3 λεπτά για ανάγνωση

Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της ECDB, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ελβετίας είναι η 28η μεγαλύτερη στον κόσμο, με προβλεπόμενα έσοδα 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2024. Η αγορά σημείωσε πτώση 3% στα έσοδα το 2022 ως αποτέλεσμα της ισχυρής επέκτασης λόγω COVID τα προηγούμενα χρόνια.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024
Πηγή: Depositphotos

Οι ελβετικές κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου δείχνουν την κυριαρχία των ηλεκτρονικών ειδών

Η ECDB προβλέπει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 4,5% μεταξύ 2024 και 2028. Αυτή η αγορά αναμένεται να φτάσει σε αξία 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ έως το 2028.

Η αναμενόμενη ανάπτυξη 10,4% της ελβετικής αγοράς το 2024 ευθυγραμμίζεται με την εκτίμηση παγκόσμιας ανάπτυξης για το ίδιο έτος.

Με το 27,3% των εσόδων του ελβετικού ηλεκτρονικού εμπορίου, τα ηλεκτρονικά είδη είναι η πιο συχνά εμφανιζόμενη κατηγορία στα δεδομένα της ECDB, ακολουθούμενη από:

  • Μόδα (23,7%)
  • Χόμπι &; Αναψυχή (15,1%)
  • Παντοπωλείο (14,0%)
  • Έπιπλα & Εργασίες για το σπίτι (9,3%)
  • Προϊόντα φροντίδας (7,1%)
  • DIY (3,5%)
switzerland net ecommerce revenue split by category

Source: ecommercedb.com/ECDB

Η έκθεση παρατηρεί μια μικρή στροφή προς τα ηλεκτρονικά είδη και τα παντοπωλεία μεταξύ 2020 και 2025, παρά το γεγονός ότι η συνολική κατανομή της κατηγορίας παρέμεινε σχετικά σταθερή.

Υιοθέτηση και κορυφαίοι λιανοπωλητές

Το ποσοστό διείσδυσης του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου της Ελβετίας είναι σήμερα 14% και προβλέπεται να φτάσει το 15,8% έως το 2025, το οποίο εξακολουθεί να είναι χαμηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο και αυτόν των γειτόνων της, της Αυστρίας και της Γερμανίας.

Τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών το 2023 είναι 8.4%, τα ποσοστά προσθήκης στο καλάθι είναι 11.4% και τα ποσοστά μετατροπής είναι 3%, σύμφωνα με την ανάλυση της ECDB για τα KPI διοχέτευσης μετατροπής.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι πέντε κορυφαίοι ελβετικοί διαδικτυακοί λιανοπωλητές το 2023 ήταν:

  • Digitec.ch (με ετήσια έσοδα 1,05 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ)
  • Galaxus.ch (με 1,02 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ)
  • Zalando.ch (με 0,82 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ)
  • Brack.ch
  • Apple.com
Switzerland net sales in 2023

Source: ecommercedb.com/ECDB

Τα τρία κορυφαία καταστήματα μαζί κατέχουν μερίδιο αγοράς 26,3% μεταξύ των κορυφαίων 100 καταστημάτων.

Ελβετικές κορυφαίες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου

Η Amazon ηγείται της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου όσον αφορά την απόδοση της αγοράς, με GMV 1,83 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την ECDB.

Μετά την Amazon, η Digitec και η Galaxus έχουν GMV ύψους 1,48 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και 1,44 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα.

Η έκθεση επισημαίνει ότι το GMV (Gross Merchandise Value) περιλαμβάνει τόσο πωλήσεις πρώτου όσο και τρίτου μέρους μαζί με φόρους, έξοδα αποστολής και άλλες χρεώσεις πριν ληφθούν υπόψη εκπτώσεις όπως εκπτώσεις ή επιστροφές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+