Η Prime Day ξεκίνησε ως ένας 48ωρος μαραθώνιος αγορών. Νέα έθνη εντάσσονται κάθε χρόνο και η ποσότητα των εκπτώσεων και των προσφορών αυξάνεται επίσης. Για παράδειγμα, το 2023 πουλήθηκαν πάνω από 375 εκατομμύρια πράγματα και οι καταναλωτές εξοικονόμησαν περισσότερα από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όχι μόνο οι καταναλωτές που αναζητούν εξαιρετικές προσφορές είναι ενθουσιασμένοι για την Prime Day, αλλά και οι μικρές και μεσαίες εταιρείες που πωλούν στο Amazon ανυπομονούν επίσης. Για αυτούς, παρουσιάζει μια μεγάλη ευκαιρία να ενισχύσουν τις πωλήσεις και την προβολή των προϊόντων. Μέχρι το 2022, οι πωλήσεις τους ξεπέρασαν ακόμη και αυτές της Amazon.
Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η εκδήλωση περιορίζεται αποκλειστικά στα premium μέλη του Amazon Prime. Τα οφέλη περιλαμβάνουν δωρεάν αποστολή σε εκατομμύρια προϊόντα και γρήγορη εφοδιαστική. Ορισμένα μέρη προσφέρουν παράδοση αυθημερόν ή διήμερη. Επιπλέον, διαθέσιμα στους συνδρομητές είναι τα Prime Video, Prime Music, Prime Reading, Prime Gaming και Amazon Fresh. Έχουν επίσης πρόσβαση σε μοναδικές προσφορές και εκπτώσεις, συμπεριλαμβανομένων ειδικών προσφορών Prime Day.
Τα οικιακά αγαθά, τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και οι συσκευές Amazon κατατάσσονται μεταξύ των κατηγοριών με τις καλύτερες πωλήσεις.
Πώς ήταν το 2024
Η Prime Day 2024 έσπασε τις προηγούμενες επιδόσεις. Έχοντας έσοδα 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξήθηκε κατά 11% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η αγορά κινητών συσκευών (7 δισεκατομμύρια δολάρια) αντιπροσώπευε πάνω από το ήμισυ του συνόλου, αύξηση 18,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Συγκριτικά με τις τυπικές ημερήσιες πωλήσεις τον Ιούνιο, οι πωλήσεις ηλεκτρονικών ειδών Prime Day αυξήθηκαν κατά 61%. Πωλήσεις παιδικών ενδυμάτων κατά 165% σε σύγκριση με τον Ιούνιο. Πωλήσεις σχολικών ειδών και ειδών γραφείου κατά 216%. Αυτό μπορεί κανείς να το αποδώσει στην επερχόμενη έναρξη της σχολικής χρονιάς. Για το λόγο αυτό, η Prime Day είναι ιδανική για την προβολή αυτών των αγαθών. Έτσι, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να το σκεφτούν αυτό στο σχέδιο μάρκετινγκ τους.
Παρόλο που μεγάλες επιχειρήσεις όπως η Walmart και η Target ξεκίνησαν τις δικές τους ειδικές προσφορές και εκδηλώσεις αγορών για να προσελκύσουν καταναλωτές και να ανταγωνιστούν την Prime Day, η Amazon κατάφερε να κερδίσει μερίδιο αγοράς από άλλα καταστήματα κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα.
Για να καλύψει μέρος της ζήτησης, η Amazon έδωσε νωρίτερα πρόσβαση σε ευκαιρίες ακόμη και πριν ξεκινήσει η διήμερη εκδήλωση. Τα δεδομένα από το Numerator δείχνουν ότι, σε σύγκριση με 56.64 $ το 2023, η μέση δαπάνη ανά παραγγελία για τις πρώτες 32 ώρες της Prime Day ήταν 60.03 $.