3 λεπτά για ανάγνωση

Η μελέτη του Snapchat επιβεβαιώνει ότι οι δημιουργοί περιεχομένου διατηρούν μεγαλύτερη προσοχή και αυξάνουν τις πωλήσεις

Το μάρκετινγκ επιρροής συνδέεται κυρίως με την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Το Snapchat, σε συνεργασία με το πρακτορείο μέσων ενημέρωσης OMG και την εταιρεία ερευνών eye square, διεξήγαγε μια μελέτη που εξετάζει τον αντίκτυπο των δημιουργών στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η έρευνα δείχνει ότι οι δημιουργοί περιεχομένου έχουν πραγματικό αντίκτυπο στις πωλήσεις, όχι μόνο στα ανώτερα στάδια της διοχέτευσης μάρκετινγκ αλλά και στην τελική λήψη αποφάσεων των πελατών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η μελέτη του Snapchat επιβεβαιώνει ότι οι δημιουργοί περιεχομένου διατηρούν μεγαλύτερη προσοχή και αυξάνουν τις πωλήσεις
Πηγή: Depositphotos

Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 12.000 χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (ηλικίας 13-49 ετών) στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, τη Γαλλία και τη Σαουδική Αραβία. Η έρευνα συνδύασε ερωτηματολόγια ενίσχυσης επωνυμίας, δοκιμάζοντας διαφημίσεις σε πραγματικό πλαίσιο και προσομοιώνοντας αγορές όπου οι ερωτηθέντες μπορούσαν να αναζητήσουν προϊόντα και να τα προσθέσουν στο καλάθι τους.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι διαφημίσεις που καθοδηγούνται από δημιουργούς διατηρούν την προσοχή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αυξάνουν την ανάκληση επωνυμίας και οδηγούν σε υψηλότερη πρόθεση αγοράς.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι δημιουργοί στην πλατφόρμα Snapchat αναδείχθηκαν από την έρευνα ως πιο αυθεντικοί και αξιόπιστοι σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες. Ωστόσο, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι δημιουργοί μπορούν να επηρεάσουν τις πωλήσεις, ιδιαίτερα όταν είναι στρατηγικά ενσωματωμένοι σε καμπάνιες.

Snapchat Study

Source: Snapchat

Οι δημιουργοί περιεχομένου αυξάνουν τις πωλήσεις, όχι μόνο την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας

Το 68% των καταναλωτών ανέφεραν ότι αντιμετώπισαν χορηγούμενο περιεχόμενο από δημιουργούς. Η οικονομία των δημιουργών βιώνει μια άνθηση και αναμένεται να αυξηθεί σε 480 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027.

Η μελέτη αποκάλυψε ότι οι διαφημίσεις που καθοδηγούνται από δημιουργούς μπορούν να διατηρήσουν την προσοχή πιο αποτελεσματικά, κατά μέσο όρο 12% περισσότερο από τις τυπικές μορφές διαφήμισης. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές περνούν περισσότερο χρόνο μαζί τους και είναι πιο πιθανό να απορροφήσουν το βασικό μήνυμα της μάρκας.

Το αποτέλεσμα αυτό αντανακλάται επίσης στην αγοραστική συμπεριφορά. Όταν οι πελάτες εκτέθηκαν για πρώτη φορά σε διαφημίσεις υπό την καθοδήγηση δημιουργών ακολουθούμενες από διαφημίσεις προϊόντων, ήταν πιο πιθανό να δουν λεπτομέρειες προϊόντος και τελικά να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Επιπλέον, οι επωνυμίες που χρησιμοποίησαν συνεργασίες δημιουργών ήταν πιο πιθανό να συμπεριληφθούν στην εκτίμηση των καταναλωτών κατά τις τελικές αποφάσεις αγοράς τους, δίνοντάς τους πλεονέκτημα στο ανταγωνιστικό τοπίο.

Snapchat Study

Source: Snapchat

Οι δημιουργοί ενισχύουν την εμπιστοσύνη και τη φήμη της επωνυμίας

Πέρα από τις απευθείας πωλήσεις, οι δημιουργοί ενισχύουν την αξιοπιστία της επωνυμίας. Οι καταναλωτές που είδαν έναν συνδυασμό διαφήμισης υπό την καθοδήγηση δημιουργών και διαφήμισης προϊόντων αντιλήφθηκαν τις επωνυμίες ως πιο αξιόπιστες σε σύγκριση με εκείνους που είδαν μόνο διαφημίσεις προϊόντων.

“Οι παγκόσμιοι καταναλωτές μας είπαν ότι οι απόψεις των δημιουργών είναι σχετικές τόσο κατά τη διάρκεια της εξέτασης (71%) όσο και της αγοράς (70%) των αγοραστικών ταξιδιών τους”, αναφέρει η έκθεση του Snapchat.

Το Snapchat ισχυρίζεται ότι οι δημιουργοί του θεωρούνται πιο αυθεντικοί και αξιόπιστοι από τους influencers σε άλλες πλατφόρμες. Σύμφωνα με την πλατφόρμα, αυτό σχετίζεται με την εστίασή της στην επικοινωνία μεταξύ φίλων και οικογένειας, η οποία φυσικά ενισχύει και τη σχέση με τους δημιουργούς περιεχομένου.

Το Snapchat υποστηρίζει ότι οι συστάσεις από τους δημιουργούς του έχουν ισχυρότερο αντίκτυπο στις αποφάσεις αγοράς. Αυτό συμβαίνει επειδή οι οπαδοί τους τους βλέπουν περισσότερο ως φίλους παρά ως παραδοσιακούς επηρεαστές.

Ωστόσο, η έρευνα δεν προσφέρει συγκεκριμένες συγκρίσεις με άλλα κοινωνικά δίκτυα ή σκληρά δεδομένα που θα επιβεβαίωναν οριστικά αυτή τη διαφορά.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU