2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
Πηγή: Canva Pro License

Η ολλανδική fintech Mollie ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Η εταιρεία διαχειρίζεται ήδη πληρωμές για περισσότερες από 250.000 επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη.

Σύμφωνα με τη Mollie, οι Σλοβένοι και οι Ούγγροι πωλητές συχνά εμποδίζονται από τα εργαλεία πληρωμής παλαιού τύπου. Στην Τσεχική Δημοκρατία, η εταιρεία βλέπει δυνατότητες βελτίωσης των μεθόδων πληρωμής.

Η πλατφόρμα της εταιρείας είναι αρκετά απλή. Χειρίζεται την επεξεργασία πληρωμών, την αναφορά και την προστασία από απάτη, όλα σε ένα μέρος. Τα διαδικτυακά καταστήματα δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν ταχυδακτυλουργίες με πολλούς παρόχους.

Δημιουργία τοπικών ομάδων

Η Mollie δεν εγκαταλείπει απλώς μια γενική λύση και φεύγει. Προσλαμβάνουν τοπικές ομάδες σε κάθε χώρα για να παρέχουν την κατάλληλη υποστήριξη. Αυτό έχει σημασία επειδή οι προτιμήσεις πληρωμής διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα. Αυτό που λειτουργεί στο Άμστερνταμ μπορεί να αποτύχει στην Πράγα. Κάθε αγορά λαμβάνει επιλογές πληρωμής που χρησιμοποιούν πραγματικά οι τοπικοί πελάτες.

Αυτό περιλαμβάνει το Apple Pay και το Google Pay, αλλά και τοπικά αγαπημένα. Επιπλέον, επιλογές buy-now-pay-later όπως η Klarna που έχουν γίνει απαραίτητες για πολλούς αγοραστές.

Ο Koen Köppen, Διευθύνων Σύμβουλος της Mollie, δήλωσε:

«Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που φέρνουμε την εμπειρία της Mollie σε ακόμη περισσότερες επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη, ειδικά καθώς επεκτεινόμαστε σε μια συναρπαστική ευρωπαϊκή αγορά. Καθώς συνεχίζουμε να επεκτεινόμαστε σε νέες αγορές, η αποστολή μας παραμένει σαφής: να κάνουμε τη διαχείριση χρημάτων εύκολη για κάθε επιχείρηση στην Ευρώπη.

Όχι μόνο για πληρωμές

Ο Köppen βλέπει το έργο ως μεγαλύτερο από την απλή επεξεργασία συναλλαγών. «Υποστηρίζουμε τους τοπικούς επιχειρηματίες στην υλοποίηση των φιλοδοξιών τους, τόσο εντός όσο και εκτός των εθνικών τους συνόρων», είπε.

Η πλατφόρμα λειτουργεί τόσο για μικροσκοπικές νεοσύστατες επιχειρήσεις όσο και για μεγάλες επιχειρήσεις. Η Mollie σχεδίασε τη διαδικασία εγκατάστασης ώστε να είναι απλή για τις μικρές επιχειρήσεις, αλλά αρκετά ισχυρή για μεγάλες λειτουργίες. Αυτό ακολουθεί το περσινό λανσάρισμα στην Ιταλία. Η εταιρεία δραστηριοποιείται ήδη στην Ολλανδία, το Βέλγιο, την Ιταλία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Πορτογαλία. Είναι σαφές ότι εργάζονται συστηματικά σε όλη την Ευρώπη.

Τι ακολουθεί

Η Mollie σχεδιάζει περισσότερες εκτοξεύσεις σύντομα, αλλά δεν λέει ποιες χώρες είναι οι επόμενες. Δεδομένου του μοτίβου, άλλες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης φαίνονται πιθανές.

Προς το παρόν, επικεντρώνονται στην οικοδόμηση ισχυρών θέσεων σε αυτές τις τρεις νέες αγορές. Εάν λειτουργήσει, θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την ίδια προσέγγιση και αλλού στην περιοχή.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU