3 λεπτά για ανάγνωση

Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία: 77% ψωνίζει online, αλλά οι διαφορές ηλικίας αυξάνονται

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία παρουσιάζει ενδιαφέρουσες αλλαγές το 2024, με το 77% των χρηστών του διαδικτύου να ψωνίζουν online αλλά να κάνουν λιγότερες αγορές από πέρυσι. Ενώ η συνολική υιοθέτηση παραμένει σταθερή, η τελευταία έρευνα αποκαλύπτει διακριτά μοτίβα σε όλες τις ηλικιακές ομάδες - οι νεότεροι καταναλωτές προτιμούν εκπληκτικά τα φυσικά καταστήματα, ενώ οι μεγαλύτεροι αγοραστές αγκαλιάζουν τα διαδικτυακά κανάλια πιο ενεργά. Παρά τη μείωση της συχνότητας αγορών, η ευκολία και η ευρεία επιλογή προϊόντων συνεχίζουν να οδηγούν στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία: 77% ψωνίζει online, αλλά οι διαφορές ηλικίας αυξάνονται
Πηγή: Depositphotos

Ισπανικές τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Δημογραφικά στοιχεία καταναλωτών και συχνότητα αγορών

Η τελευταία έρευνα αποκαλύπτει συναρπαστικά μοτίβα στην ισπανική συμπεριφορά διαδικτυακών αγορών, με σταθερά ποσοστά υιοθέτησης αλλά μεταβαλλόμενες προτιμήσεις σε διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία. Ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα των χρηστών του διαδικτύου ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ηλικία και το φύλο συνεχίζουν να διαμορφώνουν ξεχωριστές αγοραστικές συνήθειες και αναδύεται μια ενδιαφέρουσα στροφή προς υβριδικές εμπειρίες αγορών.

Αυτή η μελέτη δείχνει ότι ο αριθμός των ατόμων που ψωνίζουν online στην Ισπανία παραμένει ο ίδιος:

  • Το 77% των χρηστών του διαδικτύου ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο
  • Άτομα ηλικίας 16 έως 34 ετών πραγματοποιούν τις περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές
  • Το 65% των ατόμων που πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν κανάλια τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός σύνδεσης
  • Οι νεότεροι αγοραστές τείνουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα
  • Οι ηλικιωμένοι αγοραστές τείνουν να αγοράζουν πολύ περισσότερα στο διαδίκτυο

Ο αριθμός των διαδικτυακών αγορών μειώθηκε, από 3,4 φορές το μήνα το 2023 σε 2,5 φορές το μήνα το 2024, που είναι ο χαμηλότερος μέσος αριθμός αγορών από το 2019.

Οι πιο συχνοί αγοραστές είναι άτομα κάτω των 44 ετών, τα οποία το κάνουν κατά μέσο όρο 3,0 φορές το μήνα.

Online vs. offline

Source: Depositphotos

Γιατί οι Ισπανοί καταναλωτές ψωνίζουν online; Κορυφαία κίνητρα και παράγοντες εμπιστοσύνης

Μερικοί από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι χρήστες κάνουν αγορές στο διαδίκτυο δεν έχουν αλλάξει:

  • ευκολία (97%)
  • ευρεία επιλογή/ποικιλία (94%)
  • Προσφορές/Προσφορές/Τιμή (89%)

Η εμπιστοσύνη είναι επίσης μια σημαντική πτυχή για την πλειοψηφία των αγοραστών στο διαδίκτυο (75%) και βασίζεται κυρίως στην προηγούμενη εμπειρία, την εμπιστοσύνη στον ιστότοπο, τις ασφαλείς μεθόδους πληρωμής και την εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα.

Από την άλλη, να μπορείτε να πάρετε το προϊόν μαζί σας, δοκιμάστε πριν αγοράσετε και άμεση επαφή με το προϊόν είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του φυσικού καναλιού σε σύγκριση με το διαδίκτυο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+