3 λεπτά για ανάγνωση

Η παύση διαφημίσεων θα μεταμορφώσει το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Η ψηφιακή διαφήμιση εξελίσσεται συνεχώς και προσαρμόζεται στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Η τελευταία τάση που διαμορφώνει το διαδικτυακό μάρκετινγκ σε πλατφόρμες ροής είναι οι διαφημίσεις παύσης. Πρόκειται για μια νέα μορφή διαφήμισης που εμφανίζεται όταν οι θεατές θέτουν σε παύση το περιεχόμενο που παρακολουθούν.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η παύση διαφημίσεων θα μεταμορφώσει το ηλεκτρονικό εμπόριο;
Πηγή: Depositphotos

Τι τις καθιστά πλεονεκτικές σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις; Δεν διακόπτουν το περιεχόμενο, αλλά χρησιμοποιούν φυσικά διαλείμματα προβολής, καθιστώντας τα λιγότερο παρεμβατικά , ενώ τραβούν την προσοχή όταν οι θεατές έχουν πραγματικά χρόνο και χώρο για να αλληλεπιδράσουν.

Πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις σε παύση;

Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις πριν και κατά τη διάρκεια του βίντεο που προβάλλονται πριν ή κατά τη διάρκεια των βίντεο, οι διαφημίσεις σε παύση εμφανίζονται μόνο όταν οι θεατές επιλέγουν να κάνουν παύση. Η διαφήμιση εμφανίζεται συνήθως ως στατική ή ελαφρώς κινούμενη απεικόνιση στην οθόνη, συχνά με κωδικό QR ή σαφές CTA για να ακολουθήσουν οι θεατές.

Για παράδειγμα, το YouTube επέκτεινε τις διαφημίσεις παύσης σε έξυπνες τηλεοράσεις από τον Σεπτέμβριο του 2024, όπου μια στατική διαφήμιση εμφανίζεται δίπλα στο πρόγραμμα αναπαραγωγής όταν τίθεται σε παύση.

Το Netflix δοκίμασε ακόμη και διαδραστικές διαφημίσεις παύσης με δυνατότητα αγοράς σε συνεργασία με την Google. Αυτά επέτρεψαν στους θεατές να σαρώσουν ρούχα που φορούσαν χαρακτήρες στο Emily in Paris και να ψωνίσουν παρόμοια προϊόντα.

Το NBCUniversal εισήγαγε διαφημίσεις παύσης σε ζωντανές μεταδόσεις στην πλατφόρμα Peacock. Οι στατικές διαφημίσεις εμφανίζονταν όταν το περιεχόμενο ήταν σε παύση. Σύμφωνα με την NBCU, αυτή η μορφή οδήγησε σε αύξηση 43% στις επισκέψεις στον ιστότοπο της επωνυμίας και 43% υψηλότερη ανάκληση διαφημίσεων σε σύγκριση με τα παραδοσιακά διαφημιστικά σποτ.

Αυτά τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι η παύση της διαφήμισης μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την αύξηση της αφοσίωσης των θεατών χωρίς να διαταράσσεται η εμπειρία προβολής τους.

Will Pause Ads Transform E-commerce?

Source: Reddit, Pale_Baker3255

Πώς μπορούν οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου να επωφεληθούν από αυτήν τη νέα μορφή διαφήμισης;

Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες την κατάλληλη στιγμή. Οι διαφημίσεις σε παύση αντιπροσωπεύουν ένα πιθανό εργαλείο που επιτρέπει στις επωνυμίες να προσεγγίζουν θεατές όταν είναι έτοιμοι να προβούν σε κάποια ενέργεια.

Σύμφωνα με το Video Advertising Bureau, το 51% των θεατών έκανε κάποια ενέργεια αφού είδε μια διαφήμιση παύσης, είτε επισκέφτηκε έναν ιστότοπο, είτε έκανε κλικ σε ένα e-shop είτε έκανε μια αγορά.

Από την άποψη του μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια , αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να συμπληρώσουν αποτελεσματικά τις ψηφιακές και τηλεοπτικές καμπάνιες. Το πλεονέκτημά τους έγκειται στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης μετάβασης μεταξύ παθητικής προβολής και ενεργών αγορών, χάρη στην ενσωμάτωση με κωδικούς QR, απευθείας κλικ και εξατομικευμένες προτάσεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+