3 λεπτά για ανάγνωση

Η παύση διαφημίσεων θα μεταμορφώσει το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Η ψηφιακή διαφήμιση εξελίσσεται συνεχώς και προσαρμόζεται στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Η τελευταία τάση που διαμορφώνει το διαδικτυακό μάρκετινγκ σε πλατφόρμες ροής είναι οι διαφημίσεις παύσης. Πρόκειται για μια νέα μορφή διαφήμισης που εμφανίζεται όταν οι θεατές θέτουν σε παύση το περιεχόμενο που παρακολουθούν.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η παύση διαφημίσεων θα μεταμορφώσει το ηλεκτρονικό εμπόριο;
Πηγή: Depositphotos

Τι τις καθιστά πλεονεκτικές σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις; Δεν διακόπτουν το περιεχόμενο, αλλά χρησιμοποιούν φυσικά διαλείμματα προβολής, καθιστώντας τα λιγότερο παρεμβατικά , ενώ τραβούν την προσοχή όταν οι θεατές έχουν πραγματικά χρόνο και χώρο για να αλληλεπιδράσουν.

Πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις σε παύση;

Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις πριν και κατά τη διάρκεια του βίντεο που προβάλλονται πριν ή κατά τη διάρκεια των βίντεο, οι διαφημίσεις σε παύση εμφανίζονται μόνο όταν οι θεατές επιλέγουν να κάνουν παύση. Η διαφήμιση εμφανίζεται συνήθως ως στατική ή ελαφρώς κινούμενη απεικόνιση στην οθόνη, συχνά με κωδικό QR ή σαφές CTA για να ακολουθήσουν οι θεατές.

Για παράδειγμα, το YouTube επέκτεινε τις διαφημίσεις παύσης σε έξυπνες τηλεοράσεις από τον Σεπτέμβριο του 2024, όπου μια στατική διαφήμιση εμφανίζεται δίπλα στο πρόγραμμα αναπαραγωγής όταν τίθεται σε παύση.

Το Netflix δοκίμασε ακόμη και διαδραστικές διαφημίσεις παύσης με δυνατότητα αγοράς σε συνεργασία με την Google. Αυτά επέτρεψαν στους θεατές να σαρώσουν ρούχα που φορούσαν χαρακτήρες στο Emily in Paris και να ψωνίσουν παρόμοια προϊόντα.

Το NBCUniversal εισήγαγε διαφημίσεις παύσης σε ζωντανές μεταδόσεις στην πλατφόρμα Peacock. Οι στατικές διαφημίσεις εμφανίζονταν όταν το περιεχόμενο ήταν σε παύση. Σύμφωνα με την NBCU, αυτή η μορφή οδήγησε σε αύξηση 43% στις επισκέψεις στον ιστότοπο της επωνυμίας και 43% υψηλότερη ανάκληση διαφημίσεων σε σύγκριση με τα παραδοσιακά διαφημιστικά σποτ.

Αυτά τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι η παύση της διαφήμισης μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την αύξηση της αφοσίωσης των θεατών χωρίς να διαταράσσεται η εμπειρία προβολής τους.

Will Pause Ads Transform E-commerce?

Source: Reddit, Pale_Baker3255

Πώς μπορούν οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου να επωφεληθούν από αυτήν τη νέα μορφή διαφήμισης;

Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες την κατάλληλη στιγμή. Οι διαφημίσεις σε παύση αντιπροσωπεύουν ένα πιθανό εργαλείο που επιτρέπει στις επωνυμίες να προσεγγίζουν θεατές όταν είναι έτοιμοι να προβούν σε κάποια ενέργεια.

Σύμφωνα με το Video Advertising Bureau, το 51% των θεατών έκανε κάποια ενέργεια αφού είδε μια διαφήμιση παύσης, είτε επισκέφτηκε έναν ιστότοπο, είτε έκανε κλικ σε ένα e-shop είτε έκανε μια αγορά.

Από την άποψη του μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια , αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να συμπληρώσουν αποτελεσματικά τις ψηφιακές και τηλεοπτικές καμπάνιες. Το πλεονέκτημά τους έγκειται στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης μετάβασης μεταξύ παθητικής προβολής και ενεργών αγορών, χάρη στην ενσωμάτωση με κωδικούς QR, απευθείας κλικ και εξατομικευμένες προτάσεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+