2 λεπτά για ανάγνωση

Η αριστεία HR τροφοδοτεί την ανάπτυξη του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου

Η επιτυχία στο ταραχώδες περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου εξαρτάται από κάτι περισσότερο από έναν καλό ιστότοπο και προϊόντα υψηλής ποιότητας. Κάθε μεγάλο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι το αποτέλεσμα μιας καλά λαδωμένης μηχανής με πολλές διαφορετικές δεξιότητες, από προγραμματιστές με γνώσεις τεχνολογίας έως οδηγούς γρήγορης παράδοσης. Και στο κέντρο αυτής της οικολογίας; Μια έξυπνη ομάδα HR που οργανώνει τα ανθρώπινα εξαρτήματα διατηρώντας τους ψηφιακούς τροχούς σε λειτουργία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η αριστεία HR τροφοδοτεί την ανάπτυξη του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η ταχύτητα είναι, πολύ σωστά, βασιλιάς. Ρωτήστε την Amazon, η οποία χάρη στην αστραπιαία παράδοσή της έχει αρπάξει ένα αρκετά μεγάλο μέρος του μεριδίου αγοράς. Θέλετε ακόμα να είστε στο παιχνίδι; Πρέπει να κινηθείς με αυτή την ταχύτητα. Εδώ είναι χρήσιμη μια ομάδα εκπλήρωσης παραγγελιών ρωγμών. Το HR είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία αυτής της dream team.

Πώς μπορούν λοιπόν οι διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού να διατηρήσουν το πολύβουο εργατικό δυναμικό του ηλεκτρονικού εμπορίου; Εδώ είναι η εσωτερική σέσουλα:

  1. Προσλάβετε έξυπνα. Μην καλύπτετε απλώς τα καθίσματα. Ψάξτε για αυτό το μαγικό μείγμα κίνησης, γνώσης και ικανότητας. Στο τέλος της ημέρας αποδίδει.
  2. Παρακολούθηση απόδοσης. Τα τακτικά check-in υπερβαίνουν την απλή γραφειοκρατική επιλογή κουτιών. Είναι το ραντάρ σας για τον εντοπισμό των αστεριών και την επίλυση προβλημάτων πριν από τη σπείρα τους
  3. Οι ικανοποιημένοι υπάλληλοι είναι παραγωγικοί. Όχι επιστήμη πυραύλων εδώ. Η διατήρηση των κινήτρων και των πιστών του προσωπικού σας εξαρτάται κυρίως από μπόνους, εύλογο χρόνο άδειας και ένα περιβάλλον χωρίς δράματα
  4. Δείξτε τους τα χρήματα. Οι ανταγωνιστικές αμοιβές δεν είναι μόνο ωραίες, αλλά και πραγματικά ζωτικής σημασίας. Εάν οι μισθοί υπολείπονται των κανόνων της βιομηχανίας, το HR πρέπει να αντιπροσωπεύει τη φωνή της λογικής.

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η ομάδα σας είναι το μυστικό σας όπλο. Είτε πρόκειται για κουτιά συσκευασίας είτε για τη δημιουργία του ιστότοπού σας, κάθε θέση μετράει. Και η ευθύνη του HR είναι να κρατήσει αυτή την ποικίλη ομάδα να πυροβολεί σε όλους τους κυλίνδρους.

Το HR στο ηλεκτρονικό εμπόριο αφορά τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου η δημιουργικότητα ανθίζει, οι κανόνες αποτελεσματικότητας και η ευχαρίστηση των πελατών είναι πάντα το τελικό αποτέλεσμα και όχι μόνο η διαχείριση του προσωπικού.

Κατακτήστε αυτό και θα έχετε ένα ζωντανό ψηφιακό οικοσύστημα έτοιμο να εισέλθει στον χώρο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου και όχι μόνο σε ένα καλό ηλεκτρονικό κατάστημα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU