3 λεπτά για ανάγνωση

Η αυξανόμενη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης στο λιανικό εμπόριο: Πώς τα δεδομένα αναδιαμορφώνουν την αφοσίωση των καταναλωτών

Η στρατηγική τιμολόγηση είναι πιο σημαντική από ποτέ και αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές που γίνονται όλο και πιο ενήμεροι για το κόστος. Σύμφωνα με την πρόσφατα δημοσιευμένη έκθεση Retail Gazette - Acuity Pricing Report "Pricing power: Winning margin and loyalty in 2025", η έρευνα αποκαλύπτει δραματικές αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με την αφοσίωση να δίνει τη θέση της στην αναζήτηση αξίας σε όλα τα τμήματα της αγοράς.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η αυξανόμενη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης στο λιανικό εμπόριο: Πώς τα δεδομένα αναδιαμορφώνουν την αφοσίωση των καταναλωτών
Πηγή: Depositphotos

Στρατηγική τιμολόγηση: Το νέο ανταγωνιστικό πεδίο μάχης

Τα στατικά μοντέλα τιμολόγησης και οι κρίσεις που βασίζονται στα συναισθήματα του εντέρου έχουν τελειώσει. Οι λιανοπωλητές λειτουργούν επί του παρόντος σε μια αγορά όπου οι μικρές αποκλίσεις τιμολόγησης μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις βασικές επιλογές αγοράς, σύμφωνα με την έκθεση τιμολόγησης οξύτητας της Retail Gazette. Από ένα απλό οικονομικό εργαλείο σε μια δέσμευση καθορισμού επωνυμίας που επηρεάζει την αφοσίωση των πελατών, η στρατηγική τιμολόγηση έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου.

Σύμφωνα με τη Sophie Bailey, Διευθύνουσα Σύμβουλο της Acuity Pricing, “Σήμερα, η επιτυχία προέρχεται από την ενημέρωση, την ευελιξία και την πρόθεση. χρησιμοποιώντας δεδομένα όχι μόνο για να συμβαδίσει με την αγορά, αλλά και για να την οδηγήσει», αναφέρει η έρευνα.

Η αφοσίωση των καταναλωτών σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα

Για τους λιανοπωλητές, τα δεδομένα της έκθεσης παρέχουν μια ανησυχητική εικόνα. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Deloitte Global Consumer Tracker που αναφέρονται στην έκθεση τιμολόγησης Retail Gazette-Acuity, μόλις το 8% των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου προσδιορίζονται επί του παρόντος ως πιστοί στο εμπορικό σήμα σε όλες τις κατηγορίες αγορών, σημειώνοντας απότομη μείωση από το 17% το 2020.

Σύμφωνα με τον δείκτη EY Future Consumer Index που αναφέρεται στο έγγραφο, το 57% των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου θεωρούν επί του παρόντος ότι η τιμή είναι ο πιο κρίσιμος παράγοντας κατά την επιλογή μιας μάρκας, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από το 41% το 2022.

Strategic pricing

Source: Retailgazette.co.uk

Το κόστος της κακής στρατηγικής τιμολόγησης

Η έρευνα της Salesforce που αναφέρεται στην έκθεση τιμολόγησης οξύτητας της Retail Gazette, η οποία δείχνει ότι το 47% των καταναλωτών θα διακόψει την αγορά από έναν λιανοπωλητή αφού αντιμετωπίσει πρακτικές χαμηλής τιμολόγησης , συμπεριλαμβανομένης της ασυνεπούς τιμολόγησης σε όλα τα κανάλια ή της αντιληπτής έλλειψης αξίας, μπορεί να είναι η πιο ανησυχητική για τους λιανοπωλητές.

Στρατηγική τιμολόγηση: απαραίτητη για μελλοντική επιτυχία

Η ανάπτυξη ισχυρής και ανταποκρινόμενης στρατηγικής τιμολόγησης δεν είναι πλέον προαιρετική για τους λιανοπωλητές που επιβλέπουν περίπλοκες ποικιλίες προϊόντων ή μάρκες που προσπαθούν να διατηρήσουν την premium θέση ενόψει του έντονου ανταγωνισμού. Είναι πλέον απαραίτητο για την επιβίωση και την επέκταση το 2025 και μετά.

Όσοι είναι έμπειροι στη στρατηγική τιμολόγηση βάσει δεδομένων θα είναι στη μεγαλύτερη θέση να κερδίσουν τόσο περιθώριο κέρδους όσο και αφοσίωση πελατών σε μια αγορά που γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική καθώς αλλάζει το τοπίο λιανικής.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+