2 λεπτά για ανάγνωση

Η προσθήκη ετικετών σε κανάλια μετάδοσης στο Instagram θα είναι ευκολότερη

Το Instagram εισήγαγε μια νέα δυνατότητα που θα μπορούσε να ωφελήσει σημαντικά όσους θέλουν να αυξήσουν την αφοσίωση του κοινού. Η πλατφόρμα επιτρέπει πλέον στους χρήστες να προσθέτουν ετικέτες απευθείας στα κανάλια κατά τη διαδικασία μεταφόρτωσης αναρτήσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η προσθήκη ετικετών σε κανάλια μετάδοσης στο Instagram θα είναι ευκολότερη
Πηγή: Depositphotos

Η τελευταία ενημέρωση του Instagram εισάγει την επιλογή προσθήκης ετικέτας σε ένα κανάλι μετάδοσης κατά τη διαδικασία μεταφόρτωσης ανάρτησης. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να επισημαίνουν περιεχόμενο σε ροές καναλιών χωρίς να χρειάζεται να κάνουν πρόσθετα βήματα μετά τη δημοσίευση.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να χαρούν – προϊόντα, προσφορές ή ειδήσεις μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα στο κανάλι. Θα φτάσουν απευθείας στο κοινό.

Γιατί είναι σημαντικό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Socila δίκτυο, Instagram ξεκίνησε κανάλια τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους. Έχει γίνει ένα σημαντικό εργαλείο για μονόδρομη επικοινωνία. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους δημιουργούς και τις επιχειρήσεις να ενημερώνουν τους οπαδούς τους μέσω μηνυμάτων Instagram Direct, ευθυγραμμιζόμενοι με την αυξανόμενη τάση κοινής χρήσης ιδιωτικού περιεχομένου στην πλατφόρμα.

Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, η δυνατότητα προσθήκης ετικετών σε κανάλια σε αναρτήσεις αποτελεί σημαντική βελτίωση. Απλοποιεί τη διαδικασία κοινής χρήσης ενημερώσεων, διασφαλίζοντας ότι το πιο πρόσφατο περιεχόμενο εμφανίζεται αυτόματα στο κανάλι χωρίς την ανάγκη μη αυτόματης κοινής χρήσης. Αυτή η αποτελεσματικότητα μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να διασφαλίσει ότι το κοινό σας στο Instagram ενημερώνεται πάντα για τις τελευταίες προσφορές, προωθήσεις ή νέα της επωνυμίας σας.

Αξιοποίηση της νέας δυνατότητας

Το Instagram αναφέρει ενδιαφέρον για τη χρήση καναλιών, επομένως οι επωνυμίες που δεν χρησιμοποιούν ακόμη αυτήν τη μορφή θα πρέπει να λάβουν υπόψη και να ξεκινήσουν. Ενσωματώνοντας την επιλογή Κανάλι ετικέτας στη στρατηγική περιεχομένου σας, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν τρόπο για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας. Είναι ένας απλός τρόπος για να μεγιστοποιήσετε την απήχηση και τον αντίκτυπο του περιεχομένου που δημιουργείτε ήδη.

Ενώ η νέα δυνατότητα προσθήκης ετικετών μπορεί να φαίνεται σαν μια ασήμαντη ενημέρωση, προσφέρει μια ευκαιρία και για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξάλλου, η αύξηση της αφοσίωσης και η απλοποίηση της επικοινωνίας με το κοινό είναι αυτό που θέλουν όλοι.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+