2 λεπτά για ανάγνωση

Η προσθήκη ετικετών σε κανάλια μετάδοσης στο Instagram θα είναι ευκολότερη

Το Instagram εισήγαγε μια νέα δυνατότητα που θα μπορούσε να ωφελήσει σημαντικά όσους θέλουν να αυξήσουν την αφοσίωση του κοινού. Η πλατφόρμα επιτρέπει πλέον στους χρήστες να προσθέτουν ετικέτες απευθείας στα κανάλια κατά τη διαδικασία μεταφόρτωσης αναρτήσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η προσθήκη ετικετών σε κανάλια μετάδοσης στο Instagram θα είναι ευκολότερη
Πηγή: Depositphotos

Η τελευταία ενημέρωση του Instagram εισάγει την επιλογή προσθήκης ετικέτας σε ένα κανάλι μετάδοσης κατά τη διαδικασία μεταφόρτωσης ανάρτησης. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να επισημαίνουν περιεχόμενο σε ροές καναλιών χωρίς να χρειάζεται να κάνουν πρόσθετα βήματα μετά τη δημοσίευση.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να χαρούν – προϊόντα, προσφορές ή ειδήσεις μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα στο κανάλι. Θα φτάσουν απευθείας στο κοινό.

Γιατί είναι σημαντικό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Socila δίκτυο, Instagram ξεκίνησε κανάλια τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους. Έχει γίνει ένα σημαντικό εργαλείο για μονόδρομη επικοινωνία. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους δημιουργούς και τις επιχειρήσεις να ενημερώνουν τους οπαδούς τους μέσω μηνυμάτων Instagram Direct, ευθυγραμμιζόμενοι με την αυξανόμενη τάση κοινής χρήσης ιδιωτικού περιεχομένου στην πλατφόρμα.

Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, η δυνατότητα προσθήκης ετικετών σε κανάλια σε αναρτήσεις αποτελεί σημαντική βελτίωση. Απλοποιεί τη διαδικασία κοινής χρήσης ενημερώσεων, διασφαλίζοντας ότι το πιο πρόσφατο περιεχόμενο εμφανίζεται αυτόματα στο κανάλι χωρίς την ανάγκη μη αυτόματης κοινής χρήσης. Αυτή η αποτελεσματικότητα μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να διασφαλίσει ότι το κοινό σας στο Instagram ενημερώνεται πάντα για τις τελευταίες προσφορές, προωθήσεις ή νέα της επωνυμίας σας.

Αξιοποίηση της νέας δυνατότητας

Το Instagram αναφέρει ενδιαφέρον για τη χρήση καναλιών, επομένως οι επωνυμίες που δεν χρησιμοποιούν ακόμη αυτήν τη μορφή θα πρέπει να λάβουν υπόψη και να ξεκινήσουν. Ενσωματώνοντας την επιλογή Κανάλι ετικέτας στη στρατηγική περιεχομένου σας, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν τρόπο για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας. Είναι ένας απλός τρόπος για να μεγιστοποιήσετε την απήχηση και τον αντίκτυπο του περιεχομένου που δημιουργείτε ήδη.

Ενώ η νέα δυνατότητα προσθήκης ετικετών μπορεί να φαίνεται σαν μια ασήμαντη ενημέρωση, προσφέρει μια ευκαιρία και για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξάλλου, η αύξηση της αφοσίωσης και η απλοποίηση της επικοινωνίας με το κοινό είναι αυτό που θέλουν όλοι.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+