2 λεπτά για ανάγνωση

Η βρετανική Amazon αυστηροποιεί τους κανόνες επιστροφής για τους διεθνείς πωλητές

Η βρετανική Amazon ανακοίνωσε ότι οι νέοι κανόνες επιστροφής θα τεθούν σε ισχύ στις 11 Νοεμβρίου 2024. Αυτή η κίνηση αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Amazon να απλοποιήσει τη διαδικασία επιστροφών και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών στην πλατφόρμα στο Ηνωμένο Βασίλειο, δημιουργώντας μια πιο αξιόπιστη και ομοιόμορφη εμπειρία επιστροφών. Ωστόσο, οι αλλαγές θα επηρεάσουν άμεσα τους διεθνείς πωλητές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η βρετανική Amazon αυστηροποιεί τους κανόνες επιστροφής για τους διεθνείς πωλητές
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, οι διεθνείς πωλητές πρέπει να παρέχουν στους πελάτες του Ηνωμένου Βασιλείου μια εγχώρια διεύθυνση επιστροφής ή να κανονίσουν μια προπληρωμένη ετικέτα παρακολούθησης για επιστροφές. Εάν ο πωλητής δεν εκπληρώσει αυτήν την απαίτηση εντός τεσσάρων ημερών από το αίτημα επιστροφής, ο πελάτης θα λάβει αυτόματα επιστροφή χρημάτων χωρίς την υποχρέωση επιστροφής του προϊόντος.

Τι αλλάζει:

  1. Εγχώρια διεύθυνση επιστροφής ή απαίτηση δωρεάν ετικέτας: Οι πωλητές πρέπει να έχουν διεύθυνση επιστροφής στο Ηνωμένο Βασίλειο ή να παρέχουν μια προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής με δυνατότητες παρακολούθησης.
  2. Αυτόματη επιστροφή χρημάτων μετά από τέσσερις ημέρες: Εάν ο πωλητής δεν εκπληρώσει τους όρους επιστροφής εντός τεσσάρων ημερών, η Amazon θα επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη και ο πελάτης μπορεί να κρατήσει το προϊόν.

Σύμφωνα με την Amazon UK, αυτό είναι ένα βήμα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών του Ηνωμένου Βασιλείου που αναμένουν τη δυνατότητα επιστροφής αντικειμένων χωρίς έξοδα.

Υποστήριξη για πωλητές

Η Amazon στοχεύει να διευκολύνει τη μετάβαση των διεθνών πωλητών στους νέους κανόνες , παρέχοντάς τους μια λίστα συνιστώμενων παρόχων υπηρεσιών. Αυτές περιλαμβάνουν εταιρείες όπως η Evri, η Royal Mail, η UPS, η DHL και η La Poste Groupe.

Εκτεταμένη περίοδος επιστροφών αργιών

Η Amazon επεκτείνει επίσης την περίοδο επιστροφών κατά την περίοδο των διακοπών. Αυτή η αλλαγή ισχύει για αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ολλανδίας.

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν από την 1η Νοεμβρίου έως τις 25 Δεκεμβρίου μπορούν να επιστραφούν έως τις 31 Ιανουαρίου ή εντός 30 ημερών από την αγορά (όποιο από τα δύο συμβεί αργότερα).

Αυτή η επέκταση υποστηρίζει την ευκολία των πελατών και αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τους πωλητές που προετοιμάζονται για την περίοδο των διακοπών.

Συστάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Εάν πουλάτε τα προϊόντα σας στο British Amazon, έχετε ακόμα λίγο χρόνο για να εφαρμόσετε τις αλλαγές. Επικεντρωθείτε σε αποτελεσματικές λύσεις και σκεφτείτε τι πρέπει να διευθετηθεί.

Οι πωλητές θα πρέπει να αξιολογήσουν την τρέχουσα υποδομή επιστροφών τους και να εξετάσουν το ενδεχόμενο χρήσης των συνιστώμενων παρόχων της Amazon για να απλοποιήσουν τη συμμόρφωση με τους κανόνες.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Amazon συνήθως αλλάζει τις πολιτικές επιστροφών της και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ως εκ τούτου, μπορούμε να αναμένουμε παρόμοιες προσαρμογές όχι μόνο στο “νωμένο Βασίλειο αλλά και σε άλλες χώρες. Ωστόσο, η πλατφόρμα δεν έχει ακόμη παράσχει πληροφορίες σχετικά με αυτό.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+