2 λεπτά για ανάγνωση

Η προσθήκη ετικετών σε κανάλια μετάδοσης στο Instagram θα είναι ευκολότερη

Το Instagram εισήγαγε μια νέα δυνατότητα που θα μπορούσε να ωφελήσει σημαντικά όσους θέλουν να αυξήσουν την αφοσίωση του κοινού. Η πλατφόρμα επιτρέπει πλέον στους χρήστες να προσθέτουν ετικέτες απευθείας στα κανάλια κατά τη διαδικασία μεταφόρτωσης αναρτήσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η προσθήκη ετικετών σε κανάλια μετάδοσης στο Instagram θα είναι ευκολότερη
Πηγή: Depositphotos

Η τελευταία ενημέρωση του Instagram εισάγει την επιλογή προσθήκης ετικέτας σε ένα κανάλι μετάδοσης κατά τη διαδικασία μεταφόρτωσης ανάρτησης. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να επισημαίνουν περιεχόμενο σε ροές καναλιών χωρίς να χρειάζεται να κάνουν πρόσθετα βήματα μετά τη δημοσίευση.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να χαρούν – προϊόντα, προσφορές ή ειδήσεις μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα στο κανάλι. Θα φτάσουν απευθείας στο κοινό.

Γιατί είναι σημαντικό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Socila δίκτυο, Instagram ξεκίνησε κανάλια τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους. Έχει γίνει ένα σημαντικό εργαλείο για μονόδρομη επικοινωνία. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους δημιουργούς και τις επιχειρήσεις να ενημερώνουν τους οπαδούς τους μέσω μηνυμάτων Instagram Direct, ευθυγραμμιζόμενοι με την αυξανόμενη τάση κοινής χρήσης ιδιωτικού περιεχομένου στην πλατφόρμα.

Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, η δυνατότητα προσθήκης ετικετών σε κανάλια σε αναρτήσεις αποτελεί σημαντική βελτίωση. Απλοποιεί τη διαδικασία κοινής χρήσης ενημερώσεων, διασφαλίζοντας ότι το πιο πρόσφατο περιεχόμενο εμφανίζεται αυτόματα στο κανάλι χωρίς την ανάγκη μη αυτόματης κοινής χρήσης. Αυτή η αποτελεσματικότητα μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να διασφαλίσει ότι το κοινό σας στο Instagram ενημερώνεται πάντα για τις τελευταίες προσφορές, προωθήσεις ή νέα της επωνυμίας σας.

Αξιοποίηση της νέας δυνατότητας

Το Instagram αναφέρει ενδιαφέρον για τη χρήση καναλιών, επομένως οι επωνυμίες που δεν χρησιμοποιούν ακόμη αυτήν τη μορφή θα πρέπει να λάβουν υπόψη και να ξεκινήσουν. Ενσωματώνοντας την επιλογή Κανάλι ετικέτας στη στρατηγική περιεχομένου σας, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν τρόπο για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας. Είναι ένας απλός τρόπος για να μεγιστοποιήσετε την απήχηση και τον αντίκτυπο του περιεχομένου που δημιουργείτε ήδη.

Ενώ η νέα δυνατότητα προσθήκης ετικετών μπορεί να φαίνεται σαν μια ασήμαντη ενημέρωση, προσφέρει μια ευκαιρία και για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξάλλου, η αύξηση της αφοσίωσης και η απλοποίηση της επικοινωνίας με το κοινό είναι αυτό που θέλουν όλοι.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+