
Η Microsoft Advertising μόλις κυκλοφόρησε τις πιο σημαντικές ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι διαχειρίζονται καμπάνιες και προϋπολογισμούς. Αυτές δεν είναι μικρές τροποποιήσεις – αντιμετωπίζουν τα μεγαλύτερα σημεία πόνου που έχουν εμποδίσει την υιοθέτηση της πλατφόρμας. Από τις πλήρως αναδιαρθρωμένες δυνατότητες αναφορών έως μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο το Performance Max ανταγωνίζεται τις τυπικές καμπάνιες Αγορών, καθώς και τις βελτιωμένες εισαγωγές από την Google και τη Meta που θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν ώρες χειρωνακτικής εργασίας. Δείτε τι πρέπει να γνωρίζει κάθε ψηφιακός έμπορος για αυτές τις εξελίξεις.
Νέο εργαλείο δημιουργίας προσαρμοσμένων αναφορών και βελτιωμένες αναφορές
Η επισκόπηση απόδοσης καμπάνιας είναι πλέον σημαντικά σαφέστερη και πιο ευέλικτη. Η Microsoft παρουσίασε ένα εντελώς νέο περιβάλλον εργασίας αναφοράς που απλοποιεί την πρόσβαση σε αναφορές που χρησιμοποιούνται συχνά και προτεινόμενα πρότυπα.
Η βασική καινοτομία είναι το Custom Report Builder, το οποίο επιτρέπει τη δημιουργία λεπτομερών προσαρμοσμένων επισκοπήσεων, όπως:
- Επιλογή από πολλές μετρήσεις
- Τμηματοποίηση κατά συσκευή ή κοινό
- Προηγμένο φιλτράρισμα
- Προγραμματισμός αυτοματοποιημένων αναφορών
Αλλαγή στην απόδοση Μέγιστη έναντι τυπικής προτεραιότητας αγορών
Τον Μάιο, η Microsoft προσάρμοσε τον τρόπο αξιολόγησης της μέγιστης απόδοσης και των τυπικών καμπανιών Αγορών σε δημοπρασίες κατά τη στόχευση των ίδιων προϊόντων σε έναν μόνο λογαριασμό.
Προηγουμένως, οι καμπάνιες PMax είχαν πάντα προτεραιότητα, αλλά τώρα ισχύει η τυπική λογική δημοπρασίας – η καμπάνια με την υψηλότερη κατάταξη διαφήμισης κερδίζει, παρόμοια με άλλους τύπους καμπάνιας.
Για τους διαφημιζόμενους, αυτό σημαίνει απλούστερη διαχείριση προϋπολογισμού και πιο ευέλικτες δοκιμές, χωρίς να χρειάζεται να πλοηγηθούν σε περίπλοκους κανόνες ιεράρχησης προτεραιοτήτων. Στην πράξη, μπορούν να κατανείμουν καλύτερα τις δαπάνες μεταξύ μεμονωμένων εκστρατειών και να στοχεύσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια σύμφωνα με τους δικούς τους στόχους.
Σύμφωνα με τα εσωτερικά δεδομένα της Microsoft στις ΗΠΑ (Φεβρουάριος-Απρίλιος 2025), οι καμπάνιες PMax κατέγραψαν 39% υψηλότερο ποσοστό μετατροπών από τις τυπικές καμπάνιες Αγορών μόνο, επιβεβαιώνοντας τις δυνατότητές τους για μεγιστοποίηση της απόδοσης.
Πέρα από την αλλαγή της λογικής των δημοπρασιών, οι καμπάνιες PMax έχουν αποκτήσει νέες δυνατότητες διαχείρισης και βελτιστοποίησης:
- Υποστήριξη για δέσμες ενεργειών και αυτοματοποιημένους κανόνες
- Δυνατότητα αντιγραφής ομάδων στοιχείων
- Νέοι στόχοι απόκτησης πελατών (σε πιλοτική φάση)
- Διαγνωστικές πληροφορίες που βοηθούν στον γρήγορο εντοπισμό αδύναμων σημείων στη διαδικασία μετατροπής.
Αυτές οι βελτιώσεις καθιστούν το Performance Max ένα ισχυρότερο εργαλείο για τους διαφημιζόμενους που θέλουν να αξιοποιήσουν πλήρως την τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποίηση στο Microsoft Advertising.
Εισαγωγές από την Google και τη Meta: Διαφημίσεις με εναλλασσόμενες εικόνες και προτάσεις διορθώσεων
Οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν το Google Import ή το Meta Import μπορούν πλέον να μετατρέπουν αυτόματα την πρώτη εικόνα διαφημίσεων με εναλλασσόμενες εικόνες σε εγγενείς διαφημίσεις στο Microsoft Advertising (στις διαφημίσεις κοινού). Αυτό απλοποιεί σημαντικά την αναπαραγωγή καμπάνιας σε όλες τις πλατφόρμες.
Σύντομα θα προστεθούν έξυπνες προτάσεις επιδιόρθωσης εισαγωγής , οι οποίες θα ειδοποιούν γρήγορα τους χρήστες για σφάλματα και θα προτείνουν λύσεις. Αυτό αναμένεται να ελαχιστοποιήσει τις πτώσεις απόδοσης και να βελτιώσει τη συνέπεια της καμπάνιας.
Shopify: Καμπάνιες PMax σε επιπλέον χώρες
Shopify Οι έμποροι μπορούν πλέον να ξεκινήσουν καμπάνιες PMax απευθείας από τη διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματός τους μέσω της εφαρμογής Microsoft Channel, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη σε επιπλέον χώρες, συγκεκριμένα στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, τις Κάτω Χώρες, την Ιαπωνία, την Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι έμποροι μπορούν:
- συνδέστε τον λογαριασμό τους Microsoft Advertising απευθείας από Shopify
- Αυτόματος συγχρονισμός ροών προϊόντων
- εμφάνιση προϊόντων στο Bing και το MSN ως διαφημίσεις καταχωρίσεων προϊόντων
- ανάλυση αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο μέσω του Microsoft Advertising