3 λεπτά για ανάγνωση

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu: Ξεπερνώντας το eBay σε παγκόσμιες επισκέψεις

Σε μόλις δύο χρόνια από την έναρξή της, η κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Temu έχει γίνει μια τρομερή δύναμη στο παγκόσμιο διαδικτυακό τοπίο λιανικής. Η ταχεία άνοδός του, που αποτελεί παράδειγμα της κυριαρχίας του Temu στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οδήγησε να γίνει ο δεύτερος ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο, ξεπερνώντας τον καθιερωμένο παίκτη eBay. Αυτό το αξιοσημείωτο επίτευγμα προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συνεχώς εξελισσόμενη δυναμική του διαδικτυακού εμπορίου και δείχνει πώς η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu αναδιαμορφώνει τη βιομηχανία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu: Ξεπερνώντας το eBay σε παγκόσμιες επισκέψεις
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με στοιχεία του Similarweb, όπως αναφέρει το DoNews, το Temu διαθέτει πλέον σχεδόν 700 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις. Αυτό το αξιοσημείωτο επίτευγμα δεν είναι μόνο εντυπωσιακό λόγω της ταχείας ανάπτυξής του, αλλά και επειδή έχει διαταράξει με επιτυχία μια καλά εδραιωμένη αγορά που κυριαρχείται από γίγαντες της βιομηχανίας.

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu τονίζεται περαιτέρω από το γεγονός ότι είναι η μόνη πλατφόρμα στην πρώτη εικοσάδα που κυκλοφόρησε την τελευταία δεκαετία. Ο τελευταίος σημαντικός παίκτης που εισήλθε στη σκηνή ήταν ο Coupang της Νότιας Κορέας, υπογραμμίζοντας τις προκλήσεις της διείσδυσης σε έναν χώρο που κυβερνάται από παγκόσμια μεγαθήρια όπως το Amazon, το eBay και το Alibaba.

Επιθετική επένδυση στην απόκτηση επισκεψιμότητας

Σε αντίθεση με τους περισσότερους ανταγωνιστές, η επισκεψιμότητα της Temu προέρχεται κυρίως από επιθετικές διαφημιστικές καμπάνιες, μια στρατηγική που έχει επικριθεί από διάφορες πλευρές. Αυτή η εστίαση στη διαφήμιση έχει αποφέρει εντυπωσιακές 700 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις, μια κλίμακα άνευ προηγουμένου μεταξύ άλλων λιανοπωλητών.

Για παράδειγμα, ενώ η Amazon λαμβάνει 2,7 δισεκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις, κυρίως από τις ΗΠΑ, η Temu δραστηριοποιείται σε 79 χώρες, με την αγορά των ΗΠΑ να αποτελεί μόνο ένα μικρό μέρος της κυκλοφορίας της. Αυτό υπογραμμίζει την επιθετική παγκόσμια στρατηγική επέκτασης της Temu, τοποθετώντας την ως έναν τρομερό ανταγωνιστή στη διεθνή σκηνή.

Unlike most competitors, Temu's traffic primarily stems from aggressive advertising campaigns, a strategy that has drawn criticism from various quarters. This focus on advertising has yielded an impressive 700 million monthly visits, a scale unprecedented among other retailers.

Source: Similarweb

Προσέγγιση με προτεραιότητα στις κινητές συσκευές

Αν και η επισκεψιμότητα ιστού της Temu είναι σημαντική, η πλειονότητα των συναλλαγών πιθανότατα προέρχεται από την εφαρμογή της για κινητά. Μέσα σε λίγες εβδομάδες από την κυκλοφορία της τον Σεπτέμβριο του 2022, έγινε η εφαρμογή αγορών με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ. Διατηρεί σταθερά την πρώτη θέση και σήμερα κατέχει την πρώτη θέση σε σχεδόν 80 χώρες όπου δραστηριοποιείται, υπογραμμίζοντας τη σημασία μιας στρατηγικής για κινητά για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εξελισσόμενο επιχειρηματικό μοντέλο

Αρχικά τοποθετημένη ως μια εξαιρετικά φθηνή αγορά για προϊόντα απευθείας από την Κίνα, το επιχειρηματικό μοντέλο της Temu εξελίσσεται. Σήμερα, το 20% των πωλήσεών της στις ΗΠΑ προέρχεται από τοπικές αποθήκες, υποδεικνύοντας ενδεχομένως μια στροφή προς ένα πιο βιώσιμο και τοπικά διαχειριζόμενο μοντέλο εκπλήρωσης.

Η εξέλιξη αυτή υποδηλώνει ότι η Temu μπορεί σταδιακά να απομακρυνθεί από την εξάρτηση από επιεικείς κανόνες που επιτρέπουν τις αδασμολόγητες εισαγωγές. Καθώς οι κανονισμοί γίνονται αυστηρότεροι παγκοσμίως, με χώρες όπως η Τουρκία να αυξάνουν τους τελωνειακούς δασμούς στις ξένες παραγγελίες και να μειώνουν τα όρια φορολογικής απαλλαγής, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να μάθουν από την ικανότητα της Temu να προσαρμόζεται γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες και κανονισμούς της αγοράς.

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu χρησιμεύει ως απόδειξη της ευελιξίας και της καινοτόμου προσέγγισης της πλατφόρμας στον έντονα ανταγωνιστικό διαδικτυακό χώρο λιανικής.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+