
Τι τις καθιστά πλεονεκτικές σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις; Δεν διακόπτουν το περιεχόμενο, αλλά χρησιμοποιούν φυσικά διαλείμματα προβολής, καθιστώντας τα λιγότερο παρεμβατικά , ενώ τραβούν την προσοχή όταν οι θεατές έχουν πραγματικά χρόνο και χώρο για να αλληλεπιδράσουν.
Πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις σε παύση;
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις πριν και κατά τη διάρκεια του βίντεο που προβάλλονται πριν ή κατά τη διάρκεια των βίντεο, οι διαφημίσεις σε παύση εμφανίζονται μόνο όταν οι θεατές επιλέγουν να κάνουν παύση. Η διαφήμιση εμφανίζεται συνήθως ως στατική ή ελαφρώς κινούμενη απεικόνιση στην οθόνη, συχνά με κωδικό QR ή σαφές CTA για να ακολουθήσουν οι θεατές.
Για παράδειγμα, το YouTube επέκτεινε τις διαφημίσεις παύσης σε έξυπνες τηλεοράσεις από τον Σεπτέμβριο του 2024, όπου μια στατική διαφήμιση εμφανίζεται δίπλα στο πρόγραμμα αναπαραγωγής όταν τίθεται σε παύση.
Το Netflix δοκίμασε ακόμη και διαδραστικές διαφημίσεις παύσης με δυνατότητα αγοράς σε συνεργασία με την Google. Αυτά επέτρεψαν στους θεατές να σαρώσουν ρούχα που φορούσαν χαρακτήρες στο Emily in Paris και να ψωνίσουν παρόμοια προϊόντα.
Το NBCUniversal εισήγαγε διαφημίσεις παύσης σε ζωντανές μεταδόσεις στην πλατφόρμα Peacock. Οι στατικές διαφημίσεις εμφανίζονταν όταν το περιεχόμενο ήταν σε παύση. Σύμφωνα με την NBCU, αυτή η μορφή οδήγησε σε αύξηση 43% στις επισκέψεις στον ιστότοπο της επωνυμίας και 43% υψηλότερη ανάκληση διαφημίσεων σε σύγκριση με τα παραδοσιακά διαφημιστικά σποτ.
Αυτά τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι η παύση της διαφήμισης μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την αύξηση της αφοσίωσης των θεατών χωρίς να διαταράσσεται η εμπειρία προβολής τους.

Source: Reddit, Pale_Baker3255
Πώς μπορούν οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου να επωφεληθούν από αυτήν τη νέα μορφή διαφήμισης;
Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες την κατάλληλη στιγμή. Οι διαφημίσεις σε παύση αντιπροσωπεύουν ένα πιθανό εργαλείο που επιτρέπει στις επωνυμίες να προσεγγίζουν θεατές όταν είναι έτοιμοι να προβούν σε κάποια ενέργεια.
Σύμφωνα με το Video Advertising Bureau, το 51% των θεατών έκανε κάποια ενέργεια αφού είδε μια διαφήμιση παύσης, είτε επισκέφτηκε έναν ιστότοπο, είτε έκανε κλικ σε ένα e-shop είτε έκανε μια αγορά.
Από την άποψη του μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια , αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να συμπληρώσουν αποτελεσματικά τις ψηφιακές και τηλεοπτικές καμπάνιες. Το πλεονέκτημά τους έγκειται στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης μετάβασης μεταξύ παθητικής προβολής και ενεργών αγορών, χάρη στην ενσωμάτωση με κωδικούς QR, απευθείας κλικ και εξατομικευμένες προτάσεις.