Ηγέτες της αγοράς
Αμαζόνα
Η Amazon κυριαρχεί στο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης, προσελκύοντας 1,2 δισεκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες μόνο από τις πέντε κορυφαίες χώρες. Με περισσότερους από 86,000 ενεργούς τρίτους πωλητές σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές και εντυπωσιακά 2,700 προϊόντα που πωλούνται κάθε λεπτό, η Amazon ηγείται με επιλογές γρήγορης παράδοσης και ανταγωνιστικές τιμές.
Εμπέι
Ακολουθώντας στενά, το eBay διεκδικεί τη δεύτερη θέση με 463 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες, ιδιαίτερα ισχυρό στο Ηνωμένο Βασίλειο, ακολουθούμενο από 147,8 εκατομμύρια από τη Γερμανία, 46,9 εκατομμύρια από την Ιταλία, 24,2 εκατομμύρια από τη Γαλλία και 11,7 εκατομμύρια από την Ισπανία.
Αλέγκρο
Η Allegro εξασφαλίζει την τρίτη θέση, προσφέροντας υπηρεσίες B2B και C2B σε διάφορες κατηγορίες. Με 290 εκατομμύρια διαθέσιμα αντικείμενα, το Allegro προσελκύει 209 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες και διατηρεί ποσοστό μετατροπής 10%.
Ζάλαντο
Το Zalando κυριαρχεί στον τομέα της μόδας ως η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, προσελκύοντας 121 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες. Λειτουργεί στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης, διαθέτει 600,000+ αντικείμενα από περισσότερες από 2,500 μάρκες και δημιουργεί 430 εκατομμύρια μηνιαίες προβολές. Συγκεκριμένα, το 80% της κυκλοφορίας προέρχεται από κινητές συσκευές.
Κάουφλαντ
Kaufland.de αναδεικνύεται ως η κορυφαία αγορά τροφίμων και ποτών της Γερμανίας, λειτουργώντας 1.000+ καταστήματα σε οκτώ χώρες. Έχουν επεκταθεί με επιτυχία πέρα από τα παντοπωλεία για να αμφισβητήσουν καθιερωμένους παίκτες όπως η Amazon.
Βασικά στατιστικά στοιχεία αγοράς ανά χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο: Οδηγεί στις διαδικτυακές αγορές, με το Amazon και το eBay να ελέγχουν περίπου το 90% των διαδικτυακών πωλήσεων
Γερμανία: Δεύτερη μεγαλύτερη αγορά, με πρόβλεψη 109 δισ. ευρώ το 2023
- 67.9 εκατομμύρια αγοραστές στο διαδίκτυο
- Βασικοί παίκτες: AliExpress, Cdiscount, eBay, Fnac / Darty, La Redoute, Veepee
Ισπανία: 33,82 εκατομμύρια χρήστες
Ηγέτες της αγοράς: Amazon, El Corte Inglés, AliExpress, Temu
Ιταλία: Ισχυρή παρουσία στην αγορά όπου κυριαρχούν η Amazon και η Temu
Τάσεις της βιομηχανίας
- Η Ευρώπη κατατάσσεται ως ο τρίτος μεγαλύτερος τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο
- Αυξανόμενη δημοτικότητα των διαδικτυακών αγορών B2B
- Αύξηση της προσέλκυσης της παγκόσμιας αγοράς για τους λιανοπωλητές
- Κυριαρχία αγορών μέσω κινητού
- Αυξανόμενη σημασία των πλατφορμών διαχείρισης κριτικών για πληροφορίες αγοράς
- Προβλέψεις ταχείας ανάπτυξης σε όλους τους τομείς
Το ευρωπαϊκό τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου συνδυάζει καθιερωμένους γίγαντες με καινοτόμους νεοεισερχόμενους, δημιουργώντας μια δυναμική αγορά που εξυπηρετεί διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών σε διάφορες περιοχές και κατηγορίες.