3 λεπτά για ανάγνωση

Η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών μεταμορφώνεται: Το 57% ψωνίζει πλέον κυρίως online

Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών έχει αλλάξει σημαντικά και ότι οι διαδικτυακές αγορές είναι πλέον αρκετά δημοφιλείς. Η μελέτη, που διεξήχθη από το Istituto Piepoli σε συνεργασία με την Temu, αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες πτυχές του εξελισσόμενου περιβάλλοντος λιανικής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών μεταμορφώνεται: Το 57% ψωνίζει πλέον κυρίως online
Πηγή: Depositphotos

Αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών: Η εμπιστοσύνη αυξάνεται

Μια δημοσκόπηση σε 1.000 Ιταλούς καταναλωτές αποκαλύπτει ότι το 92% από αυτούς πιστεύουν ότι η αγορά απευθείας από τους κατασκευαστές προσφέρει καλύτερη αξία χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα, αποδεικνύοντας την ισχυρή πίστη τους στις ηλεκτρονικές αγορές.

Η εμπιστοσύνη στις ψηφιακές πλατφόρμες εξακολουθεί να είναι ισχυρή: το 89% των ερωτηθέντων εκφράζει εμπιστοσύνη στις ψηφιακές αγορές του και το 87% δηλώνει ικανοποιημένο από την ποιότητα των διαδικτυακών προϊόντων.

Οικονομικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη

Δεδομένου ότι το 90% των Ιταλών αναφέρουν το κόστος ως το κύριο μέλημά τους, η λήψη αποφάσεων από τους καταναλωτές στο τρέχον οικονομικό κλίμα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ευαισθησία των τιμών. Εκτός από τα βασικά και τα είδη παντοπωλείου, ο τυπικός Ιταλός αγοραστής πλήρωσε 552 ευρώ για διαδικτυακές αγορές πέρυσι. Αυτό δείχνει αύξηση 10% στις διαδικτυακές αγορές. Οι νεότεροι, άνδρες καταναλωτές είναι πιο πιθανό να υιοθετήσουν τη συνήθεια.

Αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών

Η μελέτη αποκαλύπτει ορισμένα αξιοσημείωτα πρότυπα στην ιταλική αγοραστική συμπεριφορά:

  • 57% των καταναλωτών τώρα τουλάχιστον το ήμισυ του χρόνου ψωνίζουν online
  • Το 86% θα προτιμούσε να κάνει αγορές σε ψηφιακά κανάλια
  • Πάνω από το 80% των πελατών περιμένουν σκόπιμα τις πωλήσεις πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά
  • Για να εξοικονομήσουν χρήματα, το 77% των ερωτηθέντων είναι έτοιμοι να ανεχθούν πιο εκτεταμένους χρόνους παράδοσης
  • Το 90% των ερωτηθέντων εκτιμούν τις προωθητικές ειδοποιήσεις
Italians Embrace Online Shopping

Source: Depositphotos

Μεταβαλλόμενες απόψεις για την ποιότητα

Ένα ενδιαφέρον εύρημα αμφισβητεί τη συμβατική σοφία σχετικά με τη σχέση μεταξύ τιμής και ποιότητας. Μόνο το ένα τρίτο των ερωτηθέντων εξακολουθεί να διατηρεί άμεση σχέση μεταξύ τιμής και ποιότητας, γεγονός που υποδηλώνει αλλαγή στην αντίληψη των καταναλωτών.

Η μελέτη υποστηρίζει ότι η αυξανόμενη καταναλωτική ζήτηση για αγαθά σε λογικές τιμές και οι τεχνολογικές εξελίξεις προκαλούν μια «αποσύνδεση» μεταξύ της αντιληπτής ποιότητας και της τιμής.

Κριτήρια επιλογής πλατφόρμας

Οι Ιταλοί καταναλωτές δίνουν τρία βασικά κριτήρια κορυφαίας σημασίας κατά την επιλογή διαδικτυακών ιστότοπων αγοράς:

  • Ικανά ποσοστά (78%)
  • Εύρος προϊόντων βάθους (65%)
  • Ναυτιλιακές υπηρεσίες (62%)
  • Το 76% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι, κατά την επιλογή μιας πλατφόρμας, η ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών εξακολουθεί να είναι μάλλον κρίσιμη
  • 4 στους 10 καταναλωτές συγκρίνουν ενεργά τις τιμές σε διάφορες πλατφόρμες πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά

Η συναισθηματική δύναμη της αγοράς του Temu

Η Temu, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην ιταλική αγορά τον Απρίλιο του 2023, είχε σημαντική επιρροή. Το άμεσο επιχειρηματικό μοντέλο κατασκευαστή —προς καταναλωτή της πλατφόρμας – το οποίο εξαλείφει τους μεσάζοντες – φαίνεται να είναι ένα σημαντικό συστατικό της επιτυχίας της. Η έρευνα δείχνει ότι περίπου τα δύο τρίτα των χρηστών του Temu που γνωρίζουν την εφαρμογή θα την συνιστούσαν στους φίλους και τους συγγενείς τους.

Μοτίβα χρήσης πλατφόρμας

Η μελέτη αποκαλύπτει ειδικά μοτίβα μεταξύ των Ιταλών χρηστών Temu:

  • Από αυτούς, το 94% θα προτιμούσε να ψωνίσει στο διαδίκτυο παρά στο κατάστημα
  • 86% κάνουν τουλάχιστον μία φορά μηνιαίες παραγγελίες
  • Κύριες κατηγορίες αγορών είναι τα ρούχα (67%), τα είδη οικιακής χρήσης (63%) και οι μικρές συσκευές (61%)

Αυτή η μελέτη δείχνει ότι η σκηνή λιανικής πώλησης στην Ιταλία αλλάζει σημαντικά καθώς περισσότεροι Ιταλοί καταναλωτές μεταναστεύουν σε ψηφιακά κανάλια που προσφέρουν λογικές τιμές χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα των προϊόντων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+