2 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφημιστική δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο έφτασε τα 9,2 δισεκατομμύρια λίρες το 1ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους

Η βρετανική διαφημιστική σκηνή έσπασε τα ρεκόρ δαπανών του πρώτου τριμήνου. Νέα στοιχεία από την Ένωση Διαφήμισης και το WARC δείχνουν μια εκπληκτική αύξηση 9,3% στις διαφημιστικές δαπάνες, οδηγώντας έτσι ολόκληρο το ποσό στο εκπληκτικό ποσό των 9,2 δισεκατομμυρίων λιρών μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η διαφημιστική δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο έφτασε τα 9,2 δισεκατομμύρια λίρες το 1ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους
Πηγή: Depositphotos

Οδηγούμενη κυρίως από τη συνεχή επέκταση της ψηφιακής διαφήμισης, αυτή η εκπληκτική αύξηση του ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ ξεπέρασε τις προηγούμενες εκτιμήσεις κατά περισσότερο από τρεις ποσοστιαίες μονάδες. Τα διαδικτυακά κανάλια κατέχουν σήμερα το εκπληκτικό 79,7% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Μπροστά, οι αναλυτές του κλάδου βλέπουν την ανοδική πορεία να συνεχίζεται. Με αύξηση 9,2% που αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο, οι διαφημιστικές επενδύσεις ενδέχεται να αυξηθούν στα 9,7 δισεκατομμύρια λίρες.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Οι ειδικοί προβλέπουν τώρα ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7,7%, οπότε η άποψη ολόκληρου του έτους έχει αλλάξει προς τα πάνω. Μέχρι το τέλος του έτους, αυτό θα ενισχύσει το ψηφιακό και διαδικτυακό μάρκετινγκ στο Ηνωμένο Βασίλειο στο εκπληκτικό ποσό των 39,4 δισεκατομμυρίων λιρών.

Υπάρχουν αρκετές βιομηχανίες έτοιμες για ιδιαίτερα εξαιρετικές επιδόσεις:

  • Διαφήμιση εκτός σπιτιού: +12,5%
  • Διαφήμιση αναζήτησης: + 10.1%
  • Ραδιόφωνο: +5.5%

Οδηγούμενη από ένα καλοκαίρι γεμάτο αθλητικές εκδηλώσεις, το Broadcaster Video On-Demand (BVOD) πρόκειται να σπάσει το όριο του 1 δισεκατομμυρίου λιρών για πρώτη φορά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+