4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, δείτε τι έχει σημασία για τις καμπάνιες σας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
Πηγή: Depositphotos (photo by rafapress):, edited in Canva Pro

Η Microsoft Advertising μόλις κυκλοφόρησε τις πιο σημαντικές ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι διαχειρίζονται καμπάνιες και προϋπολογισμούς. Αυτές δεν είναι μικρές τροποποιήσεις – αντιμετωπίζουν τα μεγαλύτερα σημεία πόνου που έχουν εμποδίσει την υιοθέτηση της πλατφόρμας. Από τις πλήρως αναδιαρθρωμένες δυνατότητες αναφορών έως μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο το Performance Max ανταγωνίζεται τις τυπικές καμπάνιες Αγορών, καθώς και τις βελτιωμένες εισαγωγές από την Google και τη Meta που θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν ώρες χειρωνακτικής εργασίας. Δείτε τι πρέπει να γνωρίζει κάθε ψηφιακός έμπορος για αυτές τις εξελίξεις.

Νέο εργαλείο δημιουργίας προσαρμοσμένων αναφορών και βελτιωμένες αναφορές

Η επισκόπηση απόδοσης καμπάνιας είναι πλέον σημαντικά σαφέστερη και πιο ευέλικτη. Η Microsoft παρουσίασε ένα εντελώς νέο περιβάλλον εργασίας αναφοράς που απλοποιεί την πρόσβαση σε αναφορές που χρησιμοποιούνται συχνά και προτεινόμενα πρότυπα.

Η βασική καινοτομία είναι το Custom Report Builder, το οποίο επιτρέπει τη δημιουργία λεπτομερών προσαρμοσμένων επισκοπήσεων, όπως:

  • Επιλογή από πολλές μετρήσεις
  • Τμηματοποίηση κατά συσκευή ή κοινό
  • Προηγμένο φιλτράρισμα
  • Προγραμματισμός αυτοματοποιημένων αναφορών

Αλλαγή στην απόδοση Μέγιστη έναντι τυπικής προτεραιότητας αγορών

Τον Μάιο, η Microsoft προσάρμοσε τον τρόπο αξιολόγησης της μέγιστης απόδοσης και των τυπικών καμπανιών Αγορών σε δημοπρασίες κατά τη στόχευση των ίδιων προϊόντων σε έναν μόνο λογαριασμό.

Προηγουμένως, οι καμπάνιες PMax είχαν πάντα προτεραιότητα, αλλά τώρα ισχύει η τυπική λογική δημοπρασίας – η καμπάνια με την υψηλότερη κατάταξη διαφήμισης κερδίζει, παρόμοια με άλλους τύπους καμπάνιας.

Για τους διαφημιζόμενους, αυτό σημαίνει απλούστερη διαχείριση προϋπολογισμού και πιο ευέλικτες δοκιμές, χωρίς να χρειάζεται να πλοηγηθούν σε περίπλοκους κανόνες ιεράρχησης προτεραιοτήτων. Στην πράξη, μπορούν να κατανείμουν καλύτερα τις δαπάνες μεταξύ μεμονωμένων εκστρατειών και να στοχεύσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια σύμφωνα με τους δικούς τους στόχους.

Σύμφωνα με τα εσωτερικά δεδομένα της Microsoft στις ΗΠΑ (Φεβρουάριος-Απρίλιος 2025), οι καμπάνιες PMax κατέγραψαν 39% υψηλότερο ποσοστό μετατροπών από τις τυπικές καμπάνιες Αγορών μόνο, επιβεβαιώνοντας τις δυνατότητές τους για μεγιστοποίηση της απόδοσης.

Πέρα από την αλλαγή της λογικής των δημοπρασιών, οι καμπάνιες PMax έχουν αποκτήσει νέες δυνατότητες διαχείρισης και βελτιστοποίησης:

  • Υποστήριξη για δέσμες ενεργειών και αυτοματοποιημένους κανόνες
  • Δυνατότητα αντιγραφής ομάδων στοιχείων
  • Νέοι στόχοι απόκτησης πελατών (σε πιλοτική φάση)
  • Διαγνωστικές πληροφορίες που βοηθούν στον γρήγορο εντοπισμό αδύναμων σημείων στη διαδικασία μετατροπής.

Αυτές οι βελτιώσεις καθιστούν το Performance Max ένα ισχυρότερο εργαλείο για τους διαφημιζόμενους που θέλουν να αξιοποιήσουν πλήρως την τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποίηση στο Microsoft Advertising.

Εισαγωγές από την Google και τη Meta: Διαφημίσεις με εναλλασσόμενες εικόνες και προτάσεις διορθώσεων

Οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν το Google Import ή το Meta Import μπορούν πλέον να μετατρέπουν αυτόματα την πρώτη εικόνα διαφημίσεων με εναλλασσόμενες εικόνες σε εγγενείς διαφημίσεις στο Microsoft Advertising (στις διαφημίσεις κοινού). Αυτό απλοποιεί σημαντικά την αναπαραγωγή καμπάνιας σε όλες τις πλατφόρμες.

Σύντομα θα προστεθούν έξυπνες προτάσεις επιδιόρθωσης εισαγωγής , οι οποίες θα ειδοποιούν γρήγορα τους χρήστες για σφάλματα και θα προτείνουν λύσεις. Αυτό αναμένεται να ελαχιστοποιήσει τις πτώσεις απόδοσης και να βελτιώσει τη συνέπεια της καμπάνιας.

Shopify: Καμπάνιες PMax σε επιπλέον χώρες

Shopify Οι έμποροι μπορούν πλέον να ξεκινήσουν καμπάνιες PMax απευθείας από τη διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματός τους μέσω της εφαρμογής Microsoft Channel, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη σε επιπλέον χώρες, συγκεκριμένα στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, τις Κάτω Χώρες, την Ιαπωνία, την Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι έμποροι μπορούν:

  • συνδέστε τον λογαριασμό τους Microsoft Advertising απευθείας από Shopify
  • Αυτόματος συγχρονισμός ροών προϊόντων
  • εμφάνιση προϊόντων στο Bing και το MSN ως διαφημίσεις καταχωρίσεων προϊόντων
  • ανάλυση αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο μέσω του Microsoft Advertising
Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU