3 λεπτά για ανάγνωση

Η αγορά μεταχειρισμένων γίνεται mainstream

Η αγορά μεταχειρισμένων αναπτύσσεται ταχύτερα από ποτέ, καθώς γίγαντες λιανικής όπως η IKEA, η Lego, η Zara και η H&M μπαίνουν στο παιχνίδι μεταπώλησης. Ενώ οι νέοι αγοραστές με οικολογική συνείδηση ωθούν την αγορά προς ένα τεράστιο ποσό 350 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2028, οι εταιρείες πρέπει ακόμα να σπάσουν τον κώδικα σε προκλήσεις όπως ο εντοπισμός απομιμήσεων, η διαχείριση των επιστροφών και η διασφάλιση της ποιότητας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η αγορά μεταχειρισμένων γίνεται mainstream
Πηγή: Depositphotos

Τάσεις στην αγορά και με τους πελάτες

Η αγορά μεταχειρισμένων ρούχων σε όλο τον κόσμο έχει αυξηθεί από 141 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 σε 230 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 και αναμένεται να φτάσει τα 350 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028. Η αγορά μεταχειρισμένων ειδών πολυτελείας έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα γρήγορα, με τις πωλήσεις μεταχειρισμένων ειδών να αυξάνονται κατά 125% από το 2017 έως το 2023.

Οι νέοι είναι αυτοί που οδηγούν αυτή την τάση. Οι Millennials και οι άνθρωποι της γενιάς Z αγοράζουν μεταχειρισμένα αντικείμενα τουλάχιστον κάθε λίγους μήνες, ενώ μόνο το 20% των baby boomers κάνουν το ίδιο. Αυτή η αλλαγή δείχνει πώς αλλάζουν οι ιδέες των ανθρώπων σχετικά με την αξία και τη βιωσιμότητα.

Global Secondhand Apparel Market To Reach $350 Billion by 2028

Source: Thredup

Έργα μεγάλων εμπορικών σημάτων

Ικεα

  • Η Ikea Preowned ξεκίνησε μια αγορά μεταχειρισμένων αγαθών στη Μαδρίτη και το Όσλο
  • Επιτρέπει στους ανθρώπους να πωλούν έπιπλα ο ένας στον άλλο
  • Δίνει μπόνους 15% για τη χρήση κουπονιών καταστήματος αντί μετρητών
  • Προς το παρόν δωρεάν

Λέγκο

  • Η υπηρεσία Replay κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο
  • Έχει δωρηθεί με σχεδόν 500 τόνους τούβλα
  • Προς το παρόν, μπορείτε να στείλετε μόνο από την πολιτεία των ΗΠΑ (συμπεριλαμβανομένης της Αλάσκας και της Χαβάης)



Προβλήματα και ανησυχίες των επιχειρήσεων μεταχειρισμένων

Πολυπλοκότητα των λειτουργιών

  • Πολύπλοκες διαδικασίες ταξινόμησης και επαλήθευσης
  • Το κόστος είναι υψηλό για την αντίστροφη εφοδιαστική
  • Ανάγκη για εξειδικευμένες γνώσεις στην κρίση αγαθών

Καλή ποιότητα και απάτη

  • Ανησυχίες σχετικά με την αυθεντικότητα των αντικειμένων υψηλής ποιότητας
  • Διαφορετικά επίπεδα ποιότητας
  • Πιθανή κατάχρηση του συστήματος
  • Επιπτώσεις στις δωρεές σε φιλανθρωπικούς σκοπούς

Επιπτώσεις στη βιομηχανία

Οι άνθρωποι δίνουν λιγότερο πολύτιμα αντικείμενα και πωλούν τα καλύτερα τους σε νέες πλατφόρμες, γεγονός που αλλάζει τον παραδοσιακό φιλανθρωπικό τομέα.

Παρόλο που υπάρχουν προβλήματα, η αγορά μεταχειρισμένων συνεχίζει να αναπτύσσεται, καθώς οι επιχειρήσεις αναζητούν φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους λειτουργίας των επιχειρήσεών τους και οι καταναλωτές αποδέχονται τις ιδέες πίσω από την κυκλική οικονομία.

Για να είστε επιτυχημένοι σε αυτόν τον τομέα, πρέπει να ξέρετε πώς να χειρίζεστε περίπλοκα logistics, να παρακολουθείτε την ποιότητα, να κερδίζετε την εμπιστοσύνη των πελατών και να διατηρείτε το κόστος χαμηλό.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+