4 λεπτά για ανάγνωση

Η εμπιστοσύνη γίνεται κορυφαία προτεραιότητα για το 94% των εμπόρων

Σύμφωνα με την έρευνα αναφοράς του LinkedIn για το 2025, το 94% των εμπόρων B2B πιστεύουν ότι η εμπιστοσύνη γίνεται η κορυφαία προτεραιότητα για να είναι επιτυχημένη μια επιχείρηση. Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε σε έξι χώρες και περιελάμβανε 1.500 άτομα, δείχνει ότι οι οργανισμοί δίνουν μεγαλύτερη έμφαση σε τεχνικές που δημιουργούν αξιοπιστία παρά σε παραδοσιακές μετρήσεις.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η εμπιστοσύνη γίνεται κορυφαία προτεραιότητα για το 94% των εμπόρων
Πηγή: ChatGPT

Η χρήση βίντεο φτάνει σε νέα επίπεδα

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το 78% των εμπόρων B2B χρησιμοποιούν πλέον βίντεο στις διαφημίσεις τους. Το 56% των ανθρώπων θέλουν να χρησιμοποιήσουν περισσότερα βίντεο το επόμενο έτος, ενώ το 20% μόλις αρχίζει να χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ βίντεο.

Τα κοινωνικά βίντεο σύντομης μορφής έχουν την καλύτερη απόδοση επένδυσης (41%), ακολουθούμενα από την αφήγηση ιστοριών επωνυμίας (38%) και τις μαρτυρίες με επιδείξεις (34%). Οι κύριοι στόχοι των εκστρατειών βίντεο είναι η ευαισθητοποίηση (35%), η ανάπτυξη εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας (29%) και η ανάληψη δράσης (23%).

Η αυθεντικότητα βρίσκεται στην κορυφή των κριτηρίων επιλογής

Όταν επιλέγετε δημιουργούς και επιρροές B2B, το 58% των εμπόρων λένε ότι η αυθεντικότητα και η αξιοπιστία είναι τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να αναζητήσετε. Η συνάφεια του κλάδου έρχεται δεύτερη με 49%, ακολουθούμενη από την ευθυγράμμιση της επωνυμίας με 47%, την εξειδίκευση του αντικειμένου στο 47% και την αφοσίωση του κοινού στο 45%.

Οι ηγέτες σκέψης και οι ειδικοί του κλάδου είναι οι καλύτεροι τύποι επιρροών, σύμφωνα με το 28% των επιχειρήσεων. Οι πελάτες της εταιρείας έρχονται δεύτεροι με 23%, οι ανεξάρτητοι δημιουργοί έρχονται τρίτοι με 20%, οι συνεργάτες της βιομηχανίας έρχονται τέταρτοι με 15% και οι εργαζόμενοι της εταιρείας έρχονται πέμπτοι με 14%.

Μετρήσιμος αντίκτυπος σε όλη τη διαδρομή κάτω από τη χοάνη

Οι εταιρείες που συνεργάζονται με δημιουργούς έχουν πολλά οφέλη όσον αφορά την απόδοση. Το μάρκετινγκ επιρροής αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας κατά 39%, τη δημιουργία δυνητικών πελατών κατά 30% και τα έσοδα κατά 30%.

Τα μεγαλύτερα κενά στην απόδοση είναι στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες μέσω:

  • Περιεχόμενο και διαφήμιση (39%)
  • Αύξηση αναγνώρισης επωνυμίας (39%)
  • δημιουργία ηγετικής σκέψης στον κλάδο (32%)
  • Μετάβαση σε νέες αγορές (31%)

Τα επενδυτικά σχέδια αναπτύσσονται έντονα

Πολλοί οργανισμοί χρησιμοποιούν ήδη μάρκετινγκ επιρροής. Το 55% το κάνει αυτή τη στιγμή και το 29% θέλει να το κάνει το επόμενο έτος. Ογδόντα τρία τοις εκατό των ομάδων που χρησιμοποιούν προγράμματα επιρροής είναι πιο πιθανό να αποκτήσουν μεγαλύτερους προϋπολογισμούς από τις ομάδες που δεν τους χρησιμοποιούν (58%).

