3 λεπτά για ανάγνωση

Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία: 77% ψωνίζει online, αλλά οι διαφορές ηλικίας αυξάνονται

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία παρουσιάζει ενδιαφέρουσες αλλαγές το 2024, με το 77% των χρηστών του διαδικτύου να ψωνίζουν online αλλά να κάνουν λιγότερες αγορές από πέρυσι. Ενώ η συνολική υιοθέτηση παραμένει σταθερή, η τελευταία έρευνα αποκαλύπτει διακριτά μοτίβα σε όλες τις ηλικιακές ομάδες - οι νεότεροι καταναλωτές προτιμούν εκπληκτικά τα φυσικά καταστήματα, ενώ οι μεγαλύτεροι αγοραστές αγκαλιάζουν τα διαδικτυακά κανάλια πιο ενεργά. Παρά τη μείωση της συχνότητας αγορών, η ευκολία και η ευρεία επιλογή προϊόντων συνεχίζουν να οδηγούν στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία: 77% ψωνίζει online, αλλά οι διαφορές ηλικίας αυξάνονται
Πηγή: Depositphotos

Ισπανικές τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Δημογραφικά στοιχεία καταναλωτών και συχνότητα αγορών

Η τελευταία έρευνα αποκαλύπτει συναρπαστικά μοτίβα στην ισπανική συμπεριφορά διαδικτυακών αγορών, με σταθερά ποσοστά υιοθέτησης αλλά μεταβαλλόμενες προτιμήσεις σε διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία. Ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα των χρηστών του διαδικτύου ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ηλικία και το φύλο συνεχίζουν να διαμορφώνουν ξεχωριστές αγοραστικές συνήθειες και αναδύεται μια ενδιαφέρουσα στροφή προς υβριδικές εμπειρίες αγορών.

Αυτή η μελέτη δείχνει ότι ο αριθμός των ατόμων που ψωνίζουν online στην Ισπανία παραμένει ο ίδιος:

  • Το 77% των χρηστών του διαδικτύου ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο
  • Άτομα ηλικίας 16 έως 34 ετών πραγματοποιούν τις περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές
  • Το 65% των ατόμων που πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν κανάλια τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός σύνδεσης
  • Οι νεότεροι αγοραστές τείνουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα
  • Οι ηλικιωμένοι αγοραστές τείνουν να αγοράζουν πολύ περισσότερα στο διαδίκτυο

Ο αριθμός των διαδικτυακών αγορών μειώθηκε, από 3,4 φορές το μήνα το 2023 σε 2,5 φορές το μήνα το 2024, που είναι ο χαμηλότερος μέσος αριθμός αγορών από το 2019.

Οι πιο συχνοί αγοραστές είναι άτομα κάτω των 44 ετών, τα οποία το κάνουν κατά μέσο όρο 3,0 φορές το μήνα.

Online vs. offline

Source: Depositphotos

Γιατί οι Ισπανοί καταναλωτές ψωνίζουν online; Κορυφαία κίνητρα και παράγοντες εμπιστοσύνης

Μερικοί από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι χρήστες κάνουν αγορές στο διαδίκτυο δεν έχουν αλλάξει:

  • ευκολία (97%)
  • ευρεία επιλογή/ποικιλία (94%)
  • Προσφορές/Προσφορές/Τιμή (89%)

Η εμπιστοσύνη είναι επίσης μια σημαντική πτυχή για την πλειοψηφία των αγοραστών στο διαδίκτυο (75%) και βασίζεται κυρίως στην προηγούμενη εμπειρία, την εμπιστοσύνη στον ιστότοπο, τις ασφαλείς μεθόδους πληρωμής και την εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα.

Από την άλλη, να μπορείτε να πάρετε το προϊόν μαζί σας, δοκιμάστε πριν αγοράσετε και άμεση επαφή με το προϊόν είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του φυσικού καναλιού σε σύγκριση με το διαδίκτυο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+