3 λεπτά για ανάγνωση

Ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου: Κορυφαίες πλατφόρμες το 2024

Οι ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου μεταμορφώνουν το λιανικό εμπόριο, σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας διαχείρισης κριτικών Gominga. Πάνω από 2.700 προϊόντα πωλούνται κάθε λεπτό μόνο στο Amazon, ενώ το 80% της τεράστιας επισκεψιμότητας του Zalando προέρχεται από κινητές συσκευές, δείχνοντας πώς εξελίσσονται γρήγορα οι συνήθειες αγορών στο διαδίκτυο. Οι κορυφαίες αγορές της περιοχής αναδιαμορφώνουν το εμπόριο, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε ψηφιακές πλατφόρμες που προσφέρουν εκτεταμένες σειρές προϊόντων, ανταγωνιστικές τιμές και επιλογές παράδοσης την επόμενη μέρα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου: Κορυφαίες πλατφόρμες το 2024
Πηγή: Depositphotos

Ηγέτες της αγοράς

Αμαζόνα

Η Amazon κυριαρχεί στο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης, προσελκύοντας 1,2 δισεκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες μόνο από τις πέντε κορυφαίες χώρες. Με περισσότερους από 86,000 ενεργούς τρίτους πωλητές σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές και εντυπωσιακά 2,700 προϊόντα που πωλούνται κάθε λεπτό, η Amazon ηγείται με επιλογές γρήγορης παράδοσης και ανταγωνιστικές τιμές.

Εμπέι

Ακολουθώντας στενά, το eBay διεκδικεί τη δεύτερη θέση με 463 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες, ιδιαίτερα ισχυρό στο Ηνωμένο Βασίλειο, ακολουθούμενο από 147,8 εκατομμύρια από τη Γερμανία, 46,9 εκατομμύρια από την Ιταλία, 24,2 εκατομμύρια από τη Γαλλία και 11,7 εκατομμύρια από την Ισπανία.

Αλέγκρο

Η Allegro εξασφαλίζει την τρίτη θέση, προσφέροντας υπηρεσίες B2B και C2B σε διάφορες κατηγορίες. Με 290 εκατομμύρια διαθέσιμα αντικείμενα, το Allegro προσελκύει 209 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες και διατηρεί ποσοστό μετατροπής 10%.

Ζάλαντο

Το Zalando κυριαρχεί στον τομέα της μόδας ως η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, προσελκύοντας 121 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες. Λειτουργεί στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης, διαθέτει 600,000+ αντικείμενα από περισσότερες από 2,500 μάρκες και δημιουργεί 430 εκατομμύρια μηνιαίες προβολές. Συγκεκριμένα, το 80% της κυκλοφορίας προέρχεται από κινητές συσκευές.

Κάουφλαντ

Kaufland.de αναδεικνύεται ως η κορυφαία αγορά τροφίμων και ποτών της Γερμανίας, λειτουργώντας 1.000+ καταστήματα σε οκτώ χώρες. Έχουν επεκταθεί με επιτυχία πέρα από τα παντοπωλεία για να αμφισβητήσουν καθιερωμένους παίκτες όπως η Amazon.

Top 10 E-commerce Online Marketplaces in Europe 2024

Source: Gominga.com

Βασικά στατιστικά στοιχεία αγοράς ανά χώρα

Ηνωμένο Βασίλειο: Οδηγεί στις διαδικτυακές αγορές, με το Amazon και το eBay να ελέγχουν περίπου το 90% των διαδικτυακών πωλήσεων

Γερμανία: Δεύτερη μεγαλύτερη αγορά, με πρόβλεψη 109 δισ. ευρώ το 2023

  • 67.9 εκατομμύρια αγοραστές στο διαδίκτυο
  • Βασικοί παίκτες: AliExpress, Cdiscount, eBay, Fnac / Darty, La Redoute, Veepee

Ισπανία: 33,82 εκατομμύρια χρήστες

Ηγέτες της αγοράς: Amazon, El Corte Inglés, AliExpress, Temu

Ιταλία: Ισχυρή παρουσία στην αγορά όπου κυριαρχούν η Amazon και η Temu

Τάσεις της βιομηχανίας

  • Η Ευρώπη κατατάσσεται ως ο τρίτος μεγαλύτερος τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο
  • Αυξανόμενη δημοτικότητα των διαδικτυακών αγορών B2B
  • Αύξηση της προσέλκυσης της παγκόσμιας αγοράς για τους λιανοπωλητές
  • Κυριαρχία αγορών μέσω κινητού
  • Αυξανόμενη σημασία των πλατφορμών διαχείρισης κριτικών για πληροφορίες αγοράς
  • Προβλέψεις ταχείας ανάπτυξης σε όλους τους τομείς

Το ευρωπαϊκό τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου συνδυάζει καθιερωμένους γίγαντες με καινοτόμους νεοεισερχόμενους, δημιουργώντας μια δυναμική αγορά που εξυπηρετεί διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών σε διάφορες περιοχές και κατηγορίες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+