2 λεπτά για ανάγνωση

Η Ουγγαρία μόλις σόκαρε τον κόσμο του λιανικού εμπορίου με αυτόν τον κανόνα πληρωμής

Η Ουγγαρία ψήφισε νόμο που θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2025, σύμφωνα με τον οποίο τα καταστήματα πρέπει να επιτρέπουν στους πελάτες να πληρώνουν με μετρητά. Ο νόμος λέει ότι οι άνθρωποι πρέπει να είναι σε θέση να πληρώνουν με μετρητά αυτοπροσώπως στα καταστήματα, με αντικαταβολή ή βάζοντας χρήματα σε λογαριασμό.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Ουγγαρία μόλις σόκαρε τον κόσμο του λιανικού εμπορίου με αυτόν τον κανόνα πληρωμής
Πηγή: Canva Pro License

Τι απαιτείται

Οι έμποροι λιανικής πώλησης πρέπει να παρέχουν επιλογές πληρωμής σε μετρητά, όπως:

  • Πληρωμές στο κατάστημα στο σημείο πώλησης
  • Υπηρεσίες αντικαταβολής
  • Καταθέσεις σε ΑΤΜ ή καταθέσεις σε λογαριασμό
  • Πληρωμές με κίτρινες επιταγές

Εξαιρέσεις ισχύουν για διαδικτυακές συνδρομές, διασυνοριακές ηλεκτρονικές πωλήσεις και πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα.

Ανησυχίες του κλάδου

Η OKSZ της Εθνικής Εμπορικής Ένωσης επέκρινε το νόμο, προειδοποιώντας ότι επιβάλλει μη ρεαλιστικές υποχρεώσεις σε ορισμένους τύπους επιχειρήσεων.

Βασικά ζητήματα που εντοπίστηκαν:

  • Τα καταστήματα αυτοεξυπηρέτησης αντιμετωπίζουν λειτουργικές δυσκολίες
  • Οι θυρίδες δεμάτων απαιτούν δαπανηρές τροποποιήσεις
  • Οι αυτόματοι πωλητές χρειάζονται αναβαθμίσεις ασφαλείας
  • Υψηλό κόστος μετατροπής για υφιστάμενες λειτουργίες χωρίς μετρητά
  • Πιθανές διακοπές της υπηρεσίας

Η ένωση υποστηρίζει ότι ο κανονισμός παραβλέπει την τάση προς τις ηλεκτρονικές πληρωμές και μπορεί να προκαλέσει προκλήσεις για τις μικρότερες επιχειρήσεις.

Επιπτώσεις στο λιανικό εμπόριο

Η τροπολογία έρχεται σε αντίθεση με την ευρύτερη ευρωπαϊκή τάση προς τις ψηφιακές πληρωμές. Ενώ διασφαλίζει ότι οι πελάτες που προτιμούν μετρητά δεν αποκλείονται από τις αγορές, δημιουργεί απαιτήσεις συμμόρφωσης για επιχειρήσεις που έχουν μετακινηθεί σε λειτουργίες χωρίς μετρητά.

Οι έμποροι λιανικής πώλησης πρέπει να εφαρμόσουν συμμορφούμενα συστήματα πληρωμών έως την προθεσμία του Ιουλίου.

Προκλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές με έδρα την Ουγγαρία αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα περίπλοκα εμπόδια εφαρμογής, ενώ οι διεθνείς πωλητές επωφελούνται από τη διασυνοριακή εξαίρεση. Οι τοπικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει τώρα να ενσωματώσουν υπηρεσίες αντικαταβολής και συστήματα καταθέσεων λογαριασμών στις πλατφόρμες τους, ενδεχομένως επιβραδύνοντας τις διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς και αυξάνοντας τις απαιτήσεις εξυπηρέτησης πελατών.

Ο νόμος αναγκάζει αποτελεσματικά τις εγχώριες ψηφιακές εταιρείες να διατηρούν υποδομές διπλών πληρωμών, δημιουργώντας ανταγωνιστικό μειονέκτημα έναντι των ξένων ανταγωνιστών που μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν μόνο χωρίς μετρητά στην ουγγρική αγορά.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU