Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου για κινητά καλύπτει πολλά είδη συναλλαγών, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων για κινητά, των τραπεζικών συναλλαγών μέσω κινητού τηλεφώνου και των πληρωμών μέσω κινητού. Οι πελάτες μπορούν πλέον να ολοκληρώνουν με ασφάλεια τις συναλλαγές χρησιμοποιώντας ψηφιακά πορτοφόλια όπως το Apple Pay και το Google Pay, τα οποία ήταν απαραίτητα για την εμπειρία αγορών μέσω κινητού, μόνο με ένα πάτημα των τηλεφώνων τους.
Η αγορά ψηφιακών πληρωμών στην Ευρώπη προβλέπεται να φτάσει τα 2.194,00 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2024, με CAGR 8,81%, φθάνοντας τα 3.076,00 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2028, με το ψηφιακό εμπόριο να είναι η μεγαλύτερη αγορά και με την Κίνα να έχει την υψηλότερη σωρευτική αξία συναλλαγών.
Τα συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν αλλάξει σημαντικά από την κινητή τεχνολογία. Τεχνολογίες όπως η επαυξημένη πραγματικότητα βελτιώνουν τον καθηλωτικό και διαδραστικό χαρακτήρα της εμπειρίας αγορών. Εάν οι εταιρείες επιθυμούν να προσελκύσουν καταναλωτές smartphone, πρέπει να επικεντρωθούν στη δημιουργία ιστότοπων φιλικών προς κινητά, φιλικών προς το χρήστη εφαρμογών για κινητά και μιας ασφαλούς και απλής διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς.
Ενώ οι προσαρμοσμένες προτάσεις, οι απλές διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς και η εύκολη πλοήγηση καθορίζουν τις φιλικές προς το χρήστη εφαρμογές για κινητά, οι ιστότοποι που είναι φιλικοί προς κινητά θα πρέπει να έχουν μια αποκριτική και φιλική προς το χρήστη διάταξη. Οι τακτικές αναβαθμίσεις είναι απολύτως απαραίτητες εάν κάποιος θέλει να παραμείνει χωρίς σφάλματα και ενημερωμένος. Στο κινητό εμπόριο, η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς είναι ένα βασικό βήμα που βοηθά τους χρήστες να ολοκληρώσουν με ασφάλεια και ταχύτητα τις συναλλαγές. Ο συνδυασμός πολλών εφαρμογών και τεχνικών πληρωμών μέσω κινητού εγγυάται μια απρόσκοπτη εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς.
Το κινητό εμπόριο εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από ισχυρά μέτρα ασφαλείας , καθώς ενισχύουν την εμπιστοσύνη των πελατών και περιλαμβάνουν τεχνολογία SSL, κρυπτογραφημένες συναλλαγές και σήματα ασφαλείας. Η έκθεση στην αγορά του κινητού εμπορίου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις στρατηγικές SEO για κινητά, οι οποίες επικεντρώνονται σε σχετικές λέξεις-κλειδιά και προσφέρουν περιεχόμενο που ταιριάζει καλύτερα σε κινητές συσκευές.
Τάσεις αγορών από κινητά: Συμπεριφορά χρηστών και απόδοση εφαρμογών
Ειδικά η χρήση εφαρμογών για κινητά αυξάνεται γύρω από τις διακοπές. Σύμφωνα με το Retail Dive, το 55% των καταναλωτών κινητής τηλεφωνίας κατέβασαν τουλάχιστον μία νέα εφαρμογή αγορών είτε κατά τη διάρκεια είτε πριν από την περίοδο των διακοπών. Αυτή η τάση δίνει έμφαση στην ανάγκη διαφήμισης εφαρμογών για κινητά κατά τη διάρκεια πολυάσχολων περιόδων αγορών, προκειμένου να επωφεληθούν από τη μεγαλύτερη συμμετοχή των χρηστών.
Δεν μπορεί κανείς να τονίσει την ανάγκη βελτιστοποίησης για κινητά για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google, ακόμη και αν οι επισκέπτες απολαμβάνουν το εμπορικό σήμα, το 50% από αυτούς θα επισκέπτονταν λιγότερο έναν ιστότοπο εάν δεν είναι φιλικός προς κινητά. Το πιο συγκλονιστικό είναι ότι εάν οι καταναλωτές δεν μπορούν να εντοπίσουν αυτό που αναζητούν αμέσως σε μια πλατφόρμα για κινητά, το 61% από αυτούς θα μεταναστεύσουν γρήγορα σε άλλο ιστότοπο.
Αυτοί οι αριθμοί υπογραμμίζουν τη μεγάλη απαίτηση των εταιρειών να δίνουν κορυφαία προτεραιότητα στην εμπειρία των χρηστών κινητής τηλεφωνίας. Από την προσαρμόσιμη σχεδίαση έως την απλή πλοήγηση και τους γρήγορους χρόνους φόρτωσης, η βελτιστοποίηση για κινητά δεν είναι μόνο καλή πρακτική — είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση των καταναλωτών και την ενίσχυση των μετατροπών στο σημερινό περιβάλλον αγοράς που δίνει προτεραιότητα στα κινητά.