3 λεπτά για ανάγνωση

Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία: 77% ψωνίζει online, αλλά οι διαφορές ηλικίας αυξάνονται

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία παρουσιάζει ενδιαφέρουσες αλλαγές το 2024, με το 77% των χρηστών του διαδικτύου να ψωνίζουν online αλλά να κάνουν λιγότερες αγορές από πέρυσι. Ενώ η συνολική υιοθέτηση παραμένει σταθερή, η τελευταία έρευνα αποκαλύπτει διακριτά μοτίβα σε όλες τις ηλικιακές ομάδες - οι νεότεροι καταναλωτές προτιμούν εκπληκτικά τα φυσικά καταστήματα, ενώ οι μεγαλύτεροι αγοραστές αγκαλιάζουν τα διαδικτυακά κανάλια πιο ενεργά. Παρά τη μείωση της συχνότητας αγορών, η ευκολία και η ευρεία επιλογή προϊόντων συνεχίζουν να οδηγούν στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία: 77% ψωνίζει online, αλλά οι διαφορές ηλικίας αυξάνονται
Πηγή: Depositphotos

Ισπανικές τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Δημογραφικά στοιχεία καταναλωτών και συχνότητα αγορών

Η τελευταία έρευνα αποκαλύπτει συναρπαστικά μοτίβα στην ισπανική συμπεριφορά διαδικτυακών αγορών, με σταθερά ποσοστά υιοθέτησης αλλά μεταβαλλόμενες προτιμήσεις σε διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία. Ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα των χρηστών του διαδικτύου ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ηλικία και το φύλο συνεχίζουν να διαμορφώνουν ξεχωριστές αγοραστικές συνήθειες και αναδύεται μια ενδιαφέρουσα στροφή προς υβριδικές εμπειρίες αγορών.

Αυτή η μελέτη δείχνει ότι ο αριθμός των ατόμων που ψωνίζουν online στην Ισπανία παραμένει ο ίδιος:

  • Το 77% των χρηστών του διαδικτύου ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο
  • Άτομα ηλικίας 16 έως 34 ετών πραγματοποιούν τις περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές
  • Το 65% των ατόμων που πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν κανάλια τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός σύνδεσης
  • Οι νεότεροι αγοραστές τείνουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα
  • Οι ηλικιωμένοι αγοραστές τείνουν να αγοράζουν πολύ περισσότερα στο διαδίκτυο

Ο αριθμός των διαδικτυακών αγορών μειώθηκε, από 3,4 φορές το μήνα το 2023 σε 2,5 φορές το μήνα το 2024, που είναι ο χαμηλότερος μέσος αριθμός αγορών από το 2019.

Οι πιο συχνοί αγοραστές είναι άτομα κάτω των 44 ετών, τα οποία το κάνουν κατά μέσο όρο 3,0 φορές το μήνα.

Online vs. offline

Source: Depositphotos

Γιατί οι Ισπανοί καταναλωτές ψωνίζουν online; Κορυφαία κίνητρα και παράγοντες εμπιστοσύνης

Μερικοί από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι χρήστες κάνουν αγορές στο διαδίκτυο δεν έχουν αλλάξει:

  • ευκολία (97%)
  • ευρεία επιλογή/ποικιλία (94%)
  • Προσφορές/Προσφορές/Τιμή (89%)

Η εμπιστοσύνη είναι επίσης μια σημαντική πτυχή για την πλειοψηφία των αγοραστών στο διαδίκτυο (75%) και βασίζεται κυρίως στην προηγούμενη εμπειρία, την εμπιστοσύνη στον ιστότοπο, τις ασφαλείς μεθόδους πληρωμής και την εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα.

Από την άλλη, να μπορείτε να πάρετε το προϊόν μαζί σας, δοκιμάστε πριν αγοράσετε και άμεση επαφή με το προϊόν είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του φυσικού καναλιού σε σύγκριση με το διαδίκτυο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+