Τα βίντεο για ενηλίκους έχουν καλύτερα αποτελέσματα

Το LinkedIn παρατήρησε ότι ο αριθμός των διαφημιζόμενων B2B που χρησιμοποιούν βίντεο αυξήθηκε κατά 12% από το ένα έτος στο άλλο. Οι ολοκληρώσεις βίντεο αυξήθηκαν κατά 34% και τα ποσοστά προβολής αυξήθηκαν κατά 3,8 ποσοστιαίες μονάδες.

Σύμφωνα με έρευνες, τα βίντεο που κάνουν τους χρήστες να αισθάνονται κάτι έχουν 44% περισσότερες προβολές και διπλάσιες ολοκληρώσεις. Το βίντεο σύντομης μορφής έχει 17% υψηλότερο ποσοστό ολοκλήρωσης και το περιεχόμενο βίντεο γενικά έχει 26% υψηλότερη προτίμηση επωνυμίας και 19% υψηλότερη πρόθεση αγοράς σε σύγκριση με το στατικό υλικό.

Το σύστημα εμπιστοσύνης παίρνει τη θέση της παλιάς διοχέτευσης

Η μελέτη μας δίνει εργαλεία που θα μας βοηθήσουν να μάθουμε πώς να αναπτύξουμε εμπιστοσύνη. Εξηγεί πώς το βίντεο προσελκύει το ενδιαφέρον των ανθρώπων, οι παραγωγοί χτίζουν εμπιστοσύνη, το καλό περιεχόμενο ενισχύει τις επωνυμίες και οι υποστηρικτές διαδίδουν τη λέξη.

Υπάρχουν πέντε επίπεδα στον Δείκτη Ωριμότητας Εμπιστοσύνης: Πειραματισμός, Αναδυόμενη, Ευθυγραμμισμένη, Υποστηρίκτρια και Βελτιστοποιημένη. 

Οι εταιρείες αναπτύσσονται με τη μετάβαση από τη χρήση βίντεο για βραχυπρόθεσμους στόχους στη δημιουργία μακροπρόθεσμων συνεργασιών με δημιουργούς που αναπτύσσουν εμπιστοσύνη και ενθαρρύνουν την υποστήριξη.

Full-Funnel Video Strategy diagram showing TOFU (awareness), MOFU (consideration), and BOFU (conversion) stages with corresponding video content types for each funnel stage.

Source: business.linkedin.com

Προτάσεις για μια στρατηγική πλήρους διοχέτευσης

Οι εταιρείες θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι το περιεχόμενο βίντεο και δημιουργού είναι συγχρονισμένα σε όλα τα στάδια του ταξιδιού του αγοραστή για καλύτερα αποτελέσματα. Το Top-of-funnel χρησιμοποιεί ταινίες μικρού μήκους και περιεχόμενο ηγεσίας σκέψης για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των ανθρώπων. Η μεσαία διοχέτευση δημιουργεί εμπιστοσύνη κοινοποιώντας βίντεο με μαρτυρίες πελατών και συνομιλίες με επιρροές. Το Bottom-of-funnel βοηθά τους ανθρώπους να λαμβάνουν αποφάσεις δείχνοντάς τους επιδείξεις προϊόντων και ταινίες μελέτης περιπτώσεων.

Η συνεργασία μεταξύ των λειτουργιών είναι απαραίτητη

Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν τακτικές οικοδόμησης εμπιστοσύνης έχουν μεγαλύτερη επιτυχία και αποδοχή από τους υπαλλήλους τους. Σε σύγκριση με τις ομάδες που χρησιμοποιούν μόνο παραδοσιακές μεθόδους, οι ομάδες που χρησιμοποιούν προγράμματα επιρροής είναι πιο πιθανό να προβλέψουν αυξήσεις προϋπολογισμού.

Η μελέτη αναφέρει ότι οι έμποροι θα πρέπει να εξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν επί του παρόντος βίντεο και δημιουργούς, να διασφαλίσουν ότι οι μορφές περιεχομένου ταιριάζουν με τα στάδια της διοχέτευσης και να βάλουν χρήματα σε προγράμματα που επικεντρώνονται στην αξιοπιστία και τις πραγματικές ιστορίες.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU