2 λεπτά για ανάγνωση

Η νέα συμφωνία του TikTok με την Amazon θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζετε μέσα σε εφαρμογές

Κοινωνικό δίκτυο, το TikTok έκανε μια μεγάλη κίνηση για να βελτιώσει τις διαδικτυακές αγορές του ανακοινώνοντας μια πρωτοποριακή σχέση με την Amazon. Ο στόχος αυτής της συνεργασίας είναι να διευκολύνει τις αγορές για τους χρήστες του TikTok, επιτρέποντάς τους να αγοράζουν πράγματα από την Amazon απευθείας στην εφαρμογή.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η νέα συμφωνία του TikTok με την Amazon θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζετε μέσα σε εφαρμογές
Πηγή: Depositphotos

Σημαντικά μέρη της ολοκλήρωσης

1. Εύκολες αγορές στο Amazon μέσα στην εφαρμογή

2. Ένας μοναδικός, ασφαλής σύνδεσμος μεταξύ κοινωνικών λογαριασμών netwrok TikTok και Amazon

3. Οι καταχωρίσεις TikTok εμφανίζουν τιμές σε πραγματικό χρόνο, καταλληλότητα συνδρομής Prime και εκτιμήσεις άφιξης

Η τελευταία προσπάθεια του TikTok να ενισχύσει το εμπόριο εντός εφαρμογής είναι η σχέση. Αυτή η τάση έχει αυξηθεί γρήγορα σε μέρη όπως η Κίνα, αλλά δεν έχει πιάσει πολλά στις δυτικές χώρες ακόμα.

Σκηνικό: Βιομηχανία

Η Amazon συνεργάζεται με άλλα κοινωνικά δίκτυα με τον ίδιο τρόπο, όπως το Meta και το Snapchat. Λέγεται ότι το Pinterest ακολουθεί αυτήν την τάση, αλλά δεν έχει γίνει δημόσια ανακοίνωση.

Πιθανά προβλήματα

Οι άνθρωποι στις ΗΠΑ εξετάζουν πάντα προσεκτικά το TikTok επειδή πιστεύουν ότι έχει δεσμούς με την κινεζική κυβέρνηση. Ορισμένοι χρήστες μπορεί να διστάζουν να συνδέσουν τους λογαριασμούς τους στο Amazon επειδή φοβούνται ότι οι πληροφορίες τους θα κοινοποιηθούν.

Πώς λειτουργεί το TikTok

Η εφαρμογή ελπίζει ότι η ευκολία χρήσης θα κάνει τους ανθρώπους να μην ανησυχούν για τη χρήση της. Κάνοντας τις αγορές εύκολες, το κοινωνικό δίκτυο TikTok θέλει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ενεργούν οι χρήστες και να κάνει περισσότερους ανθρώπους να αγοράζουν πράγματα μέσα στην εφαρμογή.

Τι σημαίνει αυτό για τις ηλεκτρονικές αγορές

Αυτή η σχέση δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι διαδικτυακές αγορές συνδέονται όλο και περισσότερο, γεγονός που θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν και αγοράζουν πράγματα στο διαδίκτυο.

Με το κοινωνικό εμπόριο να αλλάζει συνεχώς, αυτός ο συνδυασμός TikTok-Amazon θα μπορούσε να γίνει το πρότυπο για το πώς πρέπει να λειτουργούν οι εφαρμογές κοινωνικών μέσων με τις αγορές.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+