7 λεπτά για ανάγνωση

Η πολύγλωσση τεχνητή νοημοσύνη ενισχύει τις παραγγελίες ηλεκτρονικού εμπορίου κατά 20%

Πολύγλωσσες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης είναι διαθέσιμες και αλλάζουν γρήγορα το τοπίο για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να μιλήσουν στους πελάτες τους στη δική τους γλώσσα για να βοηθήσουν στην πώληση παγκοσμίως. Όπως το Pidilidi, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα παιδικών ενδυμάτων, για παράδειγμα, μετά την εφαρμογή του Mira AI, σημείωσε αύξηση 20% στη μέση αξία παραγγελίας, ενώ διαχειρίζεται επίσης την εξυπηρέτηση πελατών σε τέσσερις διαφορετικές γλώσσες. Τσεχικά, Σλοβακικά, Ουγγρικά και Ρουμανικά. Δεν είναι απλώς ένα εργαλείο μετάφρασης περιεχομένου. Κατανοεί τις αγοραστικές συμπεριφορές και τις πολιτιστικές αποχρώσεις για να παρέχει αυτές τις εξατομικευμένες εμπειρίες που ενισχύουν τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών. Η πολύγλωσση τεχνητή νοημοσύνη είναι μία από τις πιο προσβάσιμες και υψηλού αντίκτυπου τεχνολογίες που μπορεί να αποκτήσει κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου για να επεκτείνει το παγκόσμιο αποτύπωμά της, εάν χρειάζεται μόλις λίγα λεπτά για να εφαρμοστεί και δεν απαιτεί τεχνικές δεξιότητες.

Jiri Kral
Jiri Kral
Content Manager, Smartsupp
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η πολύγλωσση τεχνητή νοημοσύνη ενισχύει τις παραγγελίες ηλεκτρονικού εμπορίου κατά 20%
Πηγή: Depositphotos

Αξιοποίηση καινοτόμων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης

Τώρα πάμε στα καλά πράγματα – τις πραγματικές λύσεις που αλλάζουν ήδη τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Και αυτά κυμαίνονται από τη βελτιστοποίηση τιμολόγησης AI που σας βοηθά να καταλάβετε την τέλεια τιμή για τα προϊόντα σας έως τους βοηθούς αγορών AI που μαθαίνουν με κάθε αλληλεπίδραση μέσω μεταμάθησης.

Εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων

Οι σημερινοί βοηθοί αγορών AI είναι πολύ πιο προηγμένοι από τα βασικά chatbots και μπορούν να προσφέρουν ισχυρά συστήματα συστάσεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αυτοί οι εικονικοί βοηθοί, που τροφοδοτούνται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ικανοί για πολύ περισσότερα από το να απαντούν σε ερωτήματα – δημιουργούν εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών με βάση τις ανάγκες των πελατών, καθοδηγώντας τους αγοραστές καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού αγοράς τους.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πόσο καλά μπορεί να λειτουργήσει αυτή η προσέγγιση είναι ο βοηθός αγορών AI του Smartsupp. Συνδυάζει αλληλεπίδραση συνομιλίας και έξυπνες προτάσεις προϊόντων, παρόμοια με έναν ειδικό πωλητή στο τοπικό σας κατάστημα. Εάν ένας πελάτης επισκεφθεί μια σελίδα παιδικών μπότες, το AI μπορεί να του προτείνει τα αξεσουάρ που δεν συνειδητοποιεί ότι χρειάζονται σε ένα κανονικό κατάστημα ή μπορεί να του δείξει μια εναλλακτική λύση premium που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του.

Μετά την ενσωμάτωση του Mira AI, τα αποτελέσματα του Pidilidi, ενός διαδικτυακού καταστήματος παιδικών ενδυμάτων, είναι εξαιρετικά, όπως μπορείτε να διαβάσετε στη μελέτη περίπτωσης στην ιστοσελίδα του Smartsupp:

  • 20% αύξηση της μέσης αξίας παραγγελίας
  • 25% αύξηση των πωλήσεων μέσω συνομιλίας
  • Το 70% των ερωτημάτων πελατών διεκπεραιώνονται αυτόματα
  • Απρόσκοπτη υποστήριξη σε τέσσερις γλώσσες (τσεχικά, σλοβακικά, ουγγρικά και ρουμανικά)
  • Αποτελεσματική πλοήγηση στον κατάλογο προϊόντων 2,500+

Και το καλύτερο; Μέσα σε λίγα λεπτά, το chatbot AI ήταν έτοιμο. Δεν απαιτούνται τεχνικές δεξιότητες – η Mira απλώς μαθαίνει για τα προϊόντα σας με απόξεση ιστού και ροές προϊόντων. Με τον νέο σας βοηθό AI να θέτει βασικές ερωτήσεις και να παρέχει προσαρμοσμένες προτάσεις όλο το εικοσιτετράωρο, η ομάδα σας μπορεί να επικεντρωθεί σε στρατηγικά έργα που σας βοηθούν περισσότερο από τους πελάτες που πληρώνουν.Multilingual AI Boosts E-commerce Orders by 20%

Βελτιστοποίηση τιμολόγησης

Ο αντίπαλός σας μόλις μείωσε τις τιμές σε 200 προϊόντα. Πόσο καιρό νομίζετε ότι θα σας πάρει για να κατανοήσετε τον αντίκτυπο των αλλαγών των τιμών; Ώρες? Ημέρες? Με τη βελτιστοποίηση τιμολόγησης βάσει AI, συμβαίνει μέσα σε δευτερόλεπτα.

Οι αλγόριθμοι AI καθαρίζουν την αγορά σε πραγματικό χρόνο, κοσκινίζοντας τεράστιες ποσότητες δεδομένων για να καθορίσουν το βέλτιστο σημείο τιμής για κάθε προϊόν. Λαμβάνουν υπόψη τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας, τη ζήτηση της αγοράς, τα επίπεδα των αποθεμάτων σας, ακόμη και την εποχικότητα.

Πείτε αντίο στα δυσκίνητα υπολογιστικά φύλλα και τις μη αυτόματες ενημερώσεις — και καλωσορίστε την έξυπνη, δυναμική τιμολόγηση που σας βοηθά να παραμείνετε πρωτοπόροι σε μια συνεχώς εξελισσόμενη αγορά. Ορίστε τους κανόνες σας μία φορά και ζητήστε από την τεχνητή νοημοσύνη να κάνει τη βαριά ανύψωση.

Η έρευνα της Gartner (2024) αναφέρει 15-25% ενισχυμένα περιθώρια κέρδους από εταιρείες που χρησιμοποιούν AI για βελτιστοποίηση τιμολόγησης.

Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών

Αν και τα chatbots AI μπορεί να κλέψουν την παράσταση, είναι μόνο ένα εργαλείο σε μια πολύ μεγαλύτερη εργαλειοθήκη. Με τους φωνητικούς βοηθούς να αναλαμβάνουν τηλεφωνικές κλήσεις και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δημιουργούνται από AI για απαντήσεις πελατών, όλα τα μέρη της εξυπηρέτησης πελατών διαταράσσονται μέσω της τεχνητής νοημοσύνης.

Η ζωντανή συνομιλία εξακολουθεί να είναι ο πρωταθλητής της επικοινωνίας πελατών σε πραγματικό χρόνο – και δεν θα αντικατασταθεί σε λίγα χρόνια. Τα σύγχρονα προγράμματα ζωντανής συνομιλίας προσφέρουν έξυπνες λειτουργίες, όπως αυτόματη παρακολούθηση επισκεπτών, άμεση μετάφραση και αναλυτικά εργαλεία που βοηθούν τους ανθρώπινους πράκτορες να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες. Δεν πρόκειται για σφετερισμό ανθρώπων, αλλά για βελτιστοποίηση της απόδοσής τους.

Πάρτε την ιστορία επιτυχίας της AAA AUTO ως ένα τέλειο παράδειγμα συνδυασμού AI με την τεχνογνωσία των ανθρώπων. Χάρη σε έναν συνδυασμό ελκυστικού αυτοματισμού που υποστηρίζεται από AI με επαγγελματίες πράκτορες ζωντανής συνομιλίας, πωλούν επιπλέον 900 αυτοκίνητα το μήνα μέσω των ψηφιακών καναλιών τους.

  • Δημιουργήστε 7.200 νέες επαφές πελατών μηνιαίως
  • Επιτύχετε 30% περισσότερες αλληλεπιδράσεις ζωντανής συνομιλίας χάρη στην αρχική επαφή που υποστηρίζεται από AI
  • Μετατροπή δυνητικών πελατών με ποσοστό 10% – πέντε φορές υψηλότερο από τις παραδοσιακές φόρμες επικοινωνίας
  • Χειριστείτε τις ερωτήσεις πελατών εντός 14 δευτερολέπτων κατά μέσο όρο
  • Εξοικονομήστε 25% στο κόστος σε σύγκριση με την τηλεφωνική υποστήριξη

Περισσότερο από το 60% όλων των αγορών πραγματοποιούνται μετά τις εργάσιμες ώρες, σύμφωνα με στοιχεία της Smartsupp. Αλλά οι σημερινοί πελάτες δεν θέλουν να περιμένουν μέχρι το πρωί. Θέλουν απαντήσεις αμέσως, είτε είναι 2 το απόγευμα είτε 2 το πρωί. Και αν δεν τα πάρουν, θα μπορούσαν επίσης να περιηγηθούν στον ανταγωνισμό σας.

Multilingual AI Boosts E-commerce Orders by 20%

Source: smartsupp

Έξυπνη εφοδιαστική

Η τεχνητή νοημοσύνη στην εφοδιαστική παράγει ήδη μετρήσιμα αποτελέσματα σήμερα. Σκεφτείτε την UPS, της οποίας το σύστημα ORION που λειτουργεί με AI χρησιμεύει ως ψηφιακός αγωγός, διαχειρίζεται 200.000 διαδρομές το λεπτό και εξοικονομεί στην εταιρεία 400 εκατομμύρια δολάρια στη διαδικασία κάθε χρόνο.

Οι ηγέτες της βιομηχανίας έχουν επίσης επιτύχει τέτοια επιτεύγματα: η DHL έχει μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα κατά 20% μέσω AI και η Amazon έχει μειώσει το κόστος αποστολής κατά ένα τέταρτο μέσω έξυπνου αυτοματισμού. Αυτές οι ιστορίες επιτυχίας γίνονται όλο και πιο συχνές καθώς ωριμάζει η τεχνολογία AI (Langley Search, 2024).

Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη στην εφοδιαστική δεν περιορίζεται πλέον σε μεγάλες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Τι μπορεί να προσθέσει το AI στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας:

  • Έξυπνος σχεδιασμός διαδρομής
  • Αυτοματοποίηση αποθήκης
  • Πρόβλεψη κινδύνου
  • Διαχείριση αποθεμάτων
  • Ορατότητα εφοδιαστικής αλυσίδας

Μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων AI

Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, σε έναν πολυσύχναστο χώρο ηλεκτρονικού εμπορίου, δεν είναι πλέον απλώς η επόμενη τεχνολογική τάση, αλλά μάλλον ένα ισχυρό εργαλείο καινοτομίας. Ενώ ο ανταγωνισμός σας εξακολουθεί να μπερδεύεται με τον βασικό αυτοματισμό ή, χειρότερα, αφήνοντας τους πελάτες με απαντήσεις που χρειάζονται ώρες, μπορείτε να ενισχύσετε την εμπειρία με το AI για να προσφέρετε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, άμεση εξατομικευμένη υπηρεσία.

Βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μέσω της εξατομίκευσης AI

Σύμφωνα με την έκθεση Next in Personalization 2021, το 71% των καταναλωτών αναμένει πλέον εξατομικευμένες εμπειρίες και αλληλεπιδράσεις και το 76% απογοητεύεται όταν δεν τις αποκτά. Ο σύγχρονος αγοραστής θέλει να αισθάνεται κατανοητός και εκτιμημένος – όχι σαν ένας ακόμη αριθμός εισιτηρίου στην ουρά.

AI in Ecommerce

Source: Depositphotos

Εδώ είναι που τα chatbots AI, όπως το Mira AI από το Smartsupp, φέρνουν επανάσταση στο παιχνίδι! Αυτοί οι προηγμένοι βοηθοί κατανοούν τη συμπεριφορά των πελατών σε πραγματικό χρόνο, κατανοούν τις προτιμήσεις προϊόντων και προσφέρουν εξατομικευμένες προτάσεις.

Έχουν πρόσβαση στην πλήρη λίστα προϊόντων και στο περιεχόμενο του ιστότοπου, ώστε να μπορούν να κάνουν συγκεκριμένες προτάσεις προϊόντων, να απαντούν σε εμπεριστατωμένες ερωτήσεις σχετικά με τις δυνατότητες και τα οφέλη και ακόμη και να τροποποιούν την προσέγγισή τους για να αλληλεπιδρούν με κάθε πελάτη σύμφωνα με το στυλ τους – είτε είναι λάτρης της τεχνολογίας είτε προσεκτικός αγοραστής για πρώτη φορά.

Προσαρμογή στις μελλοντικές τάσεις της τεχνητής νοημοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Κοιτάζοντας μπροστά, βλέπουμε αρκετές βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου AI:

  • Πιο εξελιγμένα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία για εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών
  • Ενσωμάτωση δυνατοτήτων φωνητικού εμπορίου και οπτικής αναζήτησης
  • Απρόσκοπτες πολυκαναλικές εμπειρίες που υποστηρίζονται από AI
  • Βελτιωμένη συναισθηματική νοημοσύνη στις επικοινωνίες AI
  • Μεγαλύτερη εστίαση στην εξατομίκευση με προτεραιότητα στο απόρρητο

Εκείνοι που αρχίζουν να προετοιμάζονται για αυτές τις αλλαγές θα είναι οι νικητές στην αγορά του αύριο. Με τη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας AI, μπορούμε να προσβλέπουμε σε ακόμη πιο προηγμένα εργαλεία που συνδυάζουν την αποτελεσματικότητα του αυτοματισμού με όλο και πιο ανθρώπινες, φυσικές αλληλεπιδράσεις.

Πιο πρόσφατα από την κατηγορία Αυτοματισμός και AI
FAQ

Sources: Depositphotos

Συχνές ερωτήσεις

Πώς βελτιώνει η τεχνητή νοημοσύνη την εμπειρία αγορών;

Το AI φέρνει επανάσταση στην εμπειρία διαδικτυακών αγορών, παρέχοντας τον τύπο υπηρεσίας one-on-one που μπορεί να βρείτε σε ένα κατάστημα από τούβλα και κονίαμα. Οι βοηθοί αγορών AI κάνουν επίσης σχετικές προτάσεις προϊόντων και παρέχουν υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα κατ ‘απαίτηση, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών.

Η τεχνολογία αναλύει την αγοραστική συμπεριφορά για να σχεδιάσει εξατομικευμένες εμπειρίες, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να βρουν ακριβώς αυτό που χρειάζονται από χιλιάδες προϊόντα. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στην απάντηση λεπτομερών ερωτήσεων προϊόντων και στην καθοδήγηση σχετικά με την αγορά, καθιστώντας μια διαδικτυακή εμπειρία αγορών πιο διαδραστική και αξιόπιστη.

Τι είναι το AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο AI είναι η χρήση τεχνητής νοημοσύνης στις διαδικτυακές λειτουργίες λιανικής για την αυτοματοποίηση και τη βελτίωση των επιχειρηματικών διαδικασιών. Αυτό περιλαμβάνει αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών μέσω chatbots AI, εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, έξυπνη βελτιστοποίηση τιμολόγησης, έλεγχο αποθέματος και αυτοματοποίηση αλυσίδας εφοδιασμού.

Αυτά τα συστήματα AI χρησιμοποιούν δεδομένα πελατών και πρότυπα συμπεριφοράς για να αυξήσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα αφενός και να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών αφετέρου, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών, μειώνοντας παράλληλα το λειτουργικό κόστος.

Πόσο δύσκολο είναι να αποκτήσετε ένα AI chatbot για το e-shop σας;

Η δημιουργία ενός chatbot AI για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα δεν ήταν ποτέ ευκολότερη, χάρη σε λύσεις plug-and-play όπως το Smartsupp Mira AI. Δεν χρειάζεστε δεξιότητες κωδικοποίησης για να ενσωματώσετε αυτόν τον βοηθό αγορών AI με σημαντικές λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου όπως Shopify, WordPress, Magento, BigCommerceκαι PrestaShop. Θα χρειαστούν λεπτά για να γίνουν όλα αυτά.

Γενικά, υπάρχουν δύο εύκολοι τρόποι για να προετοιμάσετε τον βοηθό: είτε μπορεί να ανιχνεύσει τον ιστό και να αναλύσει τα ίδια τα δεδομένα του ιστότοπού σας είτε μπορείτε να ανεβάσετε τον κατάλογο προϊόντων σας με μη αυτόματο τρόπο. Μετά από αυτό, το chatbot μαθαίνει για τα προϊόντα σας, παίρνει τη φωνή της επωνυμίας σας και ενημερώνεται αυτόματα όταν αλλάζουν τα προϊόντα σας.

Πώς λειτουργεί η τεχνητή νοημοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο;

Η τεχνητή νοημοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο λειτουργεί αναλύοντας συνεχώς τεράστιες ποσότητες δεδομένων για την αυτοματοποίηση και βελτιστοποίηση διαφόρων επιχειρηματικών λειτουργιών. Τα συστήματα αναλύουν τα πρότυπα συμπεριφοράς των πελατών, τα δεδομένα πωλήσεων, τα επίπεδα αποθεμάτων και τις τάσεις της αγοράς για τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο.

Για παράδειγμα, αναλύουν τις αλληλεπιδράσεις των πελατών και παρέχουν εξατομικευμένες προτάσεις, προσαρμόζουν τις τιμές σύμφωνα με τις διακυμάνσεις της αγοράς, βελτιστοποιούν το απόθεμα και ακόμη και οδηγούν τα chatbots να ανταποκρίνονται σε ερωτήσεις καταναλωτών χρησιμοποιώντας επεξεργασία φυσικής γλώσσας. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσφέρουν αυτοματοποιημένες αλλά εξατομικευμένες εμπειρίες, ενισχύοντας παράλληλα τη λειτουργική αποτελεσματικότητα σε ολόκληρη την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου τους.

Μπορεί μια μικρή επιχείρηση να αντέξει οικονομικά εργαλεία AI και ποιες είναι οι επιπτώσεις στο κόστος;

Οι σημερινές λύσεις AI κυμαίνονται από προϊόντα σουίτας πλήρους κλίμακας προσαρμοσμένα για εταιρείες κάθε μεγέθους έως μοντέλα SaaS με βάση τον αριθμό των κλήσεων που κάνετε. Για παράδειγμα, ο βοηθός αγορών AI Mira από το Smartsupp είναι διαθέσιμος ξεκινώντας από μόλις 16 €/μήνα για 100 συνομιλίες το μήνα (Φεβρουάριος 2025).

Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη από την εφαρμογή αυτών των εργαλείων AI είναι ότι αποπληρώνουν γρήγορα το δικό τους κόστος βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα, αυξάνοντας τις πωλήσεις και μειώνοντας το κόστος.

Κοινή χρήση άρθρου
Jiri Kral
Jiri Kral
Content Manager, Smartsupp

Jiří Král is a Content Manager at Smartsupp, a SaaS company specializing in conversational commerce solutions. Through engaging content and relatable examples, he transforms complex tech concepts like chatbots and AI into bite-sized insights that anyone can grasp and apply to their business.

Smartsupp
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

Smartsupp

Smartsupp is a leading provider of conversational e-commerce solutions. The company specializes in innovative chat technologies, including live chat, chatbots and AI assistants. Smartsupp's solutions are trusted by more than 100,000 e-commerce businesses globally.

Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+