόμενη δημοτικότητα των διαδικτυακών αγορών B2B
  • Αύξηση της προσέλκυσης της παγκόσμιας αγοράς για τους λιανοπωλητές
  • Κυριαρχία αγορών μέσω κινητού
  • Αυξανόμενη σημασία των πλατφορμών διαχείρισης κριτικών για πληροφορίες αγοράς
  • Προβλέψεις ταχείας ανάπτυξης σε όλους τους τομείς

Το ευρωπαϊκό τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου συνδυάζει καθιερωμένους γίγαντες με καινοτόμους νεοεισερχόμενους, δημιουργώντας μια δυναμική αγορά που εξυπηρετεί διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών σε διάφορες περιοχές και κατηγορίες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+