5 λεπτά για ανάγνωση

Η ευρωπαϊκή αγορά φροντίδας κατοικίδιων ζώων: ακμάζει καθώς τα κατοικίδια ζώα γίνονται οικογένεια

Οι μεταβαλλόμενες απόψεις σχετικά με τα κατοικίδια ζώα και η αυξανόμενη ιδιοκτησία κατοικίδιων ζώων οδηγούν σε αξιοσημείωτη επέκταση στην ευρωπαϊκή αγορά φροντίδας κατοικίδιων ζώων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η ευρωπαϊκή αγορά φροντίδας κατοικίδιων ζώων: ακμάζει καθώς τα κατοικίδια ζώα γίνονται οικογένεια
Πηγή: Depositphotos

Τα στατιστικά στοιχεία της UK Pet Food δείχνουν ότι μεταξύ 2012 και 2020 η ιδιοκτησία κατοικίδιων ζώων στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε από περίπου 45% σε πάνω από 60%. Αντικατοπτρίζοντας αυτή την τάση σε ολόκληρη την Ευρώπη, η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Τροφών για Κατοικίδια ( FEDIAF) προέβλεψε το 2022 ότι 90 εκατομμύρια ευρωπαϊκά σπίτια θα έχουν τουλάχιστον ένα κατοικίδιο ζώο το 2022.

Προβλέψεις και ανάπτυξη της αγοράς

Η αγορά φροντίδας κατοικίδιων ζώων στην Ευρώπη είναι πιθανό να επεκταθεί σημαντικά. Η έρευνα αγοράς δείχνει ότι ο τομέας αποτιμήθηκε σε 10,737,3 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ στο τέλος του 2022 και αναμένεται να φτάσει τα 23,026,7 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2033, σημειώνοντας CAGR 7,2% κατά την περίοδο πρόβλεψης 2023-2033.

Source: Futuremarketinsights

Κύριες τάσεις

  1. Τα κατοικίδια ζώα αντιμετωπίζονται περισσότερο σαν μέλη της οικογένειας, γεγονός που οδηγεί σε αυξημένες δαπάνες για αγαθά και υπηρεσίες πολυτελείας.
  2. Πριμοδότηση: Τα φυσικά και βιολογικά προϊόντα κατοικίδιων ζώων γίνονται όλο και πιο περιζήτητα.
  3. Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να πραγματοποιεί το 35% των πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη μεγαλύτερη αγορά φροντίδας κατοικίδιων ζώων στη Δυτική Ευρώπη, τα ηλεκτρονικά καταστήματα κυριαρχούν στον τομέα.
  4. Βιωσιμότητα: Ανερχόμενη αγορά για βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα φροντίδας κατοικίδιων ζώων.
  5. Οι εταιρείες παρέχουν προσαρμοσμένα αγαθά και υπηρεσίες που ταιριάζουν στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των κατοικίδιων ζώων.

Κυριαρχία του Ηνωμένου Βασιλείου και περιφερειακή ανάπτυξη

Η ευρωπαϊκή αγορά τροφών για κατοικίδια ζώα, αξίας 47,74 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2022, σημείωσε σημαντική αύξηση 23,6% μεταξύ 2017 και 2021. Αυτή η επέκταση οφείλεται κυρίως στον αυξανόμενο πληθυσμό κατοικίδιων ζώων, ο οποίος έφτασε τα 324,4 εκατομμύρια το 2022 από 290,5 εκατομμύρια το 2017, μαζί με την αυξανόμενη τάση εξανθρωπισμού κατοικίδιων ζώων και την αυξημένη εστίαση στην υγεία και την ευημερία των κατοικίδιων ζώων.

Το Ηνωμένο Βασίλειο ηγείται της ευρωπαϊκής αγοράς, αντιπροσωπεύοντας το 14,9% του συνόλου το 2022. Η κυριαρχία του Ηνωμένου Βασιλείου πηγάζει από τον αυξανόμενο πληθυσμό κατοικίδιων ζώων, την αυξημένη χρήση εμπορικών τροφών για κατοικίδια ζώα, την ευρεία διαθεσιμότητα ποικίλων τροφών για κατοικίδια ζώα, την αντιληπτή αξία για τα χρήματα και την αυξανόμενη ζήτηση για εξειδικευμένες, υγιεινές δίαιτες κατοικίδιων ζώων.

Sourece: Mordorintelligence.com

Πολωνία προβλέπεται να είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά στην Ευρώπη, με αναμενόμενο CAGR 14,3% κατά την περίοδο πρόβλεψης. Αυτή η αύξηση αποδίδεται στον αυξανόμενο πληθυσμό κατοικίδιων ζώων και στη μετάβαση από σπιτικά μαγειρεμένα σε εμπορικά τρόφιμα κατοικίδιων ζώων, που οδηγούνται από την αυξανόμενη τάση εξανθρωπισμού των κατοικίδιων ζώων.

Συνολικά, η ευρωπαϊκή αγορά τροφών για ζώα συντροφιάς προβλέπεται να αυξηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7,5% κατά την προσεχή περίοδο. Αυτή η ανάπτυξη θα τροφοδοτηθεί από τη συνεχιζόμενη αύξηση του πληθυσμού των κατοικίδιων ζώων, την αυξανόμενη εστίαση των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων στην υγεία και την ευημερία των κατοικίδιων ζώων και την αυξημένη υιοθέτηση εμπορικών τροφών κατοικίδιων ζώων σε ολόκληρη την περιοχή.

Παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου φροντίδας κατοικίδιων ζώων: Επισκόπηση και πληροφορίες

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου φροντίδας κατοικίδιων ζώων είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας, που οδηγείται από τον αυξανόμενο ρυθμό υιοθεσίας κατοικίδιων ζώων παγκοσμίως. Αυτή η αγορά περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο ειδών φροντίδας κατοικίδιων ζώων, προϊόντων διατροφής, ρούχων και αξεσουάρ. Το 2022, η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου φροντίδας κατοικίδιων ζώων αποτιμήθηκε σε περίπου 23,01 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και προβλέπεται να φτάσει τα 45,60 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2030, αυξάνοντας με CAGR περίπου 8,92% κατά την περίοδο πρόβλεψης (2023-2030).

Βασικοί παράγοντες της αγοράς:

  1. Αύξηση των ποσοστών υιοθεσίας κατοικίδιων ζώων
  2. Ευκολία ηλεκτρονικών αγορών
  3. Ενσωμάτωση τμημάτων φροντίδας κατοικίδιων ζώων από σημαντικούς παράγοντες ηλεκτρονικού εμπορίου (για παράδειγμα, εξέταση από την Amazon της προσθήκης κτηνιατρικών υπηρεσιών τηλεϊατρικής)

Ανυπομονησία

Καθώς κοιτάζουμε το μέλλον της ευρωπαϊκής αγοράς φροντίδας κατοικίδιων ζώων, είναι σαφές ότι οι τριχωτοί, φτερωτοί και φολιδωτοί φίλοι μας είναι κάτι περισσότερο από κατοικίδια ζώα – είναι οικογένεια. Αυτή η αλλαγή προοπτικής οδηγεί σε αξιοσημείωτη μεταμόρφωση στον κλάδο.

Κατά την περίοδο 2024-2029, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου φροντίδας κατοικίδιων ζώων της Δυτικής Ευρώπης προβλέπεται να σημειώσει θετική αύξηση αξίας. Από τις κορυφαίες, βιολογικές τροφές κατοικίδιων ζώων έως τα φιλικά προς το περιβάλλον παιχνίδια και τις υπηρεσίες υγείας αιχμής, η αγορά ανταποκρίνεται στην επιθυμία μας να δώσουμε στα κατοικίδια ζώα μας το καλύτερο.

Ενώ υπάρχουν προκλήσεις, ιδιαίτερα για τους νεοεισερχόμενους, οι ευκαιρίες είναι τόσο διαφορετικές όσο και τα ίδια τα κατοικίδια ζώα μας. Καθώς τα όρια μεταξύ των προϊόντων ανθρώπων και κατοικίδιων ζώων συνεχίζουν να θολώνουν και με το ηλεκτρονικό εμπόριο να ανοίγει νέους δρόμους για ευκολία και εξατομίκευση, ένα πράγμα είναι σίγουρο: ο δεσμός μεταξύ των κατοικίδιων ζώων και των ανθρώπων τους θα συνεχίσει να διαμορφώνει αυτή την ακμάζουσα αγορά για τα επόμενα χρόνια.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+