3 λεπτά για ανάγνωση

Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της ECDB, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ελβετίας είναι η 28η μεγαλύτερη στον κόσμο, με προβλεπόμενα έσοδα 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2024. Η αγορά σημείωσε πτώση 3% στα έσοδα το 2022 ως αποτέλεσμα της ισχυρής επέκτασης λόγω COVID τα προηγούμενα χρόνια.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024
Πηγή: Depositphotos

Οι ελβετικές κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου δείχνουν την κυριαρχία των ηλεκτρονικών ειδών

Η ECDB προβλέπει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 4,5% μεταξύ 2024 και 2028. Αυτή η αγορά αναμένεται να φτάσει σε αξία 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ έως το 2028.

Η αναμενόμενη ανάπτυξη 10,4% της ελβετικής αγοράς το 2024 ευθυγραμμίζεται με την εκτίμηση παγκόσμιας ανάπτυξης για το ίδιο έτος.

Με το 27,3% των εσόδων του ελβετικού ηλεκτρονικού εμπορίου, τα ηλεκτρονικά είδη είναι η πιο συχνά εμφανιζόμενη κατηγορία στα δεδομένα της ECDB, ακολουθούμενη από:

  • Μόδα (23,7%)
  • Χόμπι &; Αναψυχή (15,1%)
  • Παντοπωλείο (14,0%)
  • Έπιπλα & Εργασίες για το σπίτι (9,3%)
  • Προϊόντα φροντίδας (7,1%)
  • DIY (3,5%)
switzerland net ecommerce revenue split by category

Source: ecommercedb.com/ECDB

Η έκθεση παρατηρεί μια μικρή στροφή προς τα ηλεκτρονικά είδη και τα παντοπωλεία μεταξύ 2020 και 2025, παρά το γεγονός ότι η συνολική κατανομή της κατηγορίας παρέμεινε σχετικά σταθερή.

Υιοθέτηση και κορυφαίοι λιανοπωλητές

Το ποσοστό διείσδυσης του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου της Ελβετίας είναι σήμερα 14% και προβλέπεται να φτάσει το 15,8% έως το 2025, το οποίο εξακολουθεί να είναι χαμηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο και αυτόν των γειτόνων της, της Αυστρίας και της Γερμανίας.

Τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών το 2023 είναι 8.4%, τα ποσοστά προσθήκης στο καλάθι είναι 11.4% και τα ποσοστά μετατροπής είναι 3%, σύμφωνα με την ανάλυση της ECDB για τα KPI διοχέτευσης μετατροπής.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι πέντε κορυφαίοι ελβετικοί διαδικτυακοί λιανοπωλητές το 2023 ήταν:

  • Digitec.ch (με ετήσια έσοδα 1,05 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ)
  • Galaxus.ch (με 1,02 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ)
  • Zalando.ch (με 0,82 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ)
  • Brack.ch
  • Apple.com
Switzerland net sales in 2023

Source: ecommercedb.com/ECDB

Τα τρία κορυφαία καταστήματα μαζί κατέχουν μερίδιο αγοράς 26,3% μεταξύ των κορυφαίων 100 καταστημάτων.

Ελβετικές κορυφαίες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου

Η Amazon ηγείται της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου όσον αφορά την απόδοση της αγοράς, με GMV 1,83 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την ECDB.

Μετά την Amazon, η Digitec και η Galaxus έχουν GMV ύψους 1,48 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και 1,44 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα.

Η έκθεση επισημαίνει ότι το GMV (Gross Merchandise Value) περιλαμβάνει τόσο πωλήσεις πρώτου όσο και τρίτου μέρους μαζί με φόρους, έξοδα αποστολής και άλλες χρεώσεις πριν ληφθούν υπόψη εκπτώσεις όπως εκπτώσεις ή επιστροφές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU