2 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφημιστική δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο έφτασε τα 9,2 δισεκατομμύρια λίρες το 1ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους

Η βρετανική διαφημιστική σκηνή έσπασε τα ρεκόρ δαπανών του πρώτου τριμήνου. Νέα στοιχεία από την Ένωση Διαφήμισης και το WARC δείχνουν μια εκπληκτική αύξηση 9,3% στις διαφημιστικές δαπάνες, οδηγώντας έτσι ολόκληρο το ποσό στο εκπληκτικό ποσό των 9,2 δισεκατομμυρίων λιρών μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η διαφημιστική δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο έφτασε τα 9,2 δισεκατομμύρια λίρες το 1ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους
Πηγή: Depositphotos

Οδηγούμενη κυρίως από τη συνεχή επέκταση της ψηφιακής διαφήμισης, αυτή η εκπληκτική αύξηση του ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ ξεπέρασε τις προηγούμενες εκτιμήσεις κατά περισσότερο από τρεις ποσοστιαίες μονάδες. Τα διαδικτυακά κανάλια κατέχουν σήμερα το εκπληκτικό 79,7% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Μπροστά, οι αναλυτές του κλάδου βλέπουν την ανοδική πορεία να συνεχίζεται. Με αύξηση 9,2% που αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο, οι διαφημιστικές επενδύσεις ενδέχεται να αυξηθούν στα 9,7 δισεκατομμύρια λίρες.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Οι ειδικοί προβλέπουν τώρα ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7,7%, οπότε η άποψη ολόκληρου του έτους έχει αλλάξει προς τα πάνω. Μέχρι το τέλος του έτους, αυτό θα ενισχύσει το ψηφιακό και διαδικτυακό μάρκετινγκ στο Ηνωμένο Βασίλειο στο εκπληκτικό ποσό των 39,4 δισεκατομμυρίων λιρών.

Υπάρχουν αρκετές βιομηχανίες έτοιμες για ιδιαίτερα εξαιρετικές επιδόσεις:

  • Διαφήμιση εκτός σπιτιού: +12,5%
  • Διαφήμιση αναζήτησης: + 10.1%
  • Ραδιόφωνο: +5.5%

Οδηγούμενη από ένα καλοκαίρι γεμάτο αθλητικές εκδηλώσεις, το Broadcaster Video On-Demand (BVOD) πρόκειται να σπάσει το όριο του 1 δισεκατομμυρίου λιρών για πρώτη φορά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+