3 λεπτά για ανάγνωση

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου τρέχει σε αύξηση 12,6% έως το 2025

Σύμφωνα με Trade.gov στοιχεία, ο τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου γνωρίζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, με προβλεπόμενη ετήσια αύξηση 12,6% έως το 2025, τοποθετώντας τον ως την τρίτη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ και την Κίνα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου τρέχει σε αύξηση 12,6% έως το 2025
Πηγή: Depositphotos

Ψηφιακή ανάπτυξη: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου κατά 36%

Οι διαδικτυακές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν κατά 36% το 2022, η μεγαλύτερη ετήσια αύξηση από το 2007. Ένας πληθυσμός 67,7 εκατομμυρίων, 71,8 εκατομμύρια συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, περίπου 66 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου και 57 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες κοινωνικών μέσων είναι μερικά από τα βασικά ψηφιακά στατιστικά στοιχεία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Αυτή η ψηφιακή ωριμότητα αντικατοπτρίζεται στο ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που αγοράζουν οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου στο διαδίκτυο.

  • Η μόδα, τα ηλεκτρονικά είδη, τα παιχνίδια, το χόμπι και το do-it-yourself, η ομορφιά, η υγεία και η φροντίδα, τα έπιπλα, τα μέσα ενημέρωσης και τα τρόφιμα και τα ποτά συγκαταλέγονται στα κορυφαία αγαθά και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Η Tesco.com και η Sainsbury’s.co.uk είναι οι επόμενοι δύο μεγαλύτεροι παίκτες στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου, μετά το Amazon.co.uk.
  • Οι ηλεκτρονικές αγορές οδηγούν τη συμπεριφορά των καταναλωτών επειδή προσφέρουν τις καλύτερες τιμές και προσφορές.
  • Οι πελάτες στρέφονται όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο για να αναζητήσουν υπηρεσίες που σχετίζονται με τη μόδα, τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, το σπίτι και τον κήπο, την υγεία και την ομορφιά και τα ταξίδια.
  • Η Visa και η MasterCard είναι ευρέως αποδεκτές και σχεδόν όλοι οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο λαμβάνουν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες.

Η ασφάλεια και οι κανονισμοί διαμορφώνουν το ψηφιακό εμπόριο του Ηνωμένου Βασιλείου

Οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο, συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο την κλοπή ταυτότητας στο διαδίκτυο και συνήθως συναλλάσσονται μόνο σε ασφαλείς ιστότοπους. Οι αγορές smartphone αντιπροσωπεύουν πλέον πάνω από τα δύο τρίτα όλων των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, ξεπερνώντας τις αγορές tablet.

Τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας (ΔΔΙ) προστατεύονται επαρκώς από το νομικό σύστημα του Ηνωμένου Βασιλείου και οι διαδικασίες επιβολής είναι ισοδύναμες με εκείνες των ΗΠΑ. Οι επιχειρήσεις πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς ηλεκτρονικού εμπορίου και άλλες νομικές απαιτήσεις που ισχύουν για τις ηλεκτρονικές συμβάσεις.

Μελλοντικές προοπτικές: Η πορεία του Ηνωμένου Βασιλείου προς την ηγεσία του ψηφιακού λιανικού εμπορίου

Το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου επιδεικνύει ισχυρή ανάπτυξη και εξελιγμένες ψηφιακές υποδομές, υποστηριζόμενες από ισχυρή προστασία των καταναλωτών και νομικά πλαίσια.

Με τις αγορές μέσω smartphone να κυριαρχούν στις πωλήσεις, τα ασφαλή συστήματα πληρωμών και την ολοκληρωμένη προστασία πνευματικής ιδιοκτησίας που ταιριάζει με τα πρότυπα των ΗΠΑ, η αγορά βρίσκεται σε καλή θέση για συνεχή επέκταση.

Καθώς οι καταναλωτές δίνουν όλο και μεγαλύτερη προτεραιότητα στις διαδικτυακές αγορές για τις ανταγωνιστικές τιμές και την ευκολία τους σε διάφορους τομείς, από τη μόδα έως τα είδη παντοπωλείου, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου είναι έτοιμη να ενισχύσει τη θέση της ως παγκόσμιος ηγέτης στο ψηφιακό λιανικό εμπόριο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο 2024: Ανάλυση περιφερειακής αγοράς
4 λεπτά για ανάγνωση

Έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο 2024: Ανάλυση περιφερειακής αγοράς

Η ανάλυση περιφερειακής αγοράς αποκαλύπτει την εξελισσόμενη κατάσταση της ψηφιακής αγοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η περιφερειακή επετηρίδα της Eurostat για το 2024 επισημαίνει τις ποικίλες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ των περιφερειών. Αυτή η ανάλυση εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις στο ψηφιακό εμπόριο, εστιάζοντας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στα μεμονωμένα πρότυπα πώλησης σε ολόκληρη την […]

Ανάγνωση άρθρου
Η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών μεταμορφώνεται: Το 57% ψωνίζει πλέον κυρίως online
3 λεπτά για ανάγνωση

Η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών μεταμορφώνεται: Το 57% ψωνίζει πλέον κυρίως online

Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών έχει αλλάξει σημαντικά και ότι οι διαδικτυακές αγορές είναι πλέον αρκετά δημοφιλείς. Η μελέτη, που διεξήχθη από το Istituto Piepoli σε συνεργασία με την Temu, αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες πτυχές του εξελισσόμενου περιβάλλοντος λιανικής.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+