3 λεπτά για ανάγνωση

Η νέα λειτουργία αγορών της Google υπόσχεται να τερματίσει τις εικασίες χρόνου παράδοσης

Η Google επεκτείνει τη λειτουργικότητα στο Google Merchant Center που στοχεύει στη βελτίωση της ακρίβειας των δεδομένων αποστολής για προϊόντα. Η νέα δυνατότητα που ονομάζεται Automatic Shipping Updates λειτουργεί προς το παρόν μόνο στις ΗΠΑ, αλλά τα ηλεκτρονικά καταστήματα από άλλες χώρες μπορούν ήδη να συμμετάσχουν. Πώς λειτουργεί αυτή η νέα δυνατότητα, τι μπορεί να επηρεάσει και γιατί πρέπει να σας ενδιαφέρει;

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η νέα λειτουργία αγορών της Google υπόσχεται να τερματίσει τις εικασίες χρόνου παράδοσης
Πηγή: ChatGPT

Ακριβέστεροι χρόνοι παράδοσης = υψηλότερη πιθανότητα αγοράς

Το Google Merchant Center μπορεί πλέον να ενημερώνει αυτόματα τα δεδομένα αποστολής για προϊόντα. Όχι μόνο με βάση αυτό που ορίζετε στη διεπαφή, αλλά και με βάση ιστορικά δεδομένα από πραγματικές παραγγελίες ή δεδομένα που λαμβάνονται από τον ιστότοπό σας μέσω του προγράμματος ανίχνευσης Google.

Για τους πελάτες, αυτό σημαίνει μια πιο ακριβή εκτίμηση του πότε θα λάβουν πραγματικά τα αγαθά. Για τα e-shops, καλύτερη αξιοπιστία και δυνητικά υψηλότερα ποσοστά μετατροπής, ειδικά σε σύγκριση με ανταγωνιστές που δεν εμφανίζουν παρόμοια στοιχεία ή έχουν ανακριβείς πληροφορίες.

Πώς λειτουργεί η αποστολή στο Google Merchant Center;

Η δυνατότητα χρησιμοποιεί δύο τύπους δεδομένων:

  • Ανιχνευμένες ταχύτητες αποστολής – Η Google παρακολουθεί τι εμφανίζετε σχετικά με τις αποστολές απευθείας στον ιστότοπό σας και το συγκρίνει με αυτό που υπάρχει στο Merchant Center.
  • Επιδόσεις ταχυτήτων αποστολής – το σύστημα αξιολογεί τους πραγματικούς χρόνους παράδοσης από προηγούμενες παραγγελίες εάν το ηλεκτρονικό κατάστημα μοιράζεται δεδομένα παρακολούθησης μέσω συνεργάτη ή Content API.

Εάν λάβει αυτά τα δεδομένα, μπορεί να ενημερώσει αυτόματα τα στοιχεία αποστολής που εμφανίζονται στις Αγορές Google και σε άλλες μορφές.

Τι ισχύει σήμερα για την τοπική αγορά;

Η λειτουργία λειτουργεί επί του παρόντος ενεργά μόνο για τις ΗΠΑ, αλλά τα ηλεκτρονικά καταστήματα εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών μπορούν ήδη να εγγραφούν στο σύστημα και να ξεκινήσουν την τεχνική προετοιμασία – να συνδέσουν τους λογαριασμούς τους, να ενεργοποιήσουν την ανίχνευση ιστότοπων ή να διασφαλίσουν τη συλλογή ιστορικών δεδομένων παράδοσης.

Αν και αυτή η λειτουργία δεν εκτελείται ακόμη στην περιοχή μας, η Google επιτρέπει ήδη την προετοιμασία των πάντων εκ των προτέρων. Για τα e-shops, αυτή είναι μια ευκαιρία να συντονίσουν τα συστήματά τους πριν επεκταθεί η δυνατότητα. Τη στιγμή που φτάνει εδώ, μπορούν να μπουν αμέσως στο παιχνίδι.

Πώς να προετοιμαστείτε τώρα;

  1. Ενεργοποιήστε το πρόγραμμα ανίχνευσης Google StoreBot – θα φορτώσει δεδομένα αποστολής από τον ιστότοπό σας.
  2. Ενσωματώστε σήματα παρακολούθησης παραγγελιών μέσω Content API – εάν το σύστημά σας το επιτρέπει.
  3. Συνδέστε το Google Merchant Center με έναν συνεργάτη που μπορεί να παρέχει δεδομένα παρακολούθησης , όπως συνεργάτες εφοδιαστικής ή τεχνολογίας.
  4. Ενεργοποιήστε την επιλογή αυτόματων ενημερώσεων στις ρυθμίσεις του Merchant Center – θα είναι ανενεργή προς το παρόν, αλλά λειτουργικά έτοιμη.

Παρόλο που αυτή η λειτουργία δεν έχει επί του παρόντος άμεσο αντίκτυπο στα τοπικά ηλεκτρονικά καταστήματα, η Google μπορεί να την εισαγάγει παγκοσμίως μέσα σε μερικούς μήνες. Εάν ένας έμπορος αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με τη μορφή ακριβών και αυτόματα ενημερωμένων δεδομένων παράδοσης, μπορεί να αποκτήσει μεγαλύτερη προβολή και εμπιστοσύνη πελατών.

Οι πελάτες παρακολουθούν όλο και περισσότερο όχι μόνο την τιμή αλλά και πότε θα λάβουν το πακέτο τους. Και η Google λαμβάνει υπόψη αυτήν τη συμπεριφορά κατά την αξιολόγηση της απόδοσης της καμπάνιας.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU