2 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφημιστική δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο έφτασε τα 9,2 δισεκατομμύρια λίρες το 1ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους

Η βρετανική διαφημιστική σκηνή έσπασε τα ρεκόρ δαπανών του πρώτου τριμήνου. Νέα στοιχεία από την Ένωση Διαφήμισης και το WARC δείχνουν μια εκπληκτική αύξηση 9,3% στις διαφημιστικές δαπάνες, οδηγώντας έτσι ολόκληρο το ποσό στο εκπληκτικό ποσό των 9,2 δισεκατομμυρίων λιρών μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η διαφημιστική δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο έφτασε τα 9,2 δισεκατομμύρια λίρες το 1ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους
Πηγή: Depositphotos

Οδηγούμενη κυρίως από τη συνεχή επέκταση της ψηφιακής διαφήμισης, αυτή η εκπληκτική αύξηση του ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ ξεπέρασε τις προηγούμενες εκτιμήσεις κατά περισσότερο από τρεις ποσοστιαίες μονάδες. Τα διαδικτυακά κανάλια κατέχουν σήμερα το εκπληκτικό 79,7% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Μπροστά, οι αναλυτές του κλάδου βλέπουν την ανοδική πορεία να συνεχίζεται. Με αύξηση 9,2% που αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο, οι διαφημιστικές επενδύσεις ενδέχεται να αυξηθούν στα 9,7 δισεκατομμύρια λίρες.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Οι ειδικοί προβλέπουν τώρα ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7,7%, οπότε η άποψη ολόκληρου του έτους έχει αλλάξει προς τα πάνω. Μέχρι το τέλος του έτους, αυτό θα ενισχύσει το ψηφιακό και διαδικτυακό μάρκετινγκ στο Ηνωμένο Βασίλειο στο εκπληκτικό ποσό των 39,4 δισεκατομμυρίων λιρών.

Υπάρχουν αρκετές βιομηχανίες έτοιμες για ιδιαίτερα εξαιρετικές επιδόσεις:

  • Διαφήμιση εκτός σπιτιού: +12,5%
  • Διαφήμιση αναζήτησης: + 10.1%
  • Ραδιόφωνο: +5.5%

Οδηγούμενη από ένα καλοκαίρι γεμάτο αθλητικές εκδηλώσεις, το Broadcaster Video On-Demand (BVOD) πρόκειται να σπάσει το όριο του 1 δισεκατομμυρίου λιρών για πρώτη φορά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες
3 λεπτά για ανάγνωση

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες

Καμία τεχνολογία δεν επηρεάζει επί του παρόντος τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο βαθιά όσο η τεχνητή νοημοσύνη. Νέα εργαλεία αναδύονται συνεχώς και όλο και περισσότερες εταιρείες τα ενσωματώνουν στις διαδικασίες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης κύματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο – από τη δημιουργία περιεχομένου και τις προτάσεις προϊόντων έως τη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών και την […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search
6 λεπτά για ανάγνωση

Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search

Μέχρι πρόσφατα, ήταν απολύτως φυσικό να εισάγετε ερωτήσεις και ερωτήματα σε μια μηχανή αναζήτησης. Σήμερα, η κατάσταση έχει αλλάξει. Εκτός από την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στο παιχνίδι, οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο απαντήσεις απευθείας στα κοινωνικά μέσα. Αντί για Google, ανοίγουν το TikTok ή το Instagram και περιμένουν γρήγορες, πρακτικές εξηγήσεις, ιδανικά με […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025

Η τελευταία έκθεση Retail Week παρέχει νέες πληροφορίες για την αγορά σχετικά με τις μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η συνεχής αναζήτηση των καταναλωτών για οικονομικά αποδοτικές επιλογές αγορών οδήγησε κορυφαίους λιανοπωλητές να αναπτύξουν ψηφιακές στρατηγικές που φέρνουν με επιτυχία τους πελάτες πίσω στα εικονικά καλάθια αγορών τους. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να επεκτείνεται ραγδαία, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+