Οδηγούμενη κυρίως από τη συνεχή επέκταση της ψηφιακής διαφήμισης, αυτή η εκπληκτική αύξηση του ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ ξεπέρασε τις προηγούμενες εκτιμήσεις κατά περισσότερο από τρεις ποσοστιαίες μονάδες. Τα διαδικτυακά κανάλια κατέχουν σήμερα το εκπληκτικό 79,7% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών για το Ηνωμένο Βασίλειο.
Μπροστά, οι αναλυτές του κλάδου βλέπουν την ανοδική πορεία να συνεχίζεται. Με αύξηση 9,2% που αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο, οι διαφημιστικές επενδύσεις ενδέχεται να αυξηθούν στα 9,7 δισεκατομμύρια λίρες.
Οι ειδικοί προβλέπουν τώρα ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7,7%, οπότε η άποψη ολόκληρου του έτους έχει αλλάξει προς τα πάνω. Μέχρι το τέλος του έτους, αυτό θα ενισχύσει το ψηφιακό και διαδικτυακό μάρκετινγκ στο Ηνωμένο Βασίλειο στο εκπληκτικό ποσό των 39,4 δισεκατομμυρίων λιρών.
Υπάρχουν αρκετές βιομηχανίες έτοιμες για ιδιαίτερα εξαιρετικές επιδόσεις:
- Διαφήμιση εκτός σπιτιού: +12,5%
- Διαφήμιση αναζήτησης: + 10.1%
- Ραδιόφωνο: +5.5%
Οδηγούμενη από ένα καλοκαίρι γεμάτο αθλητικές εκδηλώσεις, το Broadcaster Video On-Demand (BVOD) πρόκειται να σπάσει το όριο του 1 δισεκατομμυρίου λιρών για πρώτη φορά.