
Ακριβέστεροι χρόνοι παράδοσης = υψηλότερη πιθανότητα αγοράς
Το Google Merchant Center μπορεί πλέον να ενημερώνει αυτόματα τα δεδομένα αποστολής για προϊόντα. Όχι μόνο με βάση αυτό που ορίζετε στη διεπαφή, αλλά και με βάση ιστορικά δεδομένα από πραγματικές παραγγελίες ή δεδομένα που λαμβάνονται από τον ιστότοπό σας μέσω του προγράμματος ανίχνευσης Google.
Για τους πελάτες, αυτό σημαίνει μια πιο ακριβή εκτίμηση του πότε θα λάβουν πραγματικά τα αγαθά. Για τα e-shops, καλύτερη αξιοπιστία και δυνητικά υψηλότερα ποσοστά μετατροπής, ειδικά σε σύγκριση με ανταγωνιστές που δεν εμφανίζουν παρόμοια στοιχεία ή έχουν ανακριβείς πληροφορίες.
Πώς λειτουργεί η αποστολή στο Google Merchant Center;
Η δυνατότητα χρησιμοποιεί δύο τύπους δεδομένων:
- Ανιχνευμένες ταχύτητες αποστολής – Η Google παρακολουθεί τι εμφανίζετε σχετικά με τις αποστολές απευθείας στον ιστότοπό σας και το συγκρίνει με αυτό που υπάρχει στο Merchant Center.
- Επιδόσεις ταχυτήτων αποστολής – το σύστημα αξιολογεί τους πραγματικούς χρόνους παράδοσης από προηγούμενες παραγγελίες εάν το ηλεκτρονικό κατάστημα μοιράζεται δεδομένα παρακολούθησης μέσω συνεργάτη ή Content API.
Εάν λάβει αυτά τα δεδομένα, μπορεί να ενημερώσει αυτόματα τα στοιχεία αποστολής που εμφανίζονται στις Αγορές Google και σε άλλες μορφές.
Τι ισχύει σήμερα για την τοπική αγορά;
Η λειτουργία λειτουργεί επί του παρόντος ενεργά μόνο για τις ΗΠΑ, αλλά τα ηλεκτρονικά καταστήματα εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών μπορούν ήδη να εγγραφούν στο σύστημα και να ξεκινήσουν την τεχνική προετοιμασία – να συνδέσουν τους λογαριασμούς τους, να ενεργοποιήσουν την ανίχνευση ιστότοπων ή να διασφαλίσουν τη συλλογή ιστορικών δεδομένων παράδοσης.
Αν και αυτή η λειτουργία δεν εκτελείται ακόμη στην περιοχή μας, η Google επιτρέπει ήδη την προετοιμασία των πάντων εκ των προτέρων. Για τα e-shops, αυτή είναι μια ευκαιρία να συντονίσουν τα συστήματά τους πριν επεκταθεί η δυνατότητα. Τη στιγμή που φτάνει εδώ, μπορούν να μπουν αμέσως στο παιχνίδι.
Πώς να προετοιμαστείτε τώρα;
- Ενεργοποιήστε το πρόγραμμα ανίχνευσης Google StoreBot – θα φορτώσει δεδομένα αποστολής από τον ιστότοπό σας.
- Ενσωματώστε σήματα παρακολούθησης παραγγελιών μέσω Content API – εάν το σύστημά σας το επιτρέπει.
- Συνδέστε το Google Merchant Center με έναν συνεργάτη που μπορεί να παρέχει δεδομένα παρακολούθησης , όπως συνεργάτες εφοδιαστικής ή τεχνολογίας.
- Ενεργοποιήστε την επιλογή αυτόματων ενημερώσεων στις ρυθμίσεις του Merchant Center – θα είναι ανενεργή προς το παρόν, αλλά λειτουργικά έτοιμη.
Παρόλο που αυτή η λειτουργία δεν έχει επί του παρόντος άμεσο αντίκτυπο στα τοπικά ηλεκτρονικά καταστήματα, η Google μπορεί να την εισαγάγει παγκοσμίως μέσα σε μερικούς μήνες. Εάν ένας έμπορος αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με τη μορφή ακριβών και αυτόματα ενημερωμένων δεδομένων παράδοσης, μπορεί να αποκτήσει μεγαλύτερη προβολή και εμπιστοσύνη πελατών.
Οι πελάτες παρακολουθούν όλο και περισσότερο όχι μόνο την τιμή αλλά και πότε θα λάβουν το πακέτο τους. Και η Google λαμβάνει υπόψη αυτήν τη συμπεριφορά κατά την αξιολόγηση της απόδοσης της καμπάνιας.