3 λεπτά για ανάγνωση

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu: Ξεπερνώντας το eBay σε παγκόσμιες επισκέψεις

Σε μόλις δύο χρόνια από την έναρξή της, η κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Temu έχει γίνει μια τρομερή δύναμη στο παγκόσμιο διαδικτυακό τοπίο λιανικής. Η ταχεία άνοδός του, που αποτελεί παράδειγμα της κυριαρχίας του Temu στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οδήγησε να γίνει ο δεύτερος ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο, ξεπερνώντας τον καθιερωμένο παίκτη eBay. Αυτό το αξιοσημείωτο επίτευγμα προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συνεχώς εξελισσόμενη δυναμική του διαδικτυακού εμπορίου και δείχνει πώς η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu αναδιαμορφώνει τη βιομηχανία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu: Ξεπερνώντας το eBay σε παγκόσμιες επισκέψεις
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με στοιχεία του Similarweb, όπως αναφέρει το DoNews, το Temu διαθέτει πλέον σχεδόν 700 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις. Αυτό το αξιοσημείωτο επίτευγμα δεν είναι μόνο εντυπωσιακό λόγω της ταχείας ανάπτυξής του, αλλά και επειδή έχει διαταράξει με επιτυχία μια καλά εδραιωμένη αγορά που κυριαρχείται από γίγαντες της βιομηχανίας.

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu τονίζεται περαιτέρω από το γεγονός ότι είναι η μόνη πλατφόρμα στην πρώτη εικοσάδα που κυκλοφόρησε την τελευταία δεκαετία. Ο τελευταίος σημαντικός παίκτης που εισήλθε στη σκηνή ήταν ο Coupang της Νότιας Κορέας, υπογραμμίζοντας τις προκλήσεις της διείσδυσης σε έναν χώρο που κυβερνάται από παγκόσμια μεγαθήρια όπως το Amazon, το eBay και το Alibaba.

Επιθετική επένδυση στην απόκτηση επισκεψιμότητας

Σε αντίθεση με τους περισσότερους ανταγωνιστές, η επισκεψιμότητα της Temu προέρχεται κυρίως από επιθετικές διαφημιστικές καμπάνιες, μια στρατηγική που έχει επικριθεί από διάφορες πλευρές. Αυτή η εστίαση στη διαφήμιση έχει αποφέρει εντυπωσιακές 700 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις, μια κλίμακα άνευ προηγουμένου μεταξύ άλλων λιανοπωλητών.

Για παράδειγμα, ενώ η Amazon λαμβάνει 2,7 δισεκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις, κυρίως από τις ΗΠΑ, η Temu δραστηριοποιείται σε 79 χώρες, με την αγορά των ΗΠΑ να αποτελεί μόνο ένα μικρό μέρος της κυκλοφορίας της. Αυτό υπογραμμίζει την επιθετική παγκόσμια στρατηγική επέκτασης της Temu, τοποθετώντας την ως έναν τρομερό ανταγωνιστή στη διεθνή σκηνή.

Unlike most competitors, Temu's traffic primarily stems from aggressive advertising campaigns, a strategy that has drawn criticism from various quarters. This focus on advertising has yielded an impressive 700 million monthly visits, a scale unprecedented among other retailers.

Source: Similarweb

Προσέγγιση με προτεραιότητα στις κινητές συσκευές

Αν και η επισκεψιμότητα ιστού της Temu είναι σημαντική, η πλειονότητα των συναλλαγών πιθανότατα προέρχεται από την εφαρμογή της για κινητά. Μέσα σε λίγες εβδομάδες από την κυκλοφορία της τον Σεπτέμβριο του 2022, έγινε η εφαρμογή αγορών με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ. Διατηρεί σταθερά την πρώτη θέση και σήμερα κατέχει την πρώτη θέση σε σχεδόν 80 χώρες όπου δραστηριοποιείται, υπογραμμίζοντας τη σημασία μιας στρατηγικής για κινητά για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εξελισσόμενο επιχειρηματικό μοντέλο

Αρχικά τοποθετημένη ως μια εξαιρετικά φθηνή αγορά για προϊόντα απευθείας από την Κίνα, το επιχειρηματικό μοντέλο της Temu εξελίσσεται. Σήμερα, το 20% των πωλήσεών της στις ΗΠΑ προέρχεται από τοπικές αποθήκες, υποδεικνύοντας ενδεχομένως μια στροφή προς ένα πιο βιώσιμο και τοπικά διαχειριζόμενο μοντέλο εκπλήρωσης.

Η εξέλιξη αυτή υποδηλώνει ότι η Temu μπορεί σταδιακά να απομακρυνθεί από την εξάρτηση από επιεικείς κανόνες που επιτρέπουν τις αδασμολόγητες εισαγωγές. Καθώς οι κανονισμοί γίνονται αυστηρότεροι παγκοσμίως, με χώρες όπως η Τουρκία να αυξάνουν τους τελωνειακούς δασμούς στις ξένες παραγγελίες και να μειώνουν τα όρια φορολογικής απαλλαγής, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να μάθουν από την ικανότητα της Temu να προσαρμόζεται γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες και κανονισμούς της αγοράς.

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu χρησιμεύει ως απόδειξη της ευελιξίας και της καινοτόμου προσέγγισης της πλατφόρμας στον έντονα ανταγωνιστικό διαδικτυακό χώρο λιανικής.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+