3 λεπτά για ανάγνωση

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου τρέχει σε αύξηση 12,6% έως το 2025

Σύμφωνα με Trade.gov στοιχεία, ο τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου γνωρίζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, με προβλεπόμενη ετήσια αύξηση 12,6% έως το 2025, τοποθετώντας τον ως την τρίτη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ και την Κίνα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου τρέχει σε αύξηση 12,6% έως το 2025
Πηγή: Depositphotos

Ψηφιακή ανάπτυξη: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου κατά 36%

Οι διαδικτυακές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν κατά 36% το 2022, η μεγαλύτερη ετήσια αύξηση από το 2007. Ένας πληθυσμός 67,7 εκατομμυρίων, 71,8 εκατομμύρια συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, περίπου 66 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου και 57 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες κοινωνικών μέσων είναι μερικά από τα βασικά ψηφιακά στατιστικά στοιχεία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Αυτή η ψηφιακή ωριμότητα αντικατοπτρίζεται στο ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που αγοράζουν οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου στο διαδίκτυο.

  • Η μόδα, τα ηλεκτρονικά είδη, τα παιχνίδια, το χόμπι και το do-it-yourself, η ομορφιά, η υγεία και η φροντίδα, τα έπιπλα, τα μέσα ενημέρωσης και τα τρόφιμα και τα ποτά συγκαταλέγονται στα κορυφαία αγαθά και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Η Tesco.com και η Sainsbury’s.co.uk είναι οι επόμενοι δύο μεγαλύτεροι παίκτες στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου, μετά το Amazon.co.uk.
  • Οι ηλεκτρονικές αγορές οδηγούν τη συμπεριφορά των καταναλωτών επειδή προσφέρουν τις καλύτερες τιμές και προσφορές.
  • Οι πελάτες στρέφονται όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο για να αναζητήσουν υπηρεσίες που σχετίζονται με τη μόδα, τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, το σπίτι και τον κήπο, την υγεία και την ομορφιά και τα ταξίδια.
  • Η Visa και η MasterCard είναι ευρέως αποδεκτές και σχεδόν όλοι οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο λαμβάνουν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες.

Η ασφάλεια και οι κανονισμοί διαμορφώνουν το ψηφιακό εμπόριο του Ηνωμένου Βασιλείου

Οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο, συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο την κλοπή ταυτότητας στο διαδίκτυο και συνήθως συναλλάσσονται μόνο σε ασφαλείς ιστότοπους. Οι αγορές smartphone αντιπροσωπεύουν πλέον πάνω από τα δύο τρίτα όλων των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, ξεπερνώντας τις αγορές tablet.

Τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας (ΔΔΙ) προστατεύονται επαρκώς από το νομικό σύστημα του Ηνωμένου Βασιλείου και οι διαδικασίες επιβολής είναι ισοδύναμες με εκείνες των ΗΠΑ. Οι επιχειρήσεις πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς ηλεκτρονικού εμπορίου και άλλες νομικές απαιτήσεις που ισχύουν για τις ηλεκτρονικές συμβάσεις.

Μελλοντικές προοπτικές: Η πορεία του Ηνωμένου Βασιλείου προς την ηγεσία του ψηφιακού λιανικού εμπορίου

Το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου επιδεικνύει ισχυρή ανάπτυξη και εξελιγμένες ψηφιακές υποδομές, υποστηριζόμενες από ισχυρή προστασία των καταναλωτών και νομικά πλαίσια.

Με τις αγορές μέσω smartphone να κυριαρχούν στις πωλήσεις, τα ασφαλή συστήματα πληρωμών και την ολοκληρωμένη προστασία πνευματικής ιδιοκτησίας που ταιριάζει με τα πρότυπα των ΗΠΑ, η αγορά βρίσκεται σε καλή θέση για συνεχή επέκταση.

Καθώς οι καταναλωτές δίνουν όλο και μεγαλύτερη προτεραιότητα στις διαδικτυακές αγορές για τις ανταγωνιστικές τιμές και την ευκολία τους σε διάφορους τομείς, από τη μόδα έως τα είδη παντοπωλείου, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου είναι έτοιμη να ενισχύσει τη θέση της ως παγκόσμιος ηγέτης στο ψηφιακό λιανικό εμπόριο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+