3 λεπτά για ανάγνωση

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu: Ξεπερνώντας το eBay σε παγκόσμιες επισκέψεις

Σε μόλις δύο χρόνια από την έναρξή της, η κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Temu έχει γίνει μια τρομερή δύναμη στο παγκόσμιο διαδικτυακό τοπίο λιανικής. Η ταχεία άνοδός του, που αποτελεί παράδειγμα της κυριαρχίας του Temu στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οδήγησε να γίνει ο δεύτερος ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο, ξεπερνώντας τον καθιερωμένο παίκτη eBay. Αυτό το αξιοσημείωτο επίτευγμα προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συνεχώς εξελισσόμενη δυναμική του διαδικτυακού εμπορίου και δείχνει πώς η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu αναδιαμορφώνει τη βιομηχανία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu: Ξεπερνώντας το eBay σε παγκόσμιες επισκέψεις
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με στοιχεία του Similarweb, όπως αναφέρει το DoNews, το Temu διαθέτει πλέον σχεδόν 700 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις. Αυτό το αξιοσημείωτο επίτευγμα δεν είναι μόνο εντυπωσιακό λόγω της ταχείας ανάπτυξής του, αλλά και επειδή έχει διαταράξει με επιτυχία μια καλά εδραιωμένη αγορά που κυριαρχείται από γίγαντες της βιομηχανίας.

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu τονίζεται περαιτέρω από το γεγονός ότι είναι η μόνη πλατφόρμα στην πρώτη εικοσάδα που κυκλοφόρησε την τελευταία δεκαετία. Ο τελευταίος σημαντικός παίκτης που εισήλθε στη σκηνή ήταν ο Coupang της Νότιας Κορέας, υπογραμμίζοντας τις προκλήσεις της διείσδυσης σε έναν χώρο που κυβερνάται από παγκόσμια μεγαθήρια όπως το Amazon, το eBay και το Alibaba.

Επιθετική επένδυση στην απόκτηση επισκεψιμότητας

Σε αντίθεση με τους περισσότερους ανταγωνιστές, η επισκεψιμότητα της Temu προέρχεται κυρίως από επιθετικές διαφημιστικές καμπάνιες, μια στρατηγική που έχει επικριθεί από διάφορες πλευρές. Αυτή η εστίαση στη διαφήμιση έχει αποφέρει εντυπωσιακές 700 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις, μια κλίμακα άνευ προηγουμένου μεταξύ άλλων λιανοπωλητών.

Για παράδειγμα, ενώ η Amazon λαμβάνει 2,7 δισεκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις, κυρίως από τις ΗΠΑ, η Temu δραστηριοποιείται σε 79 χώρες, με την αγορά των ΗΠΑ να αποτελεί μόνο ένα μικρό μέρος της κυκλοφορίας της. Αυτό υπογραμμίζει την επιθετική παγκόσμια στρατηγική επέκτασης της Temu, τοποθετώντας την ως έναν τρομερό ανταγωνιστή στη διεθνή σκηνή.

Unlike most competitors, Temu's traffic primarily stems from aggressive advertising campaigns, a strategy that has drawn criticism from various quarters. This focus on advertising has yielded an impressive 700 million monthly visits, a scale unprecedented among other retailers.

Source: Similarweb

Προσέγγιση με προτεραιότητα στις κινητές συσκευές

Αν και η επισκεψιμότητα ιστού της Temu είναι σημαντική, η πλειονότητα των συναλλαγών πιθανότατα προέρχεται από την εφαρμογή της για κινητά. Μέσα σε λίγες εβδομάδες από την κυκλοφορία της τον Σεπτέμβριο του 2022, έγινε η εφαρμογή αγορών με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ. Διατηρεί σταθερά την πρώτη θέση και σήμερα κατέχει την πρώτη θέση σε σχεδόν 80 χώρες όπου δραστηριοποιείται, υπογραμμίζοντας τη σημασία μιας στρατηγικής για κινητά για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εξελισσόμενο επιχειρηματικό μοντέλο

Αρχικά τοποθετημένη ως μια εξαιρετικά φθηνή αγορά για προϊόντα απευθείας από την Κίνα, το επιχειρηματικό μοντέλο της Temu εξελίσσεται. Σήμερα, το 20% των πωλήσεών της στις ΗΠΑ προέρχεται από τοπικές αποθήκες, υποδεικνύοντας ενδεχομένως μια στροφή προς ένα πιο βιώσιμο και τοπικά διαχειριζόμενο μοντέλο εκπλήρωσης.

Η εξέλιξη αυτή υποδηλώνει ότι η Temu μπορεί σταδιακά να απομακρυνθεί από την εξάρτηση από επιεικείς κανόνες που επιτρέπουν τις αδασμολόγητες εισαγωγές. Καθώς οι κανονισμοί γίνονται αυστηρότεροι παγκοσμίως, με χώρες όπως η Τουρκία να αυξάνουν τους τελωνειακούς δασμούς στις ξένες παραγγελίες και να μειώνουν τα όρια φορολογικής απαλλαγής, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να μάθουν από την ικανότητα της Temu να προσαρμόζεται γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες και κανονισμούς της αγοράς.

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu χρησιμεύει ως απόδειξη της ευελιξίας και της καινοτόμου προσέγγισης της πλατφόρμας στον έντονα ανταγωνιστικό διαδικτυακό χώρο λιανικής.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία βλέπουν αργή υιοθέτηση
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία βλέπουν αργή υιοθέτηση

Μια πρόσφατη δημοσκόπηση τάσεων από το ECC Köln αποκαλύπτει ότι οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία, γνωστές και ως “αγορές σε ροή”, κερδίζουν αναγνώριση. Έξι στους δέκα Γερμανούς καταναλωτές κατανοούν τώρα την ιδέα, διπλασιάζοντας το επίπεδο ευαισθητοποίησης σε σχέση με πριν από τρία χρόνια. Ωστόσο, το ποσοστό υιοθέτησης των ζωντανών αγορών στη Γερμανία παραμένει χαμηλό.

Ανάγνωση άρθρου
Τα έσοδα της OpenAI αυξάνονται κατά 1700% εν μέσω συγκέντρωσης κεφαλαίων ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα έσοδα της OpenAI αυξάνονται κατά 1700% εν μέσω συγκέντρωσης κεφαλαίων ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Με αύξηση 1700% στα μηνιαία έσοδά της από τις αρχές του 2023, η OpenAI μπορεί να καυχηθεί ότι είναι μια πραγματική ιστορία επιτυχίας. Οδηγώντας επιδέξια το κύμα της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, η εκκίνηση της Καλιφόρνια διαβεβαιώνει ότι τα οικονομικά της είναι σε εξαιρετική κατάσταση και προετοιμάζει το έδαφος για να εξασφαλίσει έναν σημαντικό γύρο συγκέντρωσης […]

Ανάγνωση άρθρου
Το ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο αντιμετωπίζει σοβαρό χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων
2 λεπτά για ανάγνωση

Το ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο αντιμετωπίζει σοβαρό χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων

Μια νέα μελέτη για την αγορά εργασίας αναφέρει ότι η επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Ολλανδίας πλήττεται από τη μεγάλη έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων. Είναι τρελό το γεγονός ότι εννέα στις δέκα εταιρείες σε αυτόν τον τομέα λένε ότι οι εργαζόμενοί τους δεν γνωρίζουν αρκετά για τα ψηφιακά εργαλεία. Η Paneia, μια ερευνητική εταιρεία, έκανε τη μελέτη […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+