Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, οι διεθνείς πωλητές πρέπει να παρέχουν στους πελάτες του Ηνωμένου Βασιλείου μια εγχώρια διεύθυνση επιστροφής ή να κανονίσουν μια προπληρωμένη ετικέτα παρακολούθησης για επιστροφές. Εάν ο πωλητής δεν εκπληρώσει αυτήν την απαίτηση εντός τεσσάρων ημερών από το αίτημα επιστροφής, ο πελάτης θα λάβει αυτόματα επιστροφή χρημάτων χωρίς την υποχρέωση επιστροφής του προϊόντος.
Τι αλλάζει:
- Εγχώρια διεύθυνση επιστροφής ή απαίτηση δωρεάν ετικέτας: Οι πωλητές πρέπει να έχουν διεύθυνση επιστροφής στο Ηνωμένο Βασίλειο ή να παρέχουν μια προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής με δυνατότητες παρακολούθησης.
- Αυτόματη επιστροφή χρημάτων μετά από τέσσερις ημέρες: Εάν ο πωλητής δεν εκπληρώσει τους όρους επιστροφής εντός τεσσάρων ημερών, η Amazon θα επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη και ο πελάτης μπορεί να κρατήσει το προϊόν.
Σύμφωνα με την Amazon UK, αυτό είναι ένα βήμα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών του Ηνωμένου Βασιλείου που αναμένουν τη δυνατότητα επιστροφής αντικειμένων χωρίς έξοδα.
Υποστήριξη για πωλητές
Η Amazon στοχεύει να διευκολύνει τη μετάβαση των διεθνών πωλητών στους νέους κανόνες , παρέχοντάς τους μια λίστα συνιστώμενων παρόχων υπηρεσιών. Αυτές περιλαμβάνουν εταιρείες όπως η Evri, η Royal Mail, η UPS, η DHL και η La Poste Groupe.
Εκτεταμένη περίοδος επιστροφών αργιών
Η Amazon επεκτείνει επίσης την περίοδο επιστροφών κατά την περίοδο των διακοπών. Αυτή η αλλαγή ισχύει για αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ολλανδίας.
Τα προϊόντα που αγοράστηκαν από την 1η Νοεμβρίου έως τις 25 Δεκεμβρίου μπορούν να επιστραφούν έως τις 31 Ιανουαρίου ή εντός 30 ημερών από την αγορά (όποιο από τα δύο συμβεί αργότερα).
Αυτή η επέκταση υποστηρίζει την ευκολία των πελατών και αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τους πωλητές που προετοιμάζονται για την περίοδο των διακοπών.
Συστάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
Εάν πουλάτε τα προϊόντα σας στο British Amazon, έχετε ακόμα λίγο χρόνο για να εφαρμόσετε τις αλλαγές. Επικεντρωθείτε σε αποτελεσματικές λύσεις και σκεφτείτε τι πρέπει να διευθετηθεί.
Οι πωλητές θα πρέπει να αξιολογήσουν την τρέχουσα υποδομή επιστροφών τους και να εξετάσουν το ενδεχόμενο χρήσης των συνιστώμενων παρόχων της Amazon για να απλοποιήσουν τη συμμόρφωση με τους κανόνες.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Amazon συνήθως αλλάζει τις πολιτικές επιστροφών της και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ως εκ τούτου, μπορούμε να αναμένουμε παρόμοιες προσαρμογές όχι μόνο στο “νωμένο Βασίλειο αλλά και σε άλλες χώρες. Ωστόσο, η πλατφόρμα δεν έχει ακόμη παράσχει πληροφορίες σχετικά με αυτό.