2 λεπτά για ανάγνωση

Η βρετανική Amazon αυστηροποιεί τους κανόνες επιστροφής για τους διεθνείς πωλητές

Η βρετανική Amazon ανακοίνωσε ότι οι νέοι κανόνες επιστροφής θα τεθούν σε ισχύ στις 11 Νοεμβρίου 2024. Αυτή η κίνηση αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Amazon να απλοποιήσει τη διαδικασία επιστροφών και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών στην πλατφόρμα στο Ηνωμένο Βασίλειο, δημιουργώντας μια πιο αξιόπιστη και ομοιόμορφη εμπειρία επιστροφών. Ωστόσο, οι αλλαγές θα επηρεάσουν άμεσα τους διεθνείς πωλητές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η βρετανική Amazon αυστηροποιεί τους κανόνες επιστροφής για τους διεθνείς πωλητές
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, οι διεθνείς πωλητές πρέπει να παρέχουν στους πελάτες του Ηνωμένου Βασιλείου μια εγχώρια διεύθυνση επιστροφής ή να κανονίσουν μια προπληρωμένη ετικέτα παρακολούθησης για επιστροφές. Εάν ο πωλητής δεν εκπληρώσει αυτήν την απαίτηση εντός τεσσάρων ημερών από το αίτημα επιστροφής, ο πελάτης θα λάβει αυτόματα επιστροφή χρημάτων χωρίς την υποχρέωση επιστροφής του προϊόντος.

Τι αλλάζει:

  1. Εγχώρια διεύθυνση επιστροφής ή απαίτηση δωρεάν ετικέτας: Οι πωλητές πρέπει να έχουν διεύθυνση επιστροφής στο Ηνωμένο Βασίλειο ή να παρέχουν μια προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής με δυνατότητες παρακολούθησης.
  2. Αυτόματη επιστροφή χρημάτων μετά από τέσσερις ημέρες: Εάν ο πωλητής δεν εκπληρώσει τους όρους επιστροφής εντός τεσσάρων ημερών, η Amazon θα επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη και ο πελάτης μπορεί να κρατήσει το προϊόν.

Σύμφωνα με την Amazon UK, αυτό είναι ένα βήμα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών του Ηνωμένου Βασιλείου που αναμένουν τη δυνατότητα επιστροφής αντικειμένων χωρίς έξοδα.

Υποστήριξη για πωλητές

Η Amazon στοχεύει να διευκολύνει τη μετάβαση των διεθνών πωλητών στους νέους κανόνες , παρέχοντάς τους μια λίστα συνιστώμενων παρόχων υπηρεσιών. Αυτές περιλαμβάνουν εταιρείες όπως η Evri, η Royal Mail, η UPS, η DHL και η La Poste Groupe.

Εκτεταμένη περίοδος επιστροφών αργιών

Η Amazon επεκτείνει επίσης την περίοδο επιστροφών κατά την περίοδο των διακοπών. Αυτή η αλλαγή ισχύει για αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ολλανδίας.

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν από την 1η Νοεμβρίου έως τις 25 Δεκεμβρίου μπορούν να επιστραφούν έως τις 31 Ιανουαρίου ή εντός 30 ημερών από την αγορά (όποιο από τα δύο συμβεί αργότερα).

Αυτή η επέκταση υποστηρίζει την ευκολία των πελατών και αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τους πωλητές που προετοιμάζονται για την περίοδο των διακοπών.

Συστάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Εάν πουλάτε τα προϊόντα σας στο British Amazon, έχετε ακόμα λίγο χρόνο για να εφαρμόσετε τις αλλαγές. Επικεντρωθείτε σε αποτελεσματικές λύσεις και σκεφτείτε τι πρέπει να διευθετηθεί.

Οι πωλητές θα πρέπει να αξιολογήσουν την τρέχουσα υποδομή επιστροφών τους και να εξετάσουν το ενδεχόμενο χρήσης των συνιστώμενων παρόχων της Amazon για να απλοποιήσουν τη συμμόρφωση με τους κανόνες.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Amazon συνήθως αλλάζει τις πολιτικές επιστροφών της και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ως εκ τούτου, μπορούμε να αναμένουμε παρόμοιες προσαρμογές όχι μόνο στο “νωμένο Βασίλειο αλλά και σε άλλες χώρες. Ωστόσο, η πλατφόρμα δεν έχει ακόμη παράσχει πληροφορίες σχετικά με αυτό.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